הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 04-09-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

קשיים בתקשורת ממשיכים להעיב על מצב הרוח שלכם. בתחום הביתי אתם מרגישים די מנותקים. במקביל, בחוץ, הקשרים החברתיים שלכם פורחים, מה שנותן לכם תקווה והרגשה שעדיין יש לכם שליטה יחסית במצב. למרות שיש לכם תוכניות להמשך היום, כדאי לשנות אותן לטובת שינוי האווירה. מצב הרוח ישתפר לפנות ערב בעקבות מחווה לא צפויה.
בהפלת גורל שהתקיימה לכבודכם לצורך קבלת מסרים רוחניים, עלה בגורלכם המסר הבא: אין ללחוץ על בן הזוג בנושאים שליבו טרם הבשיל לקראתם, הניחו לו את הזמן הדרוש לו. יש דברים הדורשים זמן על מנת להגיע לפרקם.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

נראה כי יום נעים עובר עליכם. יש מי שמנסה לעורר מחלוקת ישנה אך זה לא עולה בידו בסופו של דבר. המערכת הזוגית בפריחה ואתם מוזמנים למצות את הרגע. מי שעדיין מחפש את בן/ת הזוג, יכול לזרום עם השנה החדשה בהרגשה טובה וברגל ימין. קיים סיכוי גבוה למימוש הפוטנציאל הזוגי. אתם צריכים לנקוט יוזמה ולהנהיג את האנשים התולים בכם את תקוותיהם.
בהפלת גורל שהתקיימה לכבודכם לצורך קבלת מסרים רוחניים, עלה בגורלכם המסר הבא: השקיעו את האנרגיה שלכם אך ורק בתחום בו אתם מצטיינים, ואל תפזרו אותה על פני אפיקים רבים מדי. המזל שורה על מלאכות שאתם טובים בהן.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

אתם חולקים עם אחרים את המחשבות הכי כמוסות שלכם ונתקלים בתגובה צוננת. אל תתנו לאף אחד להשפיע עליכם בצורה דרסטית כל כך. שיקלו הצעות מעניינות לגופן ואל תתחשבו בהמלצות שתקבלו על האנשים המעורבים. חזקו את האסרטיביות. העקשנות שלכם מחפה בעצם על חוסר ביטחון פנימי. כל מה שלא נראה כך כלפי חוץ- עלול לבלבל למדי. יש לכם סיבות להיות אופטימיים, אך נותר לקשור מספר קצוות בעניין שמטריד אתכם.
בהפלת גורלות בסגנון קבלי שהתקיימה לכבודכם לצורך קבלת מסר רוחני, התקבל עבורכם המסר הבא: יסייעו לכם אנשים שאינם מכירים אתכם, אך יש לכם עימם אינטרסים משותפים. אל תבוזו להם.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

אנרגיה המגיעה מן הירח בהיבט הרמוני מסייעת לכם להתחבר עם רבדים עמוקים בנפשכם. המשמעות הרוחנית של אירועים המתרחשים סביבכם חודרת סוף סוף לתודעתכם. אתם צריכים לטפח אהבה עצמית, למרות שעל פני השטח זה לא נראה כך. הריכוז שלכם הוא פנימה אבל יש כמות לא מבוטלת של ביקורת עצמית. תפרגנו לעצמכם את הטוב ביותר אך עשו זאת בדרכים דיפלומטיות.
בהפלת גורלות לחיזוי עתיד וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות מטוטלת החגה על פני אותיות ומספרים [לוח וויג'ה], עלה בגורלכם המסר הבא: כאשר מתעורר צורך עז בשותפות, אין לתת אמון עיוור בצד השני.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

אתם זוכים לשבחים. שיפור נרשם ביחסים ביניכם ובין הסובבים. תחושות השייכות והיציבות מתגברות ומעלות את מפלס מצב הרוח. במישור הביתי, האווירה נעימה במיוחד. הערב מתאים לרומנטיקה. הקסם האישי שלכם יכול לחולל פלאים אם רק תרצו בכך. זו הזדמנות של ממש לפצות את בן/ת הזוג על זמנים אחרים, פחות מוצלחים. טיפוס נרגן מנסה להזרים אליכם פסימיות שאין לה אחיזה במציאות. הכוכבים מבשרים על פריצת מכשולים.
בהפלת גורלות לחיזוי עתיד וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות מטוטלת החגה על פני אותיות ומספרים [לוח וויג'ה], עלה בגורלכם המסר הבא: העובדה שלקיחת סיכונים לפעמים משתלמת, אינה צריכה לסנוור את עיניכם מפני המכשולים הטמונים בה.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

יום מלהיב. אתם מצליחים להקסים מספר לא מבוטל של אנשים שמוכנים, כך נראה, ללכת אחריכם באש ובמים. תנו לחוש המנהיגות שלכם להתבלט ונצלו את המצב לטובתכם. למה לא? אתם לא דורכים על גוויות ולא פוגעים באף אחד אלא רק נותנים לעצמכם צ'אנס להראות את היתרון בשטח. על כך מגיע לכם פרס, ללא ספק. צפוי לכם קשר עם אדם מדהים ומאוד לא שגרתי.
בהפלת גורלות לחיזוי עתיד וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות מטוטלת החגה על פני אותיות ומספרים [לוח וויג'ה], עלה בגורלכם המסר הבא: שאפתנות עלולה להיפגע מעודף זהירות, יש לקפוץ על עגלת-ההזדמנויות ללא חשש.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

יום של חוסר שקט. הרקיע מייעץ לכם ליטול פסק זמן כדי לשקול מחדש את יחסכם לפרשיה שמעיקה עליכם. הכול מסביב סוער. אינכם יכולים להשתחרר ממחויבויות שונות שבחלקן נראות לכם מיותרות. ייתכנו עימותים עם אנשים שאינם ממלאים את התחייבויותיהם ומשאירים אתכם בעמדת המתנה. הריכוז ירוד ולכך מתווספת תחושה שאינכם מצליחים לעמוד בקצב. בקיצור, יום לא הכי-הכי שבעולם.
בקריאת העתיד שבוצעה למענכם בעזרת משקע של עלי תה, עלתה בגורלכם צללית המזכירה בצורתה דמות של חילזון: המסר הוא – צפוי קשר עם אדם אשר רב בו הנסתר על הגלוי. ייתכן שתצטרכו לפצח חידות.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

הרצון לשלוט בנסיבות והתחשבנויות עם הסביבה גורמים לכם לדכדוך. טוב שאתם במודעות ו-'תופסים' את עצמכם מהר מאוד. נסו לא להיגרר למקומות לא נעימים בצורה אוטומטית. עדיף לעשות מאמץ ולראות את 'חצי הכוס המלאה'. צפוי לכם יום אינטנסיבי ומלא פעילות חברתית. נסו ליהנות. יש ממה! אם אתם רוצים לחזק את גופו ורוחו של אדם היקר לליבכם, העניקו לו אבן מזל מסוג רוז-קוורץ.
בקריאת העתיד שבוצעה למענכם בעזרת משקע של עלי תה, עלתה בגורלכם צללית המזכירה בצורתה דמות של לוליין על חבל: המסר הוא – צפויה פרשיית אהבהבים שקשה להמר על תוצאותיה.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

מצבו המרנין של הרקיע מעלה למרומים את מפלס מצב הרוח. החיים החברתיים פורחים, מה שמעלה בצורה משמעותית את המורל. למדתם ליצור קשרים נעימים שלא קשורים עם תלות או כאבי לב, מה שמשאיר לכם הנאות צרופות בלבד. אדם מסוים במשפחה מדאיג אתכם ואתם מבלים זמן רב במחשבות המיועדות לשיפור איכות חייו ורווחתו.
בפתיחת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאת צורות במשקע של קפה, עלתה בגורלכם צורה של עששית: המסר הוא – לא כולם סביבכם הם מלאכים צחורי כנפיים. אם תחפשו, תמצאו את המניעים האמיתיים להתנהגותם.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

נורא חשוב לכם "לספק את הסחורה" ולהיות בסדר עם כולם. היום קצת קשה לכם למלא את כל המטלות. מה שנקרא 'עייפות החומר'. אתם יכולים להיות גאים בהישגים שלכם עד כה ובמיוחד בתקופה האחרונה. אז אם יש מי שמעיר לכם הערות סרקסטיות, תדעו מול מי אתם עומדים והכינו תשובות מראש. אדם שהרבה להישען עליכם נאלץ להתייצב על רגליו שלו. למרות נקיפות המצפון נראה שתצטרכו לתחום גבולות.
בפתיחת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאת צורות במשקע של קפה, עלתה בגורלכם צורה של יען: המסר הוא – נראה כי מישהו בסביבתכם מתעלם מסכנה כלשהי, ומעדיף לטמון את ראשו בחול.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

עניינים הקשורים לאמונה שבלב, עלולים להפוך לוויכוחים קטנוניים. אם לא תמהרו להתנער מהסיפור הזה, אתם עלולים לקלקל לעצמכם יחסים שנרקמו בעמל רב. טיפוסים מתעלקים ינסו לארגן מפגשים עם אנשים שלא התראתם עימם זמן רב. נראה שאתם לא ממש מתלהבים מן המלאכותיות שברעיון הזה. יחסים אישיים אשר היה נדמה כי צנחו אל תוך שגרה, מתרעננים לפתע.
בפריסת ניבוי וחיזוי שבוצעה למענכם בשיטה המשלבת בין תורת הפנג-שוואי לבין תורת האי-צ'ינג [מטבעות סיניות], עלה בגורלכם המסר הבא: האדם הרוחני אינו נלחם במושלים ובשולטים, אלא מלמדם את הדרך אל האור הפנימי.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

יום מתאים לנסיעות עינוגים. באפס מעש עלולות להתעורר בעיות אישיות או משפחתיות. תאלצו להפגין יכולת תמרון ואלתור במילוי משימות סותרות. טאקט ורגישות יעזרו לכם להתמודד עם המצב. שמרו על רמת אנרגיה מאוזנת במשך כל היום. בערב, תהיה לכם הזדמנות להסדיר מספר עניינים שמטרידים אתכם וגורמים לעייפות נפשית. הרקיע רומז לכם כי האדם הרוחני משתדל לטפח יחסים טובים עם יריביו ומתחריו דווקא.
בפריסת ניבוי וחיזוי שבוצעה למענכם בשיטה המשלבת בין תורת הפנג-שוואי לבין תורת האי-צ'ינג [מטבעות סיניות], עלה בגורלכם המסר הבא: האדם הרוחני אינו מפנה עורף לכוח הפיתוי, אלא מקריב לו קורבן קטן.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button