הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 15-05-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
תפקידים שהיו חסומים בפניכם עד לאחרונה פתאום נפתחים. האווירה בעבודה משתנה עקב שינויים שאינם תלויים ישירות בכם אבל ללא ספק, יש להם השפעה חיובית. המצב מעורר תחושת תחרות אך יש מי שדואג לאינטרסים שלכם ויכול להקפיץ אתכם לראש התור. זה הזמן להפעיל את הקסם האישי. בתחום הקריירה צפויות ידיעות מרנינות העוסקות בקידום. בתחום הרומנטי צפויה בשורה שמטרתה להדק ולהעמיק קשר קיים עד כדי הצעת נישואין.

שור
תופעה קוסמית מצהילה גם את רוחם של הדיכאוניים שביניכם. הסמיכות אל יום ההולדת (מזל שור) משפרת את סיכוייכם לזכות בהגרלות ובהימורים. לבשו וורוד כדי למשוך אליכם אנרגיות ממוזלות. צפוי צ'ופר משמעותי שיוכיח שגם הסובבים אתכם התחילו להתרשם מביצועיכם. כשאתם עושים משהו, אתם משקיעים בו את כל הלב והנשמה עד שאי-אפשר שלא לשים לב לזה. הרקיע רומז על שמחות וצהלות הקשורות בילדים או בצעירים במשפחה. במקביל, הוא מעורר פרשיות שהפכו לנוסטלגיה.

תאומים
יום רומנטי. המגעים החברתיים שלכם עם בן מזל דגים, צריכים עוד דחיפה קטנה ו… הקשר יכול להפוך לסיפור אהבה מלא תשוקה. נסו לבדוק את מידת ההתאמה והרצון שלכם באמת. הימנעו מפתיחה של ענייני הלב, רק על מנת להוכיח לעצמכם שאתם יכולים. אם יש לכם בן/ת זוג, צפו ללילה נפלא! הרקיע מציע לכם לבחון פעם נוספת הצעה שהלהיבה אתכם, אך הפעם בעיניים ספקניות וביקורתיות.

סרטן
יום טוב. אתם נהנים מהרמוניה בזוגיות. שיתוף פעולה ותיאום לגבי בילוי משותף יוצרים תחושת קירבה. יש לכם הרגשה שמישהו בעבודה מצפה ודורש מכם דרישות בלתי הוגנות- חכו לפני שתתפרצו. זה ייקח עוד קצת זמן אבל צפויים שינויים מפתיעים שיעמידו אתכם במקום הרבה יותר טוב מכפי שציפיתם. הרקיע מדגיש את חשיבותם של ערכים כגון – אומץ, הסתערות, נדיבות, ילדותיות, פריצה והתחדשות.

אריה
אתם עושים את מה שנוח לכם ולא מתייחסים יותר מידי לרצונות של הקרובים אליכם. המצב הזה דורש תיקון במידה והרגשות של אנשים אחרים חשובים לכם, ויש להניח שכך הוא הדבר. אף אחד לא צריך לנחש שאתם טרודים מאוד ולא "עושים את זה בכוונה". הימנעו מעימותים ונסו להיענות לטענות שמגיעות אליכם בעדינות במקום בתוקפנות. לא לשחק ב'בומרנג' רגשי. פשוט לא כדאי. הרקיע צופה לכם הצלחה במיזם כלשהו או בהימור מפתיע [כולל מהתחום הרומנטי], אשר הסובבים אתכם מגלים ספקנות לגבי סיכויי הצלחתכם בו.

בתולה
נושא הזוגיות ממלא לכם את הדמיון עד אפס מקום. לא שזה רע, זה יכול להיות תענוג אמיתי אלא שתלוי עם מי. היכרות חדשה נראית מאוד מבטיחה אולם לפני שאתם מאבדים לגמרי את הראש – כדאי לשים לב גם לפרטים כדי להבטיח סיום מתוק ומלהיב ולא מפח נפש. הרקיע קובע כי אם אתם מוצאים את עצמכם בקשר שאינו מסוגל להשביע את הפן הרוחני הטבוע באופייכם, כדאי שתשקלו מחדש את העניין כולו.

מאזניים
יום באווירת שובבות. זה הדבר הכי בולט אצלכם היום. בא לכם לצאת מהמוסכמות הכובלות ולעשות משהו שונה מהרגיל. הכישורים היצירתיים יעזרו לכם לעשות זאת. תעזבו את ההיגיון בצד, ליום אחד, ותעשו רק את מה שבא לכם. לפני שתבינו מה קורה יהיו סביבכם לא מעט שותפים ל'דבר עבירה'. הניחו למזל הטוב לומר את דברו, נראה שהוא מגשים עבורכם חלום הרפתקני.

עקרב
קצת תרבות, זה בדיוק מה שחסר לכם כרגע. אתם צמאים להרחיב את האופקים ולשמוע משהו חדש ומרענן. ביקור במוזיאון או באתר ארכיאולוגי, יכולים לספק את החסכים שיש לכם בעניין זה. עליכם לשמור על הניצוץ גם כדי להעשיר את הזוגיות וגם למען עצמכם. המלצה היא לצאת מהבית לכל מקום שיבוא לכם. רק לא להישאר בבית. זה הזמן לטפח יכולות רוחניות ולהתבונן כיצד הן משפיעות לטובה על מצבכם החומרי.

קשת
יום של חוסר שקט בו יתכנו בעיות במערכות יחסים קרובות. קשרים שנראו לכם יציבים ומובנים מאליהם למשך תקופה מסוימת, עלולים לשנות כיוון ולהיראות היום בסימן שאלה. בשעות הערב תשתנה האווירה. חברים קרובים יזמו בילוי שיתברר כחגיגה אמיתית. אם תשקיעו מעט יותר מאמצים- מצב הרוח ישתפר. אנרגיה קוסמית מסמלת הצלחה במיזם גדול שנטלתם על עצמכם.

גדי
כוכב סטורן השולט בכם מושפע מאווירה מלכותית שזורמת אליו מן השמש השולטת במזל אריה. יש לכם נטייה ויכולת לקפוץ על כמה חתונות בעת ובעונה אחת, אבל הלהטוטים האלה דורשים השקעה רבה של אנרגיה יקרה, שכרגע, אין לכם ממנה עודפים. הרצון הטוב שלכם והכוונה לשנות את העולם לטובת אחרים, הוא יפה באופן תיאורטי בלבד. חיבור שאתם מנסים ליזום בין שני אנשים לא יעלה בהצלחה.

דלי
יש לכם הזדמנות להירגע. יום שקט בו כל מה שעליכם לעשות זה למלא את התפקיד שלקחתם על עצמכם מתוך רצון פנימי לעזור לאחרים. בני המשפחה יהיו אסירי תודה על הנתינה וההבנה שאתם מפגינים. יחס גורר יחס. פינוקים ומחוות של תשומת לב יחזרו אליכם בקרוב, אכפתיות והדדיות הם המפתח. אתם זוכים במודעות רוחנית ברמה גבוהה.

דגים
הכוכבים פלוטו וסטורן נמצאים היום בהיבטים הרמוניים כלפי כוכב נפטון השולט בכם. פירוש הדבר הוא כי עליכם לקחת את עצמכם בידיים, למקד אנרגיות ולהתחזק. סך הכל עובר עליכם יום טוב. אתם מוקפים אנשים שאוהבים אתכם ולמרות שאתם לוקחים על עצמכם יותר מידי אחריות באופן כללי, הרי שהיום אתם מוצאים מספיק זמן והזדמנויות להתפנק. מפגש מרגש עם בן/ת המין השני יכול להלהיב ולהלהיט אתכם, בתנאי שהאינטלקט שלכם יאפשר התקרבות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button