הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 22-08-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
פיוס היסטורי וחשוב עם אדם מהעבר הרחוק, מעלה את רמת האופטימיות. ההצלחות בשטח תורמות גם הן להרגשה הטובה. אתם שופעי רגש אבל מוטב שתלמדו להסתיר את מה שקורה לכם בפנים, לפחות במידה מסוימת. נתבו את עצמכם באיפוק הראוי והימנעו מסצנות פומביות. בעיני הזולת, זה מתפרש כחולשה. זה הזמן לפתות את יריביכם בשיטות מתוחכמות ואפילו ערמומיות, על מנת שיפסעו הישר אל המלכודת שאתם טומנים להם. אל תהיו כה גלויים ושקופים.

שור
מה שהכי בא לכם לעשות זה לצאת לחופשה, אבל ייתכן כי המצב לא מאפשר מותרות שכאלה. נראה שאתם מתוסכלים מאוד ומגלים תוקפנות כלפי הסביבה. חשוב לשמור על שפיות למרות הלחצים מסביב. יום של מנוחה בבית ייתן לכם שהות להירגע. עם קצת מזל תצליחו לעבור את היום הזה בלי לגרום ליותר מידי נזקים ולסיים את השבוע ברגל ימין. התנהגותו של אדם קרוב עלולה לעורר את כעסכם. אין סיבה לתמוך בו אך גם לא הגיוני לריב איתו.

תאומים
הרגישות שלכם בשיאה. כל מילה שנאמרת בסביבה מתפרשת דרך פריזמה אישית. לא פלא שכבר לקראת הצהריים אתם מרגישים מותשים. מישהו קרוב אשר בשמו מופיעה האות מ', גורם לכם להיות מופתעים. מצב הרוח פסימי במקצת וקשה לכם להתרכז במה שאתם עושים. היום מומלץ איזון. זה לא הזמן למפגשים חברתיים שלא מובילים אל תכלית כלשהי.

סרטן
מישהו שאתם מחבבים, עשוי לייחס חשיבות רבה לטקסים ולרשמיות. קצת יותר תשומת-לב מצידכם והוא יהיה מוכן לקטוף למענכם את הירח. מקומות שיביאו לכם מזל השבוע הם מטוסים ובתי-מלון. אם תכננתם חופשה, זה הזמן שלכם ללכת עליה. תצטרכו להפעיל קשרים אישיים כדי לזכות בתשומת ליבו של אדם שברצונכם לפגוש. בפרשיה הזו אינכם חייבים להיות יותר קדושים מן האפיפיור.

אריה
סוף השבוע מוקדש רובו ככולו לענייני אהבה ורומנטיקה. אתם במצב רוח קליל ופשוט בא לכם לצחוק ולהשתולל כמו ילדים קטנים. אתם מרגישים נפלא וזה מאפשר היווצרות אווירה חופשית חסרת מעצורים. יום מתאים לבילוי בחיק הטבע עם בקבוק יין טוב או לסתם יום כייף בין הסדינים בבית. שאפתנות בנתיב הקריירה תשפיע לטובה גם על שאר התחומים.

בתולה
בסך הכול אתם רוצים לזכות בהכרה של הסובבים אתכם ולקבל כמה מילים טובות. זה לא ממש מתאפשר היום משום שאיכשהו יש לכם את 'הכישרון' לעלות לאחרים על העצבים. גלו התחשבות בזולת בצורה קצת יותר פעילה. התרחקו ממניפולציות ומרכילות. יחסים אישיים אשר היה נדמה כי צנחו אל תוך שגרה, מתרעננים לפתע. במקביל, רק תרוויחו אם תעזרו לכוכבים לעזור לכם בסיפור הזה. צפויה אנרגיה קוסמית הרומזת על הצלחה בתחומים יצירתיים.

מאזניים
תופעה קוסמית לא ממש תורמת ליציבות. בלבול הוא מילת הכותרת ליום זה. אתם באמת לא מבינים מה רוצים מכם. חוסר היכולת שלכם לרסן את שטף הדיבור, גורם למצב להחמיר עוד יותר. אתם מוצאים את עצמכם במצב בלתי פתיר. סכנה של ניתוק קשר, בהחלט באה בחשבון. מצב הרוח התוקפני גם לא מתאים במיוחד להתחלות חדשות. עדיף לבלות ערב שקט לבד.

עקרב
בני הזוג מפעילים אצלכם 'פיוזים' וגורמים לכם להגיב בצורה תוקפנית. אפשר להתרגז אך מצד שני, הגישה החיובית שעדיין איכפת לכם ממנה- היא אופציה רצויה יותר. מה לעשות בתכלס? אפשר ליזום שיחה, להתעלם, לריב או לנסות 'להעביר אותה' בצורה יצירתית שאינה מילולית. אתם תבחרו את הגרסה המתאימה לכם ביותר. יש לכם יכולת נפלאה לתזמן את חוש ההומור והנתינה הגדולה שלכם לרגעים של משבר- זה הזמן.

קשת
הגיע הזמן שתחשבו קצת יותר על עצמכם. מה שהיה עשוי לשפר את המצב היא חופשה לבד. אתם זקוקים למנוחה של ממש. אין צורך להתלבט. כולם יישארו בחיים למרות שאולי תהיה לכם הרגשה קלה של היסטריה. צעד כזה יכול בהחלט להיות תפנית חיובית במערכת היחסים המשפחתית. צפויה פריצת דרך שתתבצע בסגנון סוחף, פורץ וכובש.

גדי
אתם מרגישים עצבניים ועייפים. יש גם מידה מסוימת של דאגה במכלול הרגשות השליליים שמציפים אתכם. יתכן שאתם מושפעים יותר מידי מאדם קרוב שעוטף אתכם בענן של אנרגיות שליליות ובדיבורים מייאשים. חשוב להבחין ובמקביל לדעת להתנתק. הבהירו לכל מי שנמצא סביבכם שאתם פשוט לא מעוניינים לשמוע סיפורי זוועה וחדשות רעות. רעיון מצחיק ומשעשע יעניק לכם יתרון על המתחרים. במצב כזה כדאי לנסות כיוונים רבים ככל האפשר, ולא להיצמד למגוון מצומצם של אפשרויות.

דלי
היום נדמה לכם שכול העולם ואחותו קשרו קשר נגדכם. שום דבר לא הולך כמו שאתם רוצים ויש תחושות קשות של אנטגוניזם מכל כיוון אפשרי. בכל זאת, נראה שהחושים שלכם מטעים אתכם. ייתכן שאתם מרגישים מקופחים בגלל דינאמיקה ישנה ולא בריאה שפועלת כבר מזמן במקום העבודה. עליכם לפעול לשינוי המצב שם, לפני שאתם 'יורדים' על בני הבית.

דגים
מצב הרוח לא משהו. אתם ממש רוצים להעמיק את המערכת האישית בה אתם מעורבים אבל זה לא הולך לכם כול כך בקלות, כך שאתם מתוסכלים. אל תגלשו להאשמות ואל תסתגרו במרירות. מן הסתם, אפשר למצוא פשרה מתקבלת על דעת כול הצדדים. אל תצפו שהצד השני ינחש את רגשותיכם. הניחו לבני הזוג את המרחב לו הם זקוקים: אפשר לאהוב מבלי לחנוק זה את זו ולהיפך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button