הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 12-08-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

מצב רוח אופטימי בעיקר מאפיין יום זה. אתם מרגישים שמתייחסים אליכם בכבוד ומנסים לפייס אתכם על תקופה ארוכה של חוסר יחס מתאים. מתחריכם מובסים בפניכם, אך אין פירוש הדבר כי עליכם להשפיל אותם. תגובה חיובית שלכם פותחת פתח להתפתחויות נעימות ובעיקר מפתיעות בתחום הרומנטי. גובר הסיכוי להכיר אדם המתאים לקשר ארוך טווח.
בהפלת גורל רוחנית שהתקיימה לכבודכם באמצעות טוטם של בעלי חיים, הופיעה עבורכם דמות של אייל: המסר הוא – ההצלחה בוא תבוא אך יש להצטייד בסבלנות. נראה שאתם מעפילים אל הפסגה עקב בצד אגודל.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

אל תסמכו יותר מידי על אחרים. למרות שיש מי שמנסה ליצור את הרושם של דמות תומכת ומסורה, הרי שיש לו מניעים נסתרים מתחת לפני השטח. הימנעו מלפתח ציפיות ובעיקר תלות. מצד שני, תופתעו לגלות שאדם אליו אתם מרגישים קרבה רבה, דואג לכם באמת ומבטא את האכפתיות שלו לא רק במילים יפות אלא גם בדרכים מעשיות. המזל והברכה שמורים לכם בחברת אנשים בעלי עוצמה. נראה שקשה לכם לעמוד בפני הפיתוי.
בתקשור שהתקיים עבורכם באמצעות מערכת של סמלים מבשרים, עלתה בגורלכם צורה של עצי מחט: הסמל מייצג מצב אשר לפיו תצטרכו לנקוט בהתנהגות מחוספסת במקצת ומכל מקום, לוותר לפרק זמן כלשהו על כללי הדיפלומטיה.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

היום תהיה לכם הזדמנות לחרוג מהקופצנות שמאפיינת אתכם בדרך כלל. הנטייה שלכם לדחות כל דבר כמעט, עד להודעה חדשה, יוצרת מתיחות עם בני משפחה וחברים. הדברים לא ייעלמו מעצמם. כדאי שתיקחו אחריות ותבצעו את מה שאתם צריכים לעשות. כשתהיו בעשייה תגלו שהשד לא נורא כל כך. בשעות הערב, ההרגשה שלכם עומדת להשתפר פלאים.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

אדם שמקנא בכם מרכל ומפיץ עליכם שמועות מרושעות. מצב הרוח שלכם ירוד ולא פלא. יש לכם הרגשה של חוסר אונים ושל חוסר שליטה. מצד שני, אתם יכולים לבחור לא להתייחס למעשים של אנשים אחרים, בעיקר כאלה שאינכם מעריכים יתר על המידה ממילא. זו הזדמנות נדירה לתרגול העלאת הערך העצמי בלי תלות בעולם החיצוני. האנרגיה הקוסמית מסמלת תקופה של שפע ופריון. בשורה טובה גם למחפשי העבודה שביניכם.
בפתיחת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם בשיטת הקריאה במטוטלת, עלה בגורלכם המשפט הבא: בתקופה זו אתם זוכים בהשראתם של כוחות עליונים ובהדרכתן של ישויות רוחניות.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

אם אין לכם משהו מיוחד לעשות, כדאי שתארגנו לעצמכם ערב שקט בבית. הצעה מעין זאת, המלווה במחווה כלפי בן/ת הזוג, יכולה להבטיח ערב נעים ואינטימי שבאופן יוצא מן הכלל, יביא להתקרבות משמעותית הנחוצה לכם כול כך בזמן האחרון. הנה הזדמנות להגשים חלומות ישנים. נתקו טלפונים, הדליקו נר והתארגנו על מוסיקה טובה. השאר- תלוי בכם. צפויה הארה כלשהי המגיעה אליכם באמצעות חלום או בתיווכו של אדם הרואה נסתרות.
בפתיחת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם בשיטת הקריאה במטוטלת, עלה בגורלכם המשפט הבא: זו תקופה של פריחה לאמנים, ליוצרים ולכל אלה מכם אשר עיסוקיהם שואבים מעולם ההשראה והדמיון.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

תיתכן תחושה של חוסר נוחות לגבי אדם מסוים שמנסה להתיידד איתכם. אתם חשים רגשות מעורבים כלפי אותו אדם. החליטו מה אתם רוצים לעשות, משום שכרגע המסרים שלכם מבלבלים בגלל דו המשמעות הצפונה בהם. אין כאן שום סיכון מלבד לאבד חבר/ה שבעצם ממילא אינכם מעוניינים בחברתם. פרויקט חדש עשוי לדרוש מאמץ רב או השקעה גדולה של אנרגיה.
בפתיחת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאת צורות במשקע של קפה, עלתה בגורלכם צורה של ברק: המסר הוא – הבעיה שאתם מתלבטים לגביה, תזכה לפתרון מבזיק כברק. ההתפכחות תגיע במפתיע ובבת אחת.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

אתם עוברים תהליכים שדורשים סבלנות רבה. מבחינה רגשית, צפוי לכם משהו מרתק וחיובי בסופה של תקופה זאת בעיקר- מעין 'לידה מחדש'. זה קשור לפנטזיה אישית שבקרב המשפחה לא כל כך מבינים. ההצלחה שלכם מובטחת אבל צריך להתקדם בזהירות ולבדוק כל צעד לפני הביצוע. צפויה הרגשה של שלווה וסיפוק, כמו גם פתרון אופטימי לבעיות המטרידות אתכם.
בפתיחת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאת צורות במשקע של קפה, עלתה בגורלכם צורה של פטיש וסדן: המסר הוא – מישהו שאתם חוששים ללחוץ עליו, עלול לנצל אתכם. נראה כי הגיע הזמן להשתחרר מעולו.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

היום תוזמנו לאירוע רב משתתפים בו תוכלו להפגין את חוש ההומור הנפלא שלכם. לו הייתם יכולים ליישם בתחום העסקי את ה-'אוצר' שיש לכם בתחום החברתי-אישי, מצבכם היה יכול להשתפר! אל תמהרו לקבל החלטות ומצד שני, אל תחכו יותר מידי. חתימה על הסכם תעלה על הפרק. אל תדחו ואל תסמכו יותר מידי על אחרים. הרקיע מעודד אתכם ללכת בעקבות הלב, ולא בעקבות ההיגיון.
בהפלת גורלות בסגנון קבלי שהתקיימה לכבודכם לצורך קבלת מסר רוחני, התקבל עבורכם המסר הבא: יסייעו לכם אנשים שאינם מכירים אתכם, אך יש לכם עימם אינטרסים משותפים.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

יש לכם המון רגשות תסכול בגלל המצב החברתי שכל כך לוקה בחסר. המגבלה היחידה שלכם היא חוסר זמן ואת זה ניתן לתקן. המפתח נמצא בידיים שלכם וברגע שתיקחו את השליטה על הזמן שלכם, תגלו שהעולם נפתח בפניכם. יש לכם המון מה להציע. בערב מומלץ לצאת לבילוי. צפויות לכם הפתעות לא מעטות. דווקא אנשים המקנאים בכם, עשויים לעזור לכם מבלי שהתכוונו לזה.
בהפלת גורל שהתקיימה לכבודכם לצורך קבלת מסרים רוחניים, עלה בגורלכם המסר הבא: מישהו שהנחיל לכם אכזבה כלשהי, משנה את פניו ופונה אל פיוס ופיצוי.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

מחווה קטנה ואינטימית כלפיכם, כמו זר פרחים או שוקולד, תגרום לכם לאושר. מצד שני, אל תשכחו גם אתם לפרגן לאחרים. ה-'ריחוף' שלכם גורם לכם לא להבחין בצרכים של אנשים שגם הם נוטים להיעלב לעיתים בגלל האדישות שלכם. הקדישו זמן ותשומת לב לבני משפחה וגם לבן/ת הזוג. אם אתם מחפשים אהבה- תדרשו לעשות מאמץ גדול יותר. לבעיה שאתם מתלבטים בה יש יותר מאשר פתרון אחד. אל תנעלו את עצמכם.
בהפלת גורל שהתקיימה לכבודכם לצורך קבלת מסרים רוחניים, עלה בגורלכם המסר הבא: אם אתם כמהים לזוגיות טובה, כדאי שקודם לכם תתנערו מן הדעות הקדומות שיש לכם בנושא.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

יש לכם חשק לעזוב הכול אבל אינכם יכולים. המשיכו ב-'משחק' עד הסוף. אתם מגלים כושר דיפלומטי ביחסים עם אנשים קרובים. שינוי במערך כוחות עשוי להביא לפריצת דרך מפתיעה במערכת יחסים רומנטית אך חשוב שתיקחו את זה בקצב איטי בעיקר. שימו לב לתגובת הצד השני לפני שאתם פוצחים בהצהרות בומבסטיות. אם מניעיכם כנים, הרי שליבכם ינחה אתכם בדרך הנכונה אל האושר והאהבה.
בהפלת גורל שהתקיימה לכבודכם לצורך קבלת מסרים רוחניים, עלה בגורלכם המסר הבא: לא תוכלו להילחם בתוכניותיו של אדם קרוב, זו זכותו לעשות בעצמו את הבחירות שלו.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

אתם נסחפים לתוך גל של רחמים עצמיים. תחושת הבדידות מעמיקה ומחריפה ואינכם בטוחים מה לעשות עם הרגשות החזקים הללו. במצב של תוהו ובוהו יש להשכין תחילה סדר בין כל הגורמים המרכיבים אותו, ורק לאחר מכן ניתן להמשיך במעשה היצירה. אתם חושדים כי המזל מפנה לכם עורף, אבל זה רק עניין זמני שעומד להשתנות מהר מאוד. אתם תעלו בקרוב על דרך חדשה וזאת בלי להתאמץ בכלל. מה שיראה כמו צירוף מקרים, יביא לשינוי הנכסף.
בהפלת גורל רוחנית שהתקיימה לכבודכם באמצעות טוטם של בעלי חיים, הופיעה עבורכם דמות של שועל: המסר הוא – חוש הומור מציל אתכם ממצבים עגומים. איש לא יוכל לצחוק מכם אם אתם תתבדחו על חשבון עצמכם.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button