הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 05-09-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

יש הבדל גדול בדרך בה אתם תופסים את עצמכם ובין הצורה בה רואים אתכם האחרים. בעיקרון, אם אתם רודפים אחרי האהבה והיא בורחת מכם – כדאי להרפות. כרגע לא ברור אם מושא ההערצה שלכם מצדיק את המאמץ והמשאבים המושקעים בכיוון. הימנעו מפעולות של הרס עצמי או כאלה שמורידות את הדימוי העצמי שלכם. צפוי בילוי במקום שקט השופע אנרגיות חיוביות.
במפות האסטרולוגיות של בני-המזלות השונים, אתם אחראים על הבית הראשון ומושפעים מכוכב מארס: השילוב בין השניים מוליד אומץ, יוזמה, נחרצות ונדיבות.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

נראה כי עדיין קשה לכם להשתחרר לגמרי מהרגשה של בדידות למרות שאתם מוקפים אנשים. האבסורד הוא שלמרות ההצלחה על פני השטח, לישון אתם הולכים בלב צמא. יום מתאים להשקיע בתכנון השבוע הבא ולגבש תוכנית פעולה כללית לתקופה הקרובה. חידוש קשר עם מישהו שקשור לעבר הרחוק שלכם עשוי להיות המפתח. יש להיזהר מקשרים עם אנשים שנוטים לנצל את האחרים.
במפות האסטרולוגיות של בני-המזלות השונים, אתם אחראים על הבית השני ומושפעים מכוכב ונוס: השילוב בין השניים מוליד התמדה, עקביות, עקשנות ויצירתיות.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

שיחה אישית עם אדם קרוב תעלה על פני השטח אירוע מהעבר, אשר עליו יש לכם עדיין חילוקי דעות. עדיף לא לנבור במה שהיה אלא להתרכז בהווה. יום מתאים לסידור הבית ובכלל. הצורך להתארגן הוא גם פיסי וגם נפשי- רגשי. על מנת לעשות סדר בדברים, עליכם לגלות חוש ארגון וליישם אותו בצורה תכליתית. באופק ממתין דבר מה כלשהו שאינכם מודעים לו, או מזל לא צפוי.
במפות האסטרולוגיות של בני-המזלות השונים, אתם אחראים על הבית השלישי ומושפעים מכוכב מרקורי: השילוב בין השניים מוליד תקשורתיות, כושר שכנוע וקסם אישי.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

הירח שליטכם נלחץ ברקיע על ידי שאר האנרגיות והתופעה מוקרנת לעברכם. צפוי יום עמוס הכולל הכנות לשבוע שבפתח. אתם יכולים לבחור בין ביצוע המטלות השונות המוטלות עליכם לבין יציאה לבילוי עם חברים. עם קצת תושייה ויצירתיות, תוכלו לשלב בין השניים. אחרי שתתחילו להרגיש לחץ, צאו מהבית. הימנעו משיחות טלפוניות ארוכות שגורמות לכם לבזבז זמן יקר.
במפות האסטרולוגיות של בני-המזלות השונים, אתם אחראים על הבית הרביעי ומושפעים מן הירח: השילוב בין השניים מוליד עומק, רגשנות, יצירתיות ואהבת אדם.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

היום אתם מעדיפים להיות בבית עם עצמכם. נו טוב, לא פלא, ככה זה כאשר עושים חשבון נפש מחמיר מדי. מצד שני, מפגשים שהתחייבתם להם לא נעלמים לשום מקום. כדאי שתבדקו את סדר היום שלכם ותקפידו על תכנון נבון של הזמן. חבר קרוב יוכל להושיט עזרה במידה ואתם מרגישים שהעומס עליכם גדול מידי. רק תבקשו! אף אחד לא יכול להציל אתכם מעצמכם.
במפות האסטרולוגיות של בני-המזלות השונים, אתם אחראים על הבית החמישי ומושפעים מן השמש: השילוב בין השניים מוליד זוהר, ברק, מלכותיות, הוד והדר.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

עושה רושם שכישורי המנהיגות שלכם באים לידי ביטוי אל ועל פני השטח. אתם מצליחים להניע את הסובבים אתכם לעשות את מה שדרוש לכם בצורה נעימה אך סמכותית. המשיכו כך. תחושת החיוניות חוזרת אליכם ובגדול. צפויה פריצת דרך והתקדמות לעבר מטרה שאתם נלחמים עליה כבר זמן רב. יש להקשיב לרציו ולא לאמוציות.
במפות האסטרולוגיות של בני-המזלות השונים, אתם אחראים על הבית השישי ומושפעים מכוכב מרקורי: השילוב בין השניים מוליד טוהר פנימי, אהבת סדר וארגון.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

יום קצת מתיש. יש לכם הרגשה שצריך להספיק המון ולשנות דברים. אין לכם בכלל סבלנות אותם לא מוכנים לדחות שום דבר. יום די מעצבן. אף ייתכן שאתם אוכלים יותר מידי וכועסים על עצמכם. יתכן שתחושו שאתם ראויים ליותר. הירידה באנרגיה והתנודות במצב הרוח גורמות לעייפות. תתנחמו בעובדה שמחר זה יום חדש ושבוע חדש.
במפות האסטרולוגיות של בני-המזלות השונים, אתם אחראים על הבית השביעי ומושפעים מכוכב וונוס: השילוב בין השניים מוליד יכולת מופלאה להתבונן במטבע משני צדדיה.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

יש לכם קושי להפנים רעיונות מופשטים או כאלה שמכוונים לכיוונים חיוביים ואמונה בכוח עליון. יתכן ויש לכם רווחים פסיכולוגיים הנובעים מתלונות וחוסר אונים שאתם נוטים להפגין כלפי העולם, בחלק מהזמן. ההרגשה האישית שלכם תשתפר פלאים כאשר תחליטו שאתם לוקחים את השליטה על החיים שלכם בידיים. אתם יכולים לאגור אנרגיות ולהפכם לכוח ריפוי עבור אחרים.
במפות האסטרולוגיות של בני-המזלות השונים, אתם אחראים על הבית השמיני ומופעים מכוכב פלוטו: השילוב בין השניים מוליד חושניות עמוקה, חוכמה ונטייה למיסטיקה.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

יום נפלא. באמת הגיע הזמן. אחרי ימים לא קלים, אתם מצליחים להתאושש ולצאת החוצה כמו חילזון אחרי הגשם. פתאום הטלפון לא מפסיק לצלצל ואתם מרגישים שכל העולם מחפש את קרבתכם. התפתחויות והצעות מעניינות שמגיעות אליכם משתפרות בהדרגה. בקצב הזה, תוכלו להתאושש מבחינה חברתית הרבה יותר מהר מכפי שחשבתם.
במפות האסטרולוגיות של בני-המזלות השונים, אתם אחראים על הבית התשיעי ומושפעים מכוכב יופיטר: השילוב בין השניים מוליד נפש פתוחה וצמאה לידע, כמו גם נטייה לחופש ולעצמאות.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

נראה כי צפוי יום מתוח. אתם מנסים לחולל שינויים במערכות יחסים קיימות ואם חשבתם שהעניין הזה יעבור מעצמו ובשקט, אתם נוכחים לדעת שזה ממש לא כך. אנשים קרובים אליכם לא רגילים לגילויי האסרטיביות שאתם מפגינים. לא להתייאש. זה ייקח להם זמן אבל בסופו של התהליך, כולם יהיו יותר מאושרים. ההשקעה כדאית. תתמידו!
במפות האסטרולוגיות של בני-המזלות השונים, אתם אחראים על הבית העשירי ומושפעים מכוכב סטורן: השילוב בין השניים מוליד שאפתנות וצורך עמוק בהישגים קרייריסטיים.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

אתם מתקשים למצוא דרך להספיק הכול ומוצאים את עמכם בין הפטיש לסדן, בין הבילויים לבית, בין הילדים והזוגיות. קשה לכם להחליט מה דחוף יותר. כך מתפתח לו יום של 'כיבוי שריפות' בו אתם מטפלם במצבים המתעוררים תוך כדי התרחשות. יתכנו בעיות הקשורות לאהבה נכזבת. קחו בחשבון שתאחרו לפגישה אחת או שתיים.
במפות האסטרולוגיות של בני-המזלות השונים, אתם אחראים על הבית האחד עשר ומושפעים מכוכב אוראנוס: השילוב בין השניים מוליד חשיבה לא שגרתית ונטייה לנסתר ולנעלם.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

הרומנטיקה חוגגת. מי שנמצא במערכת יחסים קבועה, עובר יום סוער ומלא ריגושים. לפנויים יש צ'אנס רציני להתאהב היום. רמת האדרנלין גבוהה וכל דבר גורם לכם לריגוש. תרשו לעצמכם להיסחף! תיהנו מהעניין ותחגגו. קשרים חדשים שיתהוו היום יכולים להמשיך וזאת בתנאי שתנהלו את העניינים בתשומת לב. אל תגלו את רגשותיכם מהר מידי!
במפות האסטרולוגיות של בני-המזלות השונים, אתם אחראים על הבית השניים עשר ומושפעים מכוכב נפטון: השילוב בין השניים מוליד יצירתיות, רגישות, רומנטיות וביישנות.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button