הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 07-09-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
הידוק קשר חדש תורמת לכם להגברת המוטיבציה והאמונה בעצמכם. קחו יוזמה ותציעו הצעה רומנטית למועמד מתאים. עניינים אישיים של חבר קרוב מעסיקים אתכם למרות שברור לכם שאינכם יכולים להושיט עזרה ממשית אלא רק להקשיב. עליכם להציב לעצמכם גבולות, בעיקר במצבים הקשורים באנשים רמי מעלה. הצטרפו אל החוגים הנכונים, אך שמרו על עצמאות מחשבתית.

שור
יום כיפי. סוף סוף השתחררתם מהלחץ, אתם נהנים מכל רגע בחיק המשפחה וצפוי לכם סוף שבוע נהדר. לקחתם אחריות על מה שקורה לכם ואתם מודעים יותר ויותר להשפעה של ההתנהגות שלכם על אחרים. מה שהכי מפתיע הוא שבמקום להרגיש תחושת "כובד" ומועקה, אתם מרגישים הקלה גדולה. אנרגיות טובות במיוחד שמורות עבורכם בשעות החושך והלילה. עולם הנסתר פותח בפניכם את שעריו, השתמשו באינטואיציה שלכם.

תאומים
לא פלא שאתם מבולבלים. שלא כהרגלכם, לתחום הרומנטי יש קצב משלו ואתם מתקשים לעמוד בו. החוכמה היא לדעת מתי ואיך לסיים את מה שכבר לא עובד בשבילכם ולהמשיך עם מה שעושה לכם טוב. חיים פעם אחת. זה נכון לגביכם אך גם תקף לגבי אנשים אחרים וכדאי להשלים עם החסך הצפוי. הכוכבים מעודדים אתכם לזרום עם חיי חברה פעילים, גם אם לדעתכם הם בבחינת בזבוז זמן.

סרטן
היום הוא יום בסימן של תנועה, וזאת בשל שליטתו הזמנית של המספר 5 בחייכם. קחו בחשבון כי מחר אתם חוזרים לעבודה ואם תהיו עייפים מידי, לא תוכלו לתפקד בצורה מיטבית, כפי שנדרש מכם לאור הלחץ שצפוי בתחום זה. מומלץ לתכנן את היום בצורה כזאת שתגיעו הביתה בשעה סבירה ובשעות כאלה, שתוכלו לבלות מספר שעות שקטות עם בן (בת) הזוג על מנת להירגע מהחופשה שעברה עליכם.

אריה
זה לא הזמן להרים ידיים. למרות שאתם מרגישים חוסר אונים מסוים, לנוכח התנהגותם של הסובבים אתכם. עליכם לנסות, לפחות, להחזיק את עצמכם בפוזה המתאימה כדי לא לחשוף חולשה. אל תעשו שום דבר שאתם עלולים להצטער עליו בשלב מאוחר יותר. חשוב ללמוד להפנות את הכעסים למקום הנכון בלי להזיק לעצמכם, ולטפח אמונה בעתיד טוב יותר. הקשיבו להצעותיהם של הסרים למרותכם וגלו נכונות לסייע להם, הצלחתם היא הצלחתכם.

בתולה
צפויה נסיעה לביקור חברתי שיעלה על כל הציפיות הכי וורודות שלכם. גישה ספונטאנית תוכיח את עצמה כנכונה והתפתחות בלתי מתוכננת תגרום לכם נחת רוח. אווירה רומנטית תגרום לכם לנהוג בחמימות רבה כלפי בן/ת הזוג. אל תתייחסו להערות ציניות שמישהו עלול להשמיע בעיתוי לא מתאים. אם אתם מוצאים את עצמכם בחברת אנשים שאינכם נותנים בהם אמון, מהרו להתנתק מהם.

מאזניים
כניסה לחברה חדשה מאתגרת אתכם מבחינה אינטלקטואלית. חשוב לכם להראות בקיאות ולהפגין את הידע שלכם בפני שאנשים שתפגשו במהלך היום. אין ספק שחשוב לנצל הזדמנויות כדי להרשים את מי שיכולים להשפיע בקלות במקומות הנכונים. מומלץ לשמור על קשרים חברתיים עם אנשים בני מזל דלי. כאשר תגיעו אל פסגת ההר שאתם מטפסים עליו, אל תשקיעו אנרגיה בהרהורים על אודות המאמץ שהשקעתם – לכו אל האופק הבא.

עקרב
לא כדאי לכם לשחק משחקים. אם אתם זקוקים לפסק זמן או חופשה, מוטב שתגידו כך. נחוץ לכם זמן ומרחב כדי להגדיר תוכניות לעתיד. אם לא תדברו, יש סיכוי לעימותים ומריבות. גם מניפולציות אינן הדרך להשיג התקדמות, במיוחד בכול מה שקשור למערכות יחסים עם חברים או במישור הזוגי. זה הזמן להסיר את הערפל מעל מערכת יחסים שמלחיצה אתכם. כך – לפחות – תדעו היכן אתם עומדים.

קשת
הרקיע מוביל אל חידושים והתחדשויות. קיים פוטנציאל ממשי בפגישה מפתיעה שתתקיים היום. אולי זאת התחלה חדשה ואולי זה יהיה חידוש קשר ישן. אל תשקיעו יותר מידי אנרגיות בכיוון של בן אדם אחד. מילת המפתח ליום זה: ערנות חברתית. אם מזמינים אתכם לצאת- קבלו את ההזמנה מבלי להסס פעמיים, ולא חשוב אם לא ממש בא לכם.

גדי
צפויה רגיעה זמנית במצבו של הרקיע הפרוש מעליכם. תחושת ההרמוניה שהתעוררתם איתה הבוקר, ממשיכה וזורמת במשך כל היום. האנרגיה הרכה והנעימה שהתחברתם אליה, גורמת לכל מי שנמצא סביבכם לגלות את הצד היפה שבכם. גם אתם עצמכם, תופתעו מעוצמת ההשפעה שיש לכם על אנשים אחרים. זהו יום מצוין מבחינה חברתית וזוגית. אדם שעד עתה לא חשף את קלפיו נותן לכם יותר מכפי שציפיתם. ייתכן כי פשוט לא קראתם אותו נכון.

דלי
היכולות שלכם בתחום התקשורת, טובות מאשר היו אי פעם אבל לעיתים אתם שוכחים שהעניין הזה נוטה לשבריריות מסוימת ודורש השקעה מתמדת. מומלץ להקפיד על הקשבה. הרעיון הוא לא רק להקסים את האנשים ששומעים אתכם אלא להמשיך ולקבל את תשומת ליבם גם בהמשך. אתם חייבים לעצור מידי פעם, לקבל משוב ולהגיב בהתאם. אנרגיה המגיעה מן המספר 6 משפיעה לטובה על היצירתיים והאומנים שביניכם.

דגים
בוקר זה מלווה בתחושה טובה המסמלת פריחה בתחום המשפחתי. הכול זורם על מי מנוחות ויש תחושה של הרמוניה. נצלו את הסינכרוניזציה הנדירה בין כל בני הבית לבילוי משותף שישאיר חוויות נעימות בזיכרון של כולם. נסיעה משפחתית ליעד מוסכם תעלה יפה . אנרגיות רוחניות צפויות לכם בחברת אנשים שמספר המזל שלהם הוא 7. כל שאתם זקוקים לו היום הוא להתחבר עם נופים קסומים, ועם תחושה של חופש ומרחבים פתוחים.

Back to top button