הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 12-06-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
נראה כאילו איבדתם את קור הרוח שלכם. אתם מתרגשים בקלות ויתכנו התפרצויות גם כלפי אנשים שאתם אוהבים. חוויה לא קלה עוברת על אדם קרוב ואולי זאת הסיבה למתח הכללי שאתם מרגישים. חברים שבדרך כלל מהווים אוזן קשבת, לא פנויים במיוחד כלפיכם. חכו לשעת כושר. אתם מתחילים לשלוט ברזיו של תחום העשוי להביא לכם הצלחה בעתיד. כפתרון זמני כדאי שתשקלו עיסוקים שנטשתם בעבר.

שור
זהו יום אשר מתאים לבחון מצבים ולדפוק על דלתות חדשות. מדובר בתחום החברתי בעיקר. אתם שקועים עד צוואר במערכות יחסים וקשרים וותיקים, ולא נותנים לעצמכם מספיק הזדמנות לחקור ולבדוק משהו חדש. כאשר תחושת התסכול מתגברת, כדאי מאוד לצאת מהשגרה ולהיפתח למעגלים חדשים. היום כדאי שתענו להזמנה מפתיעה שתגיע אליכם. תחומי עיסוק שהולמים אתכם בתקופה זו של החיים צריכים להביא בחשבון את היכולת הגבוהה שלכם בניהול צוות עובדים.

תאומים
יום טוב המתאפיין בתחושות של מרץ וחיוניות. חבל לבזבז את כל היום לעבודה שסוחבת אתכם אל תוכה. צאו מוקדם ככל האפשר ולכו לבלות. בין אם מדובר במפגש חברתי או במפגש זוגי- הכל יצליח ויגרום לכם הנאה מרובה. אתם זקוקים לבילוי של כמה שעות באווירה רגועה ובחברה טובה כדי למלא את המצברים. תחומי עיסוק שיעשו לכם טוב בתקופה זו של החיים צריכים להיות שזורים בקורטוב של יחצנות, פרסום, שיווק ותקשורת.

סרטן
היום כדאי לכם מאוד לעבור על ערימות הניירת שהצטברו ולסדרם מחדש. יש סיכוי גבוה שתודו לעצמכם בעוד מספר ימים כאשר תתבקשו לשלוף מסמך שמונח אצלכם כבר הרבה זמן. בתחום הזוגי, צפוי שינוי כל שהוא. למרות שקשה לכם לשנות, אתם יודעים שהבעיות לא ייעלמו מעצמם ואין לדחות שוב ושוב את ההחלטה. תחומי עיסוק שתמצאו איתם שפה משותפת בתקופה זו של החיים צריכים להתמקד בעיצוב ובהענקת צורה למופשט.

אריה
אתם מתבקשים על ידי מישהו קרוב לכם לקבל החלטה הקשורה בנסיעה. הדבר קשה לכם מאוד כי תחום הקריירה עלול להתערבב עם הרגשות. התעלמות ודחייה נוספת רק יגבירו את המתח שגם כך כבר מגיע לרמה גבוהה מהדרוש. קחו אחריות על עצמכם והפסיקו להטיל את ה"עבודה השחורה" על אחרים. טיפ להיום: אל תעשה מחר מה שאתה יכול לעשות היום. תחומי עיסוק ההולמים אתכם בתקופה זו של החיים צריכים להביא בחשבון יצירתיות ויכולת אמנותית.

בתולה
היום אתם מתחילים להרגיש הרבה יותר טוב מאשר מזה זמן מה. יש תחושה של רוגע והרבה יותר אופטימיות מאשר בעבר. אתם עדיין מתקשים להאמין שהדברים מסתדרים כול כך טוב. עליכם להקפיד לשמור על העקרונות שלכם במיוחד בכול מה שקשור לחיי האהבה. צפויה לכם תקופה מרנינה בחברת ילידי מזלות המים: עקרב, דגים וסרטן.

מאזניים
אתם נחושים למצות ולבדוק את כל האפשרויות העומדות בפניכם. עומס ולחצים חיצוניים גורמים לכם דאגה. העומס גורם לתחושה של בלבול ותשישות. חשוב לנסות באופן מודע להרגיע את הסערה הפנימית למרות הקושי. אם רק תחליטו לשתף ותבקשו, תקבלו תמיכה והתחשבות מבן/ת הזוג. אל תנסו להסתיר את חושניותכם, להיפך, הדגישו אותה. כ"מאזניים" אמיתיים עליכם להתנער מאחרים ולנצל את תכונותיכם הטבעיות שהן: פייסנות, הרמוניה וחינניות- בדרך הזו אתם מושכים אליכם אנרגיות עם מזל.

עקרב
יום שקט. כדאי לנצל את ההפוגה לשיפור נושאים שבדרך כלל אין לכם זמן להתמקד בהם. זו הזדמנות להתחלות חדשות, במיוחד בתחום האישי. אתם יודעים בדיוק מה עליכם לעשות. חשוב לצאת מהבית גם אם לא ממש מתחשק לכם להתאמץ בכיוון. נושא הזוגיות מעסיק אתכם וזה הזמן לפעול בנידון. רעיון שמרגיז את הסובבים אתכם, יצליח לכם בגדול.

קשת
שינוי צפוי בעבודה. יש סיכוי לקידום. הצעות שנתקלו קודם לכן בעוינות- מתקבלות. בתחום הרומנטי אתם נוקטים גישה עדינה ורכה שמוכיחה את עצמה כמשתלמת. המשיכו בכיוון זה. מישהו קרוב יפתיע במחווה מרגשת. לפנויים: במקום להתלונן, כדאי לכם לעשות מאמץ יותר רציני. כדי להגיע לתוצאות בתחום הקרייריסטי כדאי לכם ללכת על כל הקופה. ליקיריכם מחפשי הריגושים, הביאו אבן מזל ששמה טופז או מתנות בגוונים סגולים, המייצגות את הרפתקנותו של מזל קשת.

גדי
היום אתם מתחילים להבין שמוכרחים לשנות גישה ולהגיע לשיתוף פעולה עם מישהו בסביבה הקרובה. לאחר שעייפתם ממלחמות כל מה שנותר הוא לנקוט במדיניות של פשרה שמתקבלת על דעתם של כל הצדדים. דחייה של כל דבר שמבקשים מכם, במיוחד בעבודה, גורמת לרגשות תסכול. באישי צפויה התפתחות בקשר עם אדם חדש. אתם תמצאו שותף יצירתי אשר יחד עימו תצליחו לממש מיזם עסקי. לחבריכם הביישנים והמופנמים העניקו אבן ששמה טורקיז או מתנות בגוונים חומים, המייצגות את שאפתנותו של מזל גדי.

דלי
כוכב אוראנוס שליטכם משוטט ברקיע וסופג אנרגיות מהסוג המהמם והלא שגרתי, אך אף על פי כן נראה כי היום תשקיעו זמן רב בבית בגלל הצטברות מן העבר. נדרש סידור של מסמכים וארונות. אתם לא מצליחים למצוא שום דבר והדבר מפריע לכם בתפקוד היומיומי. ההרגשה של פיזור ובלבול תתפוגג לקראת הערב. צפוי בילוי נעים ושקט עם בן (בת הזוג). רצוי לתכנן, עוד היום, תוכנית מוגדרת לבילוי סוף השבוע.

דגים
אנרגיה טובה שורה כעת על הבית התשיעי שלכם במפה האסטרולוגית, וצופנת בשורות טובות עבור אלה מכם המתכננים נסיעה לחו"ל. צפויה פריחה בתחום החברתי. תקבלו הרבה מחמאות, במיוחד מבני המין השני. למי שנמצא במערכת יחסים- האהבה פורחת. למי שלא- יום מתאים במיוחד להיכרויות חדשות. בתחום הזוגי זורמות אנרגיות חיוביות. תקבלו מספר הזמנות לבילוי. הקפידו לבחור את המקום בו אתם באמת מעדיפים להיות ואל תגררו למצב של ברירת מחדל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button