הורוסקופ יומי

אסטרולוגיה יומית: 12-12-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי


מזל טלה
במהלך הסוף שבוע תהיינה לכם מספר הזדמנויות להגדיר לעצמכם ולאחרים מה באמת אתם מרגישים. המסגרת המשפחתית תומכת בכם ומה שתגידו יתקבל במידה רבה של הסכמה. הגיע הזמן שתלמדו לסמוך על אחרים וכן, אפילו לבקש עזרה אם צריך. עולה על הפרק אפשרויות להחלפת הרכב. הרקיע קורא לכם להימנע מלעורר את חמתה של אישיות בעלת אנרגיות זועמות.

מזל שור
הצורך להשתחרר מתלות רגשית וכלכלית מנהל אתכם ביום הזה. אתם עלולים להיקלע לעימותים. מתחשק לכם לנער מישהו קרוב ולהבהיר שאינכם זקוקים לו/ה כדי לתת לכם הוראות הפעלה. הגיע הזמן לכונן מערכת חוקים חדשה בסגנון 'חיה ותן לחיות'. יש לכם את הזכות המלאה לדרוש זאת ולעמוד על שלכם. קחו טיפ גדול מן המסר הבא- שאפתנות בנתיב הקריירה תשפיע לטוב גם על שאר התחומים.

מזל תאומים
סוף שבוע רגוע. האמת היא שכבר נמאס לכם מבית מלא אורחים ואתם מנצלים את ההפוגה למנוחה. פנויים? יש לכם הזדמנות להשקיע קצת בעצמכם ולעשות את כל אותם הדברים שרציתם לעשות מזמן אבל לא הספקתם. פעילות כמו מדיטציה, יוגה או עיסוי עם שמנים חמים- מבורכת ומתאימה במיוחד. קחו טיפ גדול מן המסר הבא- הידע הרוחני הוא נחלתם של גברים ונשים גם יחד, כלומר, כבר עתה אתם מצוידים בכל הכלים העשויים לעזור לכם להתחבר עם האור הגדול.


מזל סרטן
מגיעה אליכם הפתעה מפרגנת דרך שיחת טלפון לא צפויה. לא רק שזה נעים לכם אלא יש קשר לישיר עם התקדמותכם בעבודה. החדשות הטובות מגיעות דווקא ביום של ירידה מוראלית מסוימת וזה נראה לכם כעיתוי מושלם שמהווה סימן לבאות. בעקבות ההתרחשויות צפויה התאוששות מהירה לכיוון של מצב רוח חיובי הרבה יותר. קחו טיפ גדול מן המסר הבא- קחו את יכולותיכם והמריאו עימם לשחקים, אל תשאירו אותם עומדים בתוך מים עכורים.


מזל אריה
באופן טבעי וכמעט מובן מאליו, נראה לכם שקידום זה עניין שאו טו טו מתרחש. אל תיקחו את הדברים בפשטנות יתרה כי אתם עלולים להתאכזב. השאפתנות שלכם היא בהחלט במקומה. בתחום הרומנטי אתם מסוגלים להרבה יותר ממה שאתם עושים כעת אבל עליכם למצוא את הדרך הנכונה לבצע את המהלכים הדרושים להגשמת המטרה. קחו טיפ גדול מן המסר הבא- חשיבה ברקית ומקורית מובילה אל גילויים מרנינים.


מזל בתולה
יום של חוסר שקט. קשה לכם להכניס את עצמכם למשמעת ולתפקד במסגרת השעות הרגילות, כמו כל אחד אחר. מצאו את הזמנים המתאימים לכם להשלים את המחויבויות שלכם בלי להשוות את עצמכם לאנשים אחרים. אתם פשוט שונים וזהו זה. הגיע הזמן לקבל זאת בלי לייסר את עצמכם ולשחזר חוויות מהעבר. קחו טיפ גדול מן המסר הבא- אל תנסו להילחם ברגשותיכם, להיפך, לכו איתם עד הסוף.

מזל מאזניים
יום בסימן נוסטלגיה. אתם נזכרים באירועים ואנשים מעברכם ומוצפים בגל נוסטלגי. המשקעים מהעבר מכאיבים ויוצרים תחושה של צער. גם התסכול והפספוס הכרוכים בצעדים לא נכונים מעכירים את מצב הרוח. בשעות הצהריים תהיה לכם הזדמנות לפרוק את התחושות ולהירגע. רק אחרי שתתרוקנו תוכלו להמשיך את היום ביתר קלות. קחו טיפ גדול מן המסר הבא- אתם עוברים תהליך של שינוי מן החומר אל הרוח, אך גם כאן צפויים לכם רווחים גשמיים.


מזל עקרב
המחשבה שאתם יוצאים לבילוי בערב עושה לכם את היום. הכל נראה לכם טוב יותר ומצב הרוח אופטימי. המשמעות עולה על חשיבותו הממשית של האירוע. זה מוכיח עד כמה אתם תלויים באירועים חיצוניים. כדאי שתשקיעו מחשבה בעניין הזה. אין רע בריגושים חיצוניים אך מי שבאמת מרגיש טוב עם עצמו יכול לחוות אושר גם לבד או בבית. קחו טיפ גדול מן המסר הבא- אנשים רמי מעלה יכירו בכישוריכם, זאת גם אם בעבר הם פקפקו בהם.


מזל קשת
אתם מתקשים לתקשר עם אחרים. חשוב לכם לממש את עצמכם אבל אתם מרגישים כבולים. נדמה לכם שגורמים חיצוניים מבית וגם מחוצה לו מנסים להכתיב לכם דרכי פעולה. התחושה הזאת אינה מדויקת. אתם פשוט בלחץ. אל תחמיצו הזדמנויות בגלל כעסים מיותרים! קחו טיפ גדול מן המסר הבא- הסובבים אתכם מצפים מכם להוביל ולהנהיג, אל תחששו להיות הנחשונים.


מזל גדי
השמרנות והביקורתיות שלכם גורמים לכם לבזבז זמן יקר מפז בוויכוחים ותמרוני כוחניות למרות, שבעצם, גם לכם בעצמכם כבר נמאס. במהלך היום, אתם קולטים מה קורה ומצליחים להכניס את עצמכם לתלם. המצב משתפר באופן הדרגתי ולקראת ערב, אז יורד עליכם מצב רוח טוב ממש. טוב שיש אנשים שאוהבים ומקבלים אתכם כפי שאתם. הרקיע רומז כי צפויה לכם הצלחה שהיא חומרית בעיקרה. זו תקופה בה כדאי לכם להעדיף את הפן הגשמי על פני הפן הרוחני.


מזל דלי
אתם לא ממש בשיא הכושר. מתחשק לכם לצאת ליום חופש. אתם עייפים אך אין סיבה ממשית להרגשתכם. למרות העומס- רצוי שתשימו לב לפרטים הקטנים. למרות שאתם עסוקים, יש משהו שנמצא ממש מתחת לאף, אך אתם לא רואים… נצלו את שעות הפנאי המעטות שעומדות לרשותכם לבחון את המסרים שמגיעים אליכם. הרקיע רומז כי האל נמצא בכל והכל נמצא באל. אין צורך לנדוד למרחקים על-מנת למצוא את שמונח כאן ממש לפניכם.


מזל דגים
אל תהססו להביע את עצמכם למרות שנראה שאתם יוצאי דופן. ביחסים האישים צפויים שינויים, במיוחד לאור העובדה שאתם זוכים לפופולאריות גדולה ויש לכם שפע לבחור ממנו. עליכם להשקיע פחות באנשים מוכרים ולנסות להרחיב אופקים וליצור קשרים חדשים. זהו עיתוי נפלא המבטיח הצלחה בכל התחומים ובעיקר אם מדובר בנסיעות וטיולים. נראה כי אתם יוצאים מגדרכם כדי להשביע את רצונה של דמות מסוימת. כדאי שתשאלו את עצמכם אם היא שווה את זה.

Back to top button