הורוסקופ יומי

אסטרולוגיה יומית 25-02-2020

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

מזל טלה
יום ידידותי. המזל מאיר לכם פנים ויש הזדמנות לחגיגות של ממש. משהו שהיה תקוע כבר הרבה זמן מתחיל להיפתח. תידרש מכם יכולת להתארגנות זריזה אם אתם רוצים לתפוס את הרכבת בזמן. מדובר בעיקר על התחום האישי. אל תחכו להזמנה מיוחדת אלא קחו את היוזמה בידיים. הזדמנויות מסוג כזה לא מגיעות כל יום. בהצלחה! לסגולה, למזל ולברכה עלה בגורלכם הפסוק הבא מתוך ספר תהילים- "כי חסדך לנגד עיני והתהלכתי באמתך". כדאי להגותו שבע פעמים תוך עצימת עיניים.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל שור
הזמנה מפתיעה לבילויי סוף שבוע כבר היום, תכניס אתכם למצב של תזזית והתלבטות לא קלה. למרות הפיתוי הטמון בעניין, אתם בכלל לא בטוחים שזה מה שאתם רוצים לעשות, לפחות לא עם אותם אנשים המעורבים בעניין. אל תתנו ללחץ קבוצתי להשפיע עליכם. אם לא תלכו על זה בלב שלם, ממילא ההנאה שלכם תיפגם. שיקלו בכובד ראש. לסגולה, למזל ולברכה עלה בגורלכם הפסוק הבא מתוך ספר תהילים- "ממזרח שמש עד מבואו מהולל שם השם". כדאי להגותו שבע פעמים תוך עצימת עיניים..
הורוסקופ שנתי מזל שור

מזל תאומים
עניינים כלכליים מטרידים אתכם וקשה לכם להתמודד עם המצב המתמשך. חפשו פתרון יצירתי ואל תטילו את האחריות על בן/ת הזוג. יש גם לכם מה לומר ומה לעשות בנידון. בתחום החברתי אתם נהנים מפופולאריות רבה. נסו להיעזר בקשרים אישיים לקידום האינטרסים שלכם. זה בסדר בתנאי שתהיו כנים ותשמרו על יושרה. הרקיע מבשר על תקופה המאופיינת בקלילות, חינניות וקסם אישי. הוא פורץ מחסומים שהכבידו על המופנמים שביניכם.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל סרטן
נראה שמצב ה'תקיעות' המעיק שאתם חווים קורה בגלל העומס הרב. עליכם לנסות לשנות נקודת ההשקפה שלכם. יש לכם יכולת מרשימה לראות דברים לפני אחרים ובפרספקטיבה. נצלו את כושר המנהיגות שלכם להניע אנשים אחרים. אל תתביישו לסרב להצעות שאינן נראות לכם. גינוני הנימוס המוגזמים שלכם- מיותרים. הרקיע מבשר על תקופה שופעת הרמוניה ואיזון. השאלות שהתלבטתם בהן יצטיירו לכם עתה בפרספקטיבה הרבה יותר מציאותית מאשר בעבר.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

מזל אריה
יום מלא וגדוש. אתם במצב רוח מרומם וצפויים הספקים טובים בעבודה. בתקופה זו עליכם להקפיד על דיאטה כדי לשמור על לוק מרשים. הגדירו מחדש את המטרות שלכם בחיים והימנעו משגרת היום יום על ידי פעילות ספורטיבית. באותו מקום בו תבחרו שלא 'במקרה'- יש מצב לפגישה גורלית. הרקיע מבשר על תקופה בה מומלץ ליטול פסק-זמן על-מנת לשקול מחדש קשרים שהפכו למעמסה. שיחת נפש עשויה לסלק משקעים שאתם גוררים עימכם זמן רב..
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל בתולה
יום נהדר. קשר חדש מזרים המון אדרנלין למערכת וגם נותן לכם הזדמנות להתגבר על מצב הרוח השפוף. יש לכם הזדמנות של ממש וכדאי לעשות מאמץ עילאי לא לקלקל את ההתחלה היפה שמתרחשת כאן ועכשיו. בתחום העבודה, אתם שוקלים הצעה חדשה. יש לכם מספר ימים לתת תשובה. מומלץ להתייעץ עם חבר קרוב ולקבל עוד חוות דעת. לפעמים, כדאי לשחק את השוטה. כך אתם מסירים מעליכם את חשדותיהם של הסובבים אתכם. בעצם, מה איכפת לכם?
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

מזל מאזניים
עניינים כספיים מטרידים אתכם. אתם מוצאים את עצמכם תחת מבול של חשבונות והוצאות שחלקם לא מתוכנן בכלל. כדאי לשבת בקט ולתכנן את הצעדים שיוציאו אתכם מהבוץ. אין טעם להאשים אחרים במצב. קחו אחריות. אפשר לצאת מהתסבוכת גם בלי לריב עם כל העולם. התבוננו בילדים קטנים והפנימו את אורחותיהם. מה שאתם זקוקים לו יותר מכל, היא הסקרנות המלווה את צעדיהם.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל עקרב
יום מתאים לטפל בנושאים אישיים. אחת הסיבות להרגשת התסכול והעומס, היא שאתם שמים את כולם בראש סולם העדיפויות ואחר כך מתלוננים שלא מתייחסים אליכם מספיק. טקטיקה מעין זאת שמבוססת על ציפיות מאחרים, שאינן מוגדרות בצורה מדויקת, היא לא ריאלית ובעצם מהווה מתכון בטוח לכישלון. התחילו לדבר ולהגדיר מה אתם רוצים. צץ אותה הרומז על הגנה המגיעה אליכם.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

מזל קשת
האופי ההרפתקני בשילוב עם הנטייה להמר וללכת על כל הקופה, גורם לכם צרות צרורות. לקחתם על עצמכם התחייבויות גדולות מידי ועכשיו אתם משלמים מחיר נפשי מסוים. אתם עובדים קשה מדי וגם לא מקבלים יותר מידי מחמאות. כתוצאה מכך, השאיפה הלא ממומשת שלכם להיות במרכז העניינים ולקצור תשואות, גורמת לכם לתסכול מצטבר. צץ מסר הרומז מזל בלתי צפוי, במקום שאינכם משערים את קיומו ובחברת אדם שעשוי להפתיע אתכם.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל גדי
יום מלא הפתעות וחידושים. תגיעו למקומות שלא תכננתם. למרות שמצב הרוח שלכם לא ממש בשיאו, הרי שהיום תיהנו מיום מעולה שגדוש פעילויות מגוונות המספק גירוי אינטלקטואלי מתאים. האווירה בבית נעימה באופן יחסי ובני המשפחה משתפים פעולה אפילו תומכים. שיפור במצב חשבון הבנק משפר אף הוא את ההרגשה. צץ אות המעודד אתכם להתנדב לפעילות אלטרואיסטית למען הזולת, וזאת כדי לזכות בברכת שמיים.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

מזל דלי
אתם עסוקים מעל הראש בתכנונים לעתיד הקרוב והרחוק. נתקפתם בולמוס של ממש כאילו מישהו מכריח אתכם לשבת, לחקור ולהחליט. אין זה היום הכי מתאים להחלטות אם כי, לא יזיק לכם לאסוף חומר ולצבור מידע על מנת להקל על עצמכם בעתיד. שינוי צפוי בתחום הקריירה לכיוון חדש שלא עלה על דעתכם קודם לכן. צץ אות המנסה למקד את תשומת ליבכם בכישורים וביכולות שאתם מקלים בהם ראש. מדובר, כמובן, בכישורים וביכולות שהם מנת חלקכם.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל דגים
אתם חשים אחריות כלפי בני משפחה, חברים בעבודה ואנשים אחרים שתלויים בכם. הדבר גורם לכם ללחצים מיותרים. הפערים הגדולים ביכולת שלכם לתפקד גורמים לבלבול אצל אחרים, לא פחות מזה שאתם חשים בפנים. מומלץ לקיים שיחה ארוכה עם בן/ת הזוג. אם עדיין הם לא הפנימו את העובדות האלה לגביכם- בהחלט הגיע הזמן. נראה כי מאוויים מודחקים מייחלים לבוא על סיפוקם.
הורוסקופ שנתי מזל דגים

Back to top button