הורוסקופ יומי

אסטרולוגיה יומית 19-01-2020

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

מזל טלה
חשאיות מסוימת בתחום הרומנטי, הכרחית בתנאים שנוצרו. קשר מתפתח עם מישהו שמחובר בעקיפין לאדם קרוב אליכם. אתם מתלבטים אם בכלל כל העניין כדאי אבל זה חזק מכם. הרגשות סוערים. קחו בחשבון שעלולה להיווצר אי נעימות רבה אם הדבר ייוודע שלא בעיתוי המתאים ובמיוחד אם הכוונה שלכם אינה לכיוון רציני אלא לקטע חולף. תחשבו על זה! אתם נמנים עם יסוד האש והכוכב השולט בכם הוא מרס. התכונות אשר מיוחסות למזל שלכם הן, בין היתר, מרץ, התלהבות, עוצמה ונדיבות.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל שור
האווירה הכללית קצת מעצבנת ואתם מרגישים מוגבלים מאפשרויות הפעולה ומבודדים. התחושה הזאת יכולה להיעלם כפי שהגיעה, במידה ותיקחו את כל מה שקורה בפרופורציות הראויות ולא תעשו עניין מכול זבוב. אתם מאוד רוצים לבלות יום רגוע בלי יותר מידי אורחים. כדאי שתיתנו ביטוי למחשבות ולא תשמרו את הרגשות בבטן. אתם נמנים עם יסוד האדמה והכוכב השולט בכם הוא ונוס. התכונות אשר מיוחסות למזל שלכם הן בין היתר הליכה בתלם, עקשנות, סבלנות, חושניות והתמדה.
הורוסקופ שנתי מזל שור

מזל תאומים
אתם מחליטים להפסיק פרויקט שגורם לכם להרבה כאב ראש וטרחה מיותרת. בגלל שלא נעים לכם לסרב אתם מנסים להתחמק ולהפעיל מניפולציה. זה לא ממש עובד ובמקום להתפתל, כדאי לנקוט בגישה הישירה, לומר את הדברים ולשאת בתוצאות. תגלו שזאת הדרך הפשוטה ביותר לצאת מהפלונטר ואף אחד גם לא יכעס עליכם יותר מידי. אתם נמנים עם יסוד האוויר והכוכב השולט בכם הוא מרקורי. התכונות אשר מיוחסות למזל שלכם הן בין היתר קלילות, תקשורתיות, קסם אישי וכשרון כתיבה.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל סרטן
את מרבית היום אתם מבלים בבית בסידורים ובהשלמת משימות שהוזנחו. בא לכם לקחת את היום הזה בקלות ולא לעשות יותר מידי, אבל אתם מצליחים בכך רק באופן חלקי. אורחים צפויים להגיע בשעות הערב. מתח עלול להתעורר בבית במסגרת ההכנות. נסו להאציל סמכויות ולא לקחת על עצמכם יותר ממה שאתם מסוגלים. אתם נמנים עם יסוד המים והפלנטה השולטת בכם היא הירח. התכונות אשר מיוחסות למזל שלכם הן בין היתר ביתיות, משפחתיות, מופנמות, חמלה ועזרה לזולת.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

מזל אריה
הצורך שלכם בפסק זמן עמוק מאוד ויש מי מבני הבית שלא ממש מבין מה קורה איתכם. הטמפרמנט הסוער הנצחי שלכם זקוק גם הוא להפסקה מידי פעם. פנויים לא חייבים לבלות את היום בבדידות מזהרת. אפשר בהחלט להזמין מישהו קרוב כדי לבלות את היום בצוותא. יופי של רעיון. אתם נמנים עם יסוד האש והכוכב השולט בכם הוא השמש. התכונות אשר מיוחסות למזל שלכם הן בין היתר מנהיגות, כריזמה, דרמטיות, מלכותיות, הוד והדר.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל בתולה
תפנית מעניינית ומפתיעה צפויה ביחסים האישיים. אתם מגלים דברים חדשים לגבי בן/ת הזוג. יש לכם הזדמנות פז לבלות זמן ביחד, בלי ספיחים. נצלו במלואה את האינטימיות שמתאפשרת. שמרו על הבריאות ואל תאכלו יותר מידי. היום הכיפי הזה מאפשר לכם למלא את המצברים. בדיוק כמו שצריך. אתם נמנים עם יסוד האדמה והכוכב השולט בכם הוא מרקורי. התכונות אשר מיוחסות למזל שלכם הן בין היתר חריצות, סדר, קפדנות, משמעת עצמית וביקורתיות.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

מזל מאזניים
יום של ניגודים. ספר או סרט טוב וארוחה טעימה יכולים בהחלט לספק לכם את מנת האושר היומית. רגשות עזים מתעוררים בכם דווקא על רקע השקט היחסי, לאחר כמה ימים שם פעילות חברתית סוערת. בערב, אתם שוב נכנסים למצב תזזיתי המעורר צורך לעשות טלפונים וליזום מפגש חברתי. לא קרה כלום. מותר לכם! אתם נמנים עם יסוד האוויר והכוכב השולט בכם הוא ונוס. התכונות אשר מיוחסות למזל שלכם הן בין היתר הרמוניה, פייסנות, עדינות, גמישות, חינניות והבנה למצוקות הזולת.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל עקרב
מחלוקת עם אדם קרוב מקלקלת את מצב הרוח. דווקא עכשיו כשאתם זקוקים לתשומת לב ותמיכה רגשית, אתם מוצאים את עצמכם לבד. הבלבול גובר כיוון שהחופש והביטוי האישי חשוב לכם לא פחות מהכמיהה לתקשורת וקבלה טוטלית. תוכלו למצוא פיצוי בקרב החברים או בן/ת זוג. אתם נמנים עם יסוד המים והכוכב השולט בכם הוא פלוטו. התכונות אשר מיוחסות למזל שלכם הן בין היתר חושניות, עוצמה, תחכום ומסתוריות.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

מזל קשת
אתם פוגשים מישהו שלא נפגשתם איתו מספר שבועות ומגלים מידע חיוני. החיכוכים וחילוקי הדעות הופכים להיות נחלת העבר, ומכיוון שהאווירה מתנקה, אפשר להתחיל לבנות מערכת יחסים רעננה יותר ונקייה מאינטרסים. אתם מוצפים ברגשות חמלה ואהבה. תזרמו עם זה. אל תעצרו את עצמכם. רק דברים טובים יגיעו כתוצאה מהמצב החדש שנוצר. אתם נמנים עם יסוד האש והכוכב השולט בכם הוא יופיטר. התכונות אשר מיוחסות למזל שלכם הן בין היתר פתיחות, נאורות, חופש ועצמאות.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל גדי
הפסיקו להאשים את הסובבים אתכם ואת החברים בחוסר המנוחה שתוקף אתכם. אתם מרגישים מותשים אבל שורש העניין הוא פנימי- אישי ולא קשור לאירועים חיצוניים. נסיעה עשויה להניב שינוי באווירה. חשבון נפש הוא ממש במקום. אל תערבו אף אחד במחשבות העמוקות והכמוסות שלכם, אלא אם כן תגיעו למסקנות של ממש. אתם נמנים עם יסוד האדמה והכוכב השולט בכם הוא סטורן. התכונות אשר מיוחסות למזל שלכם הן בין היתר מסירות, שאפתנות, עקביות, הגינות ונאמנות.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

מזל דלי
יש מקום לשינוי גישה. שינויים צפויים בתחום האישי והמשפחתי. מישהו שסמכתם עליו מאכזב. ענייני כספים מתחילים להסתדר למרות שהמצב עדיין רחוק מלהיות טוב. חשבו על פתרונות ודרכים לחיסכון שיכולים להקל עליכם בהמשך הדרך ולמנוע תלות באנשים אחרים. המיקוד צריך להיות על בילויים מחוץ לבית. אתם נמנים עם יסוד האוויר והכוכב השולט בכם הוא אוראנוס. התכונות אשר מיוחסות למזל שלכם הן בין היתר מקוריות, אינטליגנציה, תבונה, מעוף וכריזמה.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל דגים
הדבר הכי טוב שאתם יכולים לעשות למען עצמכם הוא לפצוח בשגרה של פעילות גופנית. הזמן הנכון הוא עכשיו. היום הזה, מתאפיין בתחושה של סטטיות ותקיעות ודרושה תנועה פיסית כדי לשחרר את ה'פקק' שנוצר מבחינה אנרגטית. אתם משקיעים יותר מידי זמן במחשבות ובתכנונים שלא יוצאים אל הפועל. נצלו את שעות הפנאי למנוחה או לבילוי שקט עם חברים. אתם נמנים עם יסוד המים והכוכב השולט בכם הוא נפטון. התכונות אשר מיוחסות למזל שלכם הן בין היתר יצירתיות, מופנמות, רומנטיות וטוהר.
הורוסקופ שנתי מזל דגים

Back to top button