ריפוי בצבעים אורה-סומארפואה משלימה

איך האורה סומא עובדת

כל המסורות העתיקות מספרות על גוף של אור - החל מכתונת הפסים של יוסף, וכלה במערכת הצ'קרות והנאדיס אצל ההודים.

כל המסורות העתיקות מספרות על גוף של אור – החל מכתונת הפסים של יוסף, וכלה במערכת הצ'אקרות והנאדיס אצל ההודים. האורה-סומא פועלת לשיקום האיזון באמצעות גוף האור הזה. כפי שהאור הלבן מורכב מכל הצבעים, כך גם גוף האור שלנו: כל אזור בגופנו תואם ביסודו לאורך גל מסוים, לרטט מיוחד של צבע.

בליבו של כל איזור ישנה תחנת אנרגיה, או צ'אקרה, והצבעים מתחברים אליה באופן ישיר. צ'אקרה פירושה גלגל. במערכת ההודית, מקובל לראות את הצ'קרות כגלגלים המסתובבים עם מערבולות של אנרגיה, וויקי העדיפה להשתמש במילים "תחנת אנרגיה" כדי להזכיר לנו שהצבעים מתחברים לרצועה מסביב לכל גופנו. תחנות אנרגיה אלה ממוקמות החל מבסיס עמוד השדרה עד לקודקוד ואפילו מעל לראש.

תחשוב על הגוף כעל קשת צבעים, עם אדום בבסיס ההופך לאיטו לכתום באזור הטבור, צהוב במקלעת השמש, עד לירוק בלב; ואז מן הלב עובר לכחול בגרון, כחול מלכותי במצח ועד לסגול בקודקוד.

את מערכת האנרגיה כשלם אפשר להשוות למכשיר טלוויזיה. כל תחנת אנרגיה היא ערוץ מסוים בתוך המכשיר. כל ערוץ משדר מסרים מסוימים, כל אחד מדבר אל היבט אחר של קיומנו. תחנת האנרגיה האדומה, למשל, אחראית לקרקוע, להישרדות, לחיים הפיזיים.

אנו מגיבים למידע שבכל ערוץ במישורים שונים. יש לנו קשר רוחני, מנטלי, רגשי ופיזי למדע הזה. אפשר לראות את רמות התגובה השונות האלה כתכניות שונות בערוץ. כדי שנוכל לקבל תמונה חדה וצליל ברור לכל תכנית, עלינו להיות בהרמוניה עם המסר של הערוץ הזה. קשיים בהתייחסות למסר יגרמו לנו לראות תמונה מעורפלת. זה יצביע על חוסר בהירות בצבע של תחנת האנרגיה עצמה.

הצבעים של שמני האיזון פועלים להשבת הבהירות אל תחנות האנרגיה. אפשר לחשוב עליהם כאילו נושאים את המסר האמיתי של הצבע. הם עובדים דרך תהודה סימפטית – העיקרון לפיו תהודה חיצונית תגרה תהודה פנימית דומה.

צבעי האיזון נושאים את התדירות בה אפשר לקבל את התמונה החדה. אם ניישם את העיקרון הזה, נוכל להחזיר את האיזון למערכת שלנו: להשיב על כנם את אורכי הגל בתוכנו באמצעות אורכי הגל הטהורים של שמני האיזון.

ליצירת קשר ופרטים מלאים על שולמית רונן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button