הורוסקופ יומי

אסטרולוגיה יומית: 22-11-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

מזל טלה
כוכב מרס השולט בכם מתעמת עם אנרגיות הזויות ומאתגרות המגיעות אליו מכוכב אוראנוס. מצבים של חוסר וודאות גורמים לכם להתלבט עוד יותר בנוגע לצעדים ופעולות שלגביהם יש לכם כבר החלטות עקרוניות לביצוע. נראה כאילו מישהו מטרפד את כל מה שתכננתם. לא קל לכם להיות במצב זה של חוסר אונים. התנאים אינם נוחים כרגע לביצוע שינויים ואולי עדיף להתאזר בסבלנות ולחכות למועד מתאים יותר.

מזל שור
כוכב אוראנוס מרעיף עליכם אנרגיה בעלת אופי מחשמל ונוסטלגי. ייתכן שאתם מוצאים את עצמכם אומרים דברים שהתכוונתם לשמור בסוד. עליכם לנקוט באמצעי זהירות אם חשוב לכם לשמור של קשר חברי שנמצא בתהליך התרופפות. יתכן כי אחרי מחשבה נוספת תגיעו למסקנה שאין לכם עניין רב במיוחד לשלם את ה'מחיר הרגשי' שאתם נדרשים לו. במקרה זה באמת אין לכם בעיה וכל מה שנותר לעשות זה להמשיך הלאה ולעודד קשרים חדשים עם אנשים אחרים שנכללים במעגל החברתי שלכם.

מזל תאומים
כוכב מרקורי השולט בכם מקיים קשר הרמוני עם כוכב סטורן. התופעה מיטיבה עם רעיונות שאינם הרפתקניים. תחושת המסירות והמחויבות שלכם גבוהה מהרגיל. אתם חשים מעין התעלות רוחנית, מה שנותן לכם מוטיבציה וכוחות פנימיים לדבוק במשימות שלקחתם על עצמכם. התמקדו ואל תתנו לעצמכם לאבד את הראש. הזמנה לבילוי לילי מאוחר עלולה לפתות אתכם באופן מיוחד. ההחלטה הסופית היא שלכם. השיקול צריך לכלול מחשבה לגבי יום המחרת.

מזל סרטן
כוכב אוראנוס משגר אנרגיות "מוטרפות" ומנצחות הישר אל הירח השולט בכם. התופעה מולידה יום של שינויים. אלה נוחתים עליכם ומתקבלים בקלות יחסית. אתם מגלים תעצומות נפש שמכוונות אתכם למקומות הנכונים, אליהם אתם צריכים להגיע. את התובנות והתשובות האולטימטיביות תוכלו למצוא בתוך תוככם. רק תנו לעצמכם צ'אנס להקשיב. תחושה של התחדשות וניקיון פנימי גורמת למצב רוח מעולה.

מזל אריה
הגישה הישירה שלכם לעיתים בוטה מידי עבור אנשים אחרים. אתם מצליחים להפתיע מישהו שלא היה מוכן לבקשה הבלתי צפויה שלכם, מה עוד שהקדמתם את זמנכם. לבן/ת הזוג נדמה שאתם מסלפים את המציאות על מנת להשיג משהו שאין הם רוצים לתת. אם אתם רוצים להגיע לתוצאות כדאי לנקוט בשיטה דיפלומטית יותר ושקופה פחות. הציבו מטרה בפניכם ולכו אליה. כל אשר מרחיק אתכם ממנה הוא רע ואילו כל אשר מקרב אתכם אליה… הוא טוב.

מזל בתולה
זה מן יום המאופיין במצב רוח טוב. אתם אופטימיים והחיים נראים לכם מהזווית שאתם מסתכלים- מבטיחים במיוחד. יש לכם הזדמנות לפזר קצת 'אבקת קסמים' על כל אותם אנשים סביבכם שסובלים יחד איתכם ממצבי הרוח הירודים שלכם. זהו ללא ספק, יום טוב לפיוס ולתחושת קירבה, בין היתר- לבילוי משפחתי. חוש הומור מציל אתכם ממצבים עגומים. איש לא יוכל לצחוק מכם אם אתם תתבדחו על חשבון עצמכם.

מזל מאזניים
אתם חשים במלכוד. קשה לכם להודות שאתם לא מתכוונים ליישם את העצות שאדם קרוב מנסה לתת לכם. אתם מסרבים ונלחמים למרות שבתוך תוככם, ברור לכם שיש מן הצדק בדברים. הדרישות משתנות ומבלבלות אתכם. כדי לפתוח דף חדש, לא צריך לקרות משהו דרסטי. ותחשבו על זה! על מנת לזכות באדם שאתם רוצים בו יהיה עליכם לנקוט בגישה חריגה ומקורית. הציעו לו הצעה שלא יוכל לסרב לה.

מזל עקרב
שיחת טלפון ממישהו שלא שמעתם ממנו מזמן, מעוררת אתכם ליום בו אתם נשטפים בזיכרונות ונוסטלגיה. קשר מהעבר, שהשפיע עליכם בצורה עמוקה- עדיין מנהל אתכם. הגיע הזמן לאכסן את 'תמונות' הפיסיות והרגשיות באלבום יפה ולהתקדם הלאה. שמרו על אופטימיות והתרכזו באנשים שקרובים אליכם עכשיו. אתם חזקים הרבה יותר מכפי שנדמה לכם. נראה שאתם שופטים את עצמכם בחומרה רבה מדי.

מזל קשת
נדמה לכם שיש יותר מידי אנשים לא מפרגנים סביבכם, ויש אפילו כאלה החותרים להכפיש את שימכם הטוב. עליכם לגלות ערנות וחשדנות לגבי מידע שמגיע אליכם. יתכן שיש מניעים נסתרים שאינכם מודעים אליהם. לא כדאי להעביר אינפורמציה אישית לאוזניים זרות. זה עלול לשמש נגדכם. כדאי להימנע ממשרות המנצלות אתכם לרעה, השקיעו מאמצים במקומות בהם יודעים לתגמל אתכם כראוי.

מזל גדי
הרושם החיצוני שמעסיק אתכם במיוחד, יורד היום. אתם מגיעים לתובנה לגבי הצרכים הפנימיים שלכם. על החלטה לשינוי סדרי העדיפויות באופן משמעותי עדיין מוקדם לדבר, אולם אין ספק שחלה תזוזה. על תכריזו הכרזות בומבסטיות טרם זמנן. עליכם להתמקד ולהחליט לאיזה כיוון אתם רוצים להתקדם. הקדישו זמן לחשוב על הסבה מקצועית. ייתכן שאתם חוששים לשווא מפני קריסתה של מערכת יחסים, מומלץ להציג שאלה ישירה לצד השני.

מזל דלי
את מרבית שעות היום אתם מבלים בלא לעשות כלום. יום של סתלבט. אתם בוחרים להתרחק מפעילות חברתית שדורשת מכם מאמץ. מה שבא לכם זה לנוח ולהתבודד וזה בדיוק מה שקורה. הזדמנות למלא את הבטריות ולהירגע. יש סיכוי גבוה להתפתחות עימות מילולי עם אדם כפייתי. היזהרו ממלכודות. חייכם צפויים לזרום על מי מנוחות, אך בתנאי שתטפלו במכשול הקשור בגורם שלישי.

מזל דגים
הסבלנות שלכם פוקעת ואתם מקיימים סוף סוף את השיחה הגורלית שדחיתם מזה זמן רב. התוצאות תלויות לא מעט בכם ולא רק כפי שאתם מנסים לשכנע את עצמכם- בגורמים חיצוניים. אתם לא סגורים על עצמכם. הגיע הזמן מזמן להחליט מה אתם רוצים ולעמוד מאחורי הדברים. לכל דבר בחיים יש מחיר. קחו זאת בחשבון. נראה שמישהו מעניק לכם מעל ומעבר, אך בסופו של עניין הוא ירצה לזכות בטובת הנאה.

Back to top button