הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 07-08-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

יום מוצלח במיוחד. כל מה שאתם צריכים נמצא ממש בהישג ידכם. אתם נוכחים לדעת בפעם המי יודע כמה שכאשר אתם סומכים על עצמכם, ההתרחשויות תופסות כיוון חיובי ואילו כשאתם מחכים לאחרים לעשות עבורכם את העבודה- הכול מתפספס. חברים אמיתיים יישארו לצידכם לאורך זמן אבל בגדול עדיף לא לערב בין עסקים ויחסים אישיים.
בפריסת ניבוי וחיזוי שהתקיימה לכבודכם באמצעות חפיסת קלפי טארוט, עלה בגורלכם קלף ששמו הקיסרית: הקלף מייצג מצב אשר לפיו צפוי לכם שפע, מזל, אושר ואשר – ה"קיסרית" הוא הקלף המבורך ביותר בחפיסת הטארוט.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

יום טוב בו חיי החברה שלכם מתאוששים בקצב מרשים. לעיתים נראה שיש לכם יותר מזל משכל. ככה זה בענייני הלב בעיקר. אתם מקבלים הצעות מפתות רבות. קיימת פעילות אינטנסיבית גם בתחום האישי הרומנטי וגם מבחינת חברים שמחפשים את קרבתכם. שפע ההצעות הוא בהחלט יותר מידי ליממה אחת. דחו כמה דברים לשבוע הבא עליכם לטובה. הרקיע מעודד אתכם להיגמל מהרגלים פסולים.
בפריסת ניבוי וחיזוי שהתקיימה לכבודכם באמצעות חפיסת קלפי טארוט, עלה בגורלכם קלף ששמו עשרה גביעים: הקלף מייצג מצב אשר לפיו צפוי לכם אושר גדול. הקלף מייצג את המשפט "איזהו עשיר? השמח בחלקו".
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

קיימת הזדמנות לשינוי חיובי במצב הרוח. ההשקעה והחריצות מקדמות אתכם בכל התחומים. למרות זאת, תיתכן הרגשה שבבית לא ממש מבינים אתכם. נסו להתגבר על ההרגשה בעזרת שיחה ישירה עם מי שקשור לעניין. חברות חדשה מתפתחת עם מישהו שבשמו המלא מופיעה האות ד'. הרושם הראשוני שלכם אינו מדויק. תנו צ'אנס. לקשר צפויה הצלחה בעקבות מהפך עצום וטוטאלי.
בתקשור שהתקיים עבורכם באמצעות מערכת של סמלים מבשרים, עלתה בגורלכם צורה של שור נוגח: הסמל מייצג מצב אשר לפיו הגיע הזמן לסגור חשבונות עם מישהו מן העבר, אך לא בדרך של נקמה אלא עם הרבה שכל.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

התחדשות פיסית מאפיינת יום זה. אתם מגיעים לשיאים מבחינת הספקים ואת מרבית תשומת הלב משקיעים דווקא בתחום הזוגי והמשפחתי. מי שפנוי יעסוק בחיפושים אחר הנפש התאומה. רבים הסיכויים להצלחה המסתמנת באופק, אם כי חשוב לזכור שלא בכל מחיר. כך או אחרת, יש להעדיף אנרגיות יציבות ושפויות, על-פני הרפתקאות ופיתויים.
בתקשור שהתקיים עבורכם באמצעות מערכת של סמלים מבשרים, עלתה בגורלכם צורה של ציפור דרור: הסמל מייצג מצב אשר לפיו אתם עומדים להשתחרר מכבלי העבר ולפסוע אל עתיד טוב יותר.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

הצורך להשתחרר מתלות רגשית וכלכלית מנהל אתכם ביום הזה. אתם עלולים להיקלע לעימותים. מתחשק לכם לנער מישהו קרוב ולהבהיר שאינכם זקוקים לו כדי לתת לכם הוראות הפעלה. הגיע הזמן לכונן מערכת חוקים חדשה בסגנון- 'חיה ותן לחיות'. יש לכם את הזכות המלאה לדרוש זאת ולעמוד על שלכם. אסרטיביות בנתיב הזוגיות תשפיע לטוב גם על שאר התחומים.
בתקשור שהתקיים עבורכם באמצעות מערכת של סמלים מבשרים, עלתה בגורלכם צורה של דג: הסמל מייצג מצב אשר לפיו צפוי לכם מזל יוצא דופן ומכל מקום, זהו סמל נפלא לענייני פריון ופוריות.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

אנרגיה קוסמית יוצרת מצב רגשי הפכפך. יש לכם לא מעט רעיונות יצירתיים מאוד אולם היישום שלהם לא קל. השתמשו באנרגיה החדשה שפורצת לכמה כיוונים בבת אחת. התחום האישי דורש יותר תשומת לב. אל תעסיקו את עצמכם במחשבות מה קורה אצל בני המין השני. תעשו מה שמתאים לכם ומי שרוצה להצטרף אליכם ל-'מסע' שיעשה זאת. מי שלא –יפסיד. אתם בהחלט יכולים להמשיך לחגוג.
בפתיחת חיזוי עתיד וקבלת מסרים על-פי 22 האותיות העבריות, עלתה בגורלכם האות ב: האותיות מבטיחות לכם הצלחה מהממת ורומזות שאתם תהיו אלה שינהלו את העניינים.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

אנרגיה קוסמית מבשרת על התחזקותן של יוזמות אישיות. אתם מפגינים הרבה אומץ וביטחון ובכך מצליחים להפריד בין הטפל והעיקר, בין אם מדובר בתחום הקריירה ובין אם מדובר ביחסים אישיים. ה"הילד הפנימי" ששואף להיות בכמה מקומות בבת אחת ולחיות כמה תסריטים בעת ובעונה אחת, נרגע במקצת. יש לטפח תחושה השלמה וקבלה.
בפתיחת חיזוי עתיד וקבלת מסרים על-פי 22 האותיות העבריות, עלתה בגורלכם האות ת: האותיות סבורות שמשהו או מישהו, הקשורים בחו"ל – ישפיעו לטובה על מזלכם הטוב.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

עשיתם את זה ואמרתם למי שמציק לכם כבר הרבה זמן, את כל האמת בפנים. העולם לא נחרב והשמיים לא נפלו. התוצאה היחידה היא שההרגשה שלכם השתפרה פלאים. להיום זה מספיק. שמרו על פרופיל נמוך. לא צריך להיסחף ולהגזים גם בכיוונים חיוביים. סגרתם 'חשבון' . עכשיו, תפסיקו לחשוב על זה ולכו הלאה. צאו לבלות. הרקיע רומז על פרשיות רומנטיות בעלות מוטיבים עסיסיים.
בפריסת קלפי טוטם-החיות לצורך קבלת מסרים וייעוץ, עלה בגורלכם קלף העכבר: המסר הוא – אתם חוקרים לעומק והופכים כל אבן, על-מנת להגיע אל חקר האמת. צפויה הצלחה כבירה לאלה מכם העוסקים במחקר מכל סוג שהוא.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

בדיקה פשוטה וקצרה תגלה לכם את המקור לעוגמת הנפש ששורה עליכם מאז שעות הבוקר. מבחינה פסיכולוגית נראה שעייפתם ועליכם להיות ערניים לעובדה זאת. אל תרפו עכשיו. לעיתים מתעורר בכם יצר הרס עצמי שעלול לטרוף את כול הקלפים ולהוריד לטמיון את כול העבודה הקשה שהשקעתם בבניית הביטחון העצמי, דווקא כאשר הרקיע צופה לכם הצלחה ואושר אך מזהיר מפני מופנמות וחרדות שווא.
בפריסת קלפי טוטם-החיות לצורך קבלת מסרים וייעוץ, עלה בגורלכם קלף העורב: המסר הוא – לפעמים צריך להשתמש ב"שקרים לבנים" על-מנת להניח את דעתו של אדם קרוב.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

לאט אבל בבטחה הדברים מסתדרים מעצמם ונרגעים ואתם מרגישים שאתם עולים על דרך המלך. אדם שהפיץ עליכם שמועות לא מחמיאות נעלם מהאופק לפחות באופן זמני. הדרישות שלכם ממערכת זוגית חדשה עולות בהתמדה. תרגיעו ותנו לעניינים להתפתח בקצב טבעי יותר. התמקדו בניתוק מהשפעות קודמות ומכבלי העבר, והליכה אל עתיד טוב יותר.
בתקשור רוחני לצורך קבלת מסרים, חיזוי וייעוץ, עלתה בגורלכם צורה של גור-נמרים: המסר הוא – גם לכם מותר לפרוק עול ולהרגיש כמו ילדים קטנים. נראה כי רצינות וכובד ראש, לא ממש הועילו להשגת מטרותיכם או שיפרו את איכות חייכם.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

יש לכם נחת רוח אמיתית כתוצאה מצעד שנקטתם בו. הקשר הרומנטי מעניק תמיכה משמעותית ביום בו אתם זקוקים במיוחד לגילויים של תשומת לב וחיבה. הצורך באינטימיות ובאהבה בכמויות 'מסחריות' בא על סיפוקו. מי שלא נמצא מוזמן להצטרף לחגיגה. חפשו אוזן קשבת וידידותית. זה בסדר גם אם זה לא רומן של ממש. קחו בשתי ידיים את אשר העניק לכם הגורל. אינכם חייבים לחלוק עם אלה שלא פרגנו.
בתקשור רוחני לצורך קבלת מסרים, חיזוי וייעוץ, עלתה בגורלכם צורה של לוויתן: המסר הוא – כל צעד שאתם עושים במישור החומרי והמעשי, צריך להיות מאוזן על-ידי צעד נוסף במישור הרוחני והמיסטי.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

המון התרוצצויות וסידורים גורמים לכם לסיים את היום במצב של תשישות. אתם מצליחים, למרות העייפות, להתחבר לתחושת הסיפוק על ההספקים הגבוהים ויש לכם גם קורת רוח שהצלחתם לעשות למען אחרים שזקוקים לכם. גם בימים אחרים חשוב לזכור את תחושת העוצמה הפנימית. נראה שהדברים עומדים להסתדר לטובתכם, אך עדיין יש קצוות שצריך לסגור ולתפור.
בתקשור נומרולוגי באמצעות אבני מזל הופיע בגורלכם המספר 21: מספר זה מעודד אתכם להצטייד במצפן ובשק שינה ולצאת אל מסע [ייתכן רוחני] אל האופק: המזל ממתין לכם מעבר להרי החושך. אל תיצמדו אל הישן והנדוש. צאו מתוך השגרה.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button