הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 07-11-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
אתם נוטים לפעול על סמך רגשות ולהתחשב במידה מינימאלית בהיגיון. מצב זה גורם לכם לתנודות במצב הרוח. אל תעבירו את מוקד הכוח מכם החוצה. הצעת עבודה רצינית מגיעה בקרוב. כשהיא תגיע- תדעו. בינתיים, הצעות חסרות משמעות זורמות אליכם כול הזמן וגורמות לבלבול. אל תסתובבו עם תחושת החמצה בבטן. הן כלל לא רלוונטיות. בתקופה זו יש לנהוג בטאקט ובדיפלומאטיות ולהימנע מכל צורה של "סגירת חשבונות".

שור
יום מלא שינויים. במקום לקטר עליכם להגדיר בצורה מדויקת את מה שאתם רוצים, במיוחד בתחום העבודה. האופטימיות שלכם עוזרת לכם להתמודד עם 'הנחתות'. חשוב שתקדישו זמן לבניית מערכת לשיתוף פעולה עם עמיתים בעבודה. אל תנסו לעשות הכול לבד. אף אחד לא ביקש את זה, אז אל תתנדבו. זו תקופה בה היחסים הרומנטיים צפויים לסוב סביב טיולים, בילויים וקשרים ידידותיים ולא מחייבים.

תאומים
יום שמתחיל טוב ומשתנה לכיוון פחות אטרקטיבי. אתם רגישים מידי ונוטים להיעלב בקלות יתרה, גם כאשר אין סיבה ממשית. קחו בחשבון שגם לאחרים יש רגשות עמוקים. עימות נוקב יסתיים בסופו של דבר בפיוס מתוק. תשכחו ממה שהיה. מחר מתחיל יום חדש ורצוי שתסיימו את השבוע ברגל ימין. צפויים מצבים לפיהם אתם אדונים לעצמכם ובמו ידיכם קובעים את גורלכם, כלומר: מצב הכוכבים הוא בגדר המלצה בלבד אך אתם הם אלה שמחליטים.

סרטן
אתם מנסים להתארגן בצורה חדשה ולעשות סדר בעניינים. תחושה של חוסר אונים מתגנבת לליבכם ואיתה הספק. אל תדאגו יותר מידי. אפילו לכם מותר כמה רגעים של חולשה. אתם מוצאים הרבה נחמה במערכת הזוגית דווקא. בני הזוג מפתיעים ומעודדים אתכם לשנות דפוסי חשיבה. אין ללחוץ על בן הזוג בנושאים שליבו טרם הבשיל לקראתם, הניחו לו את הזמן הדרוש לו.

אריה
חוסר יציבות סביבתי מערער את ביטחונכם. אתם כבר לא יודעים איך אפשר לנהל את העניינים בצורה שלווה ויעילה. הפרדת כוחות היא שיטה שתעזור להיחלץ מהפלונטר שנוצר. הימנעו מפליטות פה שאחר כך תצטערו בגינן. אדם אשר בשמו מופיעה האות שין, מציב דרישות שקשה לכם לעמוד בהן. צפויים מצבים מהנים, מפתים ומעוררים. העיתוי מעודד פן בלייני ומשתדל להחליש את הפן השמרני והממוסד.

בתולה
החיכוכים שאתם נסחפים לתוכם, גוזלים מכם אנרגיה יקרה. אתם מחפשים מתכון לאושר המושלם אך זה אינו קיים. תבחרו עם מה אתם רוצים להתמודד- מריבות וויכוחים או קידום אישי וביטוי עצמי? תוכלו לאלתר ולדלג מעל המכשולים שמציבים בפניכם בכל רגע שתבחרו לעשות זאת. במקום לסבול אפשר פשוט להתעלם מגורמים שליליים וליהנות. צפויים מצבים לפיהם עצה נבונה מפיו שלא אדם חכם, פוקחת את עיניכם, כמו גם הצלחה עם גופי ממסד שונים.

מאזניים
דחיתם כל מיני מטלות מעיקות למדי, לסוף השבוע וזה בדיוק מה שאתם צריכים לעשות היום. הפיתוי לצאת מהבית ולשכוח את כל מה שמחכה לכם- גדול. לא כדאי לעשות את זה כיוון שהכול יחכה לכם ותאלצו לשלם את המחיר. אתם יכולים למצוא פשרה הוגנת בכך שתבקשו עזרה מאנשים אחרים שלא מהססים לפנות אליכם במצבים דומים. צפויים מצבים לפיהם אתם בטוחים ומוגנים מכל רע, אך גורם חיצוני כלשהו הוא זה אשר מכתיב את כללי המשחק.

עקרב
יום עם המון מצב רוח טוב. המתח שהרגשתם לאחרונה נעלם. כדי להגביר את הביטחון העצמי אתם נוקטים בפעולות שונות המיועדות לבסס את מיקומכם בתחום החברתי. אתם מתעודדים ומצליחים גם לעודד חבר קרוב שמגיע אליכם על מנת להתייעץ בעניין אישי חשוב. זה בא לכם ממש בקלות. יש להעניק חשיבות רבה לבשורתם של אורחים, ואין לדחות תוכניות העוסקות באירוח או בהתארחות.

קשת
אתם חשים מתוסכלים ומותשים נוכח העצבנות ופרצי הרגשות שמתרחשים אצל הסובבים אתכם. היו זהירים ודעו כי התעלמות מהבעיה אינה פתרון. גרמו להם להסתכל קצת על הצד השני, להבין את המורכבות, הרגשות והצרכים של אחרים. אם כולם ינסו להיות קצת יותר רגועים, עד סוף היום האווירה תהיה הרבה יותר נינוחה והאנרגיה – תזרום חופשי. מישהו שהנחיל לכם אכזבה כלשהי, משנה את פניו ופונה אל פיוס ופיצוי.

גדי
משהו חדש עולה על הפרק. אתם חשים שהצלחתם ליצור התייחסות אליכם ממישהו שחיכיתם לו. אתם גאים בעצמכם וחשים בעליית מדרגה משמעותית באסרטיביות. הינעו משיחות עם אנשים שלא מפרגנים. התמקדו בחוויה החדשה, בפרגון ובתמיכה שהינכם מקבלים מחברים קרובים. אתם מתמודדים היטב עם העומס והמטלות. יש להשקיע אנרגיה בתחום שבינו לבינה, ואין לקבל את הדברים כמובנים מאליהם.

דלי
אתם שוקלים אפשרות להיפרד ממישהו שהיה קרוב אליכם זמן רב. נראה כי מערכת היחסים מיצתה את עצמה, אחרת אין סיבה שאחרי כל מפגש תרגישו כל כך מותשים. מצב הרוח מייאש. אל תישארו בתוך מצב הרוח הקודר. צאו מהקונכייה שלכם ותראו לעצמכם שאתם יכולים. צאו לבילוי לילי מאוחר עם חברים. לפחות תרגישו בשליטה. מישהו ינסה לשדך לכם, זהו יום נפלא לפגישות-עיוורות ולרעיונות לא שגרתיים.

דגים
אתם סוגרים קצוות בתחום הקשור ללימודים. נראה שהחלטתם על כיוון מדויק והדבר מביא עמו הקלה רבה. התחום האינטלקטואלי חשוב לכם מאוד. למרות המגבלות בבית אתם מחפשים פינה אשר בה יהיה ניתן לקבל עידוד ותמיכה. מישהו במשפחה המורחבת יתגלה כידיד של אמת בשעת הצורך. אם אתם כמהים לזוגיות טובה, כדאי שקודם לכם תתנערו מן הדעות הקדומות שיש לכם בנושא.

Back to top button