הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 10-06-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
יום חשוב במיוחד. אתם נפגשים עם אנשים שיכולים להשפיע על עתידכם במידה רבה. חשוב לשמור על ראש פתוח ולגלות גמישות. עליכם להשתחרר מהנטייה להוות אוזן קשבת לכל מי שמבקש, בכל זמן נתון. שימו לב לאדם אשר משתמש בכם כדי לנגח מישהו אחר ואל תתערבו בסכסוכים חיצוניים. דאגו לאינטרסים הפרטיים שלכם. להפתעתכם, הזוגיות תלך ותשתפר דווקא הודות לנכונותכם ליטול יוזמה.

שור
מעורבות ומחווה מפתיעה של ילידי מזל גדי בחייכם, עשויה לגרום לשינוי משמעותי בגישתכם אליהם. אחרי הרבה זמן של מתח, לפתע יש סיכוי לגשר על הפערים ולמצוא מכנה משותף מחודש. ההתפתחות הבלתי צפויה מעודדת אתכם מאוד ונראה שזה יכול להשפיע גם על תחומים אחרים. קחו את כל מה שקורה ביתר קלות ונסו ליישם בבן/ת הזוג.

תאומים
אתם מושפעים מכובד ראשה של האנרגיה המשייטת עתה בגזרת מזל תאומים. היום יתחיל בנימה מינורית ובתחושת עצבות. ההרגשה תתפוגג לקראת הצהריים בעקבות שיחה עם מישהו קרוב שבשמו מופיעה האות ר'. צפוי ערב נעים ושקט. כדאי להסיק מסקנות לגבי הנטייה שלכם למצבי רוח שלעיתים פשוט מקלקלת כל חלקה טובה. כדאי להירשם לסדנה של חשיבה חיובית.

סרטן
אתם מרגישים קצת עייפים. בבוקר- דחו את כל הסידורים ובמידת האפשר, דחו את הנסיעה לעבודה. קחו לעצמכם שעה קלה להתפנקות. במהלך היום, התחושה שלכם תשתפר מאוד הודות לשיחת טלפון מפתיעה ומשמחת. חלקו את זמנכם ביעילות בין העבודה למשפחה. מישהו מבני הבית זקוק למילה טובה, עצה ובעיקר-תשומת לב. תחומי עיסוק שהולמים אתכם בתקופה זו של החיים אתם צריכים להביא בחשבון ניהול, ייצוגיות וכישורים דרמטיים.

אריה
יום מאתגר. לא בא לכם לשנות שום דבר אבל השינויים מתדפקים בדלת. מה שמיוחד אצלכם הוא שאתם מצליחים למצוא את הטוב בכול מצב. אל תייחסו יותר מידי חשיבות לדברים שנזרקים לחלל האוויר, במיוחד מצד עמיתים לעבודה. יש מי שמנסים להרגיז אתכם ויהיה חבל אם תתנו להם להצליח. זה הזמן להשקיע בנתיב ההגשמה והמימוש העצמי, גם אם הדברים באים על חשבון הנתיב הרומנטי. לידידיכם חסרי הביטחון העצמי, העניקו אבן מזל ששמה אודם או מתנות בגוונים מוזהבים, המייצגות את העוצמה של מזל אריה.

בתולה
עליכם להתייחס ביתר רצינות לנטיות הלב שלכם ולזרום עם זה. נראה שאתם עושים מאמצים רבים מידי לעשות את מה שצריך ופחות את מה שאתם רוצים באמת. הגיע הזמן להקדיש קצת זמן לבית ולסדר את מה שמזמן רציתם לשנות. שינוי האווירה יביא משב רוח רענן גם למערכות היחסים בין המתגוררים תחת גג אחד. היקום קורא לכם להעניק מעצמכם לזולת, גם אם הגמול למעשיכם אינו גלוי לעין.

מאזניים
אפשר לומר עליכם הרבה דברים טובים ורובם מוצדקים אולם עליכם להתאמץ במיוחד היום כדי לשמור על המוניטין הזה. המוטיב המרכזי שאצלכם היא רדיפת הצדק אך הרצון לשנות, להיות צודקים ולשמור על חופש פעולה מוחלט, הוא קצת מוגזם אפילו בשבילכם. המישור הרומנטי מאיר פנים לאלה מכם שאינם עסוקים בהתחשבנות עם העבר, אלא אך ורק עם יוזמות לגבי העתיד.

עקרב
כוכב פלוטו שליטכם מקיים עכשיו היבטים עם כוכבים בעלי אופי שונה ומגוון. אתם עסוקים במחשבות על אלף ואחד נושאים. המוח שלכם חד ומהיר אך הפעם אין הדבר פועל לטובתכם. עליכם להתמקד ולטפל בנושאים העומדים על הפרק, אחד אחרי השני. עדיף שתשקיעו את מרב האנרגיה שלכם בתחום הפרנסה שבימים אלה מטריד אתכם מאוד. כל שאר הדברים- יחכו.

קשת
תחושת הקלה ורוגע זורמים אליכם. זמן טוב לתכנן תוכניות לסוף השבוע, במיוחד בכל מה שקשור לפעילות משפחתית. היצירתיות והמקוריות בשיאן. הגיע הזמן להירשם לסדנא באחד מתחומי האומנות. נחוצה לכם מסגרת לביטוי פנימי. לפנויים- הערב, כדאי לצאת לבלות. מפגש עם אנשים חדשים יניב תוצאות מפתיעות. האהבה אינה צריכה לגרום לכם להיסחף ברגשותיכם אל חופים אבודים.

גדי
אם תקבלו הצעה הנוגעת לשינוי מקום מגורים, שקלו ברצינות את כל המרכיבים הכרוכים בדבר. בעקרון זהו זמן מתאים להתחדשות. הצעה לעבודה שלא חשבתם כבר שתגיע- מפתיעה. בררו את כל הפרטים ואל תשאירו שטחים מעורפלים כפי שאתם נוהגים בדרך כלל. זה ימנע עוגמת נפש בעתיד. אך גם המהירות היא מהשטן, עשו מדיטציה והצטיידו בסבלנות.

דלי
טיפוסים פזיזים יציעו לכם הצעות סרק. יש להתייחס ברצינות רק להבטחות שיש עימן הסכם רשמי. קחו אחריות על הרגשות שלכם. נסו להירגע ולהתמקד בחצי הכוס המלאה. כל אשר תעניקו עכשיו לבן הזוג, יחזור אליכם כפל כפליים. ליקיריכם הסבורים שהם לא מספיק מיוחדים, העניקו אבן מזל ששמה אחלמה או מתנות בגוונים של טורקיז האופייניות למקוריותו של מזל דלי.

דגים
התפתחות רומנטית משמעותית צפויה היום. לפנויים זהו יום מצוין להתנסות ולבדוק לעומק היכרות חדשה. צפויה שיחה מפתיעה עם מישהו מבני המשפחה. למרות הפיתוי הגדול שמישהו ינסה להלביש עליכם, אל תכנסו להרפתקאות עסקיות. אין דרכים קצרות ובטוחות להתעשר ואת זה אתם כבר יודעים. זה לא זמן מתאים לפנטזיות. לקרוביכם חסרי האהבה, הביאו אבן מזל ששמה אקוואמרין או מתנות בגוונים ירוקים, המייצגות את נטיותיו הרומנטיות של מזל דגים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button