הורוסקופ יומי

אסטרולוגיה יומית: 09-12-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

מזל טלה
מתיחות בעבודה מביאה אתכם אל מצב של עייפות רבה. כדאי מאוד לנצל את הזמן הפנוי למנוחה ולבילוי מהנה. אל תתפתו להזמנות של אנשים שלא ממש מעניינים אתכם. זה לא הזמן לנהוג בנימוס. תעשו את מה שבא לכם באמת, בין אם מדובר בבילוי שקט בבית או יציאה למועדון ריקודים. תהיה לכם הזדמנות לשחרר מתח. היכרויות חדשה בהחלט באה בחשבון. הרקיע רומז על נישואין אפשריים.

מזל שור
יש לכם נחת רוח אמיתית כתוצאה מצעד שנקטתם בו. הקשר הרומנטי מעניק תמיכה משמעותית ביום בו אתם זקוקים להפגנה של תשומת לב וחיבה. הצורך באינטימיות ובאהבה בכמויות 'מסחריות' בא על סיפוקו. מי שלא נמצא בקשר עלול למצוא את עצמו מבודד. חפשו אוזן קשבת ידידותית. זה בסדר גם אם זה לא רומן של ממש. שימו לב אל המסר הבא: קחו בשתי ידיים את אשר העניקו לכם הרוחות, אינכם חייבים לחלוק בשללכם עם אלה שלא השקיעו.

מזל תאומים
יום קליל שמאופיין בתחושת חופש או לפחות רצון לטייל ולבלות במקום לעבוד. קשה לכם להיות ממוקדים בהווה מכיוון שיש מספר החלטות שעומדות על הפרק. אתם מעדיפים להתלבט ולא לקבל החלטה חד משמעית שתדרוש מכם וויתורים נכבדים. נסיעה למקום מרוחק ופגישה עם אדם אשר בשמו מופיעה האות י' עשויה לקדם אתכם. שימו לב אל המסר הבא: לעיתים יש להכות ביריב מבלי שיבחין בכם, אל תכריזו בקול על בואכם להכריע אותו.


מזל סרטן
אתם מרגישים לחוצים בזמן כיוון שהשארתם משימה חשובה ליום זה. עכשיו אתם מתוחים ונקלעים למריבות עם כול מי שנמצא בקרבתכם. בעצם, ברור שאתם מנסים לפרוק מתח אבל אתם עלולים להפסיד הרבה, אם תמשיכו להסתובב ולהוציא את העצבים על הסביבה. טיפ: גלו בגרות ואיפוק והסיקו מסקנות לפעם הבאה. שימו לב אל המסר הבא: אינכם יכולים להתחדש כל עוד אתם מתרפקים על זיכרונותיכם, הרפו מהם וראו אור גדול.

מזל אריה
יש לפניכם לא מעט פיתויים אבל אתם עומדים מולם בהצלחה. הסבלנות והעמידה על העקרונות שלכם, יוציאו אתכם מהסיטואציה באור הטוב ביותר שאפשר. יש לכם מספר רעיונות מקוריים ומהפכניים בראש, בתחום העבודה, אבל עדיין מוקדם לדבר על יישום. חכו לשעת כושר. שימו לב אל המסר הבא: על מנת להצליח יהיה עליכם להתנשא אל מעל ראשי יועציכם, רק כך תוכלו להתבונן בפסיפס השלם.


מזל בתולה
ענייני כספים מעסיקים ומדאיגים אתכם היום. נסו להשתחרר מהמחשבות המטרידות. הפסיקו לחשוב על הבעיות ותחשבו על פתרונות. חפשו מוצא יצירתי. הפתרון טמון ביכולת התקשורתית המעולה שלכם. כדאי שתקדישו זמן לשכלול הכישרון שדרוש לכם גם בתחום האישי וגם בעבודה. הרקיע רומז כי כללי טקס ומוסכמות חברתיות, מייגעים אתכם. מצד שני, דווקא בהם טמון המפתח להצלחתכם.

מזל מאזניים
אתם סובלים לא מעט ממה שנראה לכם כחוסר שביעות רצון של בן/ת הזוג. אין לכם סבלנות למצב החדש שנוצר וגם הסיבות לא הכי מעניינות אתכם. ובכל זאת, אם אתם רוצים לשמור על הקשר, מוטב שתנסו. מחווה קטנה כמו למשל יציאה יזומה לבילוי משותף יכולה לחולל פלאות. זאת לא "הקרבה", זאת פעולה ראויה. הרקיע רומז כי אם יש אדם שאינו לרוחכם, התנערו ממנו. אם אין ביכולתכם להתנער ממנו, קבלו אותו באהבה והשלימו עימו.


מזל עקרב
אתם מרגישים היום טוב במיוחד. נצלו את ההרגשה הסוחפת המבטיחה שהשמיים הם הגבול, למפגשים חשובים ולראיונות עבודה. יש להניח שבזכות הכריזמה, תתבלטו בשטח, תזכו להרבה תשומת לב ולתוצאות טובות. זה מה שעושה לכם כיף על הנשמה. להיות עם אנשים מפרגנים. האמת, מגיע לכם ובגדול! הרקיע רומז כי אם מישהו רומס את זכויותיכם, ייתכן שאתם הם אלה שמרשים לו לעשות כן. אל תהססו להגן על אשר שייך לכם.


מזל קשת
יום עמוס באירועים חיוביים. הרבה התרגשות בתחום הרומנטי עקב מפגשים בעלי פוטנציאל. את התוכניות שלכם שמרו לעצמכם ואל תפריזו במידת האמון שאתם רוחשים לחברים. לא כול מי שנראה כאילו הוא דורש טובתכם אכן כזה. ענו בחיוב לכול הזמנה לבילוי שתגיע היום. הרקיע רומז על הצורך להישמר מנוכלים ומהבטחות שווא. הוא מזהיר מפני טיפוח אשליות.


מזל גדי
כדאי שתתרחקו מאדם שמרעיף עליכם עצות חינם. אם תקשיבו לדבריו אתם עלולים למצוא את עצמכם קרחים מכאן ומשם. אתם עלולים להתעמת עם אדם שאין לכם צ'אנס לשכנע אותו. הפעם זה באמת לא אתם, זה הוא. אנרגיות הרמוניות שורות היום על מערכת יחסים שידעה עליות ומורדות. השתדלו להביט אל העתיד, לא אל העבר.

מזל דלי
אתם מתלהבים מאדם שמבטיח לכם גדולות ונצורות. במקביל, כדאי שתותירו על כנן את שאר החלופות. זה יום בו מומלץ שתנהגו בסגנון של 'כבדהו וחשדהו'. יש מי שלא יהסס לנצל את נקודות החולשה שלכם. שימו לב למי שאורב לכל מילה שיוצאת מפיכם. יש לו חשבון איתכם, גם אם אינכם מודעים לזה. המזל איתכם בפגישות בנוסח של 'חתול בשק'. הפנימו את הרעיון שלפיו 'גודל הסיכוי, הוא כגודל הסיכון'.

מזל דגים
תופעה קוסמית מבשרת על התחזקות יוזמות אישיות. אתם מפגינים הרבה אומץ ובטחון ומצליחים להפריד בין הטפל והעיקר, בין אם מדובר בתחום הקריירה ובין אם מדובר ביחסים אישיים. ה"הילד הפנימי" ששואף להיות בכמה מקומות בבת אחת ולחיות כמה תסריטים בעת ובעונה אחת, נרגע במקצת. מישהו בוחן אתכם בתקווה לשותפות מוצלחת ביניכם לבינו. נהגו בטבעיות, אין לכם במה להתבייש. כדאי לטפח תחושה השלמה וקבלה.

Back to top button