הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 21-08-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

יום מוזר. אתם מוצאים את עצמכם בתוך בלגאן רגשי בלי יכולת רבה מידי לתמרן. קשה לכם להסכים למצב זה שהרי אתם תמיד מצליחים להסתדר ולתמרן בין הפינות. עדיף להתנתק מכל מה שאינו ממש חיוני והכרחי ולהתמקד בבעיה אחת עד לפתרונה. כיוון שיש מתח גם בתחום הביתי, בין בני המשפחה, רצוי שתתנו לנושא זה דרגת חשיבות גבוהה.
בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם באמצעות סמלים מעולם ה"פנג-שואי" וספר התמורות, עלה בגורלכם המסר הבא – אנשים הסרים למרותכם יצטרכו להתאים עצמם אליכם, ולא להיפך. כך תשיגו את הכבוד המגיע לכם.|הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

קחו בחשבון שאתם עלולים לשם מחיר על החלטות שגויות. אם משהו חשוב לכם מאוד, היו מוכנים לוותר על משהו אחר במקומו. כידוע, אי אפשר לאוכל את העוגה ולהשאיר אותה שלמה וזה בדיוק מה שאתם מנסים לעשות. הפעילו את היצירתיות ואל תתייחסו לכול אירוע ברצינות תהומית כול כך. נסו למצוא את הצד המצחיק. הדברים יצליחו לכם הודות למקוריות.
בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם באמצעות סמלים מעולם ה"פנג-שואי" וספר התמורות, עלה בגורלכם המסר הבא – האדם הנאור אינו מתערב בהמולת החיים, כך הוא שומר על שלוותו ועצמאותו שיביאו לו מזל טוב.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

הרומנטיקה מככבת היום אצל מי שנמצא בקשר חדש. גם אצל זוגות וותיקים ניתן לחוש את הפרגון והאהדה שניתנים בשפע וללא תנאים מוקדמים. תאמינו למה שאתם מרגישים והגיבו בכיף למחוות שבני הזוג עושים כלפיכם. זוהי שעת רצון ורצוי ליהנות ממנה עד תום, אך כדאי להקדיש זמן למחשבה גם לנתיב החומרי והכלכלי.
בתקשור רוחני שהתקיים לכבודכם בשיטת האי צ'ינג וספר התמורות, עלה בגורלכם המסר הבא – אדם נאור מתמקד אך ורק בנתיב הנכון, תוך ציפייה עיקשת לעיתוי ההולם.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

חוסר הסבלנות שלכם בעוכריכם. חובות והתחייבויות צריך למלא גם אם לא ממש מתחשק לכם להתאמץ למען אחרים. האם לא למדתם כלום במהלך הזמן? ניסיון החיים שלכם הוכיח שכדי להצליח עליכם לגלות יתר התחשבות באנשים אחרים. נסו בקצב שלכם, אך מתוך אמונה שזאת היא הדרך הנכונה. בהמשך תיווכחו לדעת שהיקום תומך בכם.
בתקשור רוחני שהתקיים לכבודכם בשיטת האי צ'ינג וספר התמורות, עלה בגורלכם המסר הבא – אדם נאור אינו חושש להיאבק או להתחרות באחרים, אך תמיד ינהג בהם בכבוד.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

דלת חדשה שנפתחת מעוררת בכם חלומות רדומים. הגשמת שאיפות אישיות עשויה להיות אפשרית עכשיו, יותר מכל זמן אחר. רעיונות ויוזמה של אדם קרוב יכולים לעזור לכם בכיוון זה. שינוי תדמית נחוץ בשלב זה כדי לאפשר מעבר לממד אחר בחיים. הוכיחו את כישוריכם על ידי הכנת 'שיעורי בית' אך אל תנדבו לאחרים מידע רב מידי.
בתקשור רוחני שהתקיים לכבודכם בשיטת האי צ'ינג וספר התמורות, עלה בגורלכם המסר הבא – כאשר אדם נאור חווה תקופה טובה, הוא נשמר לא פחות מאשר בעת סכנה. הוא יודע כי האושר עלול להפוך לשאננות מכשילה.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

תחושה של חוסר משמעות מעכירה את מצב הרוח. הקדישו מעט מהזמן הפנוי שלכם לפעולת התנדבות כלשהיא. אל תתעלמו מהמציאות למרות שאין לכם כרגע רעיונות חדשים. בתחום החברתי כדאי לברר מה בדיוק מעמדכם ולפעול בהתאם, אין לכם זמן לרחמים עצמיים. מומלץ להקדיש מחשבות לתכנון העתיד ולאפשר לעצמכם לדמיין אתכם במספר סיטואציות אפשריות.
בפתיחת חיזוי שהתקיימה לכבודכם בקלפי טארוט, עלה בגורלכם קלף ארבע מטבעות: המסר הוא – אל תהפכו את השגרה לעניין שיש לברך עליו, צאו והשיגו את הרצוי – ואל תתפשרו עם המצוי.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

אתם מצליחים להשתלב בכל מצב. מבחינה חברתית אתם מצליחים בזכות השנינות וחוש ההומור המפותח שלכם. לעיתים אתם באמת דורשים מעצמכם יותר מידי, תירגעו. בחיים החברתיים צפויות התפתחויות מרנינות. תצטרכו רק להתגבר על חוסר הסבלנות שלכם. אז מה אם זה לוקח קצת זמן? לאן אתם ממהרים? חדשות טובות מגיעות אליכם באמצעות כלי התקשורת.
בפתיחת חיזוי שהתקיימה לכבודכם בקלפי טארוט, עלה בגורלכם קלף הכוהנת הגדולה: המסר הוא – יש פעולות שתצטרכו לקיימן הרחק מעיני הסובבים אתכם, וזאת כדי למשוך אליכם אנרגיות ממוזלות.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

עושה רושם שיש לכם הזדמנות לצאת לבילוי בחברת אנשים מעניינים במיוחד. אל תדחו את האפשרות בגלל קשיים טכניים. קצת מחשבה יצירתית ותוכלו להתגבר על הקשיים בקלילות יתרה. אדם אשר בשמו מופיע האות ריש מנסה ליצור קשר. צפויה חוויה. אם אתם משתעממים רצוי שתירשמו לקורס יצירתי או לימודים בתחום האומנות.
בקבלת מסרים על-פי צורות המשתקפות באבני בדולח, עלתה בגורלכם צורה של תנין: המסר הוא – אם ברצונכם לחשוף את סודותיו של מי שאתם חושדים בו, הניחו לו להאמין שאתם מאמינים לדבריו.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

אתם חווים עליה של מתח בזוגיות. אתם רוצים את הכול ועכשיו! בן (בת) הזוג אינם עומדים בקצב והדברים האלה יוצרים עליה במתח שקיים ממילא. צפויים ויכוחים, נסו למנוע מריבות קולניות ואל תערבו אנשים אחרים במה שקורה ביניכם. כדאי לבחון האם אתם מביאים את התסכולים האישים שלכם לתוך המערכת הזוגית. הרקיע מדגיש הישגים בתחומים יצירתיים.
בקבלת מסרים על-פי צורות המשתקפות באבני בדולח, עלתה בגורלכם צורה של קוביות גורל: המסר הוא – כאשר המזל מקיש בדלת, אין צורך בכסף רב – גם הימורים פעוטים עשויים להשתלם.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

מפגש חשוב מתרחש היום. מתברר שצדקתם כאשר הרגשתם שיש לכם על מי לסמוך. ביטחון בלתי מעורער שיש לכם באדם קרוב, מתברר כהדדי. גם הוא סומך עליכם בעיניים עצומות. נסו להימנע ככול האפשר מלהיכנס למצב בו אינכם בטוחים שתוכלו לעמוד בהתחייבויות. בכל הנוגע לתחום הבילויים וההנאות, הרי שצפויות לכם ידיעות מפתיעות ומשמחות.
בהפלת גורל על-פי שיטת טוטם של בעלי-חיים, עלתה בגורלכם דמות של צבי: המסר הוא – התנהגות המרעיפה טאקט ודיפלומאטיות, תסיר מדרככם מכשולים מעיקים.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

עושה רושם כי האמונה הפנימית ביכולת שלכם לא מתערערת מול עימותים עם אנשים שלא ממש מפרגנים. היום אתם יוצאים לבלות מחוץ לבית אך מגיעים למצב בו עליכם לבחור בין שתי קבוצות אנשים. בחירה לא קלה הגוררת התלבטות. יש לכם סיכוי למצוא זוגיות דווקא במקום האחרון שהייתם חושבים שזה יקרה.
בהפלת גורל על-פי שיטת טוטם של בעלי-חיים, עלתה בגורלכם דמות של לטאה: המסר הוא – תצטרכו להלך על חבל דק המתוח בין שתי פרשיות שאינן עולות בקנה אחד.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

למרות שאתם בעיקרון טיפוסי שמעדיפים את הלילה, הרי שהיום אתם מתעוררים מוקדם מהצפוי ומרגישים דחף בלי נשלט לצאת מחוץ לבית. תבלו את היום במקום רגוע, עם לא מעט בעלי חיים ברקע והרבה אוויר צח. החוויה תעזור לכם להתגבר ולהשכיח את אירועי השבוע שעבר. תוכלו למצוא המון חום וסיפוק בקשר הזוגי.
בהפלת גורל על-פי שיטת טוטם של בעלי-חיים, עלתה בגורלכם דמות של ברבור: המסר הוא – מחמאות המורעפות עליכם מכל עבר, מחזקות את הביטחון העצמי שלכם.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button