הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 08-08-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
יום נפלא. מתאים מאוד להקדיש לעצמכם קצת זמן. תתפנקו קצת, תמשכו את הזמן ותירגעו. שיחה קלה ומעניינת עם חבר קרוב תוביל אתכם למסקנות חשובות ולכיוון מפתיע. פגישה באווירה נוסטלגית תהיה הדבר הכי נעים ומרגש שקרה לכם בזמן האחרון. אתם פותחים את הלב ואת הראש. רק דברים טובים יכולים להתרחש. ומה בנוגע לאקשן? הכי מתאים לכם להשתלב במסיבות סוערות שאיש אינו יודע היכן ומתי הן מסתיימות. כל פעילות המאפשרת לכם פריקה של אנרגיה גופנית, פשוט תפורה עליכם. אל תהססו להיכנס לתחרויות רומנטיות מול מתחרים קשוחים, נראה שאין לכם בעיה להביס אותם.

שור
בפניכם יום עמוס, מלא דרכים חדשות ואפשרויות שנפתחות. עליכם לשמור על ערנות וזריזות כדי להגיב בזמן ולא לפספס הזדמנויות שלא בטוח שיחזרו על עצמן. גלו נחישות והתמדה ואל תחששו שמא מישהו יפרש את התנהגותכם לשלילה. ההיפך הוא הנכון. הפיקו את המקסימום מהמצב החדש שנוצר. אל תהססו. קבלו החלטות במהירות! צפויה הצלחה לאלה מכם העוסקים באופנה, תמרוקים ובכלל בעסקי נשים. זה הזמן להפגין את הפן הענוג שבכם.

תאומים
מפגש אינטימי מוליד הבנות חדשות. קשר רומנטי הולך ומעמיק למרות ההסתייגויות שלכם. ענייני כספים מעסיקים אתכם ולמרות שאתם מודאגים, אתם עדיין מבזבזים יותר מידי. רבים מכם מרגישים שזה פשוט חזק מהם. חבל להסתבך כספית רק בגלל שנתקפתם בצורך בלתי נשלט לרכוש עוד כמה רכישות שנחיצותן מוטלת בספק. זכרו כי זוגיות היא תופעה מופלאה, אך אינה באה להחליף את שיקול דעתכם העצמאי. אל תניחו לאיש לכבול את ידיכם.

סרטן
יש לכם חשק לברוח למקום רחוק בו לא יצפו מכם לשום דבר. קשה לכם לעמוד בציפיות ואתם מפחדים לאכזב וגם לא רוצים להתאכזב. למרות ההרגשה הזאת, האינטליגנציה והקסם האישי שלכם יצילו אתכם מליפול. עוד היום מתקבלות הצעות לבילוי חברתי מרתק. אל תסרבו. זאת בהחלט הזדמנות לשפר את מצב הרוח. הרקיע מעודד אתכם להסתער על היעד ולכבוש אותו בעוצמה.

אריה
עליכם להגדיר מחדש בצורה מדויקת ככל האפשר את המטרות שלכם לטווח הקרוב. התוכנית צריכה להיות מעשית ועליכם לפעול לפיה בלי לזוז ימינה או שמאלה. כך תצליחו לעקוף את מחסום הדחיינות שהורסת לכם הרבה פעמים את הרעיונות הכי טובים. אין זמן לחלומות ופנטזיות. הגיע הזמן פשוט לעשות. אם אתם רוצים לסייע לאהוביכם, אל תתנו להם דגים אלא חכות ורשתות: רק כך תעזרו להם להפוך לעצמאיים.

בתולה
שיחת טלפון מפתיעה מקדמת אתכם לכיוון מטרה חשובה. אתם עוברים שינוי עמוק ותוך כדי כך מגלים צדדים חדשים באישיותכם. חוסר הוודאות נעלם ככל שתחושת הביטחון עולה וזה קורה היום ובגדול. למרות הנטייה שלכם לדאגנות, נראה שחזרתם לראות את המציאות בפרופורציות הנכונות. אתם רוכשים ידע ועושים בו שימוש נדיב למען הזולת. פעולות התנדבות שאתם עושים, תחזורנה אליכם כפל כפליים.

מאזניים
פידבק חיובי מאדם אשר בשמו מופיעה האות יוד, מעלה לכם את המורל. אתם מרגישים צורך להתבלט וכן למצוא אפיקים נוחים יותר לביטוי עצמאותכם וכישוריכם, מכפי שניתן לכם עד היום. קחו יוזמה והפעילו קשרים אישיים לצורך קידום בתחום העבודה. במישור האישי- פנו את הערב לבילוי אינטימי. אתם יכולים להיות עדיני נפש כאשר עולה הרצון מלפניכם, אך לעיתים תצטרכו לשלוף ציפורניים מול יריביכם.

עקרב
אתם הופכים להיות הלהיט התורן שבחבורה. אם חושבים על זה, הרי שבאמת יש לכם את כל הנתונים הדרושים, במיוחד כאשר אתם מפעילים את חוש ההומור הפנטסטי שלכם. חידוש קשר עם מישהו מהעבר רק מוסיף לשמחה. צפוי הידוק יחסים רומנטי. למי שלא נמצא בקשר- עד סוף השבוע תהיה לכם הזדמנות של ממש. ומה בנוגע לנופש בקיץ הזה? המתכון למקום הנופש שלכם הוא מעין טירה קסומה ומסתורית שעשויה לעשות לכם את זה. מומלצים מקומות שחושפים טפח – ומכסים טפחיים. רצוי בלוויית פרשיה שמעוררת פרפרים בבטן ומתובלת בקמצוץ של סודיות. אל תשכחו להדוף את מבטי הקנאה של אלה שלא ממש מפרגנים לכם.

קשת
יום מתאים לפיתוח קשרים על בסיס נוסטלגי. הזמן מתאים לבדיקה מחודשת של קשרים ישנים, כמו גם לחיפוש שדות התעניינות חדשים להתפתחות אישית. כדאי לטפל בגורם שמפריע לכם לבטא את עצמכם בצורה הברורה והישירה ביותר. גישה רכה ואוהבת תעבוד הרבה יותר טוב מתוקפנות. צפויה לכם התאקלמות קלה במקום חדש שהגעתם אליו. נראה כי לחששותיכם לא היה על מה לסמוך.

גדי
רגשות וניצוצות עפים באוויר במשך כול היום. אתם עלולים למצוא את עצמכם בוויכוחים ובמריבות חסרות שחר שלא ניתן לתאר במילים אחרות מלבד- מיותר לחלוטין. מאבקי כוח עלולים להתפתח גם על רקע מקצועי. עמדת מגננה אליה אתם מגיעים בעל כורחכם אינה מציגה אתכם באור הנכון וחבל. יחד עם כל אלה נראה כי אתם נמצאים בתקופה נפלאה לכל ענייני השותפויות, וגם נישואין כלולים בכלל זה.

דלי
יש לכם הרגשה שמאוד מפרגנים לכם וזה גורם לכם למצב רוח טוב ולמורל גבוה. האופטימיות תורמת גם לביצועים שלכם בעבודה. זמן מתאים לחיפוש מקור הכנסה נוסף או חילופי. יש לטפל בעניינים ביורוקראטיים שדחיתם. העניין לא יעלם אם לא תתייחסו אליו אלא רק יחמיר. רומן חביב עלול לעלות על שרטון. לא בהכרח סוף סיפור אך- העיתוי לא מזהיר. אל תחפזו לדלג על שלבים בתחום שאתם מתמחים בו. רק השקעה אינטנסיבית, תוביל אל תוצאות מיוחלות.

דגים
אתם אכן משתדלים לשמור על איזון ביחסים עם בת/ן הזוג אולם היום זה לא כל כך מצליח. חשוב שתתעקשו להגן על הזכויות שלכם כדי לא ליצור תקדים בתחום שחשוב לכם במיוחד. אל תמהרו להגיב ואל תגרמו להסלמה מיותרת של המצב. כדאי ליזום פשרה הוגנת לשני הצדדים ולהעמיד אותה למבחן המציאות. הרקיע מבשר על מזל טוב העומד לפקוד אתכם בעניינים העוסקים בגורלות והגרלות. כאשר המזל מקיש בדלת, אין צורך בהשקעות גדולות של כספים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button