הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 14-11-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

יום מלהיב. אתם מרגישים מאוהבים ומוכנים לחצות את האוקיינוס בשביל לחיות בתחושה של רומנטיקה שכול כך משכרת אתכם. בשביל אהבה אתם מוכנים לעשות הכול. גם לעוות קצת את המציאות, לפנטז ולברוח. נכון שאהבה מנהלת את העולם ואתכם במיוחד, אבל יש גבול לכול דבר. לא להגזים. לשמור על קשר עם המציאות. הדירו את רגליכם מעימותים לא לכם.
בפריסת ניבוי וקבלת מסרים בשיטה סינית ששמה אי-צ'ינג, עלה בגורלכם מסר מספר 14: המסר אומר כי מה שנדמה לכם כרע הוא בעצם, היעדר של טוב. אל תרוצו להביא אור לאחרים, אלא אם הארתם את עצמכם תחילה.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

התחום החברתי בנסיקה. גם ביחסים האישיים יש על מה לברך. יופי של יום בכל מה שקשור ליחסים שלכם עם ה-'עולם החיצוני'. שינויים חיוביים ברמת האנרגיה גורמים לכם להגשים חלומות ישנים ולהיכנס לפעילות מהנה הקשורה ליצירה וליצירתיות. יש מצב לרומן חדש. זאת בתנאי שתצליחו להתגבר על החששות מפני שינוי. יפה לכם ככה.
בפריסת קלפי טוטם-החיות לצורך קבלת מסרים וייעוץ, עלה בגורלכם קלף יונק הדבש: המסר הוא – גם לכם מותר לפרוק עול ולהרגיש כמו ילדים קטנים. נראה כי רצינות וכובד ראש, לא ממש הועילו להשגת מטרותיכם או שיפרו את איכות חייכם.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

היום אתם מוצאים שיש לכם קצת יותר זמן פנוי ואתם לא יודעים מה לעשות עם עצמכם. חפשו פעילות מרעננת והרשו לעצמכם ליהנות סתם כך, בלי לחשוב יותר מידי. ספונטאניות ושחרור מכבלי היום יום, ייתנו לכם אפשרות למנוחה רגשית, שזה משהו שאתם ממש זקוקים לו. פעילות ספורטיבית או ביקור במוזיאון- הכול הולך.
בפריסת קלפי טוטם-החיות לצורך קבלת מסרים וייעוץ, עלה בגורלכם קלף האנפה: המסר הוא – נסו להתבונן על חייכם מנקודת מבט חיצונית ואובייקטיבית. לאחר מכן יישמו על עצמכם את העצות שהייתם מעניקים לאחרים אילו היו במצבכם.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

אתם מרוכזים מאוד בעצמכם (אפילו שקצת קשה לכם להודות בזה) למרות שיש לכם לא מעט עניינים אישיים לפתור. במיוחד במה שמדובר בתחום המשפחתי, עליכם לתרגל קצת יותר אמפטיה דווקא במקומות ולגבי אנשים שיש לכם פחות סבלנות אליהם. אל תהיו עסוקים בחשבונות ובחישובים קטנוניים. פשוט תזרמו ותפעילו את הלב, לא את הראש.
בפריסת ניבוי שהתקיימה לכבודכם באמצעות משקע של גרגרי קפה, עלתה בגורלכם צורה של אשד-מים: הצורה מייצגת מצב אשר לפיו עליכם ליהנות מן הקיים מבלי לתת את דעתכם על הצפוי לכם בעתיד.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

היום כדאי לכם לשמור על פרופיל נמוך. אתם 'על הכוונת' ויתכן ופעולה תמימה תתפרש לא נכון, על ידי מישהו ש-'מחפש אתכם בפינה'. נסו להשלים עם המצב לפחות לתקופה קצרה. אן טעם להתנגח. נקודת השבירה תגיע בין כה וכה, ורצוי שתהיה לכם שהות להכין את עמכם כראוי. יש לעגל פינות ואסור להקצין עמדות. "מענה רך – ישיב חימה".
בפתיחת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאת צורות במשקע של קפה, עלתה בגורלכם צורה של ספיראלה: המסר הוא – אתם עלולים למצוא את עצמכם מסתגרים ומתבודדים, בעוד המזל הטוב ממתין לכם במרחבים ובאופק.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

אתם מקבלים הצעות רבות מחברים ומחליטים לשתף פעולה בלי לחשוב יותר מידי. צפויה התרחשות רומנטית יוצאת דופן. קצב העשייה שלכם מואץ ואתם מנסים לבלוע את החיים. יום בו אתם מאבדים קצת שליטה. ההרגשה טובה עד להפתיע ויתכן שתמשיכו במצב רוח זה. קחו בחשבון את המניעים הנסתרים שעומדים מאחורי הדברים.
בפתיחת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאת צורות במשקע של קפה, עלתה בגורלכם צורה של דורבן: המסר הוא – לא די בכך שאתם מגוננים על עצמכם. לפעמים צריך להסיר את הכפפות ולהחזיר מנה אחת אפיים.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

יום מבולגן. קשיי ריכוז משפיעים על צורת ההתבטאות והביצועים שלכם. הגיע הזמן להתאפס. אתם מאוד ביקורתיים ורואים את עצמכם בצורה קשה יותר מאשר האחרים. מאוד חשוב לכם להירגע ולהיכנס למצב רוח נינוח כדי לעבור את סוף השבוע בצורה חיובית. אם לא תעשו זאת, תסבלו בעצמכם וגם תגרמו עוגמת נפש לכל מי שנמצא סביבכם.
בתקשור שהתקיים עבורכם באמצעות מערכת של סמלים מבשרים, עלתה בגורלכם צורה של עצי מחט: הסמל מייצג מצב אשר לפיו תצטרכו לנקוט בהתנהגות מחוספסת במקצת ומכל מקום, לוותר לפרק זמן כלשהו על כללי הדיפלומטיה.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

סוף השבוע בעיצומו ואתם כבר לא צריכים לתכנן מה הולך לקרות, אך כדאי להשאיר פתח לשינויים של הרגע האחרון. גמישות מחשבתית וספונטאניות הן תכונות שיש לכם בדרך כלל, אבל בגלל עייפות פיסית לא בא לכם לשנות תוכניות כל כך מהר. לא כדאי לעשות יותר מידי כדי לרצות בן/ת או חברים קרובים כי בסופו של דבר, אתם מרגישים מקופחים ומצוברחים.
בתקשור שהתקיים עבורכם באמצעות מערכת של סמלים מבשרים, עלתה בגורלכם צורה של כלי נשיפה: הסמל מייצג מצב אשר לפיו אתם ניצבים בנקודת זמן העשויה להקנות לכם פרסום ותהילה.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

דחייה של פעילות מתוכננת מראש גורמת לכם לעוגמת נפש. במקום לקטר קחו אחריות ותיזמו תוכנית אלטרנטיבית. פעילות ספורטיבית או אתגרית עשויה להוות תחליף מצוין וזו דרך נהדרת להשתחרר מתסכולים מעיקים. רק לא לבלות את מרבית היום בשינה. זאת אולי בריחה ממחשבות מציקות אבל בדרך זאת לא נפתרות שום בעיות.
בפריסת קלפים צועניים שהתקיימה לכבודכם, עלה בגורלכם קלף ששמו חמישה לבבות: הקלף מייצג מצבים אשר לפיהם אתם עלולים להתבונן בחציה הריק של הכוס. הקלף מתריע מפני התרפקות על רגשות פסימיים.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

יום לא קל. אתם מרשים לעצמכם להיסחף לתוך מקום לא נעים של דאגנות יתר וחששות שרובן מיותרות. יש מי שמוצא את העיתוי הזה להעביר עליכם ביקורת. אין לאף אחד זכות לעשות זאת ועליכם לגלות אסרטיביות וקשיחות כלפי אנשים שמפיצים אנרגיות שליליות, במיוחד אם הם מכוונים אותן כלפיכם בעיתוי רגיש שכזה.
בפריסת ניבוי שהתקיימה לכבודכם באמצעות משקע של גרגרי קפה, עלתה בגורלכם צורה של עץ-דקל: הצורה מייצגת מצב אשר לפיו יש להסיר את הכפפות ולסגור חשבון עם אנשים שהטרידו את שלוותכם. היו חזקים ועימדו על עקרונותיכם.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

היום יותר מתמיד אתם מגלים עד כמה אתם רגשניים ואיך אירועים חיצוניים שקשורים בכלל לאנשים אחרים- משפיעים עליכם לעומק. הזדהות יתר עם אחרים אינה בהכרח תכונה שלילית וחבל שתכעסו על עצמכם בגלל הנטייה לאלטרואיזם. הצורך שלכם לעזור לכול העולם מעיד על טוב לב ונתינה אדירה. רק אל תתישו את עצמכם.
בתקשור שהתקיים עבורכם באמצעות מערכת של סמלים מבשרים, עלתה בגורלכם צורה של דג: הסמל מייצג מצב אשר לפיו צפוי לכם מזל יוצא דופן ומכל מקום, זהו סמל נפלא לענייני פריון ופוריות.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

הגיע הזמן שתפתחו בדיאלוג אמיתי וכנה יותר עם הסביבה. היום מתחיל בנימה צורמת כאשר מישהו מטיח בפניכם טענות על ההתנהלות שלכם שאינה משקפת את הרגשותיכם הפנימיים. המצב נראה די בעייתי אבל יש מקום לשיפור במידה ותתחברו לעוצמה ולאנרגיה הפנימית. ביטוי אישי הוא פשוט מצרך חיוני בימים אלה. ככל שתברחו מן התהילה, כך היא זו אשר תרדוף אחריכם.
בפריסת קלפים צועניים שהתקיימה לכבודכם, עלה בגורלכם קלף ששמו שלושה יהלומים: הקלף מייצג מצבים יציבים ומכובדים. בעצם, זהו קלף הכבוד והתהילה. מצד שני, יש בו מעין רמז לצורך במעט יותר ספונטאניות.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button