הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 24-03-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
הזמנה לפעילויות יוצאת דופן על ידי חברים קרובים- תפתיע לטובה. עם זאת, חשוב לשים גבולות ולזכור כי שמירה על המסגרת המשפחתית חשובה ביותר. פרגון מבני המשפחה שלכם משמח אתכם, במיוחד לאור העובדה שבזמן האחרון חלה התקררות ביחסים. יש להשקיע מחשבה רבה בשינויים שברצונכם לבצע. הפיתוי להתחדשות ולרענון עלול להוליד הרפתקנות שאינה תורמת דבר.

שור
אתם עסוקים מאוד היום בכל מה שקשור לעבודה. אפשרות של חתימה על מסמכים וגם חוזים, תעלה על הפרק. בכל מקרה, שימו לב לאותיות הקטנות. עדיין צפויים לכם לא מעט משוכות לעבור בדרך אך ההצלחה מחכה מעבר לפינה. יש לכם הזדמנות של ממש. אל תפספסו. הרקיע מייעץ לכם לבנות על תוכניות הנובעות מן ההיגיון, ולא מן הרגש.

תאומים
מפגש עם כמה אנשים חדשים מניב סיעור מוחות ורעיונות יצירתיים. אתם מוזמנים לקיים מפגשים על רקע אישי. חלקו את זמנכם בתבונה ואל תעמיסו על עצמכם יתר על המידה, למרות שפרץ האנרגיה הוא בלתי מוסבר. אל תתנו לבעלי אנרגיות שליליות להוציא לכם את הרוח מהמפרשים. יש להשגיח ולהשקיע בקיים, ולהימנע מטיפוח אשליות שווא וממהלכים הרפתקניים.

סרטן
יום אופטימי. אתם מלאי אמונה בטוב וברצון לפעול. הזוגיות דורשת וויתורים שאינם בהכרח רצויים עבורכם אך אתם מקבלים את הדברים מתוך השלמה. נמאס לכם להתנהל באווירה של פנקסנות, ועובדה זה מקלה עליכם מאוד. גם בעבודה שוררת אווירה נוחה הרבה יותר מאשר בתקופה האחרונה, מה שרק מוכיח שהרבה מאוד תלוי בגישה ובמצב הרוח שלכם. אנרגיה קוסמית מייצגת את הצורך בביצוע פעולה דיפלומטית בתחום שבינו לבינה, כמו גם במישורים העוסקים בהגשמה עצמית.

אריה
הרצון שלכם להצליח עלול להביא אתכם לפעולות ומקומות לא רצויים. אל תגררו להרפתקאות. הפסיקו לפנטז וחיזרו לקרקע הבטוחה של המציאות. אם מקום העבודה הנוכחי אינו המקום האידיאלי עבורכם, כדאי שתתחילו לחפש מקום אחר אך וודאו שאתם פועלים בדיסקרטיות המרבית. אל תתנו למידע אישי לדלוף החוצה. זה לא יועיל אלא רק יזיק. אנרגיה קוסמית מייצגת בשורות טובות המגיעות מעבר לים, כמו גם את הצורך לבצע פעולה כלשהי אשר יש לה קשר עם חו"ל.

בתולה
הכוונה וההתכוננות לשיפור המצב הכלכלי, מתחילה לשאת פירות. אתם חשים מוערכים על ידי אנשים בעלי עמדת השפעה. תחושה של ביטחון והרגשה שמגיע לכם הטוב ביותר, תורמת לשיפור מצב הרוח. יחד עם זאת, כדאי שתנסו לקבל קצת פרופורציות על מה שקורה סביב. סוף סוף אתם לא מהווים את מרכז העולם. אז קצת צניעות בבקשה. אנרגיה קוסמית מייצגת קשרים טובים עם ילידי מזל טלה, כמו גם מהלכים ספונטאניים הצופנים מזל והצלחה.

מאזניים
קשה לכם לקלוט את התנועה המסתמנת בתמונה הכללית. האמת היא שאתם די נסערים כי יש מי שמצליח להלחיץ אתכם במקום לעודד ולכוון למקומות שאתם רואים כנכונים. ההשפעות החיצוניות רק מפריעות לכם להתרכז. מצב אידיאלי עבורכם הוא לצאת לכמה ימי חופשה לבד. אנרגיה קוסמית קובעת כי כל האפשרויות פתוחות והכל לטובה. אתם תהיו הראשונים ליטול את גורלכם בידיכם.

עקרב
התדמית שלכם בעיני אחרים, קצת בעייתית בשלב זה. יתכן כי אמרתם יותר מידי דברים שכעת אי אפשר להחזיר בחזרה. אתם יוצאים בהצהרות בומבסטיות ואחר כך ממהרים לשנות את עמדתכם. מעייף למדי ולא ממש משכנע כאשר זה קורה מספר רב של פעמים. בעתיד, שמרו על דיסקרטיות. המתינו קצת לפני שאתם מספרים לכל העולם מה מתרחש בחיים הפרטים שלכם.

קשת
יום קליל בו אתם מצליחים להשתחרר מהכבדות שפקדה אתכם ומרגישים שכל העולם בידיים שלכם. הפגנת העצמאות והיוזמות שלכם מביאות לתוצאות טובות. יש מי שמתרשם ולוקח את העובדות לתשומת ליבו. אווירה חיובית מאפשרת התקרבות בין בני המשפחה. בתחום החברתי מומלץ בילוי סולידי בקבוצה קטנה. המזל הטוב ייפול עליכם הרבה יותר מהר מכפי שאתם משערים, רק תנו מעט אמון.

גדי
אתם מגיעים למקום חדש וחשים אי נוחות גדולה בגלל יותר מידי אנשים זרים שאינכם מצליחים למצוא את המכנה המשותף ביניכם לבינם. אתם מקבלים המון פרגון בקשר חדש שנוצר בצורה אקראית. שיחה עם ידידה טובה מקבלת תפנית מוזרה בעיתוי לא מתוכנן. צפויה לכם התחדשות גדולה בכל אורחות חייכם. גלו פתיחות לקראת מהפכים ושינויים. אנרגיה קוסמית קובעת כי זה יום נפלא לנסיעות קצרות, כמו גם לפגישות עם אנשים עימם לא התראיתם מזה זמן רב.

דלי
החליטו מה הכי חשוב לכם והתחילו לדבר על זה עם האנשים הקשורים לעניין. אתם 'מחזיקים' יותר מידי בפנים בלי להוציא החוצה, וזה בהחלט לא בריא ולא מועיל. יש לכם המון מה ללמוד מיועץ בעל ניסיון. הסבלנות שלכם פועלת נגדכם כבומרנג. קשה לכם? ברור, אבל הדימוי העצמי השפוף לא מאפשר לכם לפעול בצורה הגיונית. עשו מאמץ להתגבר. צפויה לכם תקופה של פגישות עם גורמים בכירים, כמו גם התחככות במקומות יוקרתיים.

דגים
יתכן שתיתקלו ביחס מתעלם ומלגלג מצד אנשים שאתם מחשיבים אותם כחברים טובים. למרות שאתם יודעים לעשות הצגה של אדישים, למען האמת, העניין מאוד מפריע לכם. למרות העלבון ו'חוסר הצדק', ההתייחסות שלכם צריכה להיות בפרופורציה. זה לא קשור אליכם. הזכירו לעצמכם שהמציאות כבר טפחה על פניכם לא פעם. פחות ציפיות- פחות אכזבות. זו תקופה פורייה ונפלאה עבור אלה מכם שתכננו את הרחבת המשפחה, כמו גם לסטודנטים הניצבים לפני בחינות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button