הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 13-02-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
יום טוב בו אתם מצליחים לאסוף את עצמכם ולנקוט במספר צעדים חשובים לקידום הקריירה שלכם. עומס מטלות גורם לכם להתייעל. פריחה מסתמנת בתחום הזוגיות וקשרים חברתיים מתעוררים. תקופת היובש מסתיימת ויש מפנה לטובה גם בתחומי אחרים. צפויה לכם תקופה פורייה של שיתוף פעולה מצד עמיתיכם, כמו גם מצד אלה הממונים עליכם. גם התחום הרומנטי רואה בטוב.

שור
יום מלא עימותים והתנגשויות. מצב רוח סוער גורם למתח הולך וגובר. יש לכם הרגשה שאינכם יכולים לשמור בפנים ולו עוד לרגע אחד את רגשותיכם המתפרצים. מריבה הגונה אינה בהכרח אסון. זאת גם הזדמנות לנקות את האווירה. אחרי שכל אחד מהצדדים יגיד את אשר על ליבו, אפשר יהיה לפתוח דף חדש. הרקיע רומז על תחרות כלשהי שאתם נוטלים בה חלק, וקובע כי מותר לכם לגלות רחמים רק לאחר הניצחון על היריבים.

תאומים
יום נהדר לרומנטיקה. ייתכן כי בן/ת הזוג מפתיע עם מתנה בעלת ערך סנטימנטאלי. כל היום הזה מהווה חוויה ייחודית בגלל יציאה למקום בילוי חדש. אתם חווים תחושת שייכות ומקבלים מספיק תשומת לב, אפילו במושגים שלכם. מצאו כמה דקות זמן להתבונן בסיטואציה מן הצד ולנתח את מה שקורה. להסיק מסקנות ולרשום. מצבכם מוגן ויציב, אך כדאי שתפקידו את המושכות בידיו של מישהו אחר.

סרטן
אתם צריכים ללמוד שיעור חשוב בלהרפות כאשר הדברים לא הולכים. מה שצריך להתאמץ בשבילו יותר מידי, בדרך כלל אינו שווה את המאמץ. אתם מנסים לארגן מפגש חברתי ומגלים שקשה לקבל תשובות עם התחייבות מאנשים שאיתם אתם מדברים. רובם משאירים לעצמם פתח מילוט למקרה שתהיה להם תוכנית חלופית מוצלחת יותר. להרפות- כבר אמרנו? צפויה לכם הצלחה בתחומים חומריים, כמו גם בעניינים הקשורים בחו"ל.

אריה
התלבטות בין עשייה ובין צפייה פסיבית מאפיינת יום זה. יש לכם המון זמן וכוח 'למרוח', לחכות, להתבונן. הגיע הזמן לנקוט בצעדים ממשיים ומחייבים, מה שגם מפחיד אתכם מאוד. המצב הזה קורה כי אתם לא ממש שלמים עם ההחלטות שלכם ולא בטוחים שבחרתם בדרך הנכונה. כדאי לקחת אחריות וללכת עם כל הלב. במידה ותשנו את הכיוון בהמשך הדרך- זאת תהיה בחירה מודעת ואקטיבית ולא סתם היסחפות.

בתולה
עליכם לעשות מאמץ כדי לעמוד מול אנשים אחרים שאינם מתכוונים לחכות לכם לנצח. גם מי שאוהב אתכם מאוד לא תמיד יכול להתמודד עם הדחיינות הנצחית שלכם. הציבו לעצמכם מסגרות וגבולות של זמן ביצוע. למרות שנדמה לכם שמנסים להשתלט עליכם ולהכתיב לכם מה לעשות, הדברים כלל לא פועלים כך. מומלץ להתבונן במציאות באופן אובייקטיבי. צפויה לכם הצלחה אם תשלבו בין כישרון ההמצאה שלכם לבין אנרגיות מיסטיות.

מאזניים
יום טוב בו אתם נמצאים בתהליך של התחזקות. יש לכם הרגשה שאתם בשליטה וזה נפלא. מומלץ להראות את הצד הרך ולגלות אמפטיה וסימפטיה לסובבים אתכם, במיוחד לאלה שמבקשים תשומת לב. יום טוב לזוגיות. אם בא לכם לקנות מתנה- עשו זאת ומכול הלב. לא חייבים לבזבז הון. העיקר תשומת הלב. זמן מתאים לפינוקים ולגילויי אהבה. הרקיע מבשר על הצלחות בהימורים כתוצאה של החלטה מהירה ואינטואיטיבית.

עקרב
אתם רגישים מאוד ועלולים להיפגע גם כשאין כוונה כזו. תחושת כובד משתלטת עליכם ונראה שאין לכם רצון לעשות שום דבר פרודוקטיבי. מותר לכם לחוש ירידה לאחר כמה ימים פעילים במיוחד. קחו את הזמן והתייחסו לעצמכם בפחות ביקורתיות. אל תצפו לתוצאות מידיות. צפוי מצב אשר לפיו אתם מתלבטים בין הרגש לבין ההיגיון. איש לא יעזור לכם בפתרון החידה, התשובה נמצאת בידיכם.

קשת
הרקיע צופה הצלחות לאלה מכם שתחום עיסוקם דורש כושר מנהיגות ואסרטיביות. תופעה קוסמית מעניקה רוח גבית לאנשי השיווק והמכירות שביניכם. אל תהססו להיאבק על מי שאתם רוצים בו. אם שקלתם להציב תנאים כלשהם, דחו את הרעיון לפעם אחרת. כל מה שקשור בקנאה, אינו משרת את מטרותיכם. נסו להתייחס אל התחום האישי בעזרת כלים השאולים מעולם ההיגיון. תתפלאו, אבל דווקא סביב החגיגות, צפויים לצוץ רעיונות עסקיים.

גדי
הלהט וההתלהבות שלכם הם צדדים מקסימים באישיותכם, אך יכולים גם לגרום לצד השני להרגיש קצת מחנק. אתם מגיבים באופן מוגזם ורגשני על כל דבר, וזה פשוט מעייף. אל תסתירו רגשות אבל נסו לקצר בהסברים. לא לדחוף דברים בכוח ובקצב מהיר ממה שמתהווה בשטח, סבלנות. הרקיע צופה הצלחה לאלה מכם המשמשים מורים רוחניים לסובבים אותם. אתם יודעים להעניק משמעות ותוכן גם לערכים מופשטים. אם שקלתם השתלמויות, כדאי שתהגו בחוגים העוסקים בכלכלה ומנהל עסקים.

דלי
אתם מתוסכלים כיוון שנדמה לכם שהבדידות המזהרת שלכם נעוצה בעובדה שאף אחד לא מבין לליבכם. אפשר גם לומר שאתם מיואשים אפילו מאנשים קרובים אליכם במיוחד, שמשום מה נאטמים אליכם דווקא ברגעים הכי קשים. בילוי שקט בבית יאפשר לכם ללבן את הדברים ורצוי על בטן מלאה. הרקיע רומז על הישגים לאלה מכם העוסקים בתורת הנסתר. תופעה קוסמית מסייעת לכם להתפכח מאשליות ולהתבונן במציאות כפי שהיא.

דגים
יום תקשורתי בו אתם מצליחים לחבר בין אנשים שקודם לכן לא הסכימו להחליף ביניהם יותר ממילים ספורות. נצלו את ה"שוונג". יום מתאים במיוחד כדי להשלים עם מישהו שהאנרגיות ביניכם לא היו טובות לאחרונה. המשיכו בכיוון בו אתם הולכים. עיתוי מתאים ליזום מפגש חברתי רב משתתפים. הרקיע רומז על כוונתכם לאחוז במקל משני קצותיו, אך מודיע כי תצליחו להרים את המשימה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button