הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 05-10-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

אתם חווים ירידה מסוימת במצב הרוח וזאת מכיוון שנראה שבניתם לכם פנטזיה נחמדה למדי אשר אינה עומדת במבחן המציאות. המועקה מתגברת ואתם תוהים בינכם ובין עצמכם עד היכן תצטרכו להתפשר. יעזור מאוד אם תנסו לראות את הדברים מנקודת השקפה שונה שלוקחת את הנושא בפרופורציות הנכונות ומגדירות אותו כעוד התנסות חווייתית. אנשים הנוהגים להתעמת זה עם זה, יסכימו לקבל אתכם כמגשרים ומפייסים ביניהם.
בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם באמצעות קלפי טוטם-החיות, עלתה בגורלכם דמות של עכביש: המסר הוא – הניחו לקול הפנימי שלכם להדריך אתכם במעשיכם. אל תתעלמו ממסרים המשוגרים אליכם הישר מן המלאך השומר עליכם.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

עבודה מאומצת על מודעות עצמית מניבה פירות. העולם הפנימי שלכם מתעשר במידה ניכרת. אתם פועלים ביושר פנימי, בלי פחד, ופתאום הכול מתבהר לכם מול העיניים. בילוי אטרקטיבי מתוכנן מראש עלול להתבטל אבל זה לא ממש יפריע לכם. פתאום קשה לכם לדמיין איך החיים שלכם נראו קודם. מאידך, גם אתם זקוקים לכתף תומכת כדי שתוכלו לשפוך את ליבכם. מכל מקום, אין לשמור דברים בבטן.
בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם באמצעות קלפי טוטם-החיות, עלתה בגורלכם דמות של אנפה: המסר הוא – גם אם אתם סבורים כי יועציכם הם אנשים נבונים הרי שהאמת והתשובות ללבטיכם, נמצאות בליבכם שלכם.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

הבוקר מתחיל בעצלתיים אך ככל שהוא מתקדם העניינים מתפתחים לחיוב וצוברים תאוצה. בשלב מאוחר יותר צפויה לכם חוויה מסעירה של ממש. אולי תתקשו להאמין שזה קורה לכם. אבל בעצם למה לא? מגיע לכם לקבל לפחות באותה מידה בה אתם יודעים להעניק. זהו עיתוי חלומי הקשור בצירופי מקרים מוצלחים. ערב ארוך לפניכם. התכוננו לפגוש אדם מיוחד במינו. הרקיע רומז על מענק או שיפור משמעותי בכסף ובנכסים.
בפתיחת ייעוץ וקבלת מסרים רוחניים שהתקיימה לכבודכם בסמלים המבוססים על תורת הזן, התקבל עבורכם המסר הבא: התבוננו בכוחות המושלים ביקום. קומו עם שחר והתבוננו בזריחה. התבוננות מעין זו תביא עימה שינויים והתחדשות.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

מישהו חורג בהתנהגותו מגבולות הסביר ואתם נפגעים מכך באופן ישיר. אתם שוקלים כיצד להתמודד עם העניין. במקום להיעלב ולהסתגר, סגלו לעצמכם דרך פעולה ישירה ואסרטיבית. השתמשו במשפטים כמו 'לא מתאים לי' ו-'לא מקובל עלי'. זה לא אומר להתפרץ ולהשתולל אלא לחשוב על טובתכם האישית והמשפחתית לעומת הכלל. זהו עיתוי המעודד אתכם להשתחרר מכבלי העבר מבלי לחשוש מפני התוצאות. הברכה ממתינה לנועזים שביניכם.
בפתיחת ייעוץ וקבלת מסרים רוחניים שהתקיימה לכבודכם בסמלים המבוססים על תורת הזן, התקבל עבורכם המסר הבא: אל תעריצו אנשים בעלי השכלה ותארים. זכרו כי ההשכלה מסלקת את הבורות, אך אין בכוחה לסלק את הטיפשות.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

יום טוב בעבודה. אתם פועלים בתוך המסגרת תוך כדי קבלת מרחב אישי שנותן לכם הזדמנות לביטוי עצמי ויצירתי של אישיותכם, עובדה החשובה לכם מאוד. המחיר שאתם משלמים על ההתקדמות בעבודה הוא קצת גבוה ובא על חשבון הבית. רצוי שתגלו גמישות ותהיו יותר קשובים לצרכים של בני המשפחה. להגנה, מזל וברכה כדאי שתכינו לעצמכם על גבי בדיל את הקמע הבא: לאנרגיות טובות חורטים על הקמע את האותיות- דלמאע המייצגות את הפסוק: דע לפני מי אתה עומד.
בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם באמצעות סמליו של "ספר התמורות", עלה בגורלכם המסר הבא – אדם רוחני עושה כל שביכולתו כדי להימנע מתלות באחרים, בעיקר הוא נמנע מתלות כלכלית.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

קצת נרגעתם והיום הזה עובר עליכם בתחושה משופרת יחסית. אתם שקועים בשינוי שעובר עליכם ומודעים היטב לצורך למצוא דרכים חדשות לתפקד. לא קל לכם לשנות את השגרה אבל אתם הרבה יותר ממוקדים ומפוקסים וברור לכם לגמרי מה נדרש מכם כדי להתקדם. התהליך שאתם עוברים ילך ויעשה קל יותר בהדרגה אם כי יידרש מכם מאמץ לדבוק במטרות. אתם מפריזים בדאגותיכם העוסקות בביטחון כלכלי.
בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם באמצעות סמליו של "ספר התמורות", עלה בגורלכם המסר הבא – גם בנסיבות המבטיחות התקדמות, עלולים לצוץ מכשולים. כאשר מופיעים המכשולים בצורת אנשים עוינים, תמיד כדאי לנהוג בהם בנדיבות.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

אתם מעורבים במריבה עם טיפוס שתלטן אולם למרות החריפות והלחץ, העניין עובר כמו סערה ובבת אחת נגמר. אתם לא בקטע של לשמור טינה, מתוך הבנה שזה לא יתרום שום דבר חיובי למערכת המשפחתית. גלו יותר גמישות וחמלה. זה באמת ישפר את המצב למרות הבעייתיות האובייקטיבית. מה שנדמה בעיניכם כצירוף מקרים או סתם מזל, הוא בעצם תוצאה ישירה של הקרמה שלכם.
בפריסת קלפי טוטם-החיות לצורך קבלת מסרים וייעוץ, עלה בגורלכם קלף הדרבן: המסר הוא – יש מקום לשקול הפעלת מרפקים לצורך קידום קרייריסטי, נראה שאתם נוקטים בשפה רפה מדי.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

החלטות ועוד החלטות וזה יום בו אתם ניצבים מול הצורך לקבל החלטות. כבר אי אפשר לדחות יותר את ההכרעה. יש מי שמנסה לעוץ לכם עצה אבל אין לכם את הסבלנות להקשיב. חכו עד שמצב הרוח הסוער יירגע במקצת לפני שתרדו עליו. בשעות הערב, לאחר שתמסרו את תשובתכם, תוכלו להתמסר לתחושת ההקלה. דעו כי המזל הטוב פוסע לפניכם ותוקע בחצוצרה, אך לכם מומלץ להצניע לכת ולהפגין פייסנות וענווה.
בפריסת קלפי טוטם-החיות לצורך קבלת מסרים וייעוץ, עלה בגורלכם קלף הלוויתן: המסר הוא – כל צעד שאתם עושים במישור החומרי והמעשי, צריך להיות מאוזן על-ידי צעד נוסף במישור הרוחני והמיסטי.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

הפתרון שאתם מחפשים טמון אצלכם. אין לכם סיבה להתרוצץ ולחפש עצות חכמות אצל אחרים. הרי רק אתם יודעים את כל הנתונים. אדם אליו אתם משתוקקים, משחק משחקים כפולים. אל תמסרו את הלב לידיים לא ראויות. השתתפות במפגשים חברתיים במסגרות התואמות את מצבכם המשפחתי והכללי, תתרום הרבה לשיפור המצב. להגנה, מזל וברכה כדאי שתכינו לעצמכם על גבי בדיל את הקמע הבא: להצלחה וברכה חורטים על הקמע את האותיות- שייאיא המייצגות: שמע ישראל השם אלוהינו השם אחד.
בפתיחת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאת צורות במשקע של קפה, עלתה בגורלכם צורה של מנעול: המסר הוא – אם אתם כותבים את יצירותיכם עבור המגירה, הרי שהגיע הזמן לחשוף אותן לביקורת ולמשוב.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

יום זורם. לאחר סיום העבודה השגרתית חשוב שתמצאו זמן לעצמכם לבילוי כיפי ולתכנון נסיעה שצפויה בקרוב. אתם צריכים להתארגן ולסדר ארונות ומדפים בדחיפות, כי קשה לכם למצוא ניירות ומסמכים הדרושים לכם. בתחום הזוגי אתם נהנים מקרבה ואינטימיות. המשיכו כך. זה פשוט עושה לכם טוב על הנשמה! אתם נמצאים בתהליך של לימוד כלפי מזל סרטן, וצריכים ללמוד ממנו שמותר לוותר קצת על שאפתנות קרייריסטית לטובת הקן החמים והמשפחתי.
בפריסת הסדרה-המשנית של קלפי טארוט שהתקיימה לכבודכם לצורך קבלת מסרים וחיזוי עתיד, עלה בגורלכם קלף שני גביעים: המסר הוא – צפויה לכם אהבה יפה וטהורה, אל תלחצו עליה כדי להשיג יותר מזה.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

זה יום שבו אתם חייבים להתחבר לאינטואיציה הפנימית. מגיעות אליכם פיסות מידע מבלבלות מכיוונים שונים ואתם לא יודעים למי להאמין וכיצד לנהוג. הרגישות הגבוהה שלכם תכוון אתכם למקום הנכון מבחינה אישית ומקצועית כאחד. צפויה הצלחה במקומות חדשים. תקבלו הצעה מצוינת שלא תרצו לסרב לה. אתם נמצאים בתהליך של לימוד כלפי מזל אריה וצריכים להפיק ממנו תכונות כגון: הוד, הדר ותפארת.
בפריסת הסדרה-המשנית של קלפי טארוט שהתקיימה לכבודכם לצורך קבלת מסרים וחיזוי עתיד, עלה בגורלכם קלף ארבע מטבעות: המסר הוא – היצמדות אל הקיים מסייעת לכם להימנע מהרפתקאות חסרות תכלית.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

אנרגיה תזזית זורמת אליכם אתם מרגישים נסערים במקצת. לא נורא, יש גם ימים כאלה ובאמת שאין לכם סיבות ממשיות להתלונן ולדאוג. יש מי שמספק לכם מידע שגוי הגורם לכם לבזבז זמן מיותר. לפני שאתם בונים מגדלים באוויר, מוטב להשקיע קצת יותר בעבודת שטח. המצב הכלכלי בסימן שיפור. אתם נמצאים בתהליך של לימוד כלפי מזל בתולה וצריכים ללמוד ממנו כיצד לארגן את חייכם ולהכניסם אל תוך התלם.
בפתיחת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאת צורות במשקע של קפה, עלתה בגורלכם צורה של קופסת-תכשיטים: המסר הוא – אתם זקוקים לאהבה אשר יש הגנה וביטחון בצידה, ולא לזו שאין עימה תכלית כלשהי.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button