הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 12-04-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
היום נראה לכם שאתם על סף התפרצות. חוסר שקט פנימי ורוח קרבית משתלטת עליכם. מן הסתם, צפויה מריבה. הגרסה שלכם למה שקורה סביב, אולי נראית לכם הכי צודקת והכי ראויה אבל נקודת המבט שלכם היא רק אחת מיני רבות אפשריות. תנו להצגה להימשך. דחו את ההתמודדות למועד אחר, מתאים יותר והכי חשוב, כאשר תהיו הרבה יותר רגועים וקשובים. הנומרולוגיה מעודדת אתכם למגורים ולנסיעות בבתים ובמכוניות שמופיעים בהם המספרים [על פי הסדר]: 9, 3 ו 6.

שור
הגיע הזמן לומר את האמת כמו שאתם רואים אותה. אדם קרוב מסתיר מכם מידע והדבר גורם לתחושה של חוסר אמון. תחושה של דיסהרמוניה תימשך כל עוד לא תמצאו הזדמנות לשיחה כנה ופתוחה שתבהיר ציפיות הדדיות. בסך הכול, יום שמסתיים בנימה חיובית. תתפלאו לגלות עד כמה אתם מוערכים על ידי אחרים. הרקיע מדגיש את הצורך בשיקול דעת הגיוני תוך התעלמות מרחשי לב. אל תחששו לפתוח הסכמים ישנים כדי לדון בהם פעם נוספת. השינויים שהתרחשו בנסיבות ובתנאים יאפשרו לכם להציג טיעונים חדשים.

תאומים
היכרות חדשה מותירה בכם טעם של הימור. כדאי שתשאלו את עצמכם אם למדתם דבר-מה מקטעים דומים בעבר. התגובה הראשונית שלכם קצת קיצונית ואפשר לומר אפילו נאיבית. התחום שבינו לבינה מזמן לכם נחשול של התלבטויות. זה מסוג הדברים שכדאי להיות בהם חכם ולא רק צודק. נסו לגלות הבנה מתוך נקודת מוצא של חמלה במקום שיפוט ערכי. אם יש לכם בעיה עם אסרטיביות וייצוגיות, שלבו בלבושכם גוונים של תכלת.

סרטן
אתם מתנהגים בעקשנות, מנסים להשיג שליטה בכוחניות והתוצאה היא… כמובן, הפוכה ממה שרציתם. מתחים וכעסים גם בחברה וגם בבית. שימו לב! בן/ת הזוג זקוקים למעט רוך ותשומת לב. חשוב לנסות ולטהר את האווירה כדי לא להרוס את כל הסוף שבוע. נסו צעד מפתיע של נדיבות ותגלו שמהצד השני תגיע תגובה חיובית. אנרגיה קוסמית רומזת על הצורך לחתוך ולקבל החלטה מהירה בנושא משמעותי.

אריה
יום שמתאים במיוחד לנסיעות ולטיולים. הודות לעיתוי של סוף השבוע, מי שיכול לוותר על המשרד, מוזמן לצאת למרחבים. יום שמתאים גם לרומנטיקה ואינטימיות. אנרגיות חזקות מנהלות אתכם היום. צאו לבלות. צריך להספיק המון. יש הרבה הזדמנויות שחבל להחמיץ. אנרגיה קוסמית רומזת על הצורך בפרגון עצמי וביחסי ציבור טובים שתעשו לעצמכם. מישהו מחליט להתחרות בכם רק בשביל הכיף שבדבר. למרות גישתו הקלילה, נראה שתצטרכו להשקיע הרבה אנרגיה בסיפור הזה.

בתולה
היום יש לכם סיכוי לבלות יום יוצא דופן. צפו להתפתחויות בלתי שגרתיות. היחסים האישיים מקבלים תנופה. פתאום תראו דברים כפי שהם באמת ותהיו מופתעים איך לא הבחנתם קודם לכן במה שנמצא ממש מתחת לאף. בילוי מחוץ לבית הופך את היום הזה לחגיגה של ממש ואתם מרגישים פשוט נפלא. משהו שצריך לחזור עליו לעיתים קרובות יותר! הפנימו את הרעיון לפיו אין כל פסול בהתנהגות ילדותית ורעננה, אך יש לזכור כי חוסר בשלות מצביע על הצורך במורה רוחני.

מאזניים
יום טוב בו אתם עוברים תהליך של התפתחות אישית. יש לכם צורך לפעול "כאן ועכשיו" אבל הנסיבות עדיין לא בשלות. חכו עוד קצת עד שתוכלו לפרוץ קדימה. יופי של יום למי שנמצא במערכת זוגית. בן/ת הזוג מוצאים דרכים מקוריות להראות את אהבתם. זאת ההזדמנות המתאימה שלכם להפתיע את הצד השני ולהגיב באותו מטבע. למזל ולהצלחה בענייני הלב והרגש, נראה שדווקא גוונים ירוקים בלבושכם עשויים להוביל אל תפנית מרתקת.

עקרב
יש כמה הצעות חדשות שעומדות על הפרק אבל אתם מגיבים מהבטן ועלולים לעשות טעות. רצוי לספור עד עשר לפני התגובה, במיוחד אם היא קובעת גורל. חבל לפלוט משהו עליו תתחרטו בהמשך. שיפור במצב הכלכלי צפוי בקרוב. רכשו אבני מזל מסוג בדולח-ורוד [הן זולות למדי] והעניקו אותן במתנה לבני הבית והמשפחה. התבונה חוזרת אל ראשי אנשים שחששתם פן איבדו את הצפון. נראה כי בסופו של יום הם מודעים לאינטרסים שלהם.

קשת
יום מתאים לבילוי. אווירה הרמונית ותיאום עם חברים מביאים אתכם לבחירת בילוי מועדף שגורם לכם הנאה רבה. הזדמנות לגיבוש קבוצתי מגיעה באופן מפתיע ומהווה הגשמה של צורך בסיסי עמוק. כמו כן, בימים אלה גם חיי החברה בסימן עליה ומצב הזוגיות טוב, שמרו על איזון בין השניים. אם אתם מרגישים נחותים לעומת דמות כריזמטית וסמכותית, שלבו בלבושכם גוונים של כחול. אתם עלולים להחמיץ קשר עם אדם מרתק אשר חפץ בחברתכם. כדאי לכם לוודא כי אינכם מפספסים משהו.

גדי
היום אתם מתחילים דף חדש ואתם מרגישים זאת. אחרי שהייתם במתח זמן רב, אתם מצליחים להירגע. למרות שהמועקה עדיין ברקע בגלל עניינים שלא מצאו את פתרונם, אתם מצליחים למצוא פסקי זמן קצרים של שלווה ותחושה של הליכה בכיוון הנכון. זה העיתוי להניח בצד את כל מה שקרה בעבר. משימה כמעט בלתי אפשרית, אבל שווה את הניסיון. הרקיע מדגיש את הצורך בחשיבה מקורית וחריגה תוך התעלמות מנורמות ומסטריאוטיפים.

דלי
צצה הזדמנות להשתתף באירוע שמעניין אתכם מאוד. הידיעה מגיעה אליכם במפתיע, לאחר שכבר כמעט הרמתם ידיים. לאחר שנלחמתם להשיג את הדבר שכל כך רציתם יש לכם תחושת סיפוק חזקה. מצד שני, המתח יורד ואתם נינוחים יותר. מערכת יחסים מאתגרת שתדרוש מכם מאמץ לא קטן מזדחלת לתוך החיים שלכם. כדאי לוודא שזאת אכן הבחירה שלכם! על מנת להגביר אנרגיות יצירתיות ובכלל להגשמה עצמית, השתמשו באבן מזל מסוג טורקיז.

דגים
האמת שבא לכם לנוח מכול השבוע אבל פשוט 'אין מצב'. בערב אתם מצליחים להתאושש הודות לביקור פתע של מישהו שאתם מאוד אוהבים. אתם מצליחים לגשר בין הרצונות המנוגדים של כמה מבני המשפחה וזה עושה לכם טוב על הלב. אם תמשיכו בכיוון זה תגלו שיש לכם יכולות מרשימות, כל עוד אתם לא מעורבים באופן אישי ורגשי. חומר למחשבה- לא כן? לאלה מכם השואפים למשוך אל ביתם אנרגיות ממוזלות, מומלץ להאיר באור סגול את הכותל הדרום-מזרחי אשר בביתם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button