הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 31-08-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

נראה כי אתם עסוקים מאוד בכל מה שקשור לאירוח חברים בביתכם. יום עמוס ומעיק במידה מסוימת. אל תשכחו להשאיר זמן למנוחה. מבחינה פיסית יש לכם המון כוחות אבל מבחינה נפשית אתם זקוקים לתמיכה מבני משפחה ששוכחים לעיתים שצריך להתחשב גם בכם, להפשיל שרוולים ולהתגייס לפעילות. מומלצת חלוקת סמכויות. אל תהיו השפוטים של מישהו.
בקריאת העתיד באבני-רונים [שיטת ניבוי וחיזוי סקנדינבית] שהתקיימה עבורכם, עלתה בגורלכם אבן ששמה "רון מספר 17": האבן מייצגת מצבים לפיהם אומץ ואסרטיביות יביאו לכם אושר במישור האישי והרגשי.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

הצעה עסקית מעניינת מגיעה אליכם מאדם מנוסה ובעל אוטוריטה. כדאי לבדוק לעומק על מה מדובר ולהפעיל את חוש הזהירות. נראה שהעניין שווה את ההשקעה אבל לפני שאתם מתחילים לתכנן תוכניות, המתינו מספר ימים. שימו לב, הרעיון הוא ש-'שכר הלימוד' שלכם לא יהיה גבוה מידי. הדרך אל התהילה, קצרה מששיערתם – אך אין פירוש הדבר שצריך לחפף.
בקריאת העתיד באבני-רונים [שיטת ניבוי וחיזוי סקנדינבית] שהתקיימה עבורכם, עלתה בגורלכם אבן ששמה "רון מספר 23": האבן מייצגת מצבים לפיהם אתם מקבלים סיוע המאפשר לכם להתנתק מכבלי העבר ולפתוח דף חדש.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

יום נהדר. זו תחושה של ניצחון וכוח. למרות הקשיים שחוויתם לאחרונה אתם מגלים יכולת הישרדות והתאוששות. הצעה עסקית מפתיעה תגיע היום. תוכנית מהעבר, שנראתה עד לאחרונה כבלתי אפשרית, תגיע לשלב ביצוע. אל תחששו להתקדם. אומץ לב ולקיחת סיכונים מחושבים הם מתכונן להצלחה. זה גם הזמן להשקיע בטיפוח המראה וההופעה החיצונית. אין לחסוך כשמדובר במלתחה.
בקריאה לניבוי העתיד העושה שימוש במטוטלת אשר סביבה פזורים מסרים רוחניים, עלה בגורלכם המסר הבא: אתם עלולים לגלות שאננות רבה מדי ביחסיכם עם אדם המתחרה בכם, הגיע הזמן לפקוח עין חשדנית. במקביל, עלה בגורלכם מסר האומר- אהבה שאתם חושקים בה עומדת להיכנס אל נתיב רציני וגם כזה הנוטל אחריות על מעשיו.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

עליכם לגלות קצת יותר איפוק ופחות ספונטאניות. אתם מגיבים בתוקפנות כלפי אנשים שאינם ממלאים את הציפיות שלכם וזה מעורר כעסים נגדכם. בעבודה יש לא מעט בעיות ואתם צריכים לגייס את מרב המאמצים כדי להתמודד בשיקול דעת. כיוון חדש ולא צפוי עולה על הפרק. גלו ערנות ותגלו שיש דברים נוספים שמצפים לכם בהמשך הדרך.
בקריאה לניבוי העתיד העושה שימוש במטוטלת אשר סביבה פזורים מסרים רוחניים, עלה בגורלכם המסר הבא: יש לנהוג בדיפלומאטיות – גישה כוחנית עלולה לשבש את מהלך העניינים. במקביל, עלה בגורלכם מסר האומר- מעז ייצא מתוק. כלומר, משהו הנראה כמכשול – יהווה קרש קפיצה אל עתיד וורוד ואופטימי.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

יום טוב. יש לכם את היכולת לראות את הדברים בצורה רחבה יותר מאשר בעבר. בא לכם לפנק מישהו קרוב במתנה לא שגרתית. תגובה של בן משפחה למחווה נדיבה מצידכם- מפתיעה אתכם בעוצמתה. אתם משקיעים זמן רב מהרגיל כדי לבדוק רכישה של מוצר בו חשקתם מזה זמן רב. סך הכול יום אינטנסיבי ומספק, הכיוון- אופטימי.
בשיטת תקשור העושה שימוש בדמיון מודרך, עלה בגורלכם סמל של דוכיפת: המסר הוא – היזהרו מאנשים המתיימרים להיות חזקים וסמכותיים מכפי שהם באמת. במקביל, זכיתם בקלף אס הלבבות המבשר את תחילתה של דרך חדשה המושפעת משיקולים רגשיים ויצירתיים.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

אנרגיה קוסמית יוצרת נדנדה בעולם הרגש. קצרים בתחום התקשורת גורמים לכם עוגמת נפש. הרצונות שלכם אינם מתגשמים וקשה לכם לסבול את התסכול. מתח מלווה את התפקוד היומיומי ומקשה עליכם להתרכז. השיטות המניפולטיביות שאתם מנסים להפעיל, אינן מתאימות לאופי האמיתי שלכם ולצורת ההתנהלות הרגילה שלכם. כדאי להשתחרר ולנהוג באופן טבעי יותר.
בשיטת תקשור העושה שימוש בדמיון מודרך, עלה בגורלכם סמל של קנגורו: המסר הוא – זה הזמן לעשות למען אנשים צעירים במשפחה, וזאת גם אם הדברים באים על חשבונכם. במקביל, זכיתם בקלף נסיך הלבבות המביא עימו מזל וברכה לכל היוצרים והאמנים שביניכם.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

מצבו של הרקיע מזמין עימות מילולי עם אדם קרוב, בגלל אי הבנות. הציפיות הגבוהות שאתם מפתחים גורמות לאנשים קרובים להילחץ. בדרך כלל, אולטימאטום לא פועל טוב על אנשים וחבל שאתם מכניסים את עצמכם לפינה שלא תדעו, אחר כך, איך לצאת ממנה. מדובר בעניין לא פשוט וחבל שאתם לחוצים כל כך. אם תתמקדו בלהרגיע את עצמכם- צפויה הצלחה.
בהכוונה רוחנית שבוצעה באמצעות סימבוליקה של בעלי חיים (קיימים גם קלפי טארוט בנושא) עלתה בגורלכם רוח של פיל: המסר המועבר לכם הוא- הצלחה בעקבות פנייה אל עולם הנסתר.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

תוכלו להפיק תועלת רבה ממפגשים בהם תתבלטו ותפגינו אקטיביות. גילוי המנהיגות והכושר המילולי המרשים שלכם יעזרו לכם להזיז עניינים שאחרים נכשלו בהם. עדיף לתכנן את הצעדים שלכם מראש ולהיזהר מפני התלהטות מהירה מדי של יצרים. הימים הקרובים מהווים זמן מתאים לפתח ולהשקיע בקשר מדשדש. צפויות בשורות טובות אצל צעירים במשפחה.
בהכוונה רוחנית שבוצעה באמצעות סימבוליקה של בעלי חיים (קיימים גם קלפי טארוט בנושא) עלתה בגורלכם רוח של לוטרה: המסר המועבר לכם הוא- שימוש באמצעים לא מקובלים, יביא לכם את הניצחון.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

יום מצוין לאחר ימים לא משהו שעברו עליכם. מחשבות מקוריות ומבריקות עולות אל פני השטח. הכול נראה לכם פתאום ברור וחד משמעי ואתם מוצאים את הדרך האידיאלית להעביר מסרים לסביבה. אתם מפתיעים גם את הסובבים אתכם וגם את עצמכם. זה מה שקורה כשאתם מתחברים לצד החיובי שבכם ומעיזים לשחות נגד הזרם.
בפתיחת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאת צורות במשקע של קפה, עלתה בגורלכם צורה של קונכייה: המסר הוא – אתם זקוקים לאהבה אשר יש הגנה וביטחון בצידה, ולא לזו שאין עימה תכלית כלשהי.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

ענייני כספים ידרשו את מלוא תשומת הלב. אתם מרגישים מותשים מרוב מחשבות ומתקשים להתרכז. למרות תחושת הדחיפות, רצוי לדחות פרויקטים חשובים לזמן אחר. צפויות בשורות טובות מגיעות אליכם מעולם התקשורת. אין זה יום מתאים להחלטות גורליות. העיתוי גם אינו מתאים לחתימה על ניירת הקשורה למוסדות ציבוריים או חוזים.
בפתיחת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאת צורות במשקע של קפה, עלתה בגורלכם צורה של דורבן: המסר הוא – לא די בכך שאתם מגוננים על עצמכם. לפעמים צריך להסיר את הכפפות ולהחזיר מנה אחת אפיים.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

יום נחמד. יש לכם הרגשה שיש על מי להישען ושאתם לא לבד. אתם מקבלים חיזוקים רבים שמגיעים מחברים קרובים. האופטימיות עולה. למרות הפיתויים החיצוניים, אתם מקדישים את מרבית הזמן לעבודה. עדיף כך מאשר להזניח משימות דחופות ואחר כך להצטער. חכו בסבלנות לשעת כושר לצאת לבלות. מישהו מן העבר נושא בשורות טובות ורוצה לחדש את הקשר.
בפתיחת חיזוי העתיד שבוצעה עבורכם בקלפי ה"טארוט" עלה בגורלכם קלף "שלושה גביעים". הקלף מבשר על דבר מה הגורם לכם לחגוג ולהתהולל. הקלף מתאר שלוש עלמות מחוללות בשדה במחול היין של האל בכחוס.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

טרדות היום יום מוציאות לכם את הרוח מהמפרשים. אתם סובלים מעייפות רבה. מובן מאליו שהזוגיות כרגע אינה בדיוק בראש סולם העדיפויות ועדיף שתתרגלו לעובדה זאת. אין לכם יותר מידי אנרגיות להיכרויות או מיזמים חדשים. פעילות יצירתית שתיתן מרחב לפנימיות תגרום לשינוי במודעות ובעליה משמעותית במורל. צפוי שיפור מדהים הודות להתפייסות משמעתית עם אדם משמעותי בחייכם.
בפתיחת חיזוי העתיד שבוצעה עבורכם בקלפי ה"טארוט" עלה בגורלכם קלף "נסיך החרבות". הקלף מבשר על הצלחה בתחומי עולם התקשורת על כל גווניו. הקלף מתאר נסיך נאה מניף חרב על רק של חשרת עננים.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button