הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 06-06-2020

הורוסקופ יומי מעודכן לכל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

מצבכם טוב, אך אתם מודאגים. תהיו מעורבים בפעילות חברתית מעניינת ותזכו בשיתוף פעולה מהסובבים. גם הזוגיות נמצאת בסימן עליה. לפנויים כדאי להשקיע מאמץ ולהתנתק מהספה הביתית. צפויה לכם הפתעה נעימה מחוץ לבית. למרות שבא לכם שינוי, אל תתפתו להרפתקאות קיצוניות, אפילו שזה יום מתאים לחידושים. הכל במידה! אתם מפרגנים לעצמכם הנאה שמשום מה מובילה אל רגשי אשמה. נראה כי אתם חוששים לעשות למען עצמכם.
בקריאת העתיד שבוצעה למענכם בעזרת משקע של עלי תה, עלתה בגורלכם צללית המזכירה בצורתה דמות של אדם מפסל בחומר: המסר הוא – האנרגיות הקוסמיות תובעות מכם לעשות שימוש בכישרונכם היצירתי, אל תבזבזו את אשר טבוע בטבעכם האמיתי.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

אדם קרוב מנסה להשיג מכם תשומת לב בעזרת מניפולציה. אתם נכנסים למלכודת בעיניים פקוחות לרווחה, אבל אחרי שהעניין יגזול יותר מידי זמן, תתחילו לחוש תחושות של התמרמרות וכעס. עליכם לקחת בחשבון את הדינאמיקה והתהליכים שעוברים על אנשים אחרים ולמרות שאתם בעיקרון צודקים, יש לתת אהבה ללא תנאי ולחכות בסבלנות. זה הזמן לעצור ולבצע את אשר סובל מעדיפות נמוכה. נראה כי מדובר במשהו שאתם דוחים שוב ושוב.
במפות האסטרולוגיות אתם אחראים על הבית השני: בית זה מייצג בכל המפות את נכסיו של האדם בעולם החומר, כמו גם בעולם הרוח. במפות הלידה האישיות שלכם, נוהגים לשלב בית זה עם כוכב ונוס [נוגה] שתכונותיו הן: אהבה, יופי, רוגע, רכות, חיבה, שלום, שלווה, יצירתיות, אמנות, הרמוניה ואסתטיקה.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

הוסיפו לחייכם קצת אמון ותגלו שאתם הופכים למגנט חברתי במהירות רבה. אל תשכחו שאתם לא נמצאים פה לבד. שינוי בגישה שלכם כלפי בני המין השני, יקדם אתכם במהירות למטרה שלכם. אל תהיו כה תובעניים. כדאי לבדוק את מושג הנאמנות וגם להפסיק, לפחות בטווח הקצר, את כול הקשרים ה-'ידידותיים' עד שהאווירה תירגע. יש מי שינסה לשכנע אתכם כי הוא תומך בכם, אך למען האמת הוא מייצג אינטרסים של אדם שלישי.
בשיטת קבלת מסרים מרובדים עליונים באמצעות "ספר החלומות" , הופיעה לטובתכם דמות של אדם נושא תרמיל: המסר הוא – גם אם אתם מוקסמים מרעיונות רוחניים, כדאי שתבססו את מעמדכם בעולם החומרי והחומרני.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

אתם צריכים ללמוד להתחבר מחדש. נסו ליהנות ממה שיש. יש לכם מחשבות מטרידות לגבי העתיד, מה שבטוח שהמסגרת שקבעתם לעצמכם- תתממש. לגבי הפרטים- יש לכם מרחב פעולה גדול למדי. העמידות תלויה בתעצומות הנפש שלכם. כישלונות, משברים או אתגרים ? תלוי איך אתם מסתכלים על זה. לא ככה ? צפויים עימותים בין אנשים שסובבים אתכם. כדאי שתקפידו על ניטראליות אם בא לכם לגשר ביניהם.
בפתיחת חיזוי העתיד וקבל מסרים שהתקיימה לכבודכם בסמלים המופיעים במשקע של קפה, עלתה בגורלכם צורה של סהרון: הצורה מבשרת על נסיעה משמעותית אל מקום בעל אנרגיות מיטיבות.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

חוויה לא קלה עוברת על אדם קרוב ואולי זאת הסיבה למתח הכללי שאתם מרגישים. חברים שבדרך כלל מהווים אוזן קשבת, לא פנויים במיוחד כלפיכם. אינכם פועלי בחלל ריק כפי שנדמה לכם לפעמים. חכו לשעת כושר. למי שאינו נמצא בקשר, זה יום מתאים להיכרויות חדשות. בשעות הערב, ההרגשה שלכם עומדת להשתפר פלאים.
תורת הפנג שווי מעניקה לכם את הטיפ הבא: להרגשה טובה ולפריצת סכרים נפשיים, אל תהססו ללבוש בגדים המכילים את כל צבעי הקשת, כך תלכדו את תשומת ליבם של האנשים הנכונים.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

הכול בסדר, מותר לכם ליהנות. קשה לכם לפרגן לעצמכם ובוודאי גם לא לבני משפחה. איך אפשר להתייסר כך ולשם מה ? זה באמת לא שווה את המחיר. תחליטו שאתם משחררים את הרסן, תהיו בלתי צפויים, תזכרו איך זה היה פעם, ותתפטרו מתפקיד השוטר. לכו עם מה שקורה בסטייל ובכיף. זה אפשרי. יצירתיות תעזור לכם!
בשיטה לקבלת מסרים על-פי הפילוסופיה הסינית ובאמצעות סמלים של בעלי-חיים, עלה בגורלכם ינשוף: המסר הוא – יש לתקוף בעורמה את יריביכם ולהפעיל שיטות שאינן גלויות לעין המתבונן.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

היום אתם מתחילים להבין שמוכרחים לשנות גישה ולהגיע לשיתוף פעולה עם מישהו מבני הבית. לאחר שעייפתם ממלחמות, כל מה שנותר הוא לנקוט במדיניות של פשרה שמתקבלת על דעתם של כל הצדדים. דחייה של כל דבר שמבקשים מכם, במיוחד חברים, גורמת לרגשות תסכול. באישי: צפויה התפתחות בקשר עם מכר חדש. מישהו שנהג להרגיז אתכם עובר אל מקום אחר. בדרך מוזרה ייתכן כי בקרוב תתחילו להתגעגע אליו.
בפתיחת חיזוי עתיד שהתקיימה לכבודכם באמצעות מטוטלת, עלתה בגורלכם צללית של תוף ומצלתיים: הצללית מייצגת את התהילה השמורה לאלה מכם הנוהים אחר אורות הבמה או עוסקים במקצועות הדורשים ייצוגיות.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

יום מלא אהבה. אתם מוקפים אנשים שמחפשים את קרבתכם בהערצה. קשה לכם להחליט איזה קשר אתם באמת רוצים. הדבר עלול לגרום לבלבול ולמתח. אם לא תבהירו את עמדתכם אתם עלולים להיכנס למצבים מביכים בהמשך. האמת שלא ממש מתחשק לכם להיכנס לעימותים ולהסברים מסובכים. אתם נהנים מכל רגע של הערצה. יפה לכם ככה.
בשיטת קבלת מסרים מרובדים עליונים באמצעות "ספר החלומות" , הופיעה לטובתכם דמות של אדם נושא מקל: המסר הוא – מסע ארוך או טיול, עשויים להיות הפתרון ההולם לכל מצוקותיכם.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

כאשר תחושת התסכול מתגברת, כדאי מאוד לצאת מהשגרה ולהיפתח למעגלים חדשים. הריגושים כבר כאן, אבל חשוב להשקיע קצת תכנון גם לעתיד, הימנעו מגילויי קנאה, זה לא מוסיף לכם קרדיט (גם אם זה טבעי). בכול מקרה, זה לא העיתוי הנכון להפגין בעלות שאינה במקומה, שהרי גם אתם עצמכם תאבי חופש ועצמאות.
בהפלת גורלות לייעוץ וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם בסמלי טוטם של חיות, עלה בגורלכם סמל של פיל, המסר הוא: החוכמה והרוחניות יסלקו מדרככם מכשולים פיסיים.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

יום טוב המתאפיין בתחושות של מרץ וחיוניות. חבל לבזבז את כל היום בוויכוח שסוחב אתכם אל תוכו. צאו מוקדם ככל האפשר ולכו לבלות. בין אם מדובר במפגש חברתי או במפגש זוגי- הכל יצליח ויגרום לכם הנאה מרובה. אתם זקוקים לבילוי של כמה שעות באווירה רגועה ובחברה טובה כדי למלא את המצברים. אלת האהבה מעודדת את הפנויים שביניכם להמר על פגישות עיוורות. כדאי לנטוש את התירוצים ולתפוס יוזמה.
בפתיחת חיזוי העתיד וקבל מסרים שהתקיימה לכבודכם בסמלים המופיעים במשקע של קפה, עלתה בגורלכם צורה של תפוח: המסר הוא: צפוי לכם פיתוי מדהים שתתקשו לעמוד בפניו.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

מצבי הרוח שלכם עושים לכם בלגן בראש. יש מתח בזוגיות אבל בעצם לא קרה שום דבר יוצא דופן. אווירה של חוסר הבנה וקצרים בתקשורת. עשו מאמץ עילאי להימנע מעימותים. בשעות הערב צפויה הקלה. דווקא כשנדמה לכם שכל הדלתות נסגרות, תקבלו הצעה מאתגרת. נסו להקדיש זמן איכות לזוגיות, היא זקוקה לתשומת לב והרבה חום ואהבה.
בפריסת ניבוי וקבלת מסרים בשיטה סינית ששמה אי-צ'ינג, עלה בגורלכם מסר מספר 21: המסר אומר כי עליכם לקבוע כללים ברורים וחוקים בהירים, עבור אלה הסרים למרותכם.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

היו מציאותיים ואת תסמכו על אחרים. כידוע, כול דבר בעיתו. הניסיון שלכם להתעלם מבעיה ביחסי אנוש במשפחה- לא יעבוד. אין טעם להתנהג כמו בת יענה, צריך לבדוק ולטפל בבעיה מהשורש: מה שבטוח שזה יכאב פחות ממה שיקרה עם תדחו שוב ושוב. פשוט אין אפשרות אחרת וכעסים לא מקדמים אתכם אפילו קצת. בדיוק להיפך!
בפתיחת חיזוי עתיד וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם בקלפים נומרולוגיים, עלה בגורלכם קלף הנושא את המספר 19: המסר הוא – צפויה לכם עזרה נדיבה מצד גורמים המושכים בחוטים.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button