הורוסקופ יומי

אסטרולוגיה יומית 20-11-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

מזל טלה
כוכב מרס שליטכם מושך אנרגיות הרמוניות מן הכוכבים יופיטר, פלוטו ואוראנוס. התופעה גורמת לכם להתיידד עם כל העולם ואשתו. אתם מוצאים את עצמכם מבלים זמן רב בשיחות נפש גם עם אנשים שאינכם קרובים אליהם במיוחד. הרגישות והסימפטיה שאתם מגלים הופכות אתכם ל'כתובת' לכל מי שיש לו עומס רגשי. היזהרו לא להתיש את עצמכם וגם לוותר על צרכים בסיסיים של עצמכם בשם הנתינה. חשוב ואפילו חיוני ליצור איזון.

מזל שור
כוכב ונוס השולט בכם נמצא בהיבט של צמידות כלפי כוכב יופיטר. התופעה מאפשרת לכם לחקור את אשר היה סמוי מעיניכם עד כה. מעורבות רבה יותר במתרחש במשפחה, תאפשר לכם להבין טוב יותר את הטענות המושמעות כלפיכם לאחרונה. עליכם לשמור על דיסקרטיות ולא לנפנף בהצלחות שלכם שנראות צורמות במידה מסוימת על רקע הקשיים שיש לאחרים. הפעילו את החוש הדיפלומטי שלכם ונהגו בטאקט המרבי, גם אם אינכם מורגלים בכך.

מזל תאומים
כוכב מרקורי השולט בכם, סופג בימים אלה אנרגיות הרמוניות מגזרת מזל עקרב: התופעה מובילה אל יום מסתורי משהו. יש לכם יכולת לרכז סביבכם חברים ולהשפיע על דרך המחשבה שלהם. אם והיה כי לא תתכננו את צעדיכם כראוי, אתם עלולים למצוא את עצמכם במצב לא נעים של ניגוד אינטרסים. כדי למנוע חיכוכים כדאי, כבר בשלב זה, להגדיר ציפיות של כל הנוגעים בדבר. בנוסף, קחו בחשבון שלא תוכלו לזכות בתהילה ולצפות שמישהו אחר יעשה את העבודה.

מזל סרטן
הירח השולט בכם מקיים יחסים יוצאי דופן עם כוכב אוראנוס. יום טוב לקחת צ'אנס. אדם מקסים ונבון נותן לכם עצות טובות, אולם אתם מתעקשים להתעלם. אל תתפלאו אם בקצב הזה תצטרכו להתמודד לבד עם הבעיות שלכם, ואולי מוטב שכך. כדאי להתמקד בנושאים שמעסיקים אתכם ולא להתפזר על שטחים אחרי שהם בעלי חשיבות משנית בימים אלה כמו ענייני המשפחה המורחבת.

מזל אריה
השמש השולטת בכם מתענגת ברקיע על האנרגיות של כוכב פלוטו, כמו גם על אלו של כוכב נפטון. התופעה עלולה להכניס אתכם לערוץ שגרתי וקונפורמי להחריד. אל תתנו לקשרים האישים שלכם להפוך למובנים מאליהם. לקח לכם הרבה זמן לשפר את המצב, אז לא כדאי לתת לו להתדרדר בחזרה במורד. יש לכם את הכוחות לא להיכנע למצבי לחץ למרות שלעיתים נראה 'על פניו' שאתם מוותרים יותר מידי. אל תנסו לשלוט. הפעילו את הצד הרך שלכם ותגיעו לתוצאות טובות הרבה יותר.

מזל בתולה
כוכב אוראנוס מעמת את כוכב מרקורי השולט בכם עם אנרגיה בעלת אופי ביקורתי וכפייתי. אתם עסוקים יותר מידי בביקורת עצמית, מה שמפריע לכם בפעילות החיצונית. נסו לא להתעסק יותר מידי בבעיות של אנשים אחרים. כרגע יש לכם לא מעט עניינים לא פתורים שאתם צריכים להתפנות אליהם ולהחליט מה לעשות בנידון. בין היתר, תדרשו לביצועים מהירים יותר בעבודה. אל תכנסו ללחץ אלא דאגו להתארגנות יעילה יותר.

מזל מאזניים
אין לכם סבלנות כלל ויש הרגשה שאתם על סף התפרצות. אתם סובלים מחוסר שקט פנימי שאין לו סיבה נראית לעין. יש לכם הרגשה שאף אחד לא מבין על מה אתם מתרעמים. זכרו שנקודת המבט שלכם, היא אחת מיני רבות אפשריות. דחו את המאבקים למועד אחר. נסו להיות רגועים ולהקשיב לאחרים. תקופה של מנוחה עשויה לעזור לכם להשליט סדר במחשבותיכם. קחו לעצמכם פסק זמן.

מזל עקרב
החלטה פתאומית גורמת לבני המשפחה שלכם- להתבלבל. אווירה של חוסר בהירות נוצרת בגלל קושי לתקשר ולהסביר את הצעד המפתיע. אתם עוצרים את עצמכם בתור 'עונש' לאחרים ובעצם סובלים לא פחות מכולם. הרעיון להתעקש על פרינציפים – גרוע. השיטה עוד לא הביאה אף אחד למקום טוב. יחד עם זה, לפעמים צריך להפעיל מרפקים על מנת לזכות בתהילה. לא הכל מושתת על טאקט ודיפלומטיה.

מזל קשת
ענייני הרומנטיקה מתקדמים ומתחממים. למרות ההפרעות החוזרות ונשנות מגורמים מעצבנים ולא מפרגנים בשטח. אתם מצליחים להגיע לרמת אינטימיות. שיחה בארבע עיניים תביא לפתיחות ולדיבור על נושא כאוב. למרות שלקח לכם המון זמן ליזום, סוף סוף עשיתם זאת. והנה- העולם לא התמוטט. נכון? יש מצבים שרק פייסנות וגמישות עשויים להקהות את עוקצם. זה לא הזמן למשחקי כבוד.

מזל גדי
אתם מרגישים בשינוי לטובה באווירה החברתית וביחס של הסביבה כלפיכם. זה מחזק אתכם ומסייע לכם להתמודד עם הקשיים בתחום הקריירה. הגישה המומלצת עבורכם היא לקבוע לוח זמנים לפעולה. אדישות והמתנה לפרק זמן לא מוגדר- אינן בגדר אופציה. אל תפעלו בפזיזות. בחרו באופציה בטוחה. עשו 'שיעורי בית'. ידע הוא כוח ועל כן יהיה עליכם להשתמש בו בתבונה. אל תגלו לאחרים את אשר אתם יודעים על אודותיהם.

מזל דלי
יום מבולבל במקצת. קיימת תחושה של קושי להתמקד ולהתרכז. כל זה בגלל שאתם פשוט עייפים מאוד מאירועי פרשייה שחלפה. יש לכם צורך להרגיש שהעניינים בשליטתכם ומכיוון שהדבר נמנע מכם בכורח הנסיבות, אתם חשים אבודים במידה מסוימת. אל תיקחו את זה כל כך כבד. יש לכם את כל היום להתאושש. צפויה לכם אהבה כנה וטהורה, אך גם כזו שאין להציב לה גבולות או סייגים.

מזל דגים
בניגוד למרץ שאפיין אתכם לאחרונה, היום אתם חשים ירידה. מצב הרוח אינו בשיאו. אולי זה קורה דווקא בגלל שאתם קצת יותר פנויים רגשית. אחרי שבעיות בוערות אחדות- נרגעו, אתם מתפנים שוב לחשוב על עצמכם בכיוון רומנטיקה. בחציו השני של היום תהיה לכם הזדמנות לצאת ולהכיר אנשים שמתאימים לכם. צפויה הצלחה לאלה מכם אשר יש להם עסקים לא פתורים עם גורמי ממסד למיניהם.

Back to top button