הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 13-11-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
אתם מנסים להרים את המורל ולשפר את הופעתכם החיצונית. יש מי שמעיר לכם על כך וזה רק משמש כגורם מזרז להתחיל לעשות משהו בנידון. קבלו בהבנה את רגעי החולשה אך במידה והחלטתכם נחושה, התמקדו במשטר האכילה והפעילות הספורטיבית. התמדה חשובה במיוחד בעיקר כדי לראות תוצאות בשטח ולתת לכם מוטיבציה להמשך הדרך. יום נפלא לנסיעות קצרות, כמו גם לפגישות עם אנשים עימם לא התראיתם מזה זמן רב.

שור
אתם רוצים לפנות למישהו קרוב כדי להתייעץ איתו וגם להציע לו הצעה עסקית מסוימת אולם מתלבטים. היום הוא יום טוב לעשות את הצעד. תיווכחו לדעת שהתגובה תהיה הרבה יותר חיובית ממה ששיערתם. גם אם תקבלו תשובה מתחמקת, הרי שהדבר טוב יותר מחוסר הוודאות הראשוני. רצויה יצירתיות והכנסת אלמנטים של גמישות לקו המחשבה. צפויה לכם פרשיה בעלת מוטיבים פיקנטיים, יש דברים שאין צורך לתת להם פומבי.

תאומים
אם אינכם מרגישים על הגובה, כדאי שתנצלו את היום למנוחה. זה חשוב! יש מי שמנסה לשכנע אתכם בכוח להצטרף לתוכנית ביזארית שאינה עולה בקנה אחד עם הרצונות שלכם. אתם אומרים לא אך מרגישים אשמים. המסקנה הברורה מאליה היא שמערכת היחסים הנ"ל דורשת בדיקה משמעותית, במיוחד לאור ההתפתחויות. אם רצונכם להימנע מחיכוכים מיותרים, כדאי שתשמרו בסוד את צעדיכם.

סרטן
בתחום האישי אתם מרגישים הרבה יותר טוב לאחר שניסיתם טיפול לא שגרתי. בעבודה המצב יציב למדי ויש התפתחויות חדשות. אל תאבדו פוקוס ואל תתפרסו ליותר מידי כיוונים. זה עלול לגרום לכם לבלבול וירידה בריכוז. אם תשכילו לארגן היטב את הזמן שלכם תמלאו בהצלחה את כול המשימות ואפילו תזכו למחמאות. תלוי בכם! אל תהססו לפרגן לעצמכם מעט בילויים קלילים ולא מחייבים, המזל הטוב בא להתארח כאשר אינכם מצפים לו.

אריה
אתם מוצאים את עצמכם חסרי אונים מול שינויים אצל בני משפחה המותירים אתכם בתפקיד צופה בלי יכולת השפעה. פחדים וחרדות מתעוררים וגורמים לכם לשינה לא רציפה בלילה. מצב הרוח די כבד. שיחה בארבע עיניים עם אדם קרוב יכולה בהחלט להפיג את ה'עננים' ולהכניס את כול האירועים לפרופורציה הנכונה. אם הגעתם לפרשת דרכים ביחסיכם עם אדם אהוב, נראה שאתם זקוקים להכוונתו של יועץ ומגשר.

בתולה
אתם רגישים מאוד ועלולים להיפגע גם כשאין כוונה כזו. תחושת כובד משתלטת עליכם ונראה שאין לכם רצון לעשות שום דבר פרודוקטיבי. מותר לכם לחוש ירידה לאחר כמה ימים פעילים אינטנסיבית. קחו את הזמן והתייחסו לעצמכם בפחות ביקורתיות. אל תצפו לתוצאות מידיות. צפוי מצב אשר לפיו אתם מתלבטים בין הרגש לבין ההיגיון. איש לא יעזור לכם בפתרון החידה, התשובה נמצאת בידיכם.

מאזניים
היום מגיעים אליכם מסרים סותרים שגורמים לכם להתרגשות. אתם נוקטים ביוזמה שנתקלת באדישות ואטימות ואחר כך, בתגובה נלהבת. האדם עליו אתם בונים מגדלים באוויר, הוא טיפוס קשה לפיצוח והשאלה האמיתית היא 'לא האם הוא מעוניין בקשר איתכם' אלא 'האם באמת מעניין אתכם לקחת על עצמכם אתגר מסוג זה'. הרקיע מעודד אתכם 'לשווק' את עצמכם, מבלי להמתין עד שהאחרים ישגיחו בקיומכם.

עקרב
חיוניות ומרץ הם חלק מהשגרה היומית שלכם. בדרך כלל אתם שומרים על אופטימיות אבל היום, משום מה, הכל נראה לכם די פסימי. יש לא מעט תקלות בבית וגם בעבודה אבל אתם מנסים להתמודד בגבורה ראויה לציון. גם היחסים עם החברים סוערים ואתם מרגישים פגועים ומוזנחים. מצב הרוח שפוף. הפתרון היחיד הוא למצוא מישהו שיפנק אתכם. הרקיע רומז על קשר חדש עם אדם אשר מצליח לקרוא את מחשבותיכם, מבלי לשפוט אותן לכף זכות או חובה.

קשת
אתם חשים תסכול ואכזבה וידרשו לכם מספר שעות כדי להתאושש. חציו השני של היום יהיה קל יותר. בעיות רגשיות של בן משפחה לא יפתרו לחלוטין אולם תחול הקלה משמעותית במצב. אין טעם להאשים את האנשים האחרים המעורבים. בסך הכל ישנם דברים שאף אחד אחר מלבדכם לא יכול לבצע. אם אתם חשים תקועים בפרשיה רגשית, כדאי שתדעו כי דברים הקשורים בכסף משפיעים על העניין.

גדי
זה מן יום רגשני בו קשה לכם להתגבר על פרצי רגשות שמוצאים ביטוי על פני השטח בצורה מוזרה במקצת. יתכנו פרצי מצב רוח ותוקפנות. מומלץ שתנסו להירגע ולפעול מתוך שיקול דעת וגם להרגיע את הסביבה שמגיבה אליכם, גם כן בעצבנות לא מעטה. אם תנסו תמצאו תמיכה בחיק המשפחה. צפויה לכם ההצלחה חלומית הודות להתערבותו של גורם חיצוני כלשהו.

דלי
דרושה לכם אתנחתא מהעבודה בגלל מתח שהצטבר בתקופה האחרונה. ההזדמנות לכך לא תתרחש בימים הקרובים. בזוגיות הגעתם למצב סטטי ויציב שגורם לכם להירגע. מישהו בעבודה מחמיא לכם אולם אתם לא מסתפקים במילים יפות אלא דורשים הכרה במעמדכם וקידום מקצועי. עליכם להתאזר בסבלנות. אם אתם ניצבים בפני פרידה כואבת, הרי שצפויה לכם ידידות חדשה ומוצלחת יותר מזו הקודמת.

דגים
צפוי צ'ופר משמעותי שיוכיח שגם הסובבים אתכם התחילו להתרשם מביצועיכם. כשאתם עושים משהו, אתם משקיעים בו את כל הלב והנשמה עד שאי-אפשר שלא לשים לב לזה. אתם מגלים משיכה לתחום עיסוק שמעורר לא מעט שאלות ותהיות. הכוכבים מעודדים אתכם לרדת מהעניין. אז נכון שמסתדרים לכם תנאים מצוינים ליצירת קשרים עם אנשים לא שגרתיים, אך כדאי שתשאירו את הסיפור הזה בתחום החברתי.

Back to top button