הורוסקופ יומי

אסטרולוגיה יומית 17-02-2020

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

מזל טלה
עסקה גדולה יותר מהנראה לעין נרקמת בתחום העסקי. יתכן עימות עם מישהו קרוב שמנסה לעזור מעל ומעבר לדרוש. אל תחפשו סיבות להצדיק את העניין. פשוט תאמרו את מה שאתם מרגישים! אנרגיה קוסמית מסמלת הישגים לאלה מכם שהשקיעו בתחומים העוסקים בסיוע לזולת. מפגש חברתי מוצלח יתרחש בשעות הערב. אל תתלהבו יותר מידי מההצלחה וזאת כיוון שאינכם יודעים מה מניע את האנשים האחרים המעורבים.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל שור
יום קצת עצבני שמתבטא בפתיל קצר במיוחד ובהתפרצויות תכופות. כמעט כל מה שקורה סביב 'מעלה לכם את הסעיף' וכל מי שמוציא מילה מיותרת, גורם לכם ל'קריזה'. אתם ממש חסרי שקט, בלשון המעטה, ורצוי להתרחק מחברים ובני משפחה. אתם עלולים להסתבך בעימותים שיגרמו לעוגמת נפש מיותרת ויהיה קשה לצאת מהם. חבל! אנרגיה קוסמית מעודדת אושר גדול ועולם פנימי עשיר שאינו זקוק לגירויים מבחוץ.
הורוסקופ שנתי מזל שור

מזל תאומים
יום שמתאים למשא ומתן בעניינים חברתיים. אתם צריכים להשקיע קצת יותר בזוגיות על מנת לזכות בתמיכה. זה הזמן לשנות הרגלים. אנרגיה קוסמית מסמלת את הצורך שלכם לאהוב ולהיות נאהבים. יש מי שמזמין את עצמו לתחוב את אפו בענייניכם. הוא יתחיל את בחישתו בחיוכים ויסיימה בביקורת מעצבנת. אדם אימפולסיבי מפזר הבטחות שאין ביכולתו לקיימן. אל תהיו פתאים ואל תיפלו במלכודת.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל סרטן
היכולת שלכם ליצור קשרים טובה בדרך כלל, אולם היום הזה המצב שונה לחלוטין. יום רצוף אי הבנות וקצרים בתקשורת. באופן ספונטאני, אתם מחליטים להקדים נסיעה שתכננתם מראש. לא בטוח שתהיה לכם הזדמנות לנוח אבל לפחות תשנו אווירה ותאפשרו זרימה חופשית יותר של אנרגיות. אנרגיה קוסמית מסמלת התפתחות רוחנית והארה. אדם שאתם מנסים להתפשר איתו מציג דרישות חדשות. קחו בחשבון כי הוא לא ממש רוצה להגיע להבנה.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

מזל אריה
אתם עלולים למצוא את עצמכם מתנהגים בצורה חסרת טאקט וזאת כיוון שנכנסתם למלכודת, בה אתם חשים לא בנוח. היום אתם לא במיטבכם והאווירה – מתוחה. עליכם למצוא זמן לחשוב בצורה מעמיקה ולהבין למה חשוב לכם כול כך להשביע את רצונם של אנשים שאין לכם שום דבר משותף איתם. יש מסקנות? אנרגיה קוסמית מסמלת בשורה משמחת שתגיע בדואר.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל בתולה
למרות הניסיונות שלכם לשמור על שלווה והרמוניה ולהימנע מוויכוחים, אתם לא מצליחים. יש מי שמצליח בקלות יתרה להוציא אתכם מהכלים. חשוב לכם להילחם על העקרונות שלכם וכך אתם עושים, אבל יתכן שהתגובה שלכם מוגזמת מעט. לפני שאתם מגיבים- נסו להעמיד את עצמכם, בצד השני, למרות שעל פני השטח, אתם צודקים לחלוטין. הרקיע מדגיש את חשיבותם של ערכים כגון – יציבות, קביעות, התמסדות, שמרנות, רצינות ואחריות.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

מזל מאזניים
אתם בהתלבטות קשה. התמודדות עם אדם קרוב מבלבלת אתכם מאוד ואינכם בטוחים באיזה גישה לנקוט. שיחת טלפון מחבר/ת וותיק, גורמת לכם לעוגמת נפש רבה. בעבודה המצב לא יציב, מה שרק גורם לכם לדאוג עוד יותר. יום לא נעים במיוחד. שמרו על קור רוח והזכירו לעצמכם שאתם נמצאים בתהליך של שינוי. הרקיע מדגיש את חשיבותם של ערכים כגון – מנהיגות, כריזמה, דרמטיות, ייצוגיות, כוחנות, שלטון ושררה.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל עקרב
זרימה חיובית של אנרגיה משפרת את האווירה הביתית. יום סימפטי בו תוכלו לגשר על הפערים וההבדלים ביניכם ובין בני המין השני. המתחים שהיו מנת חלקכם לאחרונה פשוט

נעלמים. יש לכם מצב רוח לרומנטיקה וזה בהחלט אפשרי. זה הזמן לצאת ולהכיר אנשים חדשים. הרקיע מדגיש את חשיבותם של ערכים כגון – הרפתקנות, מזל, הימורים, חופש ועצמאות.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

מזל קשת
אתם פוגשים אדם בעל ידע רב, אשר בשמו מופיעה האות סמך. למרות ההמלצות החמות שקיבלתם, עליכם לבדוק היטב את הנתונים, לפני שאתם מתחייבים ובמיוחד מאצילים סמכויות הקשורות בכספים. תוכניות רומנטיות לא יצאו היום לפועל כפי שציפיתם, אין לכם על מה להצטער! בעתיד תיווכחו לדעת שהכול היה לטובה. הרקיע מדגיש את חשיבותם של ערכים כגון –מסתורין, מניפולטיביות ותחכום.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל גדי
יום טוב. אתם נהנים מהרמוניה בזוגיות. שיתוף פעולה ותיאום לגבי בילוי משותף יוצרים תחושת קירבה. יש לכם הרגשה שמישהו בעבודה מצפה ודורש מכם דרישות בלתי הוגנות- חכו לפני שתתפרצו. זה ייקח עוד קצת זמן אבל צפויים שינויים מפתיעים שיעמידו אתכם במקום הרבה יותר טוב מכפי שציפיתם. הרקיע מדגיש את חשיבותם של ערכים כגון – אומץ, הסתערות, נדיבות, ילדותיות, פריצה והתחדשות.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

מזל דלי
אתם מוצאים דרכים מקוריות לביטוי עצמי. חשוב שתגידו את מה שאתם מרגישים אך מצד שני, חיוני שתתבגרו ותתנתקו סוף סוף מהעולם הדמיוני בו אתם נוטים לשקוע לעיתים קרובות. הציפיות שלכם לא לגמרי מציאותיות. אתם עלולים לקלקל סיטואציות נהדרות שלא היה קל להגיע אליהן, בביקורת השלילית שלכם. הרקיע מדגיש את חשיבותם של ערכים כגון – מוחצנות, אסרטיביות, קשיחות, נחישות, נחרצות ועקשנות.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל דגים
סוף סוף אתם מצליחים להירגע מעט. בתחום האישי יש כמה הפתעות שמעלות לכם חיוך על הפנים. מצב הרוח משתפר פלאים והיחסים עם בני משפחה וחברים מקבלים תפנית נעימה. הקשיים שאפיינו את מהלך הימים האחרונים, נעלמים ואתם כאילו מתקשים להבין על מה הייתה כל המהומה. צפויה לכם שיחה עם אדם המתרפק על זיכרונות העבר. במקום לטחון את מה שהיה, כדאי לתכנן את מה שיהיה.
הורוסקופ שנתי מזל דגים

מחפש מטפלת מומלצת ברפואה משלימה / יועץ רוחני מומלץ? כל המטפלים והיועצים המומלצים עכשיו באינדקס אלטרנטיבלי
שתף - זה יעזור לנו
הועלה על ידי
מערכת האתר

כתבות אחרונות

כנס תקשור מיוחד – כנס אנא בכח, כנס קלפים בינלאומי השני

מוזמנים לכנס תקשור, מיסטיקה, קלפי טיפול, קלפי הכוונה וקריאה ישראליים וקלפי טארוט, קריסטלים, חלומות, קריאה… קרא עוד

מרץ 4, 2024

מה זה רדיקלים חופשיים

כולם שמעו על רדיקלים חופשיים, אנטי אוקסידנטים נוגדי חמצון. אבל מה הם אותם רדיקלים חופשיים… קרא עוד

דצמבר 24, 2023

הורוסקופ 2024 טלה / תחזית אסטרולוגיה שנתית מזל טלה / הורוסקופ שנתי 2024 מזל טלה

ברוכים הבאים להורוסקופ שנתי 2024 מזל טלה ותחזית אסטרולוגית שנתית מזל טלה לשנת 2024 בהורוסקופ… קרא עוד

דצמבר 18, 2023

הורוסקופ 2024 שור / תחזית אסטרולוגיה שנתית מזל שור / הורוסקופ שנתי 2024 מזל שור

ברוכים הבאים להורוסקופ שנתי 2024 מזל שור ותחזית אסטרולוגית שנתית מזל שור לשנת 2024 בהורוסקופ… קרא עוד

דצמבר 18, 2023

הורוסקופ 2024 תאומים / תחזית אסטרולוגיה שנתית מזל תאומים / הורוסקופ שנתי 2024 מזל תאומים

ברוכים הבאים להורוסקופ שנתי 2024 מזל תאומים ותחזית אסטרולוגית שנתית מזל תאומים לשנת 2024 בהורוסקופ… קרא עוד

דצמבר 18, 2023

הורוסקופ 2024 סרטן / תחזית אסטרולוגיה שנתית מזל סרטן / הורוסקופ שנתי 2024 מזל סרטן

ברוכים הבאים להורוסקופ שנתי 2024 מזל סרטן ותחזית אסטרולוגית שנתית מזל סרטן לשנת 2024 בהורוסקופ… קרא עוד

דצמבר 18, 2023