הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 17-11-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
המשיכה שלכם לאתגרים וכמו כן לאנשים יוצאי דופן עלולה לעלות לכם ביוקר. פגישה עם אדם שונה ומרתק טומנת בחובה פוטנציאל מהמם. היזהרו מפני אנשים שמבקשים מכם הלוואות כספיות וכמו כן היזהרו מחתימה על מסמכים. כדאי לחשוב ולהתלבט לפני שעושים מעשה שתוצאותיו עלולות להפיל אתכם בפח. הרקיע מעצים את האנרגיה הפיסית שלכם.

שור
הערכים והחוקים שאתם חיים לפיהם אינם נחלתה של כלל האנושות. אתם מבינים את העיקרון הזה באופן תיאורטי אבל כשהדברים מגיעים לכדי מימוש בשטח- אתם נוטים להיצמד להרגלים שלכם. היום, במיוחד בתחום האישי, ייתכן מתח על רקע הדברים האלה. השתדלו לראות את המצב מנקודת מבט של אנשים אחרים. הרקיע אינו מעודד הימורים פיננסיים והשקעות.

תאומים
הרקיע מסיר מכם את אור הזרקורים. נראה שהעיניים מופנות עכשיו אל מישהו אחר. יום נעים עובר עליכם בעבודה. אין תלונות אך גם אין מחמאות. אתם עובדים במרץ והכול זורם בהרמוניה. גם בתחום המשפחתי צפויה רגיעה. הקדישו מעט זמן לבילוי עם המשפחה בשעות הערב. תקשורת טובה עם בני הבית תגרום לכם נחת. בתחום הרומנטי- אין התפתחויות חדשות. רק אם תצליחו לצאת מהאדישות שלכם בתחום זה, צפויה התקדמות.

סרטן
זהו יום בו תבחן הסבלנות שלכם. אתם לחוצים בעניין מסוים שקשור לשינוי המגורים או הבית. הסבלנות תשתלם, וזאת בעיקר הודות למצבם הטוב של הכוכבים ברקיע הפרוש מעליכם. בתחום הזוגי אתם נמצאים במערכת יחסים טובה. אל תקלקלו את הקיים. לפנויים- כדאי לצאת למסיבה או לאירוע חברתי אליו תוזמנו. בשעות הערב מצב הרוח שלכם עומד להשתפר.

אריה
אתם מסתגלים במהירות וביעילות למצבים משתנים. הביטחון העצמי עולה והיכולת שלכם לתקשר עם אחרים עולה ומשתפרת. נסו לנהוג בפתיחות ושמרו על 'ראש פתוח' גם כלפי בני משפחה וגם כלפי חברים. הקדישו מספר שעות לבילוי שקט כגון קריאת ספר טוב או צפייה בטלוויזיה. אתם לא חייבים להתרוצץ בחוץ כל הזמן כדי להרגיש שאתם עושים משהו.

בתולה
קשה לכם לצאת מהמלכוד שנכנסתם לתוכו. יום לא קל שמעיק עליכם, למרות שאתם משתדלים לא להראות כלפי חוץ את רגשותיכם. התסכול הפנימי גורם לכם לנדודי שינה בלילה ולחוסר מנוחה במהלך היום. קשה לכם לשאת בעול ונדמה לכם שאתם לבד בעולם. אם תחשבו טוב טוב תיווכחו לדעת שיש לכם כתובת לפנות אליה.

מאזניים
אדם כפייתי עלול לנסות לעכב אתכם בגלל חששות אישיים. אל תתנו להשפעות חיצוניות להאט את הקצב שלכם. התחברו לאנשים בעלי אנרגיות חיוביות גם אם מדובר בוויתור על חברויות וותיקות. יש לכם כמה וכמה הזמנות לבילוי. נסו לבחור באפשרות שקוסמת לכם במיוחד. הקשיבו לאינטואיציה הפנימית ולא לעצות של חברים. טיפוסים 'עקומים' ינסו לנצל זאת כדי לעורר גל של רכילויות.

עקרב
למרות שאתם בעיקרון טיפוסים שמעדיפים את הלילה, הרי שהיום אתם מתעוררים מוקדם מהצפוי ומרגישים דחף בלי נשלט לצאת מחוץ לבית. תבלו את היום במקום רגוע, עם לא מעט בעלי חיים ברקע והרבה אוויר צח. החוויה תעזור לכם להתגבר ולהשכיח את מאורעות השבוע שחלף ועבר. עליכם ולמצוא המון חום וסיפוק בקשר הזוגי. אתם משקיעים דיבורים רבים מדי באדם שרוצה לשוט עם הזרם, ולא בא לו להתאמץ או להשקיע בעצמו. אם לו לא איכפת, למה זה איכפת לכם?

קשת
לחצים גורמים לכם לעשות פשלות בעבודה ומזל שיש לכם את הכישרון 'לצאת יבשים מן המים'. זה מן יום שמאופיין בפיזור נפש וחוסר מיקוד מסוים. אתם קצת עייפים ודעתכם מוסחת. קופידון מצליח לבלבל לכם את המוח. הרעיון של קשר קבוע מרתיע אתכם למרות הכמיהה לאהבה וחמימות. הרקיע קורא לכם להפעיל יותר כוח ויותר עוצמה. אתם רגישים מאוד לכל הסובב אתכם ונפגעים בקלות. חבל.

גדי
הקריירה שלכם מראה סימני התאוששות. אנשים בעלי סמכות ויכולת השפעה מתלהבים מכם ומאמינים בכם יותר ממה שאתם מעריכים את עצמכם. הקסם והכריזמה המאפיינים אתכם- בפעולה מוגברת. הקשיים הכלכליים עדיין לא חלפו. זה לא שאין לכם מזל. אתם מפספסים לעיתים קרובות משהו שממש מונח לכם מתחת לאף. הקפידו על העיתוי. אותו עיקרון יש להפעיל בחיי האהבה. הרקיע רומז על התחלה חדשה וטובה בתחומים עסקיים וקרייריסטיים.

דלי
יופי של יום. הזוגיות מעולם לא הייתה במצב טוב יותר. אתם נהנים מכל רגע, במיוחד כשאתם רגועים. ממש נעים להיות מחוזרים. יכולת הנתינה שלכם, גם כן, עובדת שעות נוספות. יש תוצאות. מפגש ושיחה עם מישהו שלא פגשתם הרבה זמן, קצת מקלקלת את מצב הרוח. אדם זה, שפעם היה קרוב – כבר לא יכול לתרום לכם שום דבר חיובי. הרקיע רומז על ניצחונות והישגים שיגיעו אליכם הודות לעוצמתכם האישית.

דגים
אתם נוטים לשקוע בפנטזיות ולתכנן את החיים עבור אנשים אחרים. העבודה היא רק אצלכם. אף אחד לא מינה אתכם לתפקיד של הנהלה. גם העצות שאתם מחלקים מעוררות תרעומת וביקורת. חכו עד שתתבקשו להביע את דעתכם. שינוי במקום מגורים עולה שוב על הפרק. בינתיים אל תעשו שום החלטה. זה לא הזמן. הרקיע רומז על הצורך להתגונן מפני אלה המעכירים את שלוות חייכם.

Back to top button