הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 04-07-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

אתם מתקשים להציב גבולות ויש תמיד מי שמנצל את ההזדמנות. הדברים האלה מתסכלים אתכם קשות מכיוון שהכוונות שלכם טובות. מן הראוי לסיים קשרים ישנים שמבוססים על חוסר איזון. קשה לשנות 'חוזה' קיים. בעתיד נסו לנהוג אחרת. במקום לקוות שמישהו יבין אתכם אמרו ואפילו שימו על הכתב את כל הדרישות והציפיות, במיוחד כשמדובר ברגשות.
בתקשור רוחני שהתקיים לכבודכם בשיטת המטוטלת עלה בגורלכם המסר הבא: האל נמצא בכול והכול נמצא באל. אין צורך לנדוד למרחקים על-מנת למצוא את שמונח כאן ממש לפניכם.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

אתם ממש זקוקים למנוחה הזאת שנפלה עליכם בדיוק בזמן המתאים. אתם מבלים בבית בחיק המשפחה את רוב שעות היום. האווירה נעימה ואורחים שיגיעו רק יתרמו. יתכן שיעלה לדיון נושא שנוי במחלוקת. אל תכנסו לוויכוחים מיותרים עם הנוכחים. שמרו על פרופיל נמוך. יחד עם כל אלה אתם עלולים להתגלות כביישנים ומופנמים בחברת מכר חדש.
בתקשור רוחני שהתקיים לכבודכם בשיטת המטוטלת עלה בגורלכם המסר הבא: האירו את עצמכם ואל תדאגו לאחרים. אם אתם תהיו מוארים, הם כבר יבואו להסתופף בנגוהות האור אשר תבקענה מכם.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

צפויים קטעים גועשים וסוערים. גם המתבודדים שביניכם מרגישים צורך להפליג בספינת הבילויים. פרשיות אהבה סופגות אנרגיה ברוכה וממוזלת, אך כדאי לפקוח עין על שלמותן ויציבותן של מסגרות ממוסדות. ידידי נפש בני המין השני ימלאו את חייכם בהנאות ובריגושים. ייתכנו אפילו יחסים שבעבר נהגתם להציב להם גבולות. מופיעה נטייה לבחון את היחסים דרך עדשות רוחניות ופילוסופיות.
בפריסת קלפים נומרולוגיים שהתקיימה לכבודכם לצורך חיזוי וקבלת מסרים, עלה בגורלכם קלף שמספריו הם 4 ו 1: הקלף מבשר טובות לאנשי עולם התקשורת שביניכם, כמו גם רמזים לגבי נסיעה מוצלחת.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

אתם מתחילים את הבוקר עם התלבטות קטנה אבל מהר מאוד המצב מתחמם ואתם מוצאים את עצמכם מעורבים רגשית בקטע מסובך למדי שבעצם אינו שייך לכם. כדאי לעשות מאמץ לשמור על ריחוק מסוים כדי שתוכלו לצאת מהתסבוכת בזמן לפני שתסתבכו באמת. מצב רוח תוקפני עלול לסבך אתכם בוויכוחי סרק. בסך הכל – יום מפתיע.
בפריסת קלפים נומרולוגיים שהתקיימה לכבודכם לצורך חיזוי וקבלת מסרים, עלה בגורלכם קלף שמספריו הם 5 ו 4: הקלף קובע כי אין מקום לחשדותיכם בנוגע לאדם שכוונותיו טהורות.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

הגיע הזמן שתרשו לעצמכם ליהנות בלי חשבון. תזרקו את הפנקסנות הצידה ותנו לשמחה להשתלט עליכם. אם תעשו כן – תתלהבו מאוד ממפגש חברתי שיתקיים במהלך היום. יש לכם את היכולת להתמסר להנאות גופניות ורוחניות. המקום הנכון עבורכם יתברר מעצמו. אתם מצליחים להשתחרר מהמתח בעזרת התנהגות משוחררת שלא עושה חשבון. רעיון מתוחכם עוזר לכם לעקוף אדם שניצב בדרככם. עכשיו אתם תוהים איך לא חשבתם עליו קודם.
בפתיחה לקבלת מסרים וחיזוי עתיד שהתקיימה לכבודכם ב"אבני רונים" [שיטה קלטית עתיקה העושה שימוש בחלוקי נחל], עלה בגורלכם רון 6: הרון מבטיח הצלחה שתושג בעזרת התלהבות ואופטימיות. רון של אור ואש.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

 אל תפחדו לגלות רגשות. אף אחד לא ינצל את המצב לרעתכם. החששות שלכם יתבדו. אתם תגלו שאדם ממנו התרחקתם בזמן האחרון, שוחר את טובתכם. היום צפוי שתקבלו מחמאה בנוגע לדבר מה שאתם רגישים לו. עליכם לבצע מספר שינויים משמעותיים הקשורים לסביבה בה אתם נוהגים לבלות. הביצוע יהיה קשה אך בעזרת קצת יצירתיות- אפשרי.
בפתיחה לקבלת מסרים וחיזוי עתיד שהתקיימה לכבודכם ב"אבני רונים" [שיטה קלטית עתיקה העושה שימוש בחלוקי נחל], עלה בגורלכם רון 1: רון זה קשור במזל טוב ובדברים הטובים בחיים, בעיקר בכסף וברווחים חומריים.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

אתם מרגישים כי למרות שהמצב טוב- משהו חסר לכם. היכולת המנטאלית שלכם תעזור לכם לפענח את החידה. עליכם לפעול בהקדם האפשרי בכיוון של פעילות בתחום הרוחני שתיתן לפנימיות שלכם ביטוי. הזדמנות לפתח תחומי עניין חדשים מגיעה אליכם עוד היום. קחו יוזמה ותתנסו בחוויה חדשה. גישה סלחנית וחיובית מצידכם בתוך הקשר זוגי- תניב פירות.
בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם באמצעות קלפי טוטם-החיות, עלתה בגורלכם דמות של בונה: המסר הוא – אל תתייחסו לזוגיות שלכם כמובנת מאליה: אם רצונכם כי תאיר לכם פניה, מהרו להשקיע בה.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

מילת המפתח ליום זה היא: אופטימיות. אתם צפויים לקבל הצעה שמבטאת את יחסכם המתחדש כלפי היכולות היצירתיות שלכם. שיחות טלפון מפתיעות מגורמים לא צפויים רק תחזקנה את ההרגשה שאתם בדרך הנכונה. בתחום החברתי חלה התאוששות ואתם נענים להזמנות שיזרמו אליכם כבר היום. טיפ להיום: לצאת לבילוי מוטרף ככל האפשר. אדם שהתנצחתם איתו מוכן לרדת מן העץ שעליו טיפס. נראה כי הוא השתכנע שיש משהו בטיעוניכם.
בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם באמצעות קלפי טוטם-החיות, עלתה בגורלכם דמות של נחש: המסר הוא – אתם צריכים לפתח את יכולת הריפוי שניחנתם בה, לתועלת הסובבים אתכם
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

יום קצת מבולבל. מישהו שאתם סומכים עליו מאכזב. אתם אמורים לקבל דבר מה בתמורה למאמץ רוחני או רגשי שהשקעתם. במקום תמורה הולמת אתם מקבלים 'פירורים'. אתם קצת מבולבלים ולא ממש מבינים מה בעצם קרה. במקום להתרגז ולבזבז אנרגיות מיותרות, פשוט תעזבו את הסיטואציה העלובה הזאת ותמשיכו הלאה. יש מי שמוכן להעניק לכם יותר מכפי שביקשתם. במקביל, הוא עלול להציג דרישה שאינה לרוחכם.
בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם באמצעות קלפי טוטם-החיות, עלתה בגורלכם דמות של לוטרה: המסר הוא – ההישגים יתחילו לזרום אליכם החל מן הרגע בו תרככו את עמדתכם ותתחברו עם הפן הנשי באישיותכם.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

 ייתכנו שיבושים בתוכניות שרקמתם להיום. הודעה משמחת שתגיע מעיר קרובה תגרור בעקבותיה נסיעה למקום מרתק. יש לכם הזדמנות ללמוד דברי חדשים על עצמכם ועל נושא שמעניין אתכם מאוד. מוטב לצאת בערב מהבית. אם תישארו בין ארבע קירות, שום דבר טוב לא יקרה. הרגשה האישית שלכם תהיה של דכדוך וחוסר אונים. יש לצאת לבילוי.
בפריסת קלפי טארוט שהתקיימה לכבודכם תוך כדי שימוש ב – 22 הקלפים בעלי העוצמה [הארקנה הגדולה ], הופיע בגורלכם קלף ששמו המיזוג: הקלף מציג דמות מלאכית יוצקת נוזל מגביע אל גביע, בתנוחה בלתי אפשרית: המסר הוא – הכוחות הקוסמיים מציעים לכם לסמוך על מקורותיכם הטבעיים, ולא ללכת שבי אחר נוצותיהם של זרים.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

שוב ושוב אתם מכניסים את עצמכם למצבים לא יציבים ומסתבכים בתירוצים. כושר ההבלגה של בן/ת הזוג לא יעמוד לזכותכם לנצח נצחים ומוטב שתחליטו אם אתם רוצים לשמר על הקיים או שלא איכפת לכם לקחת צ'אנס. יוזמה שלכם יכולה להפוך את הקערה על פיה די במהירות. השאלה הגדולה שאתם צריכים לשאול את עצמכם היא האם אתם רוצים לצאת צודקים או חכמים.
בפריסת קלפי טארוט שהתקיימה לכבודכם תוך כדי שימוש ב – 22 הקלפים בעלי העוצמה [הארקנה הגדולה ], הופיע בגורלכם קלף ששמו האוהבים: הקלף מציג את אדם וחוה בגן העדן, מתפתלים בין דברי הנחש לבין הציווי האלוהי: המסר הוא – אל תתאהבו באהבה עצמה, אלא באדם הנכון הראוי לה: זכרו זאת, משום שהקלף צופה פרשיית אהבים.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

מצב הרוח שלכם מהורהר ואתם מתעסקים בעניינים בלתי סגורים מן העבר ואפילו מנסים לעשות מעין חשבון נפש. שיחות בירור ארוכות אולי יקלו על ההרגשה המעיקה אולם לא ממש יועילו, זאת כיוון שאתם מכוונים לכתובת הלא נכונה. מה שהכי חשוב עבורכם לעשות זה להגיע להשלמה פנימית עם העבר. אתם קולטים כי יש מי שמתכוון לסובב אתכם בכחש. יהיה זה מן התבונה אם לא תחשפו בפניו את שגיליתם.
בתקשור שהתקיים עבורכם באמצעות מערכת של סמלים מבשרים, עלתה בגורלכם צורה של תיבת מכתבים: הסמל מייצג מצב אשר לפיו אתם עומדים להתבשר על דבר מה טוב, ייתכן שהדברים קשורים במדינות שמעבר לים.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button