הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 08-04-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
העניינים עם מישהו ששמתם עליו עין מזמן, סוף סוף מתחממים. לקח לכם הרבה זמן לאסוף אומץ וליזום מהלך. טוב עשיתם כיוון שמתברר שזאת בדיוק הייתה גם ההרגשה בצד השני. תחושה פנימית של "זהו זה" תלווה אתכם בימים הקרובים. למרות ההתלהבות ההדדית, עדיף לא לבנות יותר מידי מגדלים באוויר. לפחות לא בשלב זה.

שור
אתם קצת נבהלים מתגובה של חבר/ה קרוב לגבי מידע ששלפתם בלי לחשוב יותר מידי. אומנם אי אפשר להחזיר את הגלגל אחורנית אבל עם קצת טאקט תוכלו למזער את הנזק. אל תתייסרו יותר מידי בייסורי מצפון. הרי הכוונה שלכם הייתה לעזור. סך הכול, צפוי לכם יום עמוס ומהנה במיוחד. הנומרולוגיה מעודדת אתכם למגורים ונסיעות בבתים ובמכוניות שמופיעים בהם המספרים [על פי הסדר]: 6, 9 ו 3.

תאומים
אסור לכם להגיע למצב בו תיאלצו לוותר על עצמאות כלכלית ולהיות תלויים באחרים. תפנימו! אם אינכם יכולים להרשות לעצמכם לחיות ברמת חיים אליה הורגלתם בעבר הרחוק, נסו להצטמצם. זה בהחלט אפשרי. כוכב מרקורי שליטכם, יושפע בקרוב מכוכבי השפע וההפתעות. זה אומר שגם הדברים הטובים עשויים לנחות עליכם בעיתויים ובמקומות הכי פחות צפויים. הנומרולוגיה מעודדת אתכם למגורים ולנסיעות בבתים ובמכוניות שמופיעים בהם המספרים [על פי הסדר]: 5, 1 ו 7.

סרטן
יום מעולה בו בא לכם להשתולל, לצאת לבילויים ראוותנים ולבזבז כספים, למרות שאתם לא במצב המתאים. מצב הרוח טוב במיוחד. אתם זקוקים לתשומת לב מבן/ת הזוג ונראה שבעזרת מאמץ מתוכנן ומתוזמן היטב, תוכלו להשיג את מבוקשכם. הרקיע מבשר על קידום והישגים בתחומים קרייריסטיים. שימו לב למי שמבצע מהלכים ראוותניים מתוך כוונה להרשים אתכם. אם מדובר גם בפזרנות כספית, כדאי שתחליפו איתו כמה מילים.

אריה
למרות שאתם עובדים לאחרונה על נושא של גמישות מול נוקשות, לעיתים- העקשנות שלכם דווקא משתלמת. צעד שנראה לכם קיצוני מתברר שהיה צפוי ולא מעורר מחלוקת. המשיכו לפעול על סמך האינטואיציה. זה ערב מתאים לבילויים שקטים. אתם משדרים אנרגיה חיובית ובאמת שלא צריך להתאמץ יותר מידי. הדברים פשוט יקרו מאליהם. הרקיע מעצים את קשריכם עם בני ובנות מזל תאומים, כמו גם מבשר על הצלחות בעולם התקשורת.

בתולה
הזמנה מפתיעה תגרום לכם למחשבות חדשות לגבי אדם שכבר חרצתם את דעתכם עליו. ההתלבטות לא קלה כי הפיתוי קיים. אל תתנו ללחץ רגשי ולייסורי מצפון להשפיע עליכם. קחו את הזמן ואל תסכימו לתת תשובות לפני שאתם מרגישים מוכנים. טיפ: לשקול מה באמת הכי טוב לכם ולא לאחרים. הרקיע מבשר על השפעות טובות החלות עליכם מהבית ומהמשפחה, כמו גם מאנשים הנמנים עם מזל סרטן.

מאזניים
נושא אישי מעסיק אתכם ומדיר שינה מעיניכם בלילות. בתכלס, אתם מכורים לדאגנות וברגע שתבינו את זה, התחושה הכבדה תתפוגג, לפחות באופן חלקי. בדיקה של כל הנתונים הרלוונטיים תרגיע את העצבים המרוטים וכמובן שיש לשקול בחיוב התייעצות עם מומחה. צפוי שינוי מפתיע בעבודה. אתם הולכים לעשות בית ספר לטיפוס שחצן. זה עשוי להיות נחמד כל עוד תקפידו לסיים את התהליך באווירה פייסנית, מבלי לרכוש לעצמכם אויב חדש.

עקרב
הצורך הכפייתי שלכם בשליטה ממש נמאס על כולם, במיוחד על הסובבים אתכם. מהומה צפויה היום גם במערכת היחסים הזוגיים. אתם חייבים לשנות גישה. יש להימנע מעימותים וויכוחים. תפסיקו לנהל את כל העולם ותנו לדברים לזרום מעצמם. קחו בחשבון כי מניפולציות אינן עובדות לאורך זמן. הנומרולוגיה מעודדת אתכם למגורים ולנסיעות בבתים ובמכוניות שמופיעים בהם המספרים [על פי הסדר]: 8, 4 או 2.

קשת
אתם לא ממש מצליחים להגיע להישגים בעבודה ועובדה זאת לבדה מספיקה כדי לתת לכם הרגשה של חוסר אונים ותסכול הולך וגובר. אתם מחפשים מוצא אבל לא באמת מוכנים להקשיב לעצות הניתנות לכם. כרגע המצב די תקוע. אין טעם לשלוף מהמותן ולחפש פתרונות מזדמנים. העניין דורש טיפול יסודי. לבד זה יהיה קשה מאוד! אנרגיה קוסמית רומזת על הצלחה המושגת עקב בצד אגודל.

גדי
טוב אתם עושים כשאתם פשוט מקשיבים לגוף. זו הזדמנות להתאושש ולמלא את המצברים. יש מישהו שמנסה כל הזמן לחנך אתכם. אין צורך להתרגז. פשוט כדאי להעמיד את אותו בן אדם במקומו, אחת ולתמיד. בלי דמעות. באסרטיביות ותקיפות אך בנימוס. בשעות הערב צפויה יציאה למפגש חברים. הפנימו את הרעיון לפיו כאשר תגיעו אל הפסגה תתברר לכם הבדידות השוררת בה, על כן אל יגבה ליבכם.

דלי
יש לכם הזדמנויות רבות לפגוש אנשים מעניינים במיוחד. עם זאת, למרות שיש לא מעט אקשן, נראה ששום דבר לא מתממש, וכאילו חומק ממש מבין האצבעות. נסו להרחיב את המעגלים החברתיים שלכם על מנת לפתוח את עצמכם לסוג חדש של קשרים. נסו להקשיב לצרכים של הצד השני. הרקיע מייצג מצבים הנחשבים לנפלאים בתחום הרומנטי, כמו גם יצירתיים עבור אנשים העוסקים באמנות.

דגים
עליכם להיות הרבה יותר החלטיים. אתם שולחים מסרים כפולים וזה גורם לבלבול רב, במיוחד בקשרים רומנטיים ואישיים. תנהגו בצורה עקבית וזאת לאחר שתגדירו לעצמכם מה בדיוק אתם רוצים. הדרישות הרבות שמגיעות אליכם היום מכמה כיוונים בבת אחת גורמות לתחושת עומס. הרקיע מייצג מצבים חביבים ונעימים, זורמים ויציבים, קבועים ומתמשכים אך יש בו מעין רמז של אהדה וגעגועים לשגרתיות כלשהי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button