הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 10-05-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
יום אקטיבי, תוסס ומלא מרץ. כדאי לנצל את שפע האנרגיות המבורכות שנוחת עליכם היום. גישה ישירה תביא אתכם למקום הנכון עבורכם גם אם זה לא נראה כך בהתחלה. יום טוב לרומנטיקה וליצירה. לימודים בתחום חדש עשויים לפתוח דלת לעולם חדש לגמרי ולגרום לכם לנחת רוח גדולה במיוחד. הרקיע רומז על אירועים בעלי גוון מיסטי, כמו גם על מניפולציות פיננסיות.

שור
יום לא קל. אתם נוטים להאשים אחרים בבעיות שיש לכם עם… עצמכם. התשוקות והרצונות שלכם הם למעלה מכוחותיכם, לפחות בשלב זה. אז- פשוט תרדו מזה. אתם סובלים מעומס ובעצם הייתם רוצים להסתגר ולהתנתק מכולם אבל יודעים היטב שזה בלתי אפשרי. כדאי מאוד שתקדישו זמן למחשבה כיצד אתם תורמים למצב שחוזר על עצמו שוב ושוב. אנרגיה קוסמית מייצגת את הצורך להוציא אל הפועל את שאיפותיכם הלא-מוגשמות.

תאומים
יש לכם נטייה לבחור בדרך הקלה. לא בא לכם להתמודד עם קשיים, במיוחד כשמדובר בנושאים כספיים. יצר הבזבזנות עלול להפיל אתכם למלכודות. הרושם החיצוני חשוב לכם ולעיתים נדמה לכם שאתם חיים באיזה סרט הוליוודי. הגיע הזמן לצאת מהפנטזיות ולהתחבר למציאות. הבחירה כולה שלכם. אנרגיה קוסמית מייצגת הצלחה בהתגברות על מכשול בנתיב הרומנטי.

סרטן
אתם חווים רמות גבוהות של אנרגיה במשך כל היום. יום נחמד במיוחד לטייל עם בן/ת הזוג או עם אנשים חדשים שהכרתם. לפנויים כדאי להשאיר את כול האופציות פתוחות ולא להתחייב לשום דבר ולאף אחד. הקפידו להעביר למי שצריך מסרים ברורים ביותר. אתם נהנים מתחושת אופטימיות והתחדשות. זכרו כי מהומה מעידה על חוסר בשלות. הניצחון יושג בעזרת התמדה, אך פעולה חפוזה סופה כישלון.

אריה
יום של חוסר מנוחה. נראה שהמשפחתיות של הימים האחרונים כבר קצת נמאסה עליכם ואתם זקוקים לפסק זמן. אי אפשר להתעלם מהקושי שיוצר אירוח מתמשך וקירבה, גם עם אנשים שאתם באמת אוהבים. שימו גבולות ותנו את מקום הכבוד המגיע גם לעצמכם ולחיים הפרטיים שלכם. זכרו כי אדם נאור אינו חושש להתייצב בראש ולהנהיג את הסובבים אותו, אך לשם כך הוא צריך להציג מטרה המשותפת לו ולהם.

בתולה
היום צפוי סיכוי לשיפור המצב הכלכלי וצפויות הפתעות גם בתחום הקריירה. עליכם לנקוט במהלכים שיקדמו אתכם ולא לשבת בחיבוק ידיים ולקוות לטוב. היו יותר פעילים, בכל התחומים. צפויה לכם הצלחה. צאו לדרך ואל תחששו! בכיוון הרומנטי צפויה פגישה עם אדם שבשמו מופיעה האות ר'. הסמל שלכם הוא נערה בתולה אוחזת אלומה של שיבולים. הסמל רומז על טוהר וניקיון רוחני, כמו גם על חריצות ופעלתנות המיוצגות על ידי אלומת השיבולים.

מאזניים
הרקיע מעניק עכשיו אנרגיה יצירתית לכל האמנים והיוצרים שביניכם. התופעה נחשבת לברוכה, אך במקביל לתכונותיה החביבות היא עלולה גם לשבש את נכונותכם לשקול בהגיון. מתברר שהזייתיות עשויה להיות טובה לאמנות, אך עלולה להזיק לעסקים. עליכם לקבל החלטה ובהקדם! הזוגיות במצב די קשה וכדאי מאוד לנסות לפתור את ההתלבטות המתמשכת כמו מסטיק וגורמת לכם להיות עוד יותר מותשים. קשה לכם לקבל את המציאות אבל זה עדיף על פני הנדנדה הרגשית בה אתם נמצאים כבר זמן רב.

עקרב
מצב הרוח שלכם ירוד בגלל שאתם מכניסים את עצמכם לסיטואציות שאין לכם מושג איך לצאת מהן. טוב הלב שלכם שגורם לכם לנסות ולעזור לכל העולם, גורם לכם בעיקר לבעיות. אתם לא עומדים בקצב ולפיכך מאכזבים אנשים רבים. מישהו בסביבתכם ינסה לגרור אתכם אל תוך מהומה חברתית שהוא ייצר במו ידיו. גם אם אתם מחבבים אותו, כדאי שתסרבו לו בנימוס. במקביל, זו תקופה נפלאה עבורכם לפעול כיועציהם של אנשים שוחרי קרבות.

קשת
אתם מתכננים להוציא סכום כסף לא מבוטל על רכישה גדולה. כדאי לבדוק, לפני שתתחייבו, את מידת הנחיצות והדחיפות. מלבד אינטואיציה מומלץ להפעיל גם שיקול דעת. יכולת המיקוד שלכם עולה. תבחרו מה לעשות ומתי על פי המצב בשטח. כדאי לפתח יותר אמון לאנשים קרובים, להקשיב אך בסופו של דבר לעשות את מה שנראה לכם נכון.

גדי
בא לכם להתרחק מכולם ופשוט להסתגר… אין לכם אפשרות לבצע זאת ולכן מצב הרוח לא בשיאו. הפערים בין המצוי לרצוי מתסכלים, תצטרכו להצטייד במידה גדושה של סבלנות כדי לעבור את היום הזה. דווקא בשעת משבר תגלו מי החברים האמיתיים שלכם. יש לכם הזדמנות לקדם את התחום הזוגי. גם אם אתם סבורים שמישהו מוציא דברים מכלל פרופורציה, כדאי שתהיו בצד החכם – ולא בצד הצודק.

דלי
אתם מתאכזבים מאירוע בו אתם משתתפים. שיבושים נוספים עלולים להתרחש היום. אתם צריכים להתעלם ממה שקורה סביב ולנסות להתקדם הלאה לקראת המטרות שהצבתם לעצמכם. כדאי שתתחילו בארגון הזמן הפנוי שלכם. הגישה שלכם נכונה. תתמידו! מגיע לכם להצליח וזה עומד לקרות. צפויה לכם שרשרת של אירועים שבעיניכם נראים תמימים לחלוטין, אך בעיני הצופה מן הצד הם עלולים לעורר רחשי קנאה.

דגים
היום אתם מצליחים לצאת מחוסר ההחלטיות שלכם ,ולפתע יש לכם הזדמנות להוכיח שכאשר אתם רוצים או צריכים לשנס מותניים ולפעול, אתם מסוגלים לעשות זאת ללא כל בעיה. אתם מצליחים לייעץ לחברים שפונים אליכם לעזרה ובכלל להפוך ל'כוכב' בתחום החברתי. כל זאת בזכות הרגישות הגבוהה ויכולת ההקשבה. אנרגיה קוסמית מייצגת מצב של פסק-זמן לצורך התבודדות ושיקול מחדש של בעיה מטרידה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button