הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 03-10-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
יום המאופיין בעצבנות מסוימת ובאי שקט. אתם מרגישים עייפות וירידה באנרגיות. אל תיקחו את זה יותר מידי קשה. התחושה תעבור בקרוב. חוסר המיקוד מלווה בחוסר יעילות ימנע מכם לבצע משימות שהבטחתם לעצמכם לעשות במהלך סוף השבוע. הימנעו מביקורת עצמית. צפויה הצלחה לאלה מכם העוסקים בעולם התקשורת, כמו גם ליוצאים למסע הרפתקני. קשר בוסרי זקוק לזמן כדי לקרום עור וגידים. אם תדחקו בצד השני, הדברים עלולים להישמט מידיכם.

שור
תשומת ליבכם ממוקדת בעניינים לא חשובים, מה שגורם להזנחה וחוסר טיפול בניירת חשובה. אגרסיביות פורצת כלפי אדם שמעלה בפניכם נושאים כספיים. נצלו את זמנכם כדי לעשות סדר במסמכים הקשורים להוצאות והתחייבויות מהעבר. יש צורך לחסוך ולהמשיך לפעול כדי להעלות את ההכנסה, כמו כן חשוב לפעול על פי תוכנית מוגדרת. צפויה לכם תקופה פורייה של שיתוף פעולה מצד עמיתיכם, כמו גם מצד אלה הממונים עליכם. גם התחום הרומנטי יראה בטוב.

תאומים
מוטב להמשיך בקו של התקדמות מבלי להביט לאחור ולטחון כול מהלך עד דק. פרויקט חדש שיוצא לדרך הוא בעל פוטנציאל להצלחה מרשימה גם בתחום הכספי. אתם מצליחים לשמור על איזון ושלוות נפש, למרות הנתונים בשטח. אמונה היא אלמנט חשוב בימים אלה. אל תתנו לעצמכם לשקוע במחשבות קודרות. נסו להתבונן על חייכם מנקודת מבט חיצונית ואובייקטיבית. לאחר מכן יישמו על עצמכם את העצות שהייתם מעניקים לאחרים אילו היו במצבכם.

סרטן
צפוי סוף שבוע של הפכפך קמעה. לא ברור לכם מה לעשות ונדמה שאתם מקיפים את עצמכם בכמה שיותר אנשים כדי לא להישאר לבד. במהלך היום תרגישו תשישות מסוימת המסמלת את איתות הגוף הזועק למנוחה. תפסיקו לבזבז את זמנכם עם האנשים הלא מתאימים. צפוי מצב המאפשר לכם להיחלץ מקשיים כלכליים. רעיון חדש פותח בפניכם אפיקים שלא שיערתם את קיומם.

אריה
אתם מבלים שעות בחברה טובה. בסך הכל עובר עליכם יום נחמד. אתם מצליחים להירגע. הנושא הזוגי מעסיק אתכם ואתם ממשיכים במאמצים לשפר את האווירה. כדאי להמשיך ולגלות רצון טוב כלפי בני הזוג. אל תסתפקו בלצאת ידי חובה. עשו את המקסימום שאתם יכולים. ניחנתם ביכולת נתינה, חוש הומור ואינטליגנציה. עשו בהם שימוש מרבי. מניפולטיביות אינה מלה גסה, אל תהססו להשתמש בה כדי להביס את מתחריכם.

בתולה
אתם עומדים להיות מעורבים בויכוח שממנו תצאו וידכם על העליונה, רק אם תשמרו על קור רוח ותפעילו את האינטליגנציה שלכם במלואה. במסגרת החברתית אליה אתם משתייכים, יש יותר מאדם אחד שאינו מקבל את דרך הפעולה שלכם ויש מי שעושה מהומה על לא מאומה. למרות שאתם נפגעים, אתם חייבים לעשות מאמץ על לשמור על חזות חיצונית אדישה ולהגיב באיפוק. אל תבטחו באנשים האומרים לכם שהם יודעים להדריך אתכם אל האור. זכרו את הרעיון הקובע כי אלה שיודעים, אינם מדברים – ואלה שמדברים, אינם יודעים.

מאזניים
תחושת אופוריה משתלטת עליכם בגלל כמה הצלחות מרשימות. סמנו "וי" וטפחו לעצמכם על השכם. בהחלט מגיעות לכם תשואות. נצלו את היום הזה כדי לבסס את מעמדכם בעבודה. למרות ההתקדמות עדיין לא הגיעו הזמן לנוח על זרי דפנה. תשומת לב רבה שתגיע מכיוון הממונים עליכם דורשת התנהלות מופתית וקפדנית בלי וויתורים. מומלצת לכם פעילות חברתית, קהילתית ואפילו פוליטית. המזל הטוב יגיע כתוצאה משיתוף פעולה ביניכם לבין הסובבים אתכם.

עקרב
ניסיון לקדם את מערכת היחסים בקצב מהיר מידי מכניס אתכם לתחושת מחנק, למרות שאתם מעוניינים בקשר. נסו להוריד פרופיל ולהרוויח זמן. הבהירו לסובבים אתכם, כי חלקים שונים באישיות שלכם 'רוצים' דברים שונים, בו זמנית. התקדמו בקצב המתאים לכם! צפו להעמקת הקשר ופתיחה של רובד אינטימי חדש. כדאי שתשקלו תחביב המשלב יצירתיות עם עבודת-כפיים. אם כך תעשו, תצליחו לבטל חלק גדול מחרדותיכם.

קשת
יש לכם הרגשה שמנסים לשלוט בכם ולהכתיב לכם איך להתנהג, מה שיוצר כמות גדולה במיוחד של טינה וכעסים. חבל שכך הם פני הדברים כי התחושות שלכם מבוססות על מידע סלקטיבי הנובע מקצרים בתקשורת. אינכם מפרשים נכון את הדברים שנאמרים לכם. כדאי להשקיע זמן ומאמצים כדי לתקשר בצורה יעילה יותר. מקדו את תשומת-ליבכם באפשרויות הצפונות בתוך המכשולים וזכרו כי בכל רע הכרחי טמון זרע גדול של הטוב והאור.

גדי
יום מתאים לבילויים וליצירת מוקדים של זמן איכות. אתם מרגישים טוב ומשרים סביבכם מצב רוח קליל. בן/ת הזוג מרגישים מה עובר עליכם וישתפו פעולה בשמחה. זה הזמן המתאים לנצל את הידע העומד לרשותכם ולבטא את היצירתיות ואת האנרגיות הטובות שזורמות אליכם מהיקום. זכרו כי אין הברכה שורה אלא בסמוי מן העין. פירוש הדבר הוא כי שמירה על סודיות וחשאיות, תקדם את מטרותיכם.

דלי
יש לכם הזדמנות לפסק זמן נפלא שייתן לכם הזדמנות נוספת למחשבות, לבטלה מתוקה ולמנוחה. זה הקצב שמתאים לכם היום ושום דבר, מלהיב ככל שיהיה לא יזיז אתכם. אתם נמצאים בתחושת שליטה נדירה ויכולים כמובן לרשום את כל הרעיונות היצירתיים שלכם במקום בטוח, כדי שתוכלו לשוב ולטפל בהם בעתיד הקרוב. הרקיע רומז כי חגיגה שאין לה גבולות, עשויה להיטיב איתכם יותר מאשר מסגרת ממוסדת ורשמית.

דגים
פרטים שלא היה ניתן לראות אותם לפני זמן קצר, מתגלים לכם. נצלו את כושר האינטואיציה הגבוה שיש לכם על מנת להסיק מסקנות שניתן יהיה לתרגם אותן בעתיד להישגים כלכליים. לפני הכל יש לנקות את הסביבה הקרובה לכם מהשפעות שליליות, במיוחד בתחום האנרגטי. הרקיע רומז כי היצמדות אל הקיים מסייעת לכם להימנע מהרפתקאות חסרות תכלית. אתם קוצרים הצלחה בתחום שרק לאחרונה התוודעתם אליו. נראה כי יש לכם מזל של מתחילים.

Back to top button