הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 09-08-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
אל תתחייבו לשום דבר לשעות הערב. היום מאופיין באלתורים מתחילתו ועד סופו ואין לדעת איפה תמצאו את עצמכם מאוחר בלילה. אתם מנסים לסגור מעגל ולתפוס קצת שלווה אולם הסערות לא נרגעות. העייפות שרודפת אתכם עלולה להחמיר עדי כדי כך שתאלצו 'לסגור' את היום מוקדם מהרגיל. תנו לעצמכם אפשרות למלא מצברים. הרקיע קובע כי צריך לנהוג בסודיות ולהפעיל שיטות מתוחכמות ומקוריות.

שור
זרימה של אנרגיה חדשה מהווה תמריץ להמשיך בכיוון בו כבר התחלתם. אתם יוצאים לבלות בימים אלה הרבה יותר מאשר עשיתם בחודשים האחרונים. חשוב מאוד להרחיב את המעגל החברתי ולא להגביל את עצמכם לפעילות שגרתית שכוללת עבודה ופעילות בבית בלבד. צאו מהבית- בכל מחיר. הרקיע קובע כי עליכם לסמוך על הקול הפנימי שלכם בדרך אל ההצלחה.

תאומים
מפגש עם אדם מרתק במיוחד מוביל אתכם למסקנות חפוזות. קחו את הזמן לחשוב ובחרו תגובה מתאימה. אל תפתחו יותר מידי ציפיות, במיוחד לא לכיוון הרומנטי. זרימה טובה של תקשורת תסייע להצלחות גם בתחום החברתי. כדאי לחפש את הדרך הקצרה ביותר לפתרון. מומלץ להתגבר על הבעיות על ידי מיקוד. זכרו כי מים עומדים עלולים להפוך למעופשים. המזל וההצלחה נמצאים בזרימה. זכרו זאת כאשר אתם עוסקים ביחסים שבינו לבינה.

סרטן
אתם מרגישים לחץ המופעל עליכם בגלל נסיבות שאינן תלויות בכם. ברור לכם שלא תוכלו לשנות את מה שכרוך בהחלטות של אנשים אחרים בקשר לענייניהם הפרטיים. ובכל זאת, כנגד כול הסיכויים, אתם מנסים. חבל על המאמץ המבוזבז. במידת הצורך היעזרו בגורם שלישי כדי להירגע. זכרו כי הזוגיות אינה אמורה להיות כלוב של זהב. בני הזוג יכולים לאהוב אתכם מבלי לוותר על עצמיותם ועצמאותם.

אריה
אתם עלולים לגלות שהאילוצים שנראו לכם כמגבילים אתכם מפעולה רצויה לכם, כלל אינם קיימים במציאות . במילים אחרות, הניסיונות שלכם לא לפגוע באנשים אחרים, מוגזמים. אתם צריכים להתחבר לתחושות שלכם לגבי עצמכם ולהגשים את החלומות שיש לכם. תפיסת העולם שלכם שונה משל אחרים ואל תתנו לדעות של אף אחד להשפיע. יש מקום לשקול הפעלת מרפקים לצורך קידום קרייריסטי, נראה שאתם נוקטים בשפה רפה מדי.

בתולה
גם ביום החופשי אתם משכנעים את עצמכם שאתם עושים הכול כדי לקדם את עניין הקריירה, אך יש מי שטורח להסביר לכם שאתם משלים את עצמכם ודוחים את הקץ. ההתפכחות אינה נעימה ונראה שיהיה צורך דחוף לשינוי תוכניות. הימנעו מעימותים מול בני המשפחה. גם כך, רמת המתח- גבוהה מידי. גלו נחמדות כלפי יריביכם. בדרך הזו הם יחשפו בפניכם את נקודות התורפה שלהם.

מאזניים
יש לכם הרגשה שאתם צריכים להמציא את עצמכם מהתחלה. האמת היא שמשב רוח רענן באמת יכול להיות הדבר הכי נכון עבורכם. הצטרפו לחוג חברתי חדש גם אם אתם בזוגיות. חידוש דרוש לכם והגיע הזמן לשבור את המיתוסים של 'יציבות חברתית' שממילא אינכם מאמינים בהם. ומה בנוגע לנופש בקיץ הזה? המתכון למקום הנופש שלכם צריך לשלב בין יופי לבין תנועה ומוסיקה. מן מקום שפוטר אתכם מטרדות היומיום, רצוי בחברת פרטנרים שגם יודעים להזיז את עצמם, מה שיישר פוסל את כל המגושמים והמסורבלים. אה כן, את הוויכוחים משאירים בבית כמובן.

עקרב
ההתמודדות עם הקשיים היומיומיים מתישה אתכם ואתם מחכים בקוצר רוח לחופשה משמעותית כדי להחליף אווירה ולהתארגן מחדש. לאט לאט תלמדו להתגבר על הפחדים שבעיקר משתקים אתכם. תכננו בקפידה את המהלכים העתידיים שלכם תוך כדי הערכת הסיכונים. אם תהיה לכם תוכנית מובנית, זה בהחלט יוריד את מפלס החרדה. הרקיע מצביע על אישיות רבת עוצמה הצפויה להתייצב לצידכם. אם אתם מוצאים את עצמכם במסגרת שלא ממש הולמת את כישוריכם, סגירת פערי השכלה תעמוד לזכותכם.

קשת
יום מורכב. המחשבות משפיעות על המציאות- הדאגות הרבות שאתם שקועים בהן היום באופן מיוחד, יוצרות מצבי מתח וחוזר חלילה. עליכם למצוא דרך יעילה יותר מזו שניסיתם עד היום על מנת להתמודד. הירשמו לסדנת יוגה או מדיטציה, זה יכול לשנות את המצב במידה ניכרת. נסו להשתחרר מהגישה השלילית לפחות באופן זמני ולא לדחות פתרונות על הסף. הרקיע מייעץ לכם לנקוט פעולה בעניין משמעותי ולא להמתין לדברים שיתרחשו מאליהם.

גדי
מילת המפתח ליום זה היא איזון. חשוב שתלמדו להכניס קצת יותר מודעות גם בפעילות היומיומית האוטומטית שלכם. משום מה, נדמה לכם שלא ייתכן שאתם טועים לעיתים. מה שברור- מידת ההקשבה שלכם לאחרים אינה מספקת. גם בתחומים אחרים הקשורים לרומנטיקה ולקריירה יש מאבקי כוח מיותרים, שחררו את עצמכם מכבלי הרשמיות. הרקיע מציע לכם להתמקד בפירותיה הגשמיים של הזוגיות, מבלי להתפלסף בנוגע לזוטות שוליות.

דלי
כדי לצאת מהתקיעות- נסו שיטות אחרות שלא ניסיתם עד היום. המרוץ האינסופי סביב עצמכם לא מקדם אתכם. אם ה'משפחתולוגיה' שלכם בימים אלה מעייפת אתכם, מצאו תירוץ להתנתק ולו גם לכמה שעות. היכן כל הרעיונות היצירתיים שאתם תמיד מציעים לאחרים? קחו צ'אנס ולכו על משהו שונה מתמיד. יכול לצאת מזה רק טוב! הרקיע רומז על צורך בהתחדשות תוך כדי סילוק הפחדים מפני השינוי הצפוי.

דגים
אל תתרגשו מאנשים שמתרחקים מכם למרות הניסיונות שלכם להתקרב. אתם נוטים לשכוח שלאנשים יש צרכים וקצב פעולה שונה משלכם. עליכם לבחון את האני הפנימי ולבדוק עם עצמכם מה קורה בשטח ולא לפעול על פי מה שקראתם בספרים. תיאוריות לחוד ומעשים לחוד. הקשיבו למה שאומרים לכם והגיבו בהתאם! הרקיע מבשר על הארה פתאומית שתבליח מתוך האפלה ותעניק לכם מסר ממוזל ומבורך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button