הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 08-10-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

יום מצוין בו אתם מרגישים אנרגטיים ובמצב רוח מרומם. כדאי לעשות תוכניות לצאת לבילוי אחרי העבודה, במיוחד לפנויים-פנויות. בתחום הרומנטיקה נראה כי הניסיונות הקודמים שלכם 'לחפש מתחת לפנס' לא עלו יפה לאחרונה. חשוב לשנות טקטיקה. בתחום הביתי יש מי שדורש תשומת לב. נתינה במקומות ולאנשים שמכבידה עליכם מהווה תרגיל מצוין בסבלנות. אדם אהוב יוצא לדרך.
בפתיחת קלפים לצורך חיזוי ויעוץ שהתקיימה לכבודכם בחפיסה צוענית, עלה בגורלכם קלף ששמו מלך החרבות: הקלף מייצג מצבים אשר לפיהם אתם מעניקים ייעוץ נבון לאחרים, אך אתם עצמכם פונים עורף לעצותיכם שלכם.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

אתם חשים על הגובה ועומדים יפה בהתמודדויות הלא קלות שיש לכם. בתחום החברתי אתם חשים מבודדים וזה בגלל שאין לכם סדר יום המאפשר שמירה על קשר מספק. עצה לתחום האישי: תכננו מראש מה תעשו בסוף השבוע. אדם בראש טוב מגיש לכם הצעה שקשה לסרב לה. מבט מהיר מוכיח כי אין לכם מה להפסיד.
בפתיחת קלפים לצורך חיזוי ויעוץ שהתקיימה לכבודכם בחפיסה צוענית, עלה בגורלכם קלף ששמו שמונה מטבעות: הקלף מייצג מצבים אשר לפיהם כדאי לכם לוותר על הצעה פיננסית שאינה מתגמלת אתכם כראוי, ולהמתין לזו המכירה בכישוריכם המקצועיים.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

אפשרות לשותפות חדשה עולה על הפרק. אל תמהרו להתחייב למרות שכדאי לשקול בחיוב הצעות שמגיעות אליכם. למרות שאין לכם זמן להיסוסים ולדחיות אינסופיות, אל תיכנעו ללחצים אלא קבעו מועד שנראה לכם הגיוני, מספק ומתאים לקבלת החלטות בעלות משקל. הפנימו מסר האומר כי אם תחדרו עמוק אל נפתוליו של התחום הרגיש והאינטימי, תצמח מתוככם אהבה באופן טבעי.
בפתיחת ניבוי וחיזוי שהתקיימה לכבודכם בשיטה של קריאת העתיד בעלי-תה, הופיעה בגורלכם צורה של זיקית: המסר הוא – לפעמים צריך לעטות מסיכה על מנת לפלס דרך אל החוגים הנכונים, אל תתביישו לנהוג כך ואל תראו בזה צביעות.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

אווירת סוף השבוע מרעיפה הזדמנויות בנתיב הרומנטי, בעיקר עבור אלה מכם שזה עתה קיבלו החלטה נועזת. אתם זוכים במחמאה שעושה לכם את היום. נראה כי העניין אינו במילים שנאמרות אלא באדם שאומר אותן. יש מי שינסה לצנן את התלהבותכם מאדם כלשהו. נראה כי יש לו מניעים לא לגמרי טהורים ואובייקטיביים. הפנימו מסר האומר כי נראה שאתם מנסים לדחוס את החיים אל תוך אמונותיכם. אם אכן זה כך, היפטרו מאותה אמונה.
בפתיחת ניבוי וחיזוי שהתקיימה לכבודכם בשיטה של קריאת העתיד בעלי-תה, הופיעה בגורלכם צורה של גמל: המסר הוא – זה הזמן לבחון מחדש את הוצאותיכם ולנהוג בחסכנות, וזאת גם אם הפיתוי לבזבזנות הוא גדול.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

הדומיננטיות שלכם מביאה אתכם למקומות איכותיים בהם נדרשת תכונת המנהיגות. אף אחד לא יכול לפתור לכם את הבעיות שבאות כעסקת חבילה עם האחריות המתבקשת מהתפקיד. השינויים הבלתי פוסקים והאתגרים שעימם עליכם להתמודד עשויים להשאיר אתכם בסוף היום- מותשים. קחו פסק זמן. אתם צפויים לתפוס מקום מרכזי בחיי החברה. זה הזמן לגלות נדיבות גם כלפי מתחריכם.
בשיטת קבלת מסרים מרובדים עליונים באמצעות "ספר החלומות", הופיעה לטובתכם דמות של אדם חושף שיניים: המסר הוא – החשש שלכם מפני אובדן שליטה, אינו מוצדק. אל תחששו לזרום עם מה שיש.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

פיזור הדעת וחוסר הריכוז שלכם גורמים לכם לעשות כמה פשלות רציניות. חברים קרובים מציעים לכם פעילות משותפת אבל אתם מהססים ומתלבטים. ההתנהגות שלכם מתפרשת על ידי האחרים כהתחמקות. רצוי שתביעו את דעתכם הנחרצת וגם אם אתם לא בטוחים במה שאתם רוצים, לכו על כיוון מסוים ואל תזוזו לא ימינה ולא שמאלה. באהבה, אין לחשוש מתגובותיו של הצד השני. אם אתם חוששים מפניו הרי כדאי לשקול מחדש את העניין.
בשיטת קבלת מסרים מרובדים עליונים באמצעות "ספר החלומות", הופיעה לטובתכם דמות של אדם קוצר בשדה: המסר הוא – זה הזמן לבחון את פירות השקעותיכם, וזאת בין אם מדובר בכסף וברכוש ובין אם בהשקעות בבני אנוש.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

אתם מנסים לוותר על הצורך שלכם בנהנתנות שגורם לכם להיות מעורבים בקשרים עם אנשים שלא ממש מתאימים לכם. בדרך הזאת, מפח הנפש הוא בלתי נמנע וזאת רק שאלה של זמן. עליכם לתרגל שליטה ולהימנע מפעולות שגורמות לכם מאוחר יותר קושי אמיתי להסתכל על עצמכם במראה. יום עמוס מזל יותר משכל. אין צורך להתחכם כאשר המזל דופק בדלת.
בפריסת קלפי טארוט שהתקיימה לכבודכם תוך כדי שימוש ב – 22 הקלפים בעלי העוצמה [הארקנה הגדולה], הופיע בגורלכם קלף שמספרו 15: המסר הוא – אל תנסו לעמוד בדרכו של כוח הפיתוי, אלא נסו לפייס אותו ולהסיח בכך את דעתו מכם.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

היום הכל נראה לכם הרבה יותר אופטימי. הצעה מעניינת מגיעה מגורם עסקי אליו הייתם קשורים בעבר הרחוק. יש לכם הזדמנות חד פעמית. אל תזניחו עבודת ניירת. בסך הכל יום טוב מבחינה חומרית. זמן מתאים לרכישות גדולות. אתם מרגישים שמגיע לכם לחיות ברמה גבוהה וליהנות ממנעמי החיים. לכו על זה. אתם שומעים מילים חמות מאדם שמעריץ אתכם. צניעות היא תכונה נעלה אך היום כדאי שתדלגו עליה.
בפריסת קלפי טארוט שהתקיימה לכבודכם תוך כדי שימוש ב – 22 הקלפים בעלי העוצמה [הארקנה הגדולה], הופיע בגורלכם קלף שמספרו 10: המסר הוא – אתם עשויים להיכנס אל מעגל-חיים חדש ומכל מקום, צפוי סיומה של תקופה בעיתית.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

מצב הרקיע עלול להוליד ליקויים בתקשורת. צפויה הזדמנות של ממש לשיפור יחסים בעבודה עם מישהו שמזמן "מחכה לכם מעבר לפינה". אם תשקיעו מאמץ וקצת בגרות תוכלו לפתוח דף חדש ולטפח מערכת יחסים שתוכלו להרוויח ממנה הרבה. הקסם האישי שלכם בעינו עומד אולם עליכם לטפח הקשבה ופתיחות. אל תשפטו אחרים לפי הקריטריונים האישיים שלכם. זה ממש לא לעניין.
בפתיחת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאת צורות במשקע של קפה, עלתה בגורלכם צורה של ארנבת. המסר הוא: צפוי שפע ופריון לאלה מכם המצפים להרחבת המשפחה.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

זה יום המאופיין בפתיחות, סבלנות וסובלנות. הרצון שלכם ליצור שינוי, מתחיל לקבל פנים מעשיות ולהיות מיושם במציאות. חיפוש עבודה, בדיקת מקום מגורים חלופי ובדיקה מחודשת של המערכת הזוגית. הכל קורה מהר ובבת אחת. אתם מבינים כעת כי הדרך אל האושר רצופה בהרבה מאוד עבודה קשה. אין להתיר לרגש לנצח את קולו של ההיגיון. הכוחות הקוסמיים מעניקים לכם כוח ויציבות להשגת מטרותיכם.
בפתיחת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאת צורות במשקע של קפה, עלתה בגורלכם צורה של צפרדע. המסר הוא: קיימים כוחות שאינם ניתנים לחישה בחמשת החושים, אך אף-על-פי-כן הם קיימים.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

הרקיע נפטון משגר אליכם אנרגיות מיטיבות. בעבודה, לאחר ימים של עייפות קצב הפעילות שלכם עולה. צפויות הצלחות כלכליות בתחום העסקים. כספים מגיעים ממקור לא צפוי ואתם מרגישים שאתם בדרך להגשמת חלום אישי. השיפור מתרחש גם בתחום הרומנטי. מצב הרוח המרומם משפיע על כל התחומים ואתם מרגישים במיטבכם. יופי של יום.
בפריסת קלפים על פי שיטתה של המתקשרת אליזבט-הייך, עלה בגורלכם קלף הנזיר: המסר הוא – זה הזמן להתעלם מדברים ארציים ולהתמקד רק במה שהינו נצחי.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

יום של חוסר מנוחה ואי שקט בולט. אתם סובלים מעומס בעבודה. לא ממש בא לכם לשבת במשרד כול היום אך מצד שני ערימות הניירת מכריחות אתכם לעבוד. כדי להוציא את העוקץ מהיום המעיק הזה, תכננו משהו נחמד לשעות הערב. זה בהחלט אפשרי ותופתעו לגלות שיתוף פעולה נלהב. הקריירה שלכם תעלה ותפרח ככל שתרבו להדגיש את הייחודיות ואת המקוריות שלכם. זאת, גם הסובבים אתכם נוקטים גישה שמרנית.
בפריסת קלפים על פי שיטתה של המתקשרת אליזבט-הייך, עלה בגורלכם קלף גלגל-המזל: המסר הוא – אינכם צריכים לתכנן דבר, הניחו לגלי החיים להוביל אתכם אל מחוז חפצכם.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button