הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 09-11-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
צורת החשיבה וההתנהגות שלכם מתפרשת על ידי אחרים כמוזרה וכלל לא מובנת. אתם שקועים בתוך עצמכם וגם לכם לא ברור לחלוטין הכיוון הרצוי לפעולה, לפחות לא בשלב זה. אל תמהרו, למרות שיש לכם אולי הרגשה שאתם עלולים לפספס את הרכבת. הלחץ עלול רק להרוס דברים טובים שקורים לכם בתחום הזוגי. תנו לזמן לעשות את שלו מבלי לגלות רגשי רכושנות. יש להתמקד בענייני הבית והמשפחה, גם אם צריך להקפיא תחומים אחרים.

שור
נראה כי לאחרונה אתם מגלים עניין רב באדם חדש שפגשתם ולמרות שברור לכם שלכיוון רומנטי אין כאן סיכוי, אתם מתפתים לבלות זמן רב ביחד. אל תעשו שטויות. תחום הזוגיות זקוק לשינוי אבל לא בסגנון הזה. אל תהססו להיפגש עם בני המין השני ולבדוק כל עניין לגופו. לא להבטיח הבטחות שכלל לא בטוח שתוכלו לעמוד בהן. הרקיע קובע כי אסור לכם להרשות לחוסר בטחון להכניע אתכם או לשלוט בכם.

תאומים
צפוי שינוי ניכר באווירה הביתית וכן במערכות חברתיות אליהן אתם שייכים. יחסי הציבור שאתם עושים לעצמכם בהחלט מצליחים ואתם פופולאריים מאוד ומבוקשים. גם הדימוי העצמי שלכם שסבל לאחרונה מירידה מסוימת- מתאושש. אל תיקחו על עצמכם יותר מידי התחייבויות. זהו עיתוי של הצלחה ואושר אך במקביל, הוא מזהיר מפני התנשאות כלפי מי שהצלחתם להביס.

סרטן
בני הזוג מפרגנים ואתם מקבלים תחושה נעימה שבסופו של דבר יש לכם על מי לסמוך. מי שפנוי, זוהי שעת כושר להכיר אנשים מתאימים באמת. עשו מאמץ לצאת מהבית למרות חוסר חשק מסוים. הסקרנות הטבעית והחיזוקים שקיבלתם לאחרונה מבני המין השני- יעזרו לכם. הרקיע רומז על הצורך להישמר מנוכלים ומהבטחות שווא. כמו כן הוא מזהיר מפני טיפוח אשליות.

אריה
אתם משנים את צורת ההתנהגות שלכם וזוכים לתשבחות ולפרגון מצידם של הסובבים אתכם. הפתיחות שלכם והעלאת סף הרגישות פותחות אפשרויות חדשות גם בתחום הרומנטי. אדם אשר בשמו מופיעה האות נ', יהווה הפתעה גמורה. בשעות הערב צפוי בילוי שישנה את אופיו מסולידי לסוער. זהו עיתוי נפלא המבטיח הצלחה בכל התחומים ובעיקר אם מדובר בנסיעות וטיולים.

בתולה
אתם מתלהבים מאנשים מרתקים שנכנסים לחיים שלכם ומסמנים אפשרות לתחילתה של תקופה חדשה. תזרמו עם הדברים ואל תתמקדו על התפל. אתם מצליחים להביע את עצמכם ביתר חופשיות מאשר בעבר. המורל עולה ועמו תחושה של חיוניות ואופטימיות. יופי של יום! נראה כי מישהו בסביבתכם מתעלם מסכנה כלשהי, ומעדיף לטמון את ראשו בחול.

מאזניים
יש לכם לא מעט מחויבות למלא. אתם מצליחים להפתיע אפילו את עצמכם. מתקתקים במהירות שיא את כול מה שצריך ואפילו מוצאים זמן לצאת לבילוי במחצית השנייה של היום. יש משהו שרציתם לעשות יחד עם בן/ת הזוג. אז הנה יש לכם הזדמנות פז. האינטראקציה יכולה לגרום לכם לשנות את הגישה וללמוד כמה דברים חדשים שלא ידעתם. אתם זקוקים לשינוי ולהתחדשות, וזאת גם אם אדם יקר כלשהו יצטרך להשתרך מאחור.

עקרב
אתם עלולים לשלם מחיר בגלל האגו שלכם שאינו מניח לכם וגורם לשיבושים ועיכובים ביצירת קשרים חדשים. מישהו יפרוץ לתוך החיים שלכם ויגרום להפתעה מרשימה. יש לכם הרגשה שמישהו קרוב לכם מאותת לגבי רצון להידוק הקשר ולשיחת נפש הכרוכה בייעוץ. זה כפי הנראה נכון אבל ליתר ביטחון כדאי לבדוק לפני שאתם פוצחים בהרצאות. הדברים האמיתיים מסתתרים בין המילים ובין השורות, וזאת גם אם נדמה לכם כי איש אינו מסתיר דבר.

קשת
אתם מצליחים להתייחס לאנשים אחרים ביתר סבלנות ובפחות ביקורתיות מאשר בדרך כלל. גישה זאת מאפשרת כניסה של רוח רעננה ומלהיבה למרחב האישי שלכם. אווירה חדשה מסמנת את סוף השבוע. מהלך מתוחכם ומרשים יביא תוצאות מעולות בתחום האישי, שישתלמו לכם מאוד, במיוחד בטווח הרחוק. אל תצפו ממישהו אחר כי יפרוש שטיח-אדום למענכם. אם אתם לא תערכו לעצמכם מסע יחסי ציבור, איש לא יעשה זאת עבורכם.

גדי
זה יום של התקלפות מעכבות. צפויים שחרור ושינויים מתגלגלים המביאים אתכם למחוזות חדשים. כול ניסיון של אנשים קרובים לכם לעצור אתכם, לא רק שלא יעלה יפה אלא גם יגרום לעימותים, אז מוטב שתצאו כבר מהתחלה בהצהרת כוונות ברורה. השמרנות הטבעית שלכם נעלמה ואיננה. עולים על דרך חדשה? מישהו שאתם חוששים ללחוץ עליו, עלול לנצל אתכם. נראה כי הגיע הזמן להשתחרר מעולו.

דלי
צפויה לכם אכזבה מאדם שפיתחתם כלפיו רגשות רומנטיים. כדאי להסתפק כרגע ביחסים ידידותיים. תנו לזמן לעשות את שלו. העיתוי חשוב במיוחד בכול מה שקשור למכרים חדשים שנכנסו אל חייכם לא מכבר. משפחה וחברים קרובים זקוקים לכם עכשיו יותר מתמיד. תנו יד למען אלה שיעמדו גם הם לצדכם בשעת הצורך. אתם זקוקים לאהבה אשר יש הגנה וביטחון בצידה, ולא לזו שאין עימה תכלית כלשהי.

דגים
כוכב נפטון שליט המזל שלכם ממשיך לקיים קשרים עם אנרגיה בעלת אופי קליל, מקסים וידידותי: צפוי יום מרתק. אתם מגלים בעצמכם צדדים שלא הכרתם ומתמודדים עם מטלות 'הרות גורל'. אתם מרשים לעצמכם לעשות דברים שמעולם אפילו לא חשבתם עליהם. הכוכבים מעודדים אתכם להיצמד לעקרונותיכם, גם אם הצד השני עלול להסיק מכך מסקנות מרחיקות לכת. מי שאוהב אתכם באמת צריך להשקיע ביחסים איתכם, ולא בקשרים עם אחרים.

Back to top button