הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 09-11-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

אתם מסתגלים במהירות וביעילות למצבים משתנים. הביטחון העצמי עולה והיכולת שלכם לתקשר עם אחרים עולה ומשתפרת. נסו לנהוג בפתיחות ושמרו על 'ראש פתוח' גם כלפי בני משפחה וגם כלפי חברים. הקדישו מספר שעות לבילוי שקט כגון קריאת ספר טוב או צפייה בטלוויזיה. אתם לא חייבים להתרוצץ בחוץ כל הזמן כדי להרגיש שאתם עושים משהו.
בקריאת העתיד שבוצעה למענכם בעזרת משקע של עלי תה, עלתה בגורלכם צללית המזכירה בצורתה תחנת רוח: המסר הוא – צפוי מזל רב בעניין פיננסי. נראה שאתם מצטיינים בגלגול כספים.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

מפגש חשוב מתרחש היום לאחר תקופה של המתנה. מתברר שצדקתם כאשר הרגשתם שיש לכם על מי לסמוך. ביטחון בלתי מעורער שיש לכם כלפי אדם קרוב, מתברר כהדדי. גם הוא סומך עליכם בעיניים עצומות. יתכן ויציעו לכם הלוואה כספית או חתימה בבנק. נסו להימנע ככול האפשר מלהיכנס למצב בו אינכם בטוחים שתוכלו לעמוד בהתחייבויות.
בפתיחה לקבלת מסרים מן העתיד שבוצעה עבורכם בשיטה של תקשור רוחני, עלתה בגורלכם צללית של פגיון: המסר הוא – אדם המקנא לכם עלול לעמוד בדרככם. מצד שני, היו זהירים בכבודו.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

תיתכן אנרגיה הזויה ומבלבלת שלא ממש תורמת ליציבות. צפויה התלבטות בין עשייה ובין צפייה פסיבית. יש לכם המון זמן וכוח 'למרוח', לחכות ולהתבונן, אך הגיע הזמן לנקוט בצעדים ממשיים ומחייבים מה שמפחיד אתכם מאוד. המצב הזה קורה כי אתם לא ממש שלמים עם ההחלטות שלכם ולא בטוחים שבחרתם בדרך הנכונה. יש לקחת אחריות וללכת מכל הלב.
בפתיחה לקבלת מסרים מן העתיד שבוצעה עבורכם בשיטה של תקשור רוחני, עלתה בגורלכם צללית של שועל: המסר הוא – יש לפקוח עין על אדם צבוע ומתחסד. עם מעט סבלנות תוכלו לחשוף את מזימותיו.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

אתם משפרים את מצבכם בכללי אך ממשיכים להמתין לבואן של אנרגיות ממוזלות המבשרות על הצלחה כבירה. המצב הכלכלי שלכם עדיין זקוק לשיפור וזה בהחלט משפיע על מצב הרוח. אתם לא ממש פתוחים לעצות משמעותיות שאנשים מציעים לכם. היו קשובים יותר. זה בהחלט יכול לעזור לכם לצאת מהקושי שמאפיין את התקופה האחרונה.
בפתיחת ניבוי העתיד שנערכה עבורכם בחפיסת קלפים קבלית, עלה בגורלכם קלף האות "כף": הקלף מקביל בנומרולוגיה למספר 20 ועל-כן הוא רומז על תהילה וכבוד לכם או למישהו מבני המשפחה.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

תופעה קוסמית מעניקה לכם אנרגיה פיסית רבה מהרגיל. עניינים הקשורים לנושאים רגשיים יעסיקו אתכם היום. המזל נוטה להאיר לכם פנים ונראה שאין לכם כל סיבה לדאגה. יוזמות והתחלות חדשות צפויות לכם בקרוב. אדם השייך לעבר הרחוק שלכם יוצר קשר ומציע מפגש. אל תהססו- לכו על זה בגדול. למרות שאין לכם זמן מיותר- אתם צפויים לקבל הפתעה, כך ששווה לכם להתאמץ.
בפתיחת ניבוי העתיד שנערכה עבורכם בחפיסת קלפים קבלית, עלה בגורלכם קלף כוכב חמה במזל דלי: הקלף מקביל בנומרולוגיה למספר 22 – רומז על תסבוכת או בעיה אשר הפתרון לה יגיע אליכם כאילו בהבזק חשמלי, בהברקת ברק. במקביל, הוא מציע לכם להימנע מדעות קדומות ומהשערות המבוססות על נורמות מקובלות של התנהגות.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

יום של חשבון נפש. אתם מתלבטים בבעיה הקשורה לתחום החברתי- אישי ומחליטים לשנות כיוון בצורה דרסטית ובאותה הזדמנות לסגור חשבונות עם כמה אנשים. אין לכם מה להתבייש או להסס מתוך שיקולים שלא לפגוע באחרים. הגיע הזמן שתחשבו גם על עצמכם ועל האינטרסים האישיים שלכם. במידה ותשנו את הכיוון בהמשך הדרך- זאת תהיה בחירה מודעת ואקטיבית ולא סתם היסחפות.
בפריסת קלפי טארוט נומרולוגיים שהתקיימה לכבודכם לצורך חיזוי וקבלת מסרים, עלה בגורלכם קלף שמספרו 20 [שערכו הנומרולוגי הוא 2 בהשמטת ה "0"]: הקלף רומז על פרשיות הסוחפות אתכם הרחק מעקרונותיכם, אך קובע כי דווקא הן עשויות לפתור את מצוקותיכם.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

זה מן יום המאופיין באשליות ופנטזיות. הראיה שלכם את המציאות אינה צלולה, לפחות לא במידה שאתם חושבים. הערכות מצב שיסתיימו בהחלטות גורליות עלולות לפגוע בכם בהמשך הדרך. עדיף לשמור על פרופיל נמוך, ובעיקר בכול מה שקשור לחתימת חוזים. התאזרו בסבלנות. למרות תחושת הדחיפות, מה שצריך לקרות יקרה ובדיוק בזמן. לא כדאי למהר!
בפריסת קלפי טארוט נומרולוגיים שהתקיימה לכבודכם לצורך חיזוי וקבלת מסרים, עלה בגורלכם קלף שמספרו 31 [שערכו הנומרולוגי הוא 4]: הקלף צופה התחדשות כבירה בתחום שהעיק עליכם לאחרונה, אך רומז על הצורך בגישה פתוחה יותר ומתירנית.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

דמה לכם שיש יותר מידי אנשים לא מפרגנים מסביבכם, ויש אפילו כאלה החותרים להכפיש את שימכם הטוב. עליכם לגלות ערנות וחשדנות לגבי מידע שמגיע אליכם. יתכן שיש מניעים נסתרים שאינכם מודעים אליהם. לא רצוי להעביר אינפורמציה אישית לאוזניים זרות. זה עלול לשמש נגדכם, גם אם ברגע זה אתם מתקשים להאמין כי זה מה שיקרה.
בקריאה לניבוי העתיד העושה שימוש במסרים רוחניים, עלה בגורלכם המסר הבא: שימו לב לאנשים הלוטשים עיניים אל משהו השייך לכם , וזאת בין אם מדובר ברכוש, במשרה או באדם כלשהו.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

אתם מתעקשים על עצמאותכם הכלכלית ומסרבים להיות תלויים באחרים. עיקרון זה דורש מכם וויתורים כאלה או אחרים. לא נורא, אך תצטרכו לצמצם במקצת את רמת חיים לה הורגלתם. קשה אך אפשרי. בימים אלה כשההוצאות שלכם גבוהות מדי, עדיין חשוב להקפיד על רישום קפדני. בסופו של עניין, חשוב שתפתחו מחשבה עצמאית ותחליטו מה טוב לכם באמת.
בקריאה לניבוי העתיד העושה שימוש במסרים רוחניים, עלה בגורלכם המסר הבא: אתם עלולים לגלות שאננות רבה מדי ביחסיכם עם אדם המתחרה בכם, הגיע הזמן לפקוח עין חשדנית. אל תהיו כה נדיבים ונחמדים אל מי שלא ראוי.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

יום המאופיין במצב רוח טוב ונדיבות לב. יש מי שטוען כי הפכתם לפזרנים. אתם אופטימיים והחיים נראים לכם מהזווית שאתם מסתכלים- מבטיחים במיוחד. יש לכם הזדמנות לפזר קצת 'אבקת קסמים' על כל אותם אנשים סביבכם שסובלים יחד איתכם לאחרונה ממצבי הרוח ההפכפכים שלכם. זהו ללא ספק, יום טוב לפיוס ולתחושת קירבה, בין היתר- לבילוי משפחתי.
בקריאת העתיד באבני-רונים [שיטת ניבוי וחיזוי קלטית] שהתקיימה עבורכם, עלתה בגורלכם אבן ששמה רון מספר 25 : האבן מייצגת מצבים לפיהם דווקא כוחות מסתוריים ואולי, אפילו, מיסטיים – יעזרו לכם להשיג את מבוקשכם.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

אתם מרגישים בשינוי לטובה באווירה הביתית וביחס של בני המשפחה אליכם. זה מחזק אתכם ומסייע לכם להתמודד עם הקשיים בתחום הקריירה. הגישה המומלצת עבורכם היא לקבוע לוח זמנים לפעולה. אדישות והמתנה לפרק זמן לא מוגדר- אינן בכלל אופציה. כך או אחרת, אל תפעלו בפזיזות. בחרו באופציה הנכונה אך לפני כן עשו 'שיעורי בית'.
בקריאת העתיד באבני-רונים [שיטת ניבוי וחיזוי קלטית] שהתקיימה עבורכם, עלתה בגורלכם אבן ששמה רון מספר 1: האבן מייצגת את המזל הטוב, בעיקר בענייני רכוש ונכסים. רון נפלא לענייני ירושות.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

את מרבית שעות היום אתם מבלים בלא לעשות כלום. יום של סתלבט כזה. אתם בוחרים להתרחק מפעילות חברתית שדורשת מכם מאמץ. מה שבא לכם זה לנוח ולהתבודד וזה בדיוק מה שקורה. או. קיי. זו הזדמנות למלא את הבטריות ולהירגע. בערב קיים סיכון גבוה להתפתחות עימות מילולי עם אחד מבני המשפחה. היזהרו ממלכודות.
בקריאת העתיד שבוצעה למענכם בעזרת משקע של עלי תה, עלתה בגורלכם צללית המזכירה בצורתה דמות של לוליין על חבל: המסר הוא – צפויה פרשיית אהבהבים שקשה להמר על תוצאותיה.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button