הורוסקופ יומי

אסטרולוגיה יומית: 13-12-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

מזל טלה
יום נחמד. הכוכבים מאירים לכם את הדרך ואתם באמת יכולים לחוש את השינויים המתקרבים. מצב נהדר של התחדשות ופריחה. בתחום הרומנטיקה נראה כי הצד השני ממתין שתעשו את הצעד הראשון. הגיע הזמן שתרשו לעצמכם ליהנות בלי חשבון. כדאי לפתוח את הלב ולא לפחד כלל. הרקיע קורא לכם ללכת בשביל הזהב ולהימנע מהקצנת עמדה בכל כיוון שהוא.

מזל שור
אתם מתוסכלים בעבודה ומשלמים על זה ב…מצב רוח ירוד. האווירה תשתפר לקראת הערב. תיהנו מאוד באירוע חברתי אליו תוזמנו. נסו להפגין רגשות כלפי בן/ת הזוג וגם כלפי בני המשפחה. אל תתעכבו במחשבות על חשבונות בלתי סגורים או 'פנקסנות'. תנו אהבה בלי חשבון. יש לכם את הכוח. הרקיע רומז על התגלויות שתגענה אליכם בעת התבודדות עם עצמכם.

מזל תאומים
המיקוד שלכם הוא על ענייני הבית והמשפחה. תזרמו עם זה ואל תנסו להגיע מסקנות מרחיקות לכת. זה לא הזמן לעשות חשבון נפש. פשוט תרפו. החופש והעצמאות שאתם חולמים עליהם, תלויים בעצם רק בכם, אבל בשלב זה קשה לכם לראות בצורה ברורה את מה שמתרחש, סבלנות. קחו טיפ גדול מן המסר הבא – היו חכמים ונבונים משאר בני האדם, אך אל תחשפו זאת בפניהם.

מזל סרטן
קצת קשה לכם היום. אתם משקיעים מאמצים תכליתיים וממוקדים אבל יתכן והמועד מאוחר מידי בכיוון הספציפי שאליו אתם מתכווננים. יתכן כי כאן לא ניתן להתגבר על המכשולים. יש לתפוס את הנקודה המדויקת בזמן ובמרחב, ממנה ניתן לתפוס כיוון אחר, יעיל יותר. הרקיע רומז כי יש לכם אלף ואחת סיבות להתחשבן עם העבר, אך זכרו כי המנצחים הגדולים של החיים מפנים עורף לעבר וממשיכים בדרכם.

מזל אריה
מוטב שתישארו בבית ותבלו את הזמן מול הטלוויזיה עם סרט או ספר טוב מאשר להשתולל ולהתרוצץ ממקום למקום. אתם זקוקים למנוחה. אל תיזמו מפגשים חברתיים רבי משתתפים. פשוט אין לכם את האנרגיות הדרושות. סתם בא לכם להתכרבל בלי יותר מידי מעורבות רגשית ומילולית. לכו על זה. הרקיע הרומז על מסתורין, רז, סוד, תעלומה והתרחשויות מעורפלות מאחורי הקלעים. המזל מגיע עם הלא-נודע.

מזל בתולה
אתם עוברים תהליך רוחני-רגשי וסוף השבוע הוא בדיוק הזמן הדרוש לכם כדי לאסוף את עצמכם מחדש. אדם חכם מפרגן לכם ועוזר לכם להתקדם מבחינה חברתית. אל תפעילו לחצים על אנשים שהכרתם בזמן האחרון. רוצים יותר עומק ותדירות בקשר? תזמו ותציעו אבל בעדינות! העיתוי הנוכחי קשור במזל טוב ובדברים הטובים בחיים, בעיקר בכסף וברווחים חומריים.

מזל מאזניים
אם אינכם מרגישים על הגובה, אולי הגיע הזמן שתפרגנו לעצמכם באיזה מסג' טוב או טיפול אלטרנטיבי אחר. אם תצליחו להירגע, צפוי לכם יום טוב וחלומי. תקשורת טובה וכנה תפתח פתח לרבדים חדשים בזוגיות. קצת תשומי מצד בן/ת הזוג ישלים את תהליך 'ההחלמה' שלכם, ללא ספק. זהו עיתוי מבורך. הוא קשור בהרגשה נפלאה שבאה בעקבות שחרור מדאגה.

מזל עקרב
יציבות שמתבססת בחיים שלכם מביאה עימה הרגשה של שלווה. מצבכם הכלכלי משתפר ואתם עלולים להתפתות להוצאות מוגזמות, אל תעשו זאת. אתם מרגישים טוב אחרי תקופה ארוכה של התלבטות. אין צורך לפצות את עצמכם בקניות מיותרות. העיקר הוא לעבוד על התחום הפנימי- רוחני ורגשי. כדאי שתתרחקו מאדם שמרעיף עליכם עצות חינם. אם תקשיבו לדבריו אתם עלולים למצוא את עצמכם קרחים מכאן ומשם.

מזל קשת
כוכב יופיטר השולט בכם מושפע מאנרגיות רומנטיות אך חולמניות המגיעות אליו מן הרקיע: הסקרנות עלולה לדחוף אתכם לעשות שטויות ומוטב שתיזהרו. יש לכם הרבה תקוות לעתיד וורוד יותר. עדיף שתתמקדו ותנסו לראות את חצי הכוס המלאה במקום להצטער על מה שאין לכם. בתחום האישי יש שיפור בגלל שהסבלנות שלכם עולה. העתיד נראה טוב אם תמשיכו לטפח את הגישה החדשה שאימצתם לעצמכם.

מזל גדי
כוכב סטורן השולט בכם מושפע היום מאנרגיה תזזית וסוערת. הקשר המשמעותי הקיים בחייכם מלא סתירות. אתם צריכים לנסות חזק יותר לראות את המציאות ולא דרך פריזמה של אנשים אחרים. הבעיות שאתם חשים הן אמיתיות ולא יבואו על פתרונן בלי 'טיפול שורש' במהלכו תוציאו החוצה את כל מה שאתם אוגרים במשך תקופה ארוכה מאוד ומנסים להסתיר, ללא הצלחה יתרה, משאר בני המשפחה.

מזל דלי
השתדלו להתמקד בתחום אחד והקדישו את מלוא תשומת הלב למקום הספציפי שתבחרו. אין לכם על מה להיפגע מאנשים קרובים. כול אחד דואג לעצמו בנקודת זמן זאת. אנרגיות הרמוניות שורות היום על מערכת יחסים שידעה עליות ומורדות. השתדלו להביט אל העתיד, לא אל העבר. אדם שלא מפרגן מנסה להכשיל אתכם אך צפויה לכם הצלחה. מכל מקום, תוכלו לחייך אליו כאשר תחלפו על פניו.

מזל דגים
גזרת מזל דגים נרגעת במקצת לאחר תקופה אשר לפיה פעפעו בה אנרגיות תזזיות. צפוי יום מוצלח. אתם מעניקים מזמנכם לאחרים. אנשים מעריכים את הנתינה הרגישה ואינטליגנטית שרק דגיגים כמוכם מסוגלים להעניק. אל תסחפו בעניין יותר מידי למרות התהילה החברתית וההתפעלות. השאירו זמן גם לעצמכם ובמיוחד בכול מה שקשור לעניינים בבית.

Back to top button