הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 09-04-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
מצב רוח מרומם במיוחד. אתם לא מפסיקים לצחוק. החיים נראים לכם וורודים במיוחד וזאת הזדמנות לכפר על כל אותם ימים אפרוריים בהם הישרתם אווירת נכאים על כל מי שהיה סביבכם. יום מתאים ליציאה לבילוי משפחתי. קופידון מחייך אליכם אף הוא ובמידה ואינכם נמצאים במערכת זוגית קבועה, זה היום שלכם. לא תתאכזבו!

שור
היום הזה מאופיין בתחושת חוסר שקט. היציבות שהרגשתם- נעלמת. אתם מנסים למצוא מעט שלווה בתחום הזוגי אבל גם כאן ללא הצלחה יתרה. צפוי וויכוח לגבי תוכניות משותפות. אתם מפתחים אנטגוניזם כללי וחבל, אל תצפו מאחרים להציע הצעות שברור לכם מראש שלא יתקבלו. חבל לבזבז את הזמן על מריבות. הרקיע מבשר על פרשיות רגשיות מהסוג המקורי ויוצא הדופן.

תאומים
עניינים כספיים גורמים לעימותים. מישהו קרוב מבזבז כספים בלי הכרה ומצד שני לא מפסיק להתלונן ולבכות לכם על הכתף. אתם מרגישים לחוצים. קצב ההתרחשויות גורם לכם לסחרחורת וזה לא פלא. אתם מתבקשים לעשות דברים שמעבר ליכולתכם ורק בגלל שלא נעים לכם לסרב- אתם מסכימים אך חורקים שיניים. הרקיע מבשר על קשרים יוצאי דופן שצפויים לכם עם בני מזל קשת או עם מדינות שמעבר לים.

סרטן
בעבודה מעמדכם מתבסס והמאמצים שהשקעתם במשך תקופה ארוכה מניבים פירות. תקבלו הרבה מחמאות ממישהו שלא ממש חשבתם שהוא בעדכם. חוסר השקט הפנימי נעוץ בדברים אחרים שנוגעים לתחום האישי. התחילו להביט פנימה במקום החוצה ותנו לרגשות שלכם חופש. הנומרולוגיה השנתית מעודדת אתכם למגורים ולנסיעות בבתים ובמכוניות שמופיעים בהם המספרים [על פי הסדר]: 2, 8 ו 4.

אריה
יום מוצלח בעיקר מבחינה חברתית. בערב צפוי לכם בילוי מהנה במיוחד. החברה תהיה שונה מהרגיל ונעימה לכם מאוד. יש צ'אנס לפגוש מישהו שמתאים מאוד לקשר רומנטי. לכו על זה בקצב איטי אבל בטוח! מישהו שבשמו מופיעה אות נון, יעזור לכם בקטע קשה שבו תתקלו. הנומרולוגיה השנתית מעודדת אתכם למגורים ולנסיעות בבתים ובמכוניות שמופיעים בהם המספרים [על פי הסדר]: 1, 5 ו 7.

בתולה
החל משעות הבוקר אתם שרויים בחוסר שקט פנימי. עליכם לגלות קצת יותר סובלנות כלפי הקרובים לכם. תחושת הרמוניה ושלווה היא בדיוק מה שאתם צריכים היום. אל תתנו לוויכוחים סתמיים וקונפליקטים מיותרים שפורצים כאילו משום מקום לקלקל את האווירה הביתית. כדאי להתרגל להתמודד עם רגשות תסכול באמצעות שיחה עניינית ורגועה.

מאזניים
יום חיובי בהחלט אלא אם כן אתם שייכים לסוג האנשים שאינם מוכנים להיות חברים במועדון שמעוניין לקבל אותם. יש התפתחויות רומנטיות אשר יכולות לזרום לכיוון של קשר אבל בעצם כמעט הכול תלוי בדרך בה תנהלו את עצמכם בעניין זה. איטיות, אדישות ואפאטיות לא בדיוק יקדמו אתכם. מישהו שבשמו מופיעה האות סמך פותח לכם דלת. אנרגיה קוסמית רומזת על הצורך להתנתק מהבלי החומר ולהמריא אל הרוחני.

עקרב
עליה משמעותית ברמת האנרגיה גורמת לכם להרגיש הרבה יותר טוב, עד כדי כך שאתם חשים צורך בפעילות ספורטיבית. זה זמן מתאים לצאת להליכה ממושכת ברגל באוויר הצח. מרחבים היא מילת המפתח. אלמנט התנועה וחופש האישי שלכם משחק תפקיד נכבד גם בתחום הקריירה. הצעת עבודה שתגיע במפתיע תהווה פיתוי בגלל אלמנט זה. חשבו היטב לפני שתחליטו. אנרגיה קוסמית רומזת על הצורך בגישה נחשונית תוך כדי נקיטת יוזמה.

קשת
יום מורכב בו אתם מסתבכים במחשבות כמו חרק בתוך קורי עכביש. אתם במצב של התלבטות מתמדת וזה גוזל מכם אנרגיות יקרות. מצד אחד עשיתם צעד מסוים מתוך החלטה שהוא הדבר הנכון. מצד שני יש לכם הרגשה פנימית חזקה שיש כאן איזושהי טעות בסיסית שאתם לא מבחינים בה ברגע זה. אל תשנו שום דבר. פשוט המשיכו לאסוף מידע. אנרגיה קוסמית רומזת על הצורך בעצתו של אדם חכם ומלא בניסיון חיים.

גדי
אדם שהתרשם מכם לטובה רוצה להעניק לכם יתרון על פני אחרים, אך נראה כי גורם שלישי המוכר לכם מעכב בעדו. עדיף שתניחו לעניין זה עד להודעה חדשה. אין זה עיתוי מתאים להחלטות סופיות בשום תחום. קרוב לוודאי שממילא תשנו את דעתכם בעתיד. אנרגיה קוסמית רומזת על הצורך להקשיב לקול הפנימי שלכם. הנומרולוגיה השנתית מעודדת אתכם למגורים ולנסיעות בבתים ובמכוניות שמופיעים בהם המספרים [על פי הסדר]: 4, 2 ו 8.

דלי
יום מסוג כזה שמגיע בעיתוי מושלם הוא באמת אירוע נדיר. את מרבית השעות אתם מבלים עם חברים. האווירה נהדרת ואתם נהנים מכל רגע. ההרגשה היא שיש מי שמנהל את העניינים ואתם נמצאים, לשם שינוי, הרחק מאור הזרקורים. זה בהחלט נחמד. מחמאות לא תקבלו אך גם לא תלונות. הנאה צרופה של ממש! מישהו ינסה להרגיע את מצפונו בעזרת סיפורים המכילים חצאי אמיתות. כדי לקבל את התמונה האמיתית, תצטרכו להפעיל את האינטואיציה שלכם.

דגים
הרקיע מייצג מצבים של עושר ונכסים אך אינו מוציא מכלל אפשרות גם רומן אהבה משגשג ופורח. מכל מקום, הדגש הינו על ההצלחה החומרית. צפויים לכם עימותים שמיד לאחריהם צצים פיוסים ולחיצות ידיים. נראה שגם הנתיב האישי צופן ריגושים מדהימים המופיעים בעקבות איזושהי מריבה הגונה. דרככם אל ההצלחה סוגה בשושנים, אך כדאי להיוועץ באדם חכם שישמח להנחותכם בהמשך דרככם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button