הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 16-09-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

נראה כאילו אתם פותחים דף חדש בהתייחסות לעתיד שלכם. אתם לוקחים את העניינים בידיים וזה גורם גם לאחרים להתייחס אליכם ביתר רצינות. השאירו משהו לחשוב עליו בימים הבאים. לא לנסות לבלוע את כל העולם בבת אחת. המזל והברכה שמורים לכם בחברת אנשים בעלי עוצמה. נראה שקשה לכם לעמוד בפני הפיתוי. אתם נמשכים אל מחזרים יוצאי דופן.
בקריאת העתיד בשיטת הביבליומנסיה (שיטה העושה שימוש בהפלת גורלות באמצעות פתיחה בדפיו של ספר) עלה בגורלכם מסר האומר: אל תשברו את הראש בנוגע לתוצאותיה העתידיות של פעולה שברצונכם לבצע, עשו את הצעד הראשון.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

חסרה לכם מאוד האפשרות לשפוך את הלב בפני 'הנפש התאומה' שתבין אתכם בלי יותר מידי התפלספויות. קודם לכל עליכם לחזק את המעמד שלכם בעיני עצמכם. הביטחון העצמי שלכם שברירי בימים אלה. רצוי מאוד שלמרות מצב הרוח העגמומי ששורה עליכם, תתחילו לבלות. מחמאות ופידבקים חיוביים יעשו את שלהם. צפויה לכם התלבטות לא קלה בין קולו של ההיגיון, לבין רחשי הלב. ההחלטה בידיכם.
בפריסת קלפי טוטם-החיות לצורך קבלת מסרים וייעוץ, עלה בגורלכם קלף הנובחן: המסר הוא – מומלצת לכם פעילות חברתית, קהילתית ואפילו פוליטית. המזל הטוב יגיע כתוצאה משיתוף פעולה ביניכם לבין הסובבים אתכם.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

בדרך כלל וכמעט תמיד אתם מגלים רגישות לצרכי זולתכם, אך היום ההתנהגות שלכם שונה. עובדה זאת מפתיעה את כל מי שנמצא איתכם בקשר. צפו ליום מלא אי הבנות ועימותים אפשריים. נסו להירגע ולקחת שליטה על מה שקורה. התבוננות אובייקטיבית באירועים בפרופורציה נכונה, תעזור. מותר לכם להיות שונים מאחרים ולאהוב את עצמכם.
בפריסת קלפי טוטם-החיות לצורך קבלת מסרים וייעוץ, עלה בגורלכם קלף יונק הדבש: המסר הוא – גם לכם מותר לפרוק עול ולהרגיש כמו ילדים קטנים. נראה כי רצינות וכובד ראש, לא ממש הועילו להשגת מטרותיכם או שיפרו את איכות חייכם.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

יש לכם הזדמנויות רבות לפגוש אנשים מעניינים במיוחד. ייתכנו מצבים הנחשבים לנפלאים בתחום הרומנטי, כמו גם יצירתיים עבור אנשים העוסקים באמנות. עם זאת, למרות שיש לא מעט אקשן, נראה ששום דבר איכותי לא מתממש וכאילו חומק ממש מבין האצבעות. נסו להרחיב את המעגלים החברתיים שלכם על מנת לפתוח את עצמכם לסוג חדש של קשרים. נסו להקשיב לצרכים של הצד השני.
בפתיחת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאת צורות במשקע של קפה, עלתה בגורלכם צורה של מנעול: המסר הוא – אם אתם כותבים את יצירותיכם עבור המגירה, הרי שהגיע הזמן לחשוף אותן לביקורת ולמשוב.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

אתם מנסים להיות שקטים למרות הסערה הפנימית. מתח פנימי נובע מכך שיש לכם הרגשה שלא נותנים לכם להתבטא ומנסים להכתיב לכם מה לעשות. התחושה אינה נסבלת עבור מי שהחופש חשוב לו במיוחד. עליכם להביע את עצמכם בקול רם ולא רק להתלונן מאחורי הגב. גילוי לב, כנות ונחישות בשלב זה הינם קריטיים. הרקיע צופה מצבים של התחלות חדשות המבוססות על מניעים טהורים.
בפתיחת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאת צורות במשקע של קפה, עלתה בגורלכם צורה של חצוצרה: המסר הוא – אל תצפו ממישהו אחר כי יפרוש שטיח-אדום למענכם. אם אתם לא תערכו לעצמכם מסע יחסי ציבור, איש לא יעשה זאת עבורכם.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

צפויה מריבה מעצבנת שתתחיל מוויכוח עם אדם קרוב. מתברר שכולם רק חיכו להזדמנות להוציא החוצה את כל מה שישב להם בבטן זמן רב. לאחר תקופה של המתנה ואחרי שהסערה תשכוך, כדאי מאוד ליזום שיחה שקטה ועניינית המיועדת לבירור והגדרה של שיפורים ושינויים מעשיים. תקופת ההמתנה אינה נטישת האחריות אלא הכרה פנימית בדברים האמורים להתבצע בתקופה זו.
להסרת עין-הרע ולביטול כישוף, מומלץ שתאמרו שלוש פעמים ביום את פרק נ"ה בתהילים המתחיל במילים: האזינה השם תפילתי – ואל תתעלם מתחינתי.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

האמת היא שבא לכם לנוח אבל פשוט 'אין מצב'. אתם מצליחים לגשר בין הרצונות המנוגדים של כמה מבני המשפחה וזה עושה לכם טוב על הלב. אם תמשיכו בכיוון זה תגלו שיש לכם יכולות מרשימות בתחום, כל עוד אתם לא מעורבים באופן אישי ורגשי. חומר למחשבה- לא כן? אלה מכם השואפים למשוך אל ביתם אנרגיות ממוזלות, מומלץ להם להאיר באור סגול את הכותל הדרום-מזרחי אשר בביתם.
להסרת עין-הרע ולביטול כישוף, מומלץ שתאמרו שלוש פעמים ביום את פרק קי"ב בתהילים המתחיל במילים: אשרי איש אשר ירא את השם – במצוותיו חפץ מאוד.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

אתם מנסים להתחבר לאדם שצורת המחשבה שלו וגישתו לחיים שונות מאוד משלכם. יש צורך לשקול מחדש את מידת ההתאמה ביניכם ולא להיכנס לתוך מלכודת של התאהבות לאדם לא מתאים. אתם ממש רוצים להגיע אל המנוחה ואל הנחלה אבל לא בטוח שהדבר יתאפשר בקצב המהיר שאתם מייעדים לו. סבלנות! חכו ותראו שזה ישתלם, למרות שכרגע אתם מלאי כעס ותסכול. זה גם הזמן לבחון מחדש את הוצאותיכם ולנהוג בחסכנות, וזאת גם אם הפיתוי לבזבזנות הוא גדול.
בקריאת העתיד המתבססת על אבוקה של פירמידה משולשת (שיטה העושה שימוש בלהבות אש של נרות דולקים) עלה בגורלכם מסר האומר: בצאתכם לצוד את העכביש, עשו זאת בשעה שהוא צד את הנמלה – זכרו מסר זה בשעה שאתם יוצאים לפעול נגד מתחריכם.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

היכרויות חדשות פותחות לכם דלתות לכיוונים לא צפויים. יש מישהו חדש שמאוד מוצא חן בעיניכם ואתם מחכים להזדמנות להתקרב. שעת הכושר תגיע. צריך רק לגלות ערנות. הנטייה הטבעית שלכם לאימפולסיביות ולגישה ישירה- תשתלם. סירוב לחבר עלול לגרום לו לחוש מנוצל. אל תסרבו. למשיכה ולמגנוט של אנרגיות רוחניות כדאי שתשלבו גוונים סגולים בלבושכם.
בשיטת תקשור העושה שימוש בדמיון מודרך, עלה בגורלכם סמל של מכרה פחם: המסר הוא – יש לפשפש בנבכי העבר כדי להסיר את החסימות של ההווה.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

נראה כי צפויים לכם לא מעט ויכוחים וקצרים בתקשורת. העקשנות והאגו שלכם מכשילים אתכם. יש מי שטוען כי ההתבטאויות התוקפניות שלכם הולכות ונעשות יותר ויותר ספונטאניות וזה פשוט מסכן מערכות יחסים שאתם מעורבים בהן. גם בני המשפחה שלכם די סובלים מחוסר הסבלנות שאתם מגלים. ההרגשה של כולם תשתפר לאחר שיחה. האנרגיה הקוסמית רומזת על סיוע ותמיכה ממקור לא צפוי.
בקריאה בקלפי טארוט שהתקיימה עבורכם, עלה בגורלכם קלף ששמו "הכוהן הגדול" – הקלף מייצג מצבים לפיהם יש להעניק לאהבה פן רשמי יותר וממוסד יותר, כמו גם הצלחה בעניינים הקשורים בממסד.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

עושה רושם שבא לכם להשתולל, לצאת לבילויים ראוותנים ולבזבז כספים. אל תעשו את זה. מצב הרוח טוב במיוחד. אתם זקוקים לתשומת לב ונראה שבעזרת מאמץ מתוכנן ומתוזמן היטב, תוכלו להשיג את מבוקשכם. שאננות בתחום האישי עלולה להתברר כבעייתית. גם אם אתם משוכנעים בעוצמת הקשר, אל תתייחסו אל הצד השני כמובן מאליו.
בקריאה בקלפי טארוט שהתקיימה עבורכם, עלה בגורלכם קלף ששמו "האיש התלוי" – הקלף מייצג מצבים לפיהם צריך לוותר על דבר-מה – כדי לזכות בדבר-מה אחר טוב מן הראשון. ייתכן שמדובר בפשרה כלשהי.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

יום קליל ולא מחייב בו אתם עסוקים יותר מידי בעצמכם. התמקדו בצד המעשי של החיים. את הרעיונות הגרנדיוזיים והפרשנויות השאירו למועד אחר. אתגר שעליו אתם חושבים מהווה הזדמנות רומנטית. אל תפספסו! אם תצליחו להשתחרר מפחדים וחרדות- הדרך פתוחה וההצלחה מעבר לפינה. אי הבהירות לגבי העתיד תתפוגג אם רק תפסיקו לדאוג. הרקיע מעצים את קשריכם עם בני ובנות מזל אריה, כמו גם מחולל הצלחות בתחומים הדורשים ייצוגיות.
בקריאת העתיד בשיטת הביבליומנסיה (שיטה העושה שימוש בהפלת גורלות באמצעות פתיחה בדפיו של ספר) עלה בגורלכם מסר האומר: פליטות פה עלולות להסגיר את סודותיכם, היו זהירים בדיבורכם.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button