הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 22-08-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

אנרגיה קוסמית עלולה להוליד תחושה של "אם אין אני לי – מי לי". קשר רומנטי גורם לכם להתנתק מחברים ישנים וזה חבל. אין לדעת מתי תזדקקו או תרצו את חברתם ואז אולי יהיה מאוחר מידי. נרגע הצורך החזק שהיה לכם באינטימיות ובגילויי אהבה. עם הזמן חשוב שתמצאו דרך לאזן בין כל הקשרים החברתיים שלכם. חיי חברה הם משהו שרק אתם תוכלו ליזום ולקיים. יש לעשות במקום להתלונן ולקטר.
בפתיחת ניבוי וחיזוי שהתקיימה לכבודכם בשיטה של קריאת העתיד בעלי-תה, הופיעה בגורלכם צורה של סלמנדרה: המסר הוא – גם אם אתם חווים תקופה שפופה קמעה, הרי שיכולת ההתחדשות שלכם גדולה מכפי ששיערתם.
|הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

מפגש מוקדם מביא אתכם למקום טוב בו אתם רואים את עצמכם מוערכים דרך עיניים של אנשים אחרים. מגיעה הצעה שנראית לכם מפתה. שקלו ברצינות האם תוכלו לעמוד בהתחייבויות. אתם שואפים לפצות את עצמכם על זמן אבוד, לפחות מבחינה חברתית. אל תעמיסו יותר מידי על סדר היום שלכם. אם החלטתם לקחת שותפים לחייכם, זה עדיין לא אומר שאתם צריכים לוותר על חופש הפעולה שלכם ועל ייחודיותכם.
בפתיחת ניבוי וחיזוי שהתקיימה לכבודכם בשיטה של קריאת העתיד בעלי-תה, הופיעה בגורלכם צורה של נמר: המסר הוא – יש לכם רעיונות נפלאים, אך כדאי שתגשימו אותם ביחידות וללא שותפים.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

קשה לכם להתנתק מאירועים שהטריפו אתכם במהלך השבוע. המתח והלחץ מהם אתם סובלים היום מתרכזים באזור הצוואר ואתם עלולים ללקות בכאב ראש. לולא הקושי לבטא רגשות מול האנשים שהכי צריכים לשמוע אתכם, מצבכם היה נעשה הרבה יותר קל. התעלמו ממי שמרכל עליכם ואומר כי הישגיכם נובעים מהתחכמות ומערמומיות, התעלמו ממנו והמשיכו בשלכם.
בפתיחת ניבוי וחיזוי שהתקיימה לכבודכם בשיטה של קריאת העתיד בעלי-תה, הופיעה בגורלכם צורה של עץ נושא פרי: המסר הוא – האושר הנכסף נמצא ממש כאן ועכשיו, אל תצאו לחפש אותו במקומות אחרים.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

חוסר הסבלנות שלכם בעוכריכם. חובות והתחייבויות צריך למלא גם אם לא ממש מתחשק לכם להתאמץ למען אחרים. האם לא למדתם כלום במהלך הזמן? ניסיון החיים שלכם הוכיח שכדי להצליח עליכם לגלות יתר התחשבות באנשים אחרים. נסו בקצב שלכם, אך מתוך אמונה שזאת היא הדרך הנכונה. בהמשך תיווכחו לדעת שהיקום תומך בכם.
בתקשור רוחני שהתקיים לכבודכם בשיטת האי צ'ינג וספר התמורות, עלה בגורלכם המסר הבא – אדם נאור אינו חושש להיאבק או להתחרות באחרים, אך תמיד ינהג בהם בכבוד.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

דלת חדשה שנפתחת מעוררת בכם חלומות רדומים. הגשמת שאיפות אישיות עשויה להיות אפשרית עכשיו, יותר מכל זמן אחר. רעיונות ויוזמה של אדם קרוב יכולים לעזור לכם בכיוון זה. שינוי תדמית נחוץ בשלב זה כדי לאפשר מעבר לממד אחר בחיים. הוכיחו את כישוריכם על ידי הכנת 'שיעורי בית' אך אל תנדבו לאחרים מידע רב מידי.
בתקשור רוחני שהתקיים לכבודכם בשיטת האי צ'ינג וספר התמורות, עלה בגורלכם המסר הבא – כאשר אדם נאור חווה תקופה טובה, הוא נשמר לא פחות מאשר בעת סכנה. הוא יודע כי האושר עלול להפוך לשאננות מכשילה.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

יום נעים במיוחד. שיחת טלפון המגיע אליכם מוקדם בבוקר מסמנת יום זה כמוצלח. זאת עקב תחושה טובה של פינוק, קבלה טוטלית ותמיכה על ידי אדם שחשוב לכם מאוד ממנו. יום מתאים לבילויים משותפים ולשיחות נפש שבדרך כלל אין לכם יותר מידי זמן עבורם. נסו לשתף יותר מבן משפחה אחד בזמן האיכות שמתאפשר היום.
בשיטת קבלת מסרים מרובדים עליונים באמצעות סמלים של חלומות, הופיעה לטובתכם דמות של אדם נושא תרמיל: המסר הוא – גם אם אתם מוקסמים מרעיונות חומריים, כדאי שתבססו את מעמדכם בעולם הרוחני.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

מישהו שאתם לא סובלים במיוחד, מציק לכם מילולית. נראה שהדרך היחידה והנבונה להתמודד היא להקשיב ולהמתין, לתכנן ורק אז… להגיב. השתדלו לא להעביר מסר של נקמנות או סגירת חשבון. פשוט אין טעם. הרווח הנקי שלכם יהיה תגובה שקולה וקרירה כלפי אותו אדם שרק מחכה שתמעדו. לא כדאי לתת לו את התענוג.
בשיטת קבלת מסרים מרובדים עליונים באמצעות סמלים של חלומות, הופיעה לטובתכם דמות של אדם מעונב והדור בלבושו: המסר הוא – גם אם אתם משתוקקים לנהוג בעממיות ובפשטות, אל תבטלו את עצמכם מפניו של איש.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

אתם מרגישים עצבניים ועייפים. יש גם מידה מסוימת של דאגה במכלול הרגשות השליליים שמציפים אתכם. יתכן ואתם מושפעים יותר מידי מאדם קרוב שעוטף אתכם בענן של אנרגיות שליליות ובדיבורים מייאשים. חשוב להבחין ובמקביל לדעת להתנתק. הבהירו לכל מי שנמצא סביבכם שאתם פשוט לא מעוניינים לשמוע סיפורי זוועה וחדשות רעות. נקודה.
בשיטת קבלת מסרים מרובדים עליונים באמצעות סמלים של חלומות, הופיעה לטובתכם דמות של אדם מתבונן בטלסקופ: המסר הוא – הזוגיות שלכם זקוקה להתחדשות, אל תקפאו על השמרים בכל אשר נוגע לרעיונות מקוריים.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

יום המנוחה מביא איתו משב רוח הפכפך קמעה. מבחינה חברתית אתם מוזמנים למספר מקומות אבל לא כל כך מצליחים להתחבר לאנשים שנמצאים שם. חברים וותיקים מאכזבים ובגדול. נראה שאתם צריכים לעבוד על שינוי משמעותי ומהותי במעגל החברתי הקרוב ביותר. האנרגיות רומזות על משהו טכסי או רשמי, אשר ישפיע על מהלך העניינים.
בייעוץ על פי תקשור שהתקיים לכבודכם התקבל עבורכם המסר הבא: אם אתם חשים תקועים בפרשיה רגשית, כדאי שתדעו כי דברים הקשורים בגשמיות משפיעים על העניין. אם אתם חשים נלחצים על ידי הצד השני, כדאי לחתוך ולשכוח מהסיפור.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

נראה כי השקפת העולם שלכם עומדת להשתנות, לפחות במידה מסוימת. אופטימיות ותקווה מציפות אתכם בגל חיובי גדול של רגש. אירוע או כינוס חברתי בו אתם משתתפים גורם לכם נחת רוח כפי שלא חשתם מזה זמן רב. נראה שהגעתם למקום בו מבינים אתכם ויש לכם הרגשה שמדברים בשפה שלכם. תיהנו! מגיע לכם.
בייעוץ על פי תקשור שהתקיים לכבודכם התקבל עבורכם המסר הבא: אדם דו-פרצופי עלול לחצוץ ביניכם לבין ההצלחה, הגיע הזמן שתתפקחו. גלו אסרטיביות ונפנפו מדרככם כל גורם מכשיל או בעל אנרגיות שליליות.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

בסך הכול אתם רוצים לזכות בהכרה של הסובבים אתכם ולקבל כמה מילים טובות. זה לא ממש מתאפשר היום כי איכשהו יש לכם את הכישרון לעלות לאחרים על העצבים. גלו התחשבות בזולת בצורה קצת יותר פעילה. התרחקו ממניפולציות ומרכילות. ברקיע מרחפות אנרגיות הרומזות על הצלחה בתחומים יצירתיים. צפויות בשורות טובות לצעירים במשפחה.
בקריאת מסרים שהתקיימה עבורכם בשיטה העושה שימוש במטוטלת ובאבנים מזרחיות, עלתה בגורלכם צורה של להבת אש: המסר הוא – יום של הצלחות שאיש לא צפה אותן.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

בדרך כלל אתם חיים באיזון אבל היום, משום מה, נכנסת בכם 'רוח לחימה'. אתם מפעילים לחצים על אנשים הקרובים לכם. הניסיון בשליטה ובחלוקת הוראות לכל הכיוונים לא מצליח וגורם לעימותים. תרדו מהעץ הגבוה עליו טיפסתם. עשו ניסיון אמיתי לתקשורת בגובה העיניים גם בחברה וגם בבית. בהמשך צפויים שגשוג ופריון.
בקריאת מסרים שהתקיימה עבורכם בשיטה העושה שימוש במטוטלת ובאבנים מזרחיות, עלתה בגורלכם צורה של כנפיים: המסר הוא – אל תתביישו לקבל חסות מטעם אדם שחפץ להיטיב עימכם.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button