הורוסקופ יומי

אסטרולוגיה יומית 29-02-2020

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

מזל טלה
יום טוב. העקשנות שלכם משתלמת. מגיעות תוצאות חיוביות מצעד שחששתם ממנו. המשיכו הלאה ותפעלו על סמך אינטואיציה. לפנויים ופנויות זה יום מתאים לבילויים חברתיים. עדיף שתיזמו אירוע חברתי במקום מפגש אחד על אחד. אתם במיטבכם וכל מה שעליכם לעשות זה לתת לאנרגיה לזרום. לא צריך להתאמץ יותר מידי. הדברים יקרו מאליהם. לסגולה, למזל ולברכה עלה בגורלכם הפסוק הבא מתוך ספר תהילים-"הללויה אודה השם בכל-לבב בסוד ישרים ועדה". כדאי להגותו שבע פעמים תוך עצימת עיניים.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל שור
אתם מרגישים מעולה. נורא בא לכם להשתולל ולבזבז כספים ולמרות שאתם לא במצב שמאפשר זאת, ובעצם צריכים להתאפק מרכישה של משהו שנראה לכם לא הכרחי- מצב הרוח הטוב נשאר במרומים. אתם זקוקים לתשומת לב מבן/ת הזוג ונראה שבעזרת מניפולציה קלילה, תוכלו להשיג מלוא חופניים. זה התחום החזק שלכם, אז שחקו אותה! לסגולה, למזל ולברכה עלה בגורלכם הפסוק הבא מתוך ספר תהילים-"נר לרגלי דברך ואור לנתיבתי". כדאי להגותו שבע פעמים תוך עצימת עיניים.
הורוסקופ שנתי מזל שור

מזל תאומים
תחושה של הרמוניה וזרימה חיובית אופפות אתכם כמו ענן. תיווכחו לדעת עד כמה אתם מוערכים על ידי אחרים. האגו שלכם מקבל את הליטוף שהיה כל כך זקוק לו. בערב תהיה לכם הזדמנות לבלות בילוי שקט בחיק המשפחה, משהו שכבר מזמן לא עשיתם. הערב יזמן לכם נחת רוח גם בגלל שיחה שתתפתח מסביב לשולחן. לסגולה, למזל ולברכה עלה בגורלכם הפסוק הבא מתוך ספר תהילים-"ביום קראתי ותענני תרהבני בנפשי עוז". כדאי להגותו שבע פעמים תוך עצימת עיניים.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל סרטן
יום חביב ביותר. אתם קצת עסוקים יותר מידי עם עצמכם ולא רואים מה קורה סביב. גלו ערנות ותתמקדו בצד המעשי של הדברים. בעובדות ולא בפרשנויות האישיות. אתגר מסוים שעליו אתם חושבים ואפילו חשים בחרדה מסוימת, הוא בעצם משהו שמתאים לכם לקחת בידיים ולבצע. קטן עליכם! אם תצליחו להשתחרר מעכבות- הדרך פתוחה והמזל מחכה. לסגולה, למזל ולברכה עלה בגורלכם הפסוק הבא מתוך ספר תהילים-"עוזו אליך אשמרה כי השם משגבי". כדאי להגותו שבע פעמים תוך עצימת עיניים.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

מזל אריה
קשה לכם להכיל ולקבל אנשים קטנוניים וצרי עין. הם מעמיסים עליכם ומנסים לשתף אתכם בעניינים הבלתי פתורים שלהם. עליכם להמשיך הלאה ולא להתעכב. ישנם גם כאלה שממש גוזלים מכם אנרגיה. להיות במקומות האלה רק כי לא נעים לכם לסרב- ממש לא מתקבל על הדעת. אל תעשו מה שבעצם מזיק לכם. הרקיע מבשר על תקופה של זוהר ומלכותיות. הוא צופה קשרים עם אנשי שררה, כמו גם עם גורמים ב"חלונות הגבוהים".
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל בתולה
יום טוב. אחרי לא מעט ימים שבהם חשתם מועקה פנימית, היום ההרגשה משתפרת בצורה משמעותית. האווירה בבית משתפרת וכך גם ביחסים עם בן/ת הזוג יש ירידת מתח ותחושה של תקשורת מתחדשת. אתם בתהליך של קבלת החלטות ויש בהירות מסוימת שגורמת לכם להרגיש אופטימיות. הפנימו את הרעיון לפיו היפוכו של אור אינו חושך !!! חושך אינו היפוכו של אור !!! חושך הוא היעדר אור!!! הביאו את האור, וממילא יתנדף החושך.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

מזל מאזניים
יום יפה. אתם מתעוררים עם תחושה טובה והעולם מחייך אליכם בחזרה. המערכת הזוגית יציבה ואתם מקבלים המון תשומת לב ואהבה, מה שמכניס אלמנט של יציבות שכל כך חשוב לכם. אתם מרגישים אהובים ושמקבלים אתכם כמו שאתם. למרות שהסטנדרטים שלכם גבוהים באופן מיוחד, הרי שהדברים מסתדרים על הצד הטוב ביותר. אל תבטחו באנשים האומרים לכם שהם יודעים להדריך אתכם אל האור. זכרו את הרעיון הקובע כי אלה שיודעים, אינם מדברים – ואלה שמדברים, אינם יודעים.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל עקרב
היום הוא יום בו הרומנטיקה חוגגת. בן/ת הזוג נוקטים בצעד שמפתיע אתכם וגורם לכם להתרכך. שינוי משמעותי מסתמן כאפשרות סבירה. אדם מרתק יפנה אליכם עם הצעה מעניינת במיוחד. רצוי לשתף את בן/ת הזוג בשיקולים ולא להחליט לבד, על פי נטיית הלב. יש אפשרויות לצמיחה והתפתחות משותפת זאת במידה ותצליחו לשתף פעולה בכל הלב. התבוננו היטב באנשי שררה, אם אתם חדי עין, הרי שמייד תבחינו שהם רחוקים מן האושר – האם יש ברצונכם ללכת בעקבותיהם?
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

מזל קשת
המצב הרגשי שלכם מושפע יותר מידי מגורמים חיצוניים. אין מספיק מילים להסביר לכם את הצורך הדחוף שיש לכם באהבה. הישועה לא תגיע מהמקומות שאתם מחפשים בהם. יש ליישם ולהפנים את חשיבות המושגים- אהבה עצמית וטיפוח האגו. אתם מחוזרים ונראים נפלא אולם המכשול העיקרי הוא הרצון שלכם לקבל את הבלתי מושג. נסו ליהנות מחברת אלה שרוצים אתכם צץ אות הרומז על דמות סמכותית הממשיכה לסוכך עליכם, וזאת גם אם במציאות היא אינה ניצבת לצידכם. משהו מעין הגנה מרחוק.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל גדי
יום קצת מתסכל עובר עליכם. אתם מרגישים בתסבוכת ופונים לחברים קרובים לקבל עזרה. מאוחר יותר היום תרגישו שמרוב עצות אתם כבר לגמרי מבולבלים ולא יודעים מה לעשות. הרעיון הכללי הוא שאחרי שנתתם לכל המומחים לדבר כדאי להתיישב בשקט ולקבל החלטות המבוססות על הרצון הפנימי האמיתי. צץ מסר הרומז על אור גדול בעקבות שינוי במקום המגורים, כמו גם על שיפוץ המקום הקיים.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

מזל דלי
אתם מרגישים נפלא ולמרות שלא הכול מתרחש בדיוק לפי התוכניות המקוריות, יש לכם את היכולת להכיל את הפערים בין הרצוי למצוי. התמימות שלכם עלולה להוות מקור לבעיות, במיוחד בקשר זוגי. קחו בחשבון שלא הכול הוא באמת כפי שהוא נראה כלפי חוץ. יש אנשים שמקנאים בכם מאוד ולא יהססו לפגוע. עמדו על המשמר. צץ מסר הרומז על עזרה משמעותית שתקבלו מאנשים שברגע זה אתם אדישים לקיומם.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל דגים
יום שמתחיל ברגל ימין. ההרגשה הכללית טובה ואתם מצליחים לבצע את המטלות שלכם בקלילות ביעילות ובמרץ. אתם מרגישים שיש לכם כוח לכבוש את העולם. בתחום הרומנטי צפויה הפתעה. רושם שיש לכם לגבי מישהו שאתם מכירים מזה זמן מה, ישתנה. אותו אדם יראה לכם בצורה חדשה, כאילו, יכול להוות פוטנציאל לקשר. שווה בדיקה. צץ מסר הרומז כי צפויה לכם הכרה וכבוד מצד גורמים רמי מעלה, כמו גם על הישגים בעולם האקדמיה.
הורוסקופ שנתי מזל דגים

Back to top button