הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 06-08-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
מניפולציה שאתם מנסים להפעיל, לא עולה יפה. אתם 'נתפסים' במצב לא נעים וקשה לכם לתרץ את ההתנהגות שלכם. מישהו מבין החברים הקרובים, מתאכזב מכם לאחרונה, לעיתים קרובות. אולי כדאי שתבדקו את הנאמנויות שלכם ותחליטו מה אתם מוכנים לתת במערכת יחסים ספציפית. הרקיע קובע צריך להתייעץ עם אנשים בעלי ניסיון ולהתעקש על עקרונות.

שור
יותר מתמיד יש לכם צורך להפגין עצמאות. קחו בחשבון שהמחיר עלול להיות יקר, במיוחד כלפי אלה שאינם רגילים ביחס אסרטיבי ונחוש מצידכם. הזדמנות לרווח כלכלי תעלה היום. מידע שיגיע מחו"ל עלול להתגלות לאחר בדיקה מקיפה- כשגוי. עדיף להשתמש במוח ולא במניפולציות. זמן רב מדי הנחתם לכישרונותיכם להישאר בתרדמה, הגיע הזמן להתחבר עם האמת הפנימית שלכם.

תאומים
יום מלא פעילות במיוחד בתחום האישי. אתם מבלים עם אדם שמעניין אתכם מאוד מבחינה רומנטית ולמרות שהדברים לא מתקדמים בקצב שנראה לכם, ללא ספק, יש תחושה של התרגשות ופוטנציאל גדול מהרגיל. כדאי לעשות מאמץ לתמרן בין עול העבודה ובין הצורך בשעות פנאי מרובות יותר. ידיעות המגיעות ממרחקים, עשויות לבשר על מקור חדש להכנסה כספית.

סרטן
אתם מנסים להקל על אנשים להתקרב אליכם אך יוצרים תוך כדי כך רושם של תוקפנות מסוימת. למרות שאין אלה פני הדברים, כדאי לנסות לשנות גישה. יש לפעול בצורה מעודנת ומתוחכמת במיוחד. הרומנטיקה תופסת מקום של כבוד. אתם כמהים לקשר והרבה תלוי עכשיו בצד השני. גלו הבנה ואנושיות. השאר יבוא מאליו. אתם חייבים לפרגן לעצמכם בילוי פורק כעסים ומשקעים, וזאת גם אם מישהו יטען שאתם נוהגים בקלות דעת ובילדותיות.

אריה
עליכם להקפיד על שעות שינה ולשמור על תזונה מסודרת. המתח קצת מערער את סדר היום שלכם ואתם מתקשים לתפקד במלוא המרץ, כפי שהנכם רגילים בדרך כלל. אתם מודאגים בגלל דבר מה שלא אמור להדאיג. נראה כי הגיע המועד בו עליכם להקדיש יותר זמן לבדוק מה שקורה בשטח במקום לעסוק בספקולציות. זה הזמן להתמקד בבית ובמשפחה, בעיקר יש להשקיע בכל אשר קשור בילדים.

בתולה
חברים מעצבנים אתכם ואתם מרגישים בידוד. האמת היא שבסך הכל הם משקפים את הבעיות שיש שלכם לאחרונה עם עצמכם. בעצם שום דבר חיצוני לא יכול לגרום לכם לצאת מהכלים אם לא תרשו לזה לקרות. בשביל מה לאבד את העשתונות ולכעוס? השתמשו באינטליגנציה שלכם ומצאו דרכים חילופיות. ומה בנוגע לנופש בקיץ הזה? אל תתרגשו אם ירכלו עליכם שאתם אניני טעם וביקורתיים. זה בסדר גמור שאתם זקוקים למקום נופש מדהים, מבהיק, מטופח, אופנתי, כייפי, נקי ומושך. מצד שני, אל תשכחו להשקיע כדי שתוכלו להרשות לעצמכם את כל אלה.

מאזניים
הרקיע מקיים איתכם מערכת יפה של יחסים, גם אם הרצון שלכם לפתוח קשר חדש, ברגל ימין, מתקדם באיטיות רבה. עליכם לשפר את התקשורת ולהבהיר לנוגעים בדבר את הרגשתכם. הרצון להשתעשע ולשחק משחקים הקשורים ברגשות של אחרים, גורם לבלבול. תגובות טובות יותר יתקבלו בהמשך במידה ותצליחו להעביר את המסר שלכם בצורה חכמה ולא מאיימת. אתם נשבים בקסמיו של אדם שמכיר את נקודות החולשה שלכם. תהיה זו טעות לפרוש עליו את חסותכם.

עקרב
תופעה קוסמית שנוצרה ברקיע צריכה להיות מנוצלת במישור הפיננסי והקרייריסטי. נסו להיות פתוחים לאנשים שחושבים אחרת מכם. עליכם לראות את התמונה השלמה ולא להתמקד בפרטים. הנכונות שלכם לעבוד בתנאים לא הולמים, היא רק קצה הקרחון שמעיד על הנטייה לוויתורים מיותרים. שינויים צפויים בקרוב. רק תנו לעצמכם צ'אנס אמיתי. עיינו באתר האהוב עליכם במדור של הצעות עבודה.

קשת
אתם עייפים מרוב עצות שניתנות לכם מכל הכיוונים. נדמה לכם שאין לכם מה להפסיד אבל רק אחרי שתאבדו את מה שיש, אתם עלולים לגלות עד כמה זה היה חשוב. קחו אחריות. מותר לכם לטעות אבל אסור לכם להיגרר. צאו ממצב הדכדוך בו אתם שרויים. אתם פשוט מענישים את עצמכם וזה בטח לא יעזור לשום דבר ולאף אחד. הרקיע קובע כי בקרוב תיעזרו בידי חברים, אף יותר מאשר בידי בני משפחה.

גדי
מה שנחוץ לכם זאת הכרה במאמצים שאתם משקיעים בכל התחומים. בתחום הרומנטי אתם מרגישים מתוסכלים. במקום לנסות ולנתח עד דק מה קורה, העזו ללכת למקומות אחרים וחדשים, שם לא תצטרכו להתחנן על כל פירור של תשומת לב. בתגובה למעשה חריג ובלתי שגרתי מצידכם, צפוי שינוי משמעותי בגישה של מישהו קרוב לכם שבשמו מופיע האות ג'. הרקיע מודיע כי דיון זהיר עם שותף מקל על מעמסה כספית.

דלי
יום מאוד טוב עובר עליכם. אנרגיה של אהבה זורמת ומאפשרת חיבור לאנשים במקומות בהם לא הייתם מעזים לחשוב עליהם כפוטנציאל. צפוי רומן שיתחיל באיטיות ויתפתח מאוחר יותר. יש מי שמעריך את כושר הביטוי וחוש ההומור שיש לכם. על סמך נתונים אלה תתכן הצעה לג'וב מפתיע. צפויה חתימה על מסמכים הקשורים לענייני כספים. הרקיע מכריז על בשורות טובות מאהוב לב.

דגים
קשה לכם להתמודד עם תהליכים שקשורים לאינטימיות. נסו לראות מה קורה מעבר לדברים הגלויים ולמילים הנאמרות בקול רם. ישנם מסרים לא מילוליים, חשובים מאוד, שכדאי לשים אליהם לב. תגובה חריפה ותוקפנית לא תוביל אתכם לשום מקום טוב יותר. קחו לעצמכם כמה שעות חופש אם אתם מרגישים שזה המוצא היחידי. ומה בנוגע לנופש בקיץ הזה? יותר מכל אתם זקוקים לאווירה רומנטית, כזו אשר יש עימה ארוחה לאור נרות ומוסיקה מעולם אחר. רצוי בחברת פרטנרים שאומרים תמיד את המילים הנכונות ואינם שוכחים לשגר אליכם מבטים מצועפים. מספר הכוכבים שיוענק למלון, מותנה בעוצמת ווידוי האהבה שיושמע באוזניכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button