הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 30-10-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

פגישה רומנטית תהיה מוצלחת מאוד ותעורר התרגשות פנימית. אתם חושבים על מיסוד הקשר או העמקתו על ידי צעד דרסטי. מי שפנוי, מחפש בקדחתנות אחרי אהבה חדשה. יש סיכוי למצוא קשר רומנטי במקום הכי פחות צפוי. אתם עדיין מודאגים בקשר לעתיד. אל תנסו לתכנן יותר מידי רחוק. הדברים יסתדרו. הנתיב הרוחני קובע כי הרוחניות מיטיבה עם הענווים והצנועים, אך אינה יכולה להועיל למתרברבים ולמתנשאים.
בפריסת קלפי טארוט איטלקיים שהתקיימה לכבודכם לצורך קבלת מסרים וחיזוי עתיד, עלה בגורלכם קלף שבעה גביעים. הקלף מציג קוסם השולף חפצים מתוך 7 גביעים: המסר הוא – אם אתם מוצאים את עצמכם במצב בו הפנטזיות שלכם עולות על המציאות, הביאו את המציאות אל הפנטזיות.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

נראה כי עניינים רומנטיים תופסים את מלוא תשומת ליבכם. למרות היציבות בתחום אתם מנסים לשפר כל הזמן ולעיתים מוצאים את עצמכם יוצרים בעיות במקומות שהן לא קיימות. יתכן שאתם פועלים מתוך יצר הרס עצמי. אל תוותרו לעצמכם וכדאי שתבחנו מה קורה בשטח. לא כדאי להחמיץ הזדמנות ראויה בגלל מצבי רוח חולפים. הרקיע צופה פני עתיד ורומז כי הזדמנויות חדשות מבשרות על חברים חדשים. מצד שני, אל תזניחו את אלה הוותיקים.
בפריסת קלפי טארוט איטלקיים שהתקיימה לכבודכם לצורך קבלת מסרים וחיזוי עתיד, עלה בגורלכם קלף שלושה גביעים. הקלף מציג שלוש עלמות מחוללות בשדה במחול היין של האל בכחוס: המסר הוא – התנהגות קלילה ומוטרפת, אינה בהכרח סימן רע. נראה שהקלפים מנסים לעודד אתכם לנהוג בספונטאניות.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

חיי החברה שלכם עומדים בראש סולם העדיפויות. המעמד החברתי שלכם עולה. כדאי שתבדקו לעומק מי נמנה עם רשימת החברים הקרובים שלכם ומהן הסיבות לקשר. נראה שבתכל'ס, אתם לא מוכנים להשקיע יותר מידי במערכות יחסים אינטימיות. יתכן שהצורך בתלות מקרין כלפי חוץ ומהווה 'עקב אכילס' שמטרפד כרגע את השאיפה לזוגיות קבועה. הרקיע צופה פני עתיד ורומז כי אדם המקנא לכם עלול לעמוד בדרככם. מצד שני, היו זהירים בכבודו.
בקריאת העתיד שבוצעה למענכם בעזרת טכניקה צוענית, עלתה בגורלכם צללית המזכירה בצורתה דמות של עלה לוטוס: המסר הוא – אתם עומדים לצאת בשלום מפרשייה שהייתה עלולה לסבך אתכם. קחו את הדברים כלקח לעתיד.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

הסקרנות האינסופית וכישרון השיחה הבלתי נלאה שלכם מושכים אליכם אנשים בעלי השפעה. נסו לרדת לעומק ולהרשים את הסובבים אתכם גם ביכולות האינטלקטואליות ולא רק ברושם חיצוני, גם אם הוא כובש ומרתק. הקפידו להשאיר קצת אנרגיות גם לתחום הביתי והזוגי. אל תוותרו על כמה רגעי איכות ויופי בסוף היום. קחו בחשבון כי הגות ומדיטציה ישיגו את מטרתן אך ורק אם תהינה ספונטאניות. אין כל תועלת בהגות שאינה ספונטאנית.
בקריאת העתיד שבוצעה למענכם בעזרת טכניקה צוענית, עלתה בגורלכם צללית המזכירה בצורתה דמות של עץ שיטה: המסר הוא – השיטה שורדת הודות ליכולתה להתכופף ברוח הסערה, בעוד שהברושים והאלונים עלולים להישבר בה.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

היחסים החברתיים שלכם בסימן עליה. אתם מצליחים לעגל פינות מבלי להתייחס בכבדות מיותרת למה שקורה מסביב. יום טוב עובר עליכם ואתם מצליחים להתגבר על המועקה שחשתם לאחרונה. התנהלות המאופיינת ברכיבים של מנהיגות ותעוזה גורמים לסובבים אתכם לעצב עליכם דעה מעודכנת ושונה עליכם ממה שהיה בעבר. המציאות כבר נמצאת, אינכם חייבים לצאת להשיגה. אם תתנערו ותיפטרו מחלומותיכם, תוכלו לעוף עד קצווי שמיים.
בפריסת ניבוי וייעוץ שהתקיימה לכבודכם בקלפים צועניים עלה בגורלכם קלף ששמו "מלך העלים": המסר הוא – אם הגעתם לפרשת-דרכים ביחסיכם עם אדם אהוב, נראה שאתם זקוקים להכוונתו של יועץ ומגשר.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

יום נפלא מבחינת המשפחה. זה יום שמשליך על מסגרות נוספות. בעצם הכול פתוח: התקשורת זורמת ונדמה שסוף סוף יש מכנה משותף רחב שעליו אפשר לבנות מערכת יחסים בוגרת ורגועה. כדאי לשמור על המומנטום. במקרה של אי הסכמה, אל תתפתו להיכנס למאבקי כוח עם מישהו שבשמו מופיעה האות א'. האמת נמצאת בהישג יד גם אם מוסכמות חברתיות מונעות מכם מלגעת בה.
בפריסת ניבוי וייעוץ שהתקיימה לכבודכם בקלפים צועניים עלה בגורלכם קלף ששמו "שני יהלומים": המסר הוא – צפוי מצב אשר לפיו אתם מתלבטים בין הרגש לבין ההיגיון: איש לא יעזור לכם בפתרון החידה, התשובה נמצאת בידיכם.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

סוף שבוע זה מאופיין בקטעים נהדרים מבחינה חברתית. הבית מלא אורחים, בני משפחה וחברים. תופתעו לגלות שיש מישהו קרוב ממש שמפתח כלפיכם רעיונות רומנטיים. אתם משדרים חיבה ופתיחות ויש מי שמפרש לא נכון את התנהגותכם. שימו גבולות והבהירו לנוגעים בדבר שאין לכם כל עניין, ויפה שעה אחת קודם. אתם גדולים וחזקים מכפי שנדמה לכם, את המשוב לכך תקבלו מגורמים שלא שיערתם את קיומם.
תקשור בכרטיסי גורלות משגר אליכם המסר את הבא: ככל שאדם מטפס במעלה הסולם, כך עיניים רבות יותר לטושות אליו. רק בתחתית הוא אינו מושך מבטים.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

תחושת התקיעות מתחלפת במהירות ברוח הרפתקנית השוטפת אתכם בגל של אנרגיות חיוביות. אתם יוזמים ויוצרים קשרים עם אנשים שרק חיכו לצעד ראשון מכם. קשר עם אדם אשר בשמו מופיעה האות למד מתאפשר פתאום לאחר תקופה ארוכה של קיפאון. השבוע- המיקוד שלכם צריך להיות בעניינים חיוניים כמו עבודה ולימודים ופחות בתחומים חברתיים. חיי חברה פעילים אינם צריכים לפגוע בצורך להתבודדות עם עצמכם ולהסתכלות פנימית. אתם חייבים זאת לעצמכם.
תקשור בכרטיסי גורלות משגר אליכם המסר את הבא: האדם הנאור אינו שואג משמחה בעיתות של הצלחה, כשם שאינו מזיל דמעות בזמנים של משבר.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

צפויה לכם אנרגיה הרמונית ורומנטית. היום וגם ביומיים הקרובים, הכול נראה לכם הרבה יותר אופטימי. הצעה מעניינת מגיעה ממרחקים, מגורם עסקי אליו הייתם קשורים בעבר הרחוק. יש לכם הזדמנות חד פעמית. אל תזניחו עבודת ניירת. בסך הכול יום טוב מבחינה חומרית. זמן מתאים לרכישות גדולות. אתם מרגישים שמגיע לכם לחיות ברמה גבוהה וליהנות ממנעמי החיים. לכו על זה.
מסר שהגיע אליכם באמצעות תיווך של אי-צ'ינג [שיטה סינית להתחברות עם אנרגיות גבוהות] בשילוב עם רעיונות נומרולוגיים, אומר: במצב של תוהו ובוהו יש להשכין תחילה סדר בין כל הגורמים המרכיבים אותו, ורק לאחר מכן ניתן להמשיך במעשה היצירה.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

אתם יונקים אנרגיה וויטאלית מיסוד האש ועל הדרך מחדשים כוחות ותעצומות נפש. מפגש חברתי גורם לכם לסיפוק רב. מישהו אליו הייתם קרובים בעבר, מגלה סימני התעניינות מחודשים. אתם צריכים לבחון את עצמכם לגבי העניין הזה ולקבל החלטה עקרונית. לא להתרפק יותר מידי על נוסטלגיה. הימנעו משיחות נפש שבהן אתם עלולות להסתבך בפליטות פה לא מוצלחות.
מסר שהגיע אליכם באמצעות תיווך של אי-צ'ינג [שיטה סינית להתחברות עם אנרגיות גבוהות] בשילוב עם רעיונות נומרולוגיים, אומר: תקופת ההמתנה [מלשון לחכות, להמתין] אינה נטישת האחריות, אלא הכרה פנימית בדברים האמורים להתבצע בתקופה זו.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

צפוי עימות עם מישהו שבשמו מופיעה האות ס'. למרות שהכוונות של אותו אדם חיוביות ביסודן, דאגה לשלומכם משמשת לו כפיתיון וכתירוץ עלוב לחדירה לפרטיות שלכם. לא פלא שאתם חשים שהקשר חונק אתכם והגיע הזמן לשים לזה גבול. נסו להיות דיפלומטים ולא לשבור את הכלים. זה זמן מתאים למצוא תחומי עניין חדשים שימלאו אתכם באנרגיה. מכתב המכיל בשורות מרנינות נמצא בדרך אליכם, סבלנות.
בפריסת קלפי טארוט נומרולוגיים שהתקיימה לכבודכם לצורך חיזוי וקבלת מסרים, עלה בגורלכם קלף שמספרו 31: הקלף צופה התחדשות כבירה בתחום שהעיק עליכם לאחרונה, אך רומז על הצורך בגישה פתוחה יותר ומתירנית.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

אתם עומדים יפה בהתמודדויות הלא קלות שיש לכם, אך אם לא תשמרו ותקפידו על תזונה ומנוחה תקינים, הלחץ עלול להשפיע עליכם לרעה. בתחום החברתי אתם חשים מבודדים וזה בגלל שאין לכם סדר יום המאפשר שמירה על קשר מספק. טיפ לתחום האישי: תכננו מראש מה תעשו בסוף השבוע. יש להיזהר במילים ובמעשים. מישהו מנסה לטרפד את הצלחותיכם, אך אינו שוכח לציין שהוא נוהג כך בשמם של ההגינות והיושר.
בפריסת קלפי טארוט נומרולוגיים שהתקיימה לכבודכם לצורך חיזוי וקבלת מסרים, עלה בגורלכם קלף שמספרו 23: הקלף מעודד אתכם "לשווק" את עצמכם, מבלי להמתין עד שהאחרים ישגיחו בקיומכם.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button