הורוסקופ יומי

אסטרולוגיה יומית: 05-12-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

מזל טלה
דחו משימות שאינן דחופות על מנת לאפשר לעצמכם לשמור על הבריאות הרגשית והפיסית. זה זמן מתאים לחשוב על עצמכם ולהקדיש אנרגיות לפעילות מהנה. יתכן מאוד שאת רוב היום תקדישו לפגישות עם אנשים נחמדים שעושים לכם טוב על הלב. פעילות קבוצתית גם היא באה בחשבון. אל תשכחו להקדיש גם קצת זמן לסידור הבית! אם אתם נמצאים על פרשת-דרכים בה קשה לכם לחתוך, השתמשו בגוונים של צהוב בשעה שאתם בוחרים את בגדיכם.

מזל שור
עליכם ללמוד איך להתפרק מהעצבנות שאופפת אתכם, בצורה קצת פחות מלודרמטית. זה פשוט יעשה לכם את החיים הרבה יותר קלים. נכון שקשה לעיתים לעשות את זה לבד אבל אתם מספיק חזקים לנסות. מישהו קרוב מאכזב אתכם בצורת ההתנהגות שלו, במיוחד לאור העובדה שאתם מגלים אינטרסים נסתרים מתחת לפני השטח וגם בדברים הנאמרים בקול רם. כדי לזכות במעריצים בתחום הרומנטי – לבשו בגדים המדגישים גוונים של תכלת.

מזל תאומים
אל תעשו פרובוקציות. זה לא יעזור לאף אחד למרות שזה מה שמתחשק לכם לעשות. נסו לרסן את הכעסים שלכם ולהפנות אותם לכתובת המתאימה. מפגש קבוצתי מעלה למודעות שלכם נושאים שהצלחתם להדחיק עד עכשיו. למרות שאתם רוצים פתרונות מידיים, ברור לכם שתצטרכו להתאזר בסבלנות ולעשות עבודה פנימית בטרם יתגשמו הרצונות שלכם.

מזל סרטן
תופעה קוסמית אשר משפיעה עליכם, מותירה אחריה שובל של אנרגיות טובות. צפוי לכם יום מצוין מכל הבחינות. כדאי מאוד להניח למשקעי העבר ולא לתת להם לקלקל התחלות של קשרים חדשים. העיקרון שמנחה אתכם היום ולמשך כל סוף השבוע, צריך להיות, מבוסס על זרימה ונינוחות. אם תורידו את רמת הציפיות הכול ילך לכם בקלות. בערב צפוי לכם מפגש חברתי מהנה.

מזל אריה
אתם יודעים בדיוק מה עליכם לעשות אבל משום מה, למרות שיש לכם החלטות, לא קורה שום דבר בשטח. כל דחייה נוספת רק מחריפה את המצב וגורמת לכם להרגיש מתוסכלים. עליכם להתמקד בעשייה ולא בדיבורים על הדברים הטפלים. שינוי מסוים דרוש גם במקום העבודה. מעבר והחלפת מקום מגורים- מהווים אפשרות שמעסיקה אתכם. תופעה קוסמית הקשורה ביחסים שבינו לבינה, תשפר את המצב.

מזל בתולה
אתם מתעוררים הבוקר במצב רוח מפוזר למדי, כל זאת כתוצאה מהצטברות מתחים. קשה לכם להתרכז והדברים פשוט לא מסתדרים כהרגלכם, מה שמרגיז אתכם מאוד. אתם חייבים לנסות להתמקד. דווקא היום, יעלו על הפרק נושאים שבהם תדרשו לגלות החלטיות ונחישות. למרות העיתוי הגרוע הכול יעבור בשלום. קחו בחשבון כי הגות ומדיטציה ישיגו את מטרתן אך ורק אם תהינה ספונטאניות. אין כל תועלת בהגות שאינה ספונטאנית.

מזל מאזניים
צפויה אווירה של חוסר מנוחה. אתם מנסים לגלות מה מטריד אתכם אבל ללא הצלחה יתרה. חבל לסבול! תנו לעצמכם רשות לשחרר רגשות על ידי פעילות ספורטיבית או טיפול מפנק כגון עיסוי. אם תשקיעו, תמצאו מקום בטוח בו תוכלו לפרוק את המועקה שיש לכם על הלב. לאחר מכן, תוכלו להמשיך לתפקד כרגיל, גם אם יש עדיין הרבה מה לעשות. הרקיע קובע כי האושר יבוא אליכם כאשר תוכלו לומר לטיפוס שתלטן כי אתם מקשיבים לכל מילה היוצאת מפיו, אך אינכם מושפעים ולו ממילה אחת.

מזל עקרב
תופעה קוסמית שנוצרה ברקיע עלולה להוליד רעיונות שאין סיכוי להגשימם. אתם חשים חוסר אונים (במידה מסוימת) מול הקטע האישי-חברתי. חפשו פתרונות יצירתיים שמתאימים לכם. חשוב מאוד להתייעץ עם חברים אך יותר חשוב לשמוע את הקולות הפנימיים שיתנו לכם תשובה ארוכת טווח. אתם טיפ טיפה מקובעים במחשבה שלכם אבל שינוי אפשרי ואף הכרחי יביא אתכם למקום בו אתם רוצים להיות.

מזל קשת
מה שנראה כמו פגישה עיוורת עלול להתברר כחתול בשק. יש דברים שכדאי ללכת עליהם רק על בטוח. אווירה של אי בהירות מביאה עימה תחושה של בדידות בתחום שבינו לבינה. אין סיבה להתרגש משום שזו תופעה ארעית וחולפת. אתם מקבלים הצעה עסקית שנראית גדולה מדי למידותיכם. על מנת ללכת עליה כדאי שתסתייעו בשותף. אתם עלולים להציב מכשולים בפני אדם שרוצה בחברתכם. כדאי לכם לוודא כי אינכם מחמיצים הזדמנות.


מזל גדי
התבטאויותיו של אדם מסוים בעבודה, משפיעות עליכם לרעה. חשוב שלא תיקחו את הדברים באופן אישי ובכלל תלמדו להפריד בין מה שקורה מסביב לבין ה'אקלים הפנימי'. נכון שזה מעצבן מאוד ויוצר אווירה לא נעימה, אבל זה ממש לא קשור אליכם וחבל יהיה אם תאפשרו לאירועים מסוג שכזה להשפיע עליכם. כ'גדיים' אמיתיים עליכם להתנער מאחרים ולנצל את תכונותיכם הטבעיות שהן: שאפתנות, הישגיות ועקשנות- בדרך הזו אתם מושכים אליכם אנרגיות עם מזל.

מזל דלי
אתם בתחילתה של תקופה חדשה ומן הסתם, צריך למתן במידה מסוימת את הציפיות שיש לכם מהסביבה. התובנה שאתם אחראים לאושר של עצמכם, תסייע בכיוון זה. עליכם להיפתח לתחומים חדשים שלא ממש הכרתם עד כה. הקדישו זמן לבני משפחה הזקוקים להכוונה אישית. אל תניחו לבעלי אנרגיות שליליות להפריע לכם בהשגת מטרותיכם או בהגשמה העצמית שלכם. כדאי שתשקלו תחביב המשלב יצירתיות עם עבודת-כפיים. אם כך תעשו, תצליחו לבטל חלק גדול מחרדותיכם.

מזל דגים
תחושה של עייפות? קחו אחריות לרגשות שלכם. נסו להירגע ולהתמקד בחציה המלא של הכוס. זכרו כי כל אשר תעניקו עכשיו לאחרים, יחזור אליכם כפל כפליים. אתם זוכים באהדתם של אנשים אשר יש לכם עימם קשרי עבודה. הדברים יעמדו לזכותכם בעתיד הרחוק. אל תנסו לפייס את מי שמחפש סיבות להיעלב. מכל מקום, תהיה זו טעות מצידכם אם תפתחו רגשי אשם בגללו.

Back to top button