הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 14-07-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
יום לא מי יודע מה בו מצבכם הכספי מדאיג אתכם במקצת. הנטייה האישית שלכם לראות בצבעים וורודים את כל מה שקורה, עוזרת, אולם יש מי שמזכיר לכם ללא הרף מה קורה בשטח… אתם עלולים, ברגע של תסכול, לנקוט בצעד פזיז ולהזיק לעצמכם מבחינת המוניטין והתדמית המקצועית. אל תתנו לזה לקרות. כוכב מארס שולט בכם והסמל שלכם הוא איל אדיר קרניים, שתמיד דוהר בראש העדר ומנהיג אותו. הסמל מייצג תכונות כגון אומץ והקרבה.

שור
אתם טיפה מתוחים וזה נובע מהידיעה שמישהו מעמיד אתכם במבחן. זה הזמן המתאים לעבוד על הביטחון העצמי. מה שתשדרו יתקבל בחזרה כיחס מהסביבה הקרובה והרחוקה. מצאו זמן להקדיש לפעילות ספורטיבית על מנת להוציא רגשות תוקפנות. במקום להתפרץ נסו להירגע ושמרו את הרעיונות המהפכניים שלכם לעצמכם, לפחות בשלב זה. הכוכב שלכם הוא ונוס והסמל שלכם הוא שור הולך בתלם, אשר מייצג תכונות של התמדה, עקשנות, שלווה ושקט נפשי.

תאומים
אתם מרגישים צורך חזק במיוחד והתעניינות בנושאים של תרבות ורוחניות. האינטלקט שלכם צמא למידע חדש וליציאה מהשגרה. הרעיון של לימודים שוב עולה על הפרק. שתפו את בני המשפחה ברגשותיכם ובתהליכים שאתם עוברים. מבחינה רומנטית יחול שיפור אחרי שתחליטו. השקט הפנימי יורעף לטובה על כל מי שנמצא בסביבה. הרקיע מבשר על מכתבים ממוזלים העוסקים בפיננסים.

סרטן
יום מעייף בו אתם עסוקים בעבודה ומנהלים כל היום ויכוח/משא מתן, עם יריב ראוי בצד השני. אל תפלו למלכודת של כוחניות תחת המסווה של לעשות עסקים על הצד הטוב ביותר. סמכו גם על האינטואיציות שלכם לגבי האנשים המעורבים. העיקר שתשמרו על יושר פנימי ועמידה בלוח זמנים. הרקיע מבשר על דמות כריזמטית שתשפיע לטובה על חייכם. כדאי שתשקלו כל מילה שאתם מזרימים אל חלל האוויר, משום שיש מי שלוקח ללב את השנינות שניחנתם בה.

אריה
אתם תורמים מזמנכם למען אחרים ולא תמיד מקבלים את אותו היחס בחזרה. זה הזמן להצהיר ולהגדיר מה הציפיות על מנת לא לפתח אכזבות. אם תתגברו על קיבעון מחשבתי, מרובעות ושמרנות – תוכלו לזכות בהזדמנות פז להיפתח לעולמות חדשים. שנו את הגישה. הדעות שלכם יצאו מזמן מהאופנה. נסתם הגולל על צרות העבר – הדגש עתה הוא על העתיד ועל שאתם מפיקים ממנו. צפויה לכם חוויה מוזרה בחברת אדם אשר יחסיכם עימו שבעו המראות ונחיתות. נראה כי המאחד עולה על המפריד.

בתולה
המשפחה תומכת בכם למרות חילוקי דעות שמתגלים בשטח. עוטפים אתכם באהבה, נותנים לכם תשומת לב ופינוקים בלי סוף. רגעי חסד אלה נמשכים במשך כל היום. קשה לכם אולי לבטא תודה בקול רם, אבל יהיה נחמד אם תמצאו דרך אחרת לבטא את ההערכה שאתם רוחשים לקרובים לכם שטורחים כול כך כדי לרצות ולפנק. יש להשקיע בפעילות גופנית על מנת להיטיב עם המתרחש במישור הנפשי.

מאזניים
אחרי שנפתר סכסוך עם אדם אשר בשמו מופיעה האות ל', אתם חולקים תחושות של שייכות וקירבה לבני המשפחה המורחבת. הגורם המשפיע עליכם ביותר הוא חוש הביקורת הפועל נגדכם. בעוד אתם לא מהססים להשתמש בנשק זה כלפי אחרים, הרי ברגע שכיוון החיצים מתהפך אתם נפגעים. הפגינו רכות וחמלה. זה פשוט עובד! המזל פוקד אתכם לא רק לתענוגותיכם אלא גם לרווחתם של הסובבים אתכם. אל תשכחו לחלוק אותו עימם.

עקרב
צפויים שיבושים בתוכניות לתחילת השבוע. הודעה משמחת שתגיע מעיר קרובה, תגרור בעקבותיה נסיעה למקום מרתק. יש לכם הזדמנות ללמוד דברים חדשים על עצמכם ועל נושא שמעניין אתכם מאוד. מוטב לצאת בערב מהבית. אם תישארו בין ארבע קירות, שום דבר טוב לא יקרה. הרגשה האישית שלכם תהיה של דכדוך וחוסר אונים. כדאי לצאת לבילוי. הגיע הזמן להפסיק להיסחף – השיגו לעצמכם מטרה חיובית והגשימו אותה.

קשת
אתם מתנהגים באצילות, בנדיבות ובעדינות אין קץ כלפי אחרים. חבל שאינכם מפעילים את אותם העקרונות כלפי עצמכם. האם תמשיכו להוכיח לכול העולם שאתם חיים על פני פלנטה אחרת? מה זה נותן לכם? האווירה מתוחה. הגיע הזמן לפתוח את הפה. צפויה פרידה רומנטית, לפחות באופן זמני. צפויה לכם התחדשות גדולה ואתם תהיו מעורבים בהרצתו של מיזם חשוב.

גדי
תתכן אכזבה רומנטית. נתתם למישהו שלא ממש הכרתם לעומק, יותר מידי קרדיט ועכשיו אתם מאוכזבים. לא נורא, לא סוף העולם. קחו לעצמכם הפסקה. דרוש זמן להתאושש עוד לפני שאתם קופצים אל הקטע הבא. בפעם הבאה התמכרו לעונג שבחיזור ובהיכרות יותר איטית, עוד לפני שאתם מוסרים את הלב למישהו/י אחר. הרקיע רומז לכם להקשיב לבעלי ניסיון ולא לפעול על פי האינטואיציה. הטו אוזן לאנשים אשר חוו התנסויות דומות לאלו שלכם.

דלי
יסוד האוויר שבמפת הלידה שלכם משגר אליכם אנרגיה הצובעת את היקום בגוונים וורודים ואופטימיים. דווקא משום כך כדאי שתשמרו על המסגרת הכלכלית שהקצבתם לעצמכם. למרות הפיתויים הרבים אשר קיימים בשטח, אין זה הזמן לבזבוז כספים. אם אתם מחפשים שינוי וריגוש, חפשו דרכים מקוריות לעשות זאת בלי לפתוח את הארנק ולרוקן את תכולתו. השקיעו מחשבה ואל תתנהגו בפזיזות גם אם אתם מתרצים אותה כ'ספונטאניות'.

דגים
מוטב שתשנו את טון הדיבור שלכם, במיוחד כשמדובר באנשים קרובים אליכם. נראה ששיטת הפקודות לא ממש עובדת לטובתכם. דרוש שינוי עמוק בגישתכם. נסו במקביל לברר את כיווני המחשבה של בן/ת הזוג ואת מידת הפתיחות שלכם לחילופי התפקידים המסורתיים שנקלעו לשגרה מעיקה במקצת. הרקיע מציע לכם לשגר במוחכם אנרגיות טובות דווקא אל אנשים שלא ממש פרגנו לכם: תוך זמן קצר תוכלו להיווכח בתוצאות הברוכות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button