הורוסקופ יומי

אסטרולוגיה יומית: 11-12-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי


מזל טלה
בדרך כלל אתם לא הטיפוסים המתבכיינים והמתלוננים אבל היום זה בדיוק מה שאתם עושים. במקום להתלונן נסו לא להתערב במעשים של אחרים. העובדה שיש לכם דעה נחרצת על כל נושא בעולם, בהחלט אינה בגדר חובה לחלוק אותה עם כל מי שנמצא בסביבה. לא כולם מעוניינים לשמוע את ההגיגים הפילוסופיים שלכם. אין מה להיעלב, אלה החיים. הרקיע מעודד אתכם ללמוד כיצד לקבל, ולא רק כיצד להעניק.


מזל שור
היחסים האישיים משתפרים. למדתם לתקשר בצורה ישירה וברורה וזה תורם הרבה מאוד להרגשה הטובה של כל הנוגעים בדבר. יש פעילות מסוימת שאתם מאוד רוצים להשתלב בה אבל התקציב לא מרשה. הדבר יוצר תסכולים פנימיים שקשה לכם להתמודד איתם. יש לכם את הכוח, היוזמה והדמיון למצוא פתרונות מעשיים. אז קדימה, תתחילו לפעול. המסר מבשר על הארה פתאומית שהיא תוצאה של עבודה רוחנית.

מזל תאומים
אתם נותנים צ'אנס ועוד צ'אנס לאנשים שבאמת לא מגיע להם. יחס של כבוד הוא 'משחק' הדדי. אם אחד מן הצדדים לא מקיים את החוקים הבלתי כתובים, אולי כדאי לשקול את מהות הקשר. שיפור הקשרים בתוך המשפחה המורחבת לא מחפה על התחום הרומנטי שזקוק לעבודת מודעות פנימית רבה. התוכנית המתאימה ביותר עבורכם היום היא לחרוג ממנהגכם ולהישאר בבית. הרקיע רומז לכם להיכנע למאוויי הלב ולהעדיפם על פני שיקולים חומריים או מעשיים.


מזל סרטן
יש הבדל גדול בדרך בה אתם תופסים את עצמכם ובין הצורה בה רואים אתכם האחרים. בעיקרון, אתם רודפים אחרי האהבה והיא בורחת מכם… כדאי להרפות. כרגע לא ברור אם מושא ההערצה שלכם מצדיק את המאמץ והמשאבים המושקעים בכיוון. הימנעו מפעולות של הרס עצמי או כאלה שמורידות את הדימוי העצמי שלכם. קחו טיפ גדול מן המסר הבא- צפוי בילוי במקום שקט השופע אנרגיות חיוביות.


מזל אריה
מישהו נבוך מאוד לאחר שהתנהגותכם מפתיעה אותו/ה. אתם לא חייבים להתנצל אבל בהחלט יש חובה מוסרית להסביר את משמעות ההתנהלות לאנשים קרובים שיש להם מינימום של ציפיות מכם. האמת היא שבזמן האחרון די סיבכתם את עצמכם והפתרון אינו קל. עליכם להחליט האם להמשיך 'לרקוד על שתי חתונות' או לא לרקוד בכלל. קחו טיפ גדול מן המסר הבא- המזל הטוב מצפה לכם בדילוגים מאתר בילוי אחד אל משנהו.


מזל בתולה
אתם מתביישים להודות שיש לכם בעיה מסוימת הדורשת טיפול. יהיה קצת מסובך להתמודד לבד עם העניין ורצוי להיעזר בחבר/ה קרובים על מנת לצאת מהמקום הלא בריא, מבחינה רגשית, שנכנסתם לתוכו. קודם כול, תפסיקו להעביר על עצמכם ביקורת ותלמדו לפרגן לעצמכם. אחרי כן, החליטו על תוכנית פעולה. קחו טיפ גדול מן המסר הבא- הרפתקנות אינה מלה גסה ובלבד שאינכם נוטלים סיכונים מיותרים.


מזל מאזניים
ממילא אתם לא הטיפוסים ההרפתקנים אבל במיוחד היום עליכם להיזהר לא לקחת סיכונים מיותרים. אתם לא ממש מאופסים ואם לא תשמרו על ריכוז ומיקוד, בסוף היום אתם עלולים לגלות שאיבדתם משהו יקר ערך. הבלבול גולש בעיקר לתחום העבודה. זה לא יום מתאים להתחיל במשימות חדשות. קחו טיפ גדול מן המסר הבא- למרות שהאמת היא עלומה ופנימית, גם למראה חיצוני יש חשיבות משלו.

מזל עקרב
תחום הקריירה מתחזק. אתם זוכים למחמאות ולהצעות. אל תתחייבו לשום דבר לפני שתבדקו לעומק מה באמת מצפים מכם. התבטאות לא מחושבת עלולה לגרום לנזקים. אז חישבו פעמיים לפני כל מילה. בערב, תרשו לעצמכם להתפנק במסגרת חברתית. אתם זקוקים לחום ותשומת לב, ללא תנאים מוקדמים. קחו טיפ גדול מן המסר הבא- אדם בעל ניסיון משתדל להדריך אתכם, אל תחששו לאמץ לעצמכם את שיטותיו.


מזל קשת
יום טוב. אתם יודעים מה טוב לכם. בגלל יכולת מיסטית שמתבססת על אינטואיציה גבוהה במיוחד- הינכם יכולים לעיתים קרובות לדעת מה צפוי לקרות- מראש. אל תזלזלו בכישרון- נצלו אותו בזמן ובמקום המתאימים. אל תמהרו לפזר ולתת טיפים, בנדיבות מופרזת, לאנשים שפשוט לא מגיע להם. הרקיע רומז כי אם רצונכם לזכות באהבה, צאו וחפשו אותה. אל תשכנעו את עצמכם כי הגורל צריך לעשות למענכם את שאתם אינכם עושים.


מזל גדי
העצמאות האישית חשובה לכם מאוד. לעיתים אתם מסתירים את הסיפור האמיתי, רק להכעיס ולהוכיח שאתם לא נותנים דין וחשבון לאיש. זה די ילדותי ובנסיבות מסוימות גם מחשיד. מי שאין לא מה להסתיר- לא זקוק לסודות. אולי אתם משדרים אווירה של חשדנות כלפי אנשים אחרים? לא פלא שקיימת מתיחות, נסו לדבר על זה. הרקיע רומז כי הכבלים שאתם כבולים בהם אינם כה חזקים כפי שנדמה לכם. צעד נועז ומהיר עשוי לשחרר אתכם מאזיקים רוחניים.


מזל דלי
למה לנסות להתקרב למי שלא ממש מעוניין וליצור תסכולים מתמשכים? זאת בדיוק השאלה שאתם צריכים לשאול את עצמכם היום. הדכדוך שנפל עליכם הוא ללא ספק בגלל שאתם מציבים לעצמכם מטרות בלתי מושגות. אילו הייתם יכולים לבדוק יותר לעומק את מידת ההתאמה, הייתם מגלים ש'לא כל הנוצץ זהב הוא'. חבל על עוגמת הנפש. יש אנשים שלעולם לא ישתנו. אל תשלו את עצמכם כי יש בכוחן של נסיבות חיצוניות לגרום להם להפוך את עורם.

מזל דגים
המסרים הלא מילוליים שלכם דורשים שיפור. לא לחינם יש לכם הרגשה שאתם מעוררים אנטגוניזם. זה נכון במידה מסוימת בגלל הרושם שאתם יוצרים סביבכם. ניתן לנטרל בקלות את ההתנגדות והעוינות הגלויה והנסתרת שאתם חשים. לחייך יותר, להקשיב ולהציע עזרה יזומה. מומלץ לפתח את סף הרגישות כלפי אחרים ולהוריד את סף הרגישות שלכם! אם אתם ניצבים בפני פיתוי גדול, אל תשכחו את אשר מונח על כפות המאזניים. עשו את אשר ברצונכם לעשות אך זכרו כי לכל דבר יש מחיר.

Back to top button