הורוסקופ יומי

אסטרולוגיה יומית 04-04-2020

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

מזל טלה
היום תלווה אתכם ההרגשה שלולא המגבלות החיצוניות, הייתם יכולים להיות בשיא ההצלחה. האמת היא שמתחת לפני השטח מבעבעים הרבה מאוד רגשות בעיקר בתחום המשפחתי. הדרך הטובה ביותר לפתוח את הפלונטר היא לרסן את האגו הפגיע שלכם ואת הרצון לשליטה ללא עוררין. אפשר לשנות דברים גם בלי לעלות על בריקאדות. האסטרולוגיה הסינית מייחסת לכם את תכונות שנת הבקר המבוית, כלומר [על פי שיטתם]: אינטליגנטיים, מקוריים ויוצאי דופן. מאוד לא שגרתיים.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל שור
קשה לכם לקבל את העובדה שלאנשים אחרים יש דעות אחרות ולא כולם צריכים לנהוג בדיוק לפי הסטנדרטים שלכם. יתכן עימות חברתי במידה ולא תדעו לסגור את הפה כשצריך. הצורך הכפייתי לשלוט בסביבה מבטא חולשה ולא חוזק. עצה יעילה לחברה וגם למשפחה: מנהיג אמיתי יודע להשיג את מטרותיו ולהפעיל את הסובבים אותו בצורה חכמה. האסטרולוגיה הסינית מייחסת לכם את תכונות שנת הנחש, כלומר [על פי שיטתם]: בעלי יופי יוצא דופן. שאפתניים ועקשנים המגיעים אל מטרותיהם על אף המכשולים.
הורוסקופ שנתי מזל שור

מזל תאומים
יום לא קל בהתחשב בעובדה שעליכם להחמיץ פנים כלפי מישהו קרוב. העובדה שהעניין זמני מקלה אך לא פותרת אתכם לחלוטין מההרגשה שאתם נשארים לבד. בשעות הערב צפויה נסיעה ארוכה ומתישה. דרושה לכם שנת לילה שלווה וארוכה. הקדימו ללכת לישון. האסטרולוגיה הסינית מייחסת לכם את תכונות שנת הסוס, כלומר [על פי שיטתם]: נדיבים, שנונים, חסרי מנוחה, עוקצניים, תקשורתיים ובעלי כושר הבעה בכתב ובעל-פה.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל סרטן
יום מוצלח. מצב רוח מרומם במיוחד. יש לכם הרגשה של חגיגה אמיתית. אחת הסיבות היא שאתם מגשימים משאלת לב שחיכיתם לה זמן רב. השותף שלכם לחוויה הוא אדם אהוב ואתם עומדים לגלות עד כמה באמת איכפת לכם ממנו. המצב בתחום הזוגיות מעולה ואתם מרגישים מחוזרים ואהובים יותר מתמיד. האסטרולוגיה הסינית מייחסת לכם את תכונות שנת השפן, כלומר [על פי שיטתם]: רגישים הזקוקים לחום, ביטחון והגנה. בעלי קסם אישי ונטיות אמנותיות. נאמנים וישרים.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

מזל אריה
יום מוצלח. במהלך היום יתרחשו כמה דברים מוזרים ולא מוסברים, מה שיוכיח לכם שאף פעם, אסור לאבד תקווה. יהיה מי שיציע לכם עזרה והזדמנויות חדשות תפתחנה בפניכם. אין לכם שליטה מוחלטת על מה שקורה בעולם אבל אתם מרגישים עוצמה פנימית ופתיחה רגשית לקבלת גל של שפע. האסטרולוגיה הסינית מייחסת לכם את תכונות שנת התיש, כלומר [על פי שיטתם]: אסרטיביים, מרשימים בהופעתם, מצליחנים, מתחברים היטב אל אור הזרקורים והבמות.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל בתולה
לחוויה מסוימת שתעברו היום יש משמעות רוחנית. זה ישפיע עליכם מאוד. אתם עלולים להגיב בקיצוניות בצורה שאינה אופיינית לכם כלל. לפני שאתם שוברים את הכלים עדיף שתעשו חושבים. שינוי פנימי הקשור לביטחון העצמי שלכם קשור וחיוני לתהליך שאתם עוברים. הגיע הזמן להוציא ממעמקים את הזיכרונות המעיקים, לאוורר ולשחרר. האסטרולוגיה הסינית מייחסת לכם את תכונות שנת התאו, כלומר [על פי שיטתם]: שנונים, יצירתיים ומקוריים. שאפתניים ובעלי כושר ארגון ומנהיגות. מפתחים קריירה בכנפי כלכלה שונים.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

מזל מאזניים
בהשפעת מצב הכוכבים, החוש השישי שלכם מתפתח והיכולות המיסטיות שלכם באות לידי ביטוי. אתם פשוט יודעים מה אנשים אחרים חושבים. הדבר מועיל במיוחד בתחום האישי. נראה שמישהו שסמכתם עליו מאכזב ולעומת זאת אחרים, שנראו לכם פחות מפרגנים- דווקא מכבדים ומעריכים את מה שאתם עושים. זה הזמן להיערכות והערכה מחודשים. האסטרולוגיה הסינית מייחסת לכם את תכונות שנת העכבר, כלומר [על פי שיטתם]: מצליחים לשלב נטיות אמנותיות עם חוש לעסקים ולפוליטיקה. הם עצמאיים, עליזים ונהדרים בקשריהם החברתיים.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל עקרב
יום טוב במיוחד. אתם מרגישים סיפוק אישי והגשמה ומוכנים להתמודד באומץ מול כל מצב חדש שייווצר. התרגשות פנימית נותנת לכם עוד יותר כוחות מאשר יש לכם באופן רגיל. היום תפגשו אנשים חדשים שישפיעו עליכם. בערב צפויה נסיעה חווייתית למקום חדש ומרתק. למיטה תגיעו מאוחר מאוד, עייפים אך מרוצים. האסטרולוגיה הסינית מייחסת לכם את תכונות שנת הנמר, כלומר [על פי שיטתם]: מלכותיים ובעלי נפש מסתורית הנחשפת רק בפני ידידים מקורבים, אוהבי ידע ובעלי אופקים רחבים.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

מזל קשת
יום קלאסי בכל מה שקשור לצורך שלכם בנהנתנות. יש לכם רצון עז לברוח ממסגרות חונקות ואתם עלולים לעשות משהו חריג. אתם בוחרים להיעלב ולהרגיש מקופחים. זה חבל. דווקא בעיתוי הזה, כאשר אתם כביכול 'פורשים' מהמרוץ, יש מי שמתחיל לגלות בכם עניין. הצורך שלכם בהרפתקאות יבוא היום לידי ביטוי. האסטרולוגיה סינית מייחסת לכם את תכונות שנת הכלב, כלומר [על פי שיטתם]: חובבי הרפתקאות ואוהבי מסעות. בעלי מעוף ודמיון. נוטים לתחומים רוחניים. זקוקים לחופש ועצמאיים.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל גדי
אנרגיה פזיזה גורמת לדיבור להקדים את המחשבה. אתם יוצאים בהצהרות שמפתיעות אפילו אתכם. בתחום החברתי יש שיפור. אתם ניגשים לעניין כמו אל מבצע צבאי מאורגן ואכן יש תוצאות בשטח. לפנויים מומלץ להתחיל כבר היום לתכנן את הפעילות לשבוע הבא. האסטרולוגיה הסינית מייחסת לכם את תכונות שנת התרנגול, כלומר [על פי שיטתם]: יציבים, מעשיים, החלטיים, הגיוניים, עקביים ועקשנים. מציאותיים ומפוכחים.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

מזל דלי
יום טוב צפוי לאלה מכם שיטפחו את המשפחה ויקדישו זמן למישהו שממש זקוק לתשומת לב ולטפיחה על השכם. יש לכם ספקות לגבי העתיד ואתם דואגים יותר מידי. מה שדרוש לכם יותר מכל זה קצת עידוד מחברים קרובים שלא סתם יעודדו אלא גם יזכירו לכם את היכולות המיוחדות שיש לכם. יש לכם כוח פנימי ודמיון שיוציאו אתכם מהבוץ. האסטרולוגיה הסינית מייחסת לכם את תכונות שנת הדרקון, כלומר [על פי שיטתם]: חשובים לכם ההצלחה והניצחון. אתם בעלי רעיונות מקוריים וכושר המצאה, אוהבים להמם ולהדהים.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל דגים
אתם נהנים מתחושת שייכות והקשרים החברתיים מתהדקים. חשוב לכם להיות מקובלים, למרות שכלפי חוץ תעשו הכול לשכנע את כולם שכלום לא מזיז לכם. למי שיש חושים חדים יבחין מהר מאוד שאתם בכלל לא אדישים, אבל משחקים אותה. הגיע הזמן לתפוס אומץ, לגלות שגם לכם יש רגשות ואפילו אם זה במחיר של פגיעה אפשרית. האסטרולוגיה הסינית מייחסת לכם את תכונות שנת הקוף, כלומר [על פי שיטתם]: רומנטיים, רגישים, אוהבים ומעניקים. לעיתים תכופות הם נסחפים אחר אהבתם הגדולה.
הורוסקופ שנתי מזל דגים

Back to top button