הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 02-09-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

 עושה רושם שסערת הרגשות שליוותה אתכם נרגעת ואתם מתקשים אפילו לשים את האצבע על מה בדיוק מפריע לכם. אל תעשו צעדים יותר מידי גדולים עד שתהיו ממש מוכנים לכול התפתחות. יחד עם זאת, שמרו על העקרונות שלכם. בעדינות בבקשה. כך תשיגו יותר! צפויה בשורה טובה שאיכשהו מתחברת עם אדם שאתם אוהבים.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

אנרגיה סוערת מגיעה אליכם ועלולה לטרפד את אשר הושג בעמל רב. חופש הביטוי חשוב לכם מאוד אבל לעיתים קורה שאתם פשוט לא יודעים היכן להפסיק. בעבודה אתם מקבלים חיזוקים אך זה לא ממש משפר את מצב הרוח. כדי לפתור את הקשיים הכלכליים צריך שינוי מהותי המתבטא בהעלאה משמעותית. אף אחד לא יגיש לכם את זה על מגש של כסף. גלו אסרטיביות.
בהפלת גורל על-פי ספר-התמורות והפנג-שוואי הגיע אליכם המסר הבא: תקופת ההמתנה אינה נטישת האחריות, אלא הכרה פנימית בדברים האמורים להתבצע בתקופה זו.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

היום מתחיל עבורכם בצורה מוצלחת במיוחד לאור העובדה שתקבלו חדשות טובות ממרחקים. יש לשקול ברצינות שינוי מהותי בעבודה. חילופי תפקידים באים בחשבון גם הם. בתחום האישי אתם נאלצים להתמודד עם חוסר אמון שמגיע ממישהו קרוב לכם. לפני שאתם נכנסים למריבה ולעמדת התגוננות כדאי לבדוק מה שורש הבעיה. צפויות התפתחויות מפתיעות.
בהפלת גורל על-פי ספר-התמורות והפנג-שוואי הגיע אליכם המסר הבא: כאשר תגיעו אל הפסגה תתברר לכם הבדידות השוררת בה, על כן אל יגבה ליבכם.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

אתם משקיעים המון זמן באנשים הלא נכונים. נראה לכם שאתם יכולים לעזור ואכן הדבר נכון אבל אין לכם מה לצפות ליחס דומה. אל תתפלאו אם תתאכזבו. היחסים הם מאוד חד סיטרים. חשוב לכם לשמור על יחסי חברות אך לא בכל מחיר. שמרו את כושר הנתינה לתחום המשפחתי והזוגי. עליכם לפתח את כוחות ההבנה העצמית שלכם באמצעות האזנה לתחושותיכם הפנימיות.|
בתקשור רוחני שהתקיים לכבודכם בסיוע מטוטלת קריסטלית עלה בגורלכם המסר הבא: הכבלים שאתם כבולים בהם אינם כה חזקים כפי שנדמה לכם. צעד נועז ומהיר עשוי לשחרר אתכם מאזיקים רוחניים.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

 נראה כי יום טוב עובר עליכם מתוך תחושה של שיתוף פעולה בעבודה וגם במשפחה. זרימה חיובית של אנרגיה מכיוונם של גרמי השמיים השולטים על מזלכם תביא אתכם למקומות של שביעות רצון וסיפוק. לפנויים: סיכוי גבוה לפגוש אנשים מעניינים בעלי פוטנציאל בתחום הרומנטי. מומלץ להירשם למסגרת לימודית כל שהיא שתספק לכם גירוי אינטלקטואלי שחסר לכם מאוד.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

קרובי משפחה מתערבים יותר מידי בחייכם וגורמים לכם עוגמת נפש. הגיע הזמן שתעמדו על שלכם גם בתחום זה. בדרך כלל אין לכם בעיה מיוחדת לגלות אסרטיביות אבל קשה לכם לפגוע באחרים. יש מקום להפעיל דיפלומטיות ורגישות אך אין מקום להיכנע לתכתיבים של אחרים. אדם חכם מדריך אתכם לבחור בפשרה ולא בעימות, גם אם אתם סבורים שהצדק עימכם.
בתקשור רוחני שהתקיים לכבודכם בסיוע בשיטת מטוטלת קריסטלית עלה בגורלכם המסר הבא: אם מישהו רומס את זכויותיכם, ייתכן שאתם הם אלה שמרשים לו לעשות כן. אל תהססו להגן על אשר שייך לכם.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

אתם מרגישים תסיסה פנימית. הלהיטות למצוא חן ולרצות את כל העולם לא מתאימה לכם יותר וגורמת לתחושה פנימית מוזרה. עלולים להתפתח עימותים עם חברים קרובים אך בסופו של דבר – כל מה שיקרה יפעל לטובתכם. פנים רבות למציאות. הדברים לא תמיד נראים כלפי חוץ כפי שהם באמת. אדם בן מזל גדי יתנדב לסייע. הרקיע מזהיר אתכם שלא לפתח ציפיות גדולות מדי לגבי מצב אשלייתי.|
בהפלת גורל שהתקיימה עבורכם בשיטה סינית ששמה אי-צ'ינג, הופיע לכבודכם השישייה שמספרה 5 ושמה התבוננות: המסר הוא – העתיד מעורפל בעננים ובאפרוריות. השעה אינה בשלה לפעילות אלא להתבוננות ולהסקת מסקנות.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

יום מעולה. המשפחתיות בפריחה וכן גם התחום הזוגי. היכרות חדשה ומפתיעה הינה בעלת פוטנציאל רומנטי שיתפתח במידה ותורידו לחץ. יום עם הרבה הספקים. למי שנמצא בקשר זוגי קבוע זה יום מתאים להזמין את בן/ת הזוג לבילוי רומנטי. לפנויים כדאי לצאת לבלות במקום קרוב לבית. הדברים הכי טובים קורים לכם מתחת לאף. הרקיע מעודד אתכם לחלוק את סודותיכם עם יועצים נבונים, למרות נטייתכם הטבעית לשמור הכול בכספת.
בהפלת גורל שהתקיימה עבורכם בשיטה סינית ששמה אי-צ'ינג, הופיע לכבודכם השישייה שמספרה 56 ושמה הזר: המסר הוא – היום פועלים עליכם שני כוחות הזרים זה לזה. האחד יציב ושפוי ואילו השני תוסס וסוער. צפוי מאבק חריף בין ההיגיון לבין הרגש.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

התוכניות שלכם להיום היו די מינוריות אבל העניינים התפתחו אחרת. יום עמוס מאוד בעבודה הגורר איתו תחושת של הספק בלתי מספק. אתם שוב מאבדים 'גובה' ואת הרגשת הביטחון העצמי. מצד אחד יש לכם צורך בליטוף ובמילה טובה מכל העולם, אך מצד שני אתם מתעקשים לעשות מה שבא לכם. בקיצור, יום מסובך. הרקיע מעודד אתכם להציב לעצמכם גבולות, גם אם נטייתכם הטבעית היא "ללכת עם הראש בקיר".
בהפלת גורל שהתקיימה עבורכם בשיטה סינית ששמה אי-צ'ינג, הופיע לכבודכם השישייה שמספרה 10 ושמה דריכה: המסר הוא – היזהרו ביחסיכם עם גורמים מסוכנים ולא צפויים, אל תדרכו על זנבם. גישה זהירה תניב פרי. יש לנהוג באיפוק ובחשדנות.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

גרמי הרקיע משגרים לעברכם אנרגיות מאתגרות ומתישות. תסכול ועצבנות מלווים אתכם ביום הזה. יום בכלל לא קל. עליכם לוותר על דברים שהתרגלתם אליהם ומשימה זאת גורמת לכם לקשיים לא מבוטלים. נראה כי אתם נפעמים מסגנונו המסתורי של אדם מרתק. קחו בחשבון כי יציבות היא לא התכונה החזקה שלו. האמונה באמת הפנימית וביכולת שלכם לקבל את מה שאתם רוצים באמת, תהווה מדרגה שתאפשר גישה למודעות משופרת.
בפתיחת קלפים לצורך חיזוי ויעוץ שהתקיימה לכבודכם בחפיסת טארוט, עלה בגורלכם קלף ששמו מלך החרבות: הקלף מייצג מצבים אשר לפיהם אתם מעניקים ייעוץ נבון לאחרים, אך אתם עצמכם פונים עורף לעצותיכם שלכם.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

ברור לכם לגמרי שעליכם לפעול לבד על מנת להשיג את מה שרצוי. אין מי שמבין יותר טוב מכם את מה שקורה לכם בתוך הנשמה. למרות שהדרך ארוכה, הרי שהכיוון נכון ואתם יכולים להירגע. התחום החברתי והאישי כרוכים אצלכם זה בזה והיה טוב אילו הייתם לומדים להפריד ביניהם. צפוי לכם סיפוק רב בעיסוקים שאיכשהו קשורים אל עולם החי והצומח. אם החלטתם לנהוג בקשיחות, אל תמהרו לעבור לרכות מפייסת.
בפתיחת קלפים לצורך חיזוי ויעוץ שהתקיימה לכבודכם בחפיסת טארוט, עלה בגורלכם קלף ששמו מלכת הגביעים: הקלף מייצג מצבים מרתקים וחווייתיים ורומז על פרשיות רומנטיות מהסוג העז והסוער.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

אומץ לב שגובל בסיכון עצמי מוביל אתכם למצבים הפכפכים שגורמים לכם יותר סבל מאשר הנאה. הניסיונות שלכם להגיע לריגושים בכל מחיר, מחייבים הסתכלות נוספת. הגינות שאתם מפגינים כלפי טיפוס קשוח, מעבירה אותו אל המחנה שלכם. תוכלו לראות בזה מעין תוספת כוח משמעותית. שער ההזדמנויות ייפתח בפניכם הרבה יותר מהר מכפי שנדמה לכם.
בפתיחת קלפים לצורך חיזוי ויעוץ שהתקיימה לכבודכם בחפיסת טארוט, עלה בגורלכם קלף ששמו שמונה מטבעות: הקלף מייצג מצבים אשר לפיהם כדאי לכם לוותר על הצעה פיננסית שאינה מתגמלת אתכם כראוי, ולהמתין לזו המכירה בכישוריכם המקצועיים.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button