הורוסקופ יומי

אסטרולוגיה יומית: 10-12-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

מזל טלה
יום מוצלח במיוחד. כל מה שאתם צריכים נמצא ממש בהישג יד. אתם נוכחים לדעת בפעם המי יודע כמה שכאשר אתם סומכים על עצמכם, ההתרחשויות תופסות כיוון חיובי, ואילו כשאתם מחכים לאחרים לעשות עבורכם את העבודה- הכול מתפספס. חברים אמיתיים יישארו לצידכם לאורך זמן אבל בגדול עדיף לא לערב עסקים ויחסים אישיים. הקלף שלכם בסדרה המיסטית של קלפי הטארוט הוא קלף הקיסר. הקלף מייצג הצלחות, הודות לכישורי פיקוד ומנהיגות.


מזל שור
הצורך הכפייתי להיות בשליטה ולהימנע משינויים, גורם לכם לבלגן גדול ביחסים האישיים. צפויה חופשה קצרה ממנה אתם יכולים ליהנות במידה רבה, אם תצליחו להרגיע את עצמכם ולשנות גישה. נסו להימנע מעימותים וויכוחים מיותרים, במיוחד בנושאים שכבר דובר עליהם בעבר- ללא תוצאות. פוטנציאל כספי טמון בפגישה שתתקיים מחוץ למסגרת העבודה. הקלף שלכם בסדרה המיסטית של קלפי הטארוט הוא קלף הכוהן הגדול. הקלף מייצג את הממסד הרשמי, כמו גם ענייני דת ועצה מאדם נשוא פנים.


מזל תאומים
פנייה מגורם חדש תשפר את מצבכם הכלכלי. תיתכן גם התפתחות בתחום הזוגי בעקבות היכרות לא צפויה. המפגש הזה יקרה באירוע חברתי אליו תוזמנו ברגע האחרון. מישהו מתכונן לצאת לנסיעה ארוכה והדבר מעורר בכם סערת רגשות. המעגל החברתי שלכם התרחב לאחרונה. זהו שינוי מבורך. קחו זמן למנוחה. הקלף שלכם בסדרה המיסטית של קלפי הטארוט הוא קלף האוהבים. הקלף מייצג התלבטויות תכופות בין קולו של הלב לבין קולו של ההיגיון.


מזל סרטן
יום מוצלח מבחינה חברתית. ההשקעה שלכם במישהו קרוב משתלמת ואתם נהנים לקטוף את הפירות. אווירה נעימה משפרת את המורל ותורמת גם לזוגיות. המצב בבית סביר, אם כי עדיין יש מקום לשיפור. קשה לכם להאמין שבאמת אוהבים ומקבלים אתכם. הקלף שלכם בסדרה המיסטית של קלפי הטארוט הוא קלף המרכבה. הקלף מייצג מצבים מוגנים ויציבים, אך קובע שהמושכות הן בידיו של אדם אחר.


מזל אריה
כדאי לחשוב ולבדוק את כל הנתונים שעולים על הפרק מבחינת עבודה. צפוי שינוי מפתיע. נסו להימנע מהתעקשות וויכוחים מיותרים שלא יקדמו אתכם לשום מקום. באמת שאתם לא חייבים להיות צודקים כל הזמן. הביטחון העצמי שלכם – מופרז. הוא עלול לגרום לכם לפעול בפזיזות ולאחר כך להצטער מאוד על מה שעשיתם. הקלף שלכם בסדרה המיסטית של קלפי הטארוט הוא קלף הכוח. הקלף מייצג את השופט התנכי שמשון, כמו גם את הפסוק "מעז ייצא מתוק".


מזל בתולה
מערכת היחסים האישית פורחת. אתם עלולים לקחת את העניין כמובן מאליו. בן/ת הזוג זקוקים לחיזורים וחיזוקים. אל תפסיקו לעשות מה שעשיתם עד עכשיו. התחום החברתי נחלש לאחרונה. מישהו קרוב שבשמו מופיעות האותיות מ' ו – ל, אכזב ובגדול. שינוי בעבודה דרוש לכם כמו חמצן לנשימה. קחו את הזמן לעשות תוכניות אופרטיביות. הקלף שלכם בסדרה המיסטית של קלפי הטארוט הוא קלף הנזיר. הקלף מייצג מצבים הדורשים פסק-זמן ושיקול דעת נוסף עבור עניינים מכל סוג שהוא.

מזל מאזניים
יום מצוין. לא מעט חוויות צפויות לכם. מפגש עם חברים במסעדה יוקרתית- הוא בגדר אפשרות סבירה. אתם מרגישים את התלות המוגזמת של בן/ת הזוג בכם, אבל העניין דווקא מחמיא לכם. מאוד בא לכם להפגין רגשות ואהבה אבל יש משהו פנימי שעוצר אתכם וגורם לכם לנהוג באיפוק. עשו את אשר חקוק בטבעכם ואל תחקו את מעשי האחרים. הקלף שלכם בסדרה המיסטית של קלפי הטארוט הוא קלף הצדק. הקלף מייעץ לכם לפעול על פי שיקול דעתכם בלבד, וזאת מכיוון שממילא אתם תהיו אלה שתצטרכו לשאת בתוצאות [ לכאן או לשם].


מזל עקרב
הזדמנות לשינוי חיובי במצב הרוח. ההשקעה והחריצות מקדמות אתכם בכל התחומים. למרות זאת, תיתכן הרגשה שבבית לא ממש מבינים אתכם. נסו להתגבר על ההרגשה בעזרת שיחה ישירה עם מי שקשור לעניין. חברות חדשה מתפתחת עם מישהו שבשמו המלא מופיעה אות ד'. הרושם הראשוני שלכם אינו מדויק. תנו צ'אנס. הקלף שלכם בסדרה המיסטית של קלפי הטארוט הוא קלף ההתחדשות. הקלף מייצג הצלחה הבאה בעקבות מהפך עצום וטוטאלי.


מזל קשת
למרות העומס בעבודה אתם מוצאים זמן לרומנטיקה, מה שרק מוכיח שכאשר רוצים משהו במידה מספקת, אפשר להספיק הרבה יותר ממה שחושבים. אתם מגשימים רצונות ישנים ומחדשים את הבית. עם כל השמחה והסיפוק, חשוב לזכור שהחלפת 'התפאורה' אינה בחזקת פתרון בעיות למועקה הפנימית שאתם חווים. הקלף שלכם בסדרה המיסטית של קלפי הטארוט הוא קלף המיזוג. הקלף מייצג הצלחות במשימות שלכאורה אינן אפשריות.


מזל גדי
היום תחושו שמעמדכם בעבודה מבוסס והמאמץ שהשקעתם אכן משתלם. תקבלו פרגון מפתיע בעוצמתו ממישהו שאתם עוזרים לו כבר הרבה זמן. לעיתים קרובות אתם נמנעים מלבטא את הרצונות הפנימיים שלכם מה שעלול לגרום לתסיסה פנימית שפורצת במקומות הלא מתאימים. במקום לאכול את הלב, תחצינו את מה שאתם מרגישים, בלי חשבון. הקלף שלכם בסדרה המיסטית של קלפי הטארוט הוא המלאך המכונף. הקלף מייצג הצלחות כבירות ברבדים גשמיים וחומריים.


מזל דלי
היום נראה כאילו ההתנהגות שלכם מושפעת מסדרות וטלנובלות בטלוויזיה. במילים אחרות אתם במו ידיכם מחוללים סערה בכוס מים או …בדלי. חבל על האנרגיה המבוזבזת לשווא. כדאי מאוד לנסות להירגע ולקחת את מה שקורה בפרופורציה הנכונה. התמודדות עם שינויים במצב האישי והחברתי אינה חייבת להיות מלווה בכאב לב. הקלף שלכם בסדרה המיסטית של קלפי הטארוט הוא קלף הכוכב. הקלף מייצג מצבים אופטימיים, כמו גם אנשים אשר פיהם וליבם שווים.


מזל דגים
הזוגיות השתפרה לאחרונה, ואתם עושים מאמץ כנה לשמור על המומנטום. היום יש לכם גם הזדמנות לדבר על רגשותיכם, השאלה היא אם תסכימו לקחת 'סיכון' ולהיחשף. הקושי הנפשי הטמון בבסיס היכולת שלכם לתקשר, נעוץ בדברים שקרו בעבר הרחוק ובהחלט שהגיע הזמן להשתחרר מזה. הקלף שלכם בסדרה המיסטית של קלפי הטארוט הוא קלף הירח. הקלף מייצג את התהומות העמוקים ביותר של הנפש האנושית.

Back to top button